PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kiest zelf voor een school die er aan doet. Bij ons was het niet zozeer godsdienst maar verschillende levensvisies (dus ook filosofen etc) en etisch naar zaken kijken (heeft niet per se met godsdienst te maken).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd, snap niet waarom ze daar een officieel verplicht vak van maken lol. Doe het dan lekker als keuze vak voor mensen die er iets mee hebbenOf gewoon niet.
ja niet dus, is nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:58 schreef Lindgren. het volgende:
Legalisering van drugs.Sowieso dat 18 van de 20 uit je klas die hebben. Standaard kansloos onderwerp altijd.
heet bij ons Levensbeschouwing. Ik troll de leraren altijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kiest zelf voor een school die er aan doet. Bij ons was het niet zozeer godsdienst maar verschillende levensvisies (dus ook filosofen etc) en etisch naar zaken kijken (heeft niet per se met godsdienst te maken).
En waarmee troll je ze danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heet bij ons Levensbeschouwing. Ik troll de leraren altijd.
mooi onderwerp om dat te doen; Mag je andere normen en waarden laten vallen in het belang van geld?
ahh oke iets begrijpelijker danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kiest zelf voor een school die er aan doet. Bij ons was het niet zozeer godsdienst maar verschillende levensvisies (dus ook filosofen etc) en etisch naar zaken kijken (heeft niet per se met godsdienst te maken).
Is Thorb gehandicapt ja? Verklaart een hoopquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:02 schreef strakkeman het volgende:
Dat van die gehandicapten Thorb is best een goed discussiepunt eigenlijk.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is Thorb gehandicapt ja? Verklaart een hoop
ze zijn er bij ons altijd heilig van overtuigd dat geld totaal niet belangrijk is.quote:
Nou, prachtig jonge.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze zijn er bij ons altijd heilig van overtuigd dat geld totaal niet belangrijk is.
Gewoon opmerkingen maken als; Wilt u misschien eens maandje helemaal zonder doen, dan kunt u dan zeggen of het wel of niet belangrijk is.
reactie altijd; maar vrienden zijn toch veel belangrijker?
reactie terug; Je krijgt veel vrienden met veel geld.
en zo gaat dat vaak een aantal lessen door zonder er ook maar iets mee op te schieten
ja, probleem?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is Thorb gehandicapt ja? Verklaart een hoop
dit is meer zoiets dat je er echt bij moet zijn, sorry als ik je teleurgesteld hebquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou, prachtig jonge.
[..]
ja, probleem?
Gehandicapte kosten de samenleving veel geld, oprotten naar het buitenland dus!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou, prachtig jonge.
[..]
ja, probleem?
Ja! Of gewoon op Texel ofzo. Dan hoeft dat ook verder niet ontruimd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gehandicapte kosten de samenleving veel geld, oprotten naar het buitenland dus!
#SMLENOquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, kocht net een Miyaichi in 4-4-2 op RM voor 24k, maar de goedkoopste buy now daarboven is 32k. niet verkeerd
Nee geen probleem. Helpt me gewoon je te begrijpenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou, prachtig jonge.
[..]
ja, probleem?
Koning, keizer, admiraal.quote:
Neuh je bent zo'n mannetje dat bij zo'n vak een beetje leuk gaat doen omdat hij het te moeilijk vindt om verder na te denken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit is meer zoiets dat je er echt bij moet zijn, sorry als ik je teleurgesteld heb
zo veel levert het nou ook weer niet op, maar hij stond er wel al 18 minuten opquote:
Bedankt Strakkeman, mag je best erbij zetten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, kocht net een Miyaichi in 4-4-2 op RM voor 24k, maar de goedkoopste buy now daarboven is 32k. niet verkeerd
neuh neuh, die vakken interesseren me werkelijk waar nog wel eens, maar het is jammer dat leraren altijd zelf meteen een standpunt innemen. Dan is het uitlokken om te laten zien dat hij niet objectief lesgeeft natuurlijk wel een doelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Koning, keizer, admiraal.
[..]
Neuh je bent zo'n mannetje dat bij zo'n vak een beetje leuk gaat doen omdat hij het te moeilijk vindt om verder na te denken.
Marianne Thieme bij P&W en die zetten ze naast iemand van Voedsel en Warenautoriteit met wat vis en rookworst
Joop Munsterman is er ook
Of omdat hij het gewoon niet interessant vind? Kom op man, de middelbare school is er om te kloten en de leraren te pesten en bier te zuipen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Koning, keizer, admiraal.
[..]
Neuh je bent zo'n mannetje dat bij zo'n vak een beetje leuk gaat doen omdat hij het te moeilijk vindt om verder na te denken.
Marianne Thieme bij P&W en die zetten ze naast iemand van Voedsel en Warenautoriteit met wat vis en rookworst
Joop Munsterman is er ook
heb jij die gelist?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:08 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Bedankt Strakkeman, mag je best erbij zetten.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja! Of gewoon op Texel ofzo. Dan hoeft dat ook verder niet ontruimd.
quote:
Door als leraar een standpunt in te nemen krijg je meteen een discussie. Zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
neuh neuh, die vakken interesseren me werkelijk waar nog wel eens, maar het is jammer dat leraren altijd zelf meteen een standpunt innemen. Dan is het uitlokken om te laten zien dat hij niet objectief lesgeeft natuurlijk wel een doel![]()
dankjewel Strakkemanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:10 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee maar je bent gaan zoeken op die Jap dankzij mijn plaatje en niet gaan ontkennen nu.
Nou het is wel goed als een leraar objectief lesgeeft. Anders krijg je van die communistische praktijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Door als leraar een standpunt in te nemen krijg je meteen een discussie. Zie het probleem niet.
Volgens mij ben je leraar van zo'n vak op school om je kinderen iets van verschillende kanten te leren, niet om je eigen mening te verspreiden. begin dan een eigen school en zie vanzelf dat er geen interesse isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Door als leraar een standpunt in te nemen krijg je meteen een discussie. Zie het probleem niet.
dat weet ze misschien al jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moeder moest eens weten wat je hier allemaal typt.
Zie niet waarom dat per se communistisch is, elke ideologie (extreem-rechts dus ook) doet dat, maar dat zal je punt niet zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou het is wel goed als een leraar objectief lesgeeft. Anders krijg je van die communistische praktijken.
neequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:12 schreef Kamikazie het volgende:
Thorben zijn jouw ouders leraren ofzo?
Ik kan je wel verzekeren dat het dit keer niet gewoon wat ideeën waren, maar wel echt ZIJN meningquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zie niet waarom dat per se communistisch is, elke ideologie (extreem-rechts dus ook) doet dat, maar dat zal je punt niet zijn.
Je kan moeilijk verwachten dat een leraar zijn mening uitschakelt, het gaat bij dit soort vakken om een discussie. Leraar draagt wat ideeën aan en je gaat ermee verder.
Nou veel leraren bij mij waren heeel links. Stemde bijna allemaal SP. En dat merkte je ook heel erg tijdens de les, dat vind ik slecht. Vind het ook vrij belachelijk dat jij dat niet erg vindt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zie niet waarom dat per se communistisch is, elke ideologie (extreem-rechts dus ook) doet dat, maar dat zal je punt niet zijn.
Je kan moeilijk verwachten dat een leraar zijn mening uitschakelt, het gaat bij dit soort vakken om een discussie. Leraar draagt wat ideeën aan en je gaat ermee verder.
Je mag mij ook wel bedankenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:10 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee maar je bent gaan zoeken op die Jap dankzij mijn plaatje en niet gaan ontkennen nu.
die zijn er nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
Even een pro-tip trouwens, Kevin: Neem een onderwerp waar je geïrriteerd of boos over bent, dan schrijf je veel makkelijker.
Bij mij ook. En dat was nog op het LCL ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou veel leraren bij mij waren heeel links. Stemde bijna allemaal SP. En dat merkte je ook heel erg tijdens de les, dat vind ik slecht. Vind het ook vrij belachelijk dat jij dat niet erg vindt.
Ik ben boos vanwege FIFA, daar zou ik denk ik wel heel veel over kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
Even een pro-tip trouwens, Kevin: Neem een onderwerp waar je geïrriteerd of boos over bent, dan schrijf je veel makkelijker.
Joh, ongeveer 80% van de mensen in het onderwijs zijn links georiënteerd. In andere sectoren zal het anders zijn. Tuurlijk moeten ze niet een politieke mening doordrukken maar ik neem aan dat je zelf ook wel kan nadenken en een mening vormen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou veel leraren bij mij waren heeel links. Stemde bijna allemaal SP. En dat merkte je ook heel erg tijdens de les, dat vind ik slecht. Vind het ook vrij belachelijk dat jij dat niet erg vindt.
Bedenk dan dat de anaalcondooms uit de schappen gaan. Wind je op.quote:
Een leraar met een mening is veel leuker. Ik had vorige keer tijdens recht nog een discussie met de leraar over het koningshuis zo is de les ook veel leuker dan naar 1 persoon luisteren voor 3 uur lang.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rare aanname als je weet dat pubers vaak heel erg door hun omgeving beïnvloed worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Joh, ongeveer 80% van de mensen in het onderwijs zijn links georiënteerd. In andere sectoren zal het anders zijn. Tuurlijk moeten ze niet een politieke mening doordrukken maar ik neem aan dat je zelf ook wel kan nadenken en een mening vormen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bedenk dan dat de anaalcondooms uit de schappen gaan. Wind je op.
probeer weer zoals eerst, niet een heel duur team, maar gewoon wat spelers die wel goed zijn en niet te veel kosten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:16 schreef Djeetje het volgende:
iemand die een leuk team kan maken voor 2m ?
opstelling 3-5-2 of 4-3-3.
Media zijn ook politiek gekleurd. Dat valt niet uit te schakelen. Vraag me ook af bij welke vakken je het echt merkt. Levensbeschouwelijke vorming en maatschappijleer misschien? Bij de meeste vakken krijg je discussies ook pas in 4/5e klas. Dan mag je toch wel een eigen mening kunnen vormen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rare aanname als je weet dat pubers vaak heel erg door hun omgeving beïnvloed worden.
Tevens doet mijn xbox raar (richting de xbox clubbers) ik kom live niet meer op. Start even overnieuw op.
geschiedenis merk ik het ook wel hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Media zijn ook politiek gekleurd. Dat valt niet uit te schakelen. Vraag me ook af bij welke vakken je het echt merkt. Levensbeschouwelijke vorming en maatschappijleer misschien? Bij de meeste vakken krijg je discussies ook pas in 4/5e klas. Dan mag je toch wel een eigen mening kunnen vormen.
Ik sta niet te handelen om een team te maken van 20k die ik al hebquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
probeer weer zoals eerst, niet een heel duur team, maar gewoon wat spelers die wel goed zijn en niet te veel kosten.
In de vorm van?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geschiedenis merk ik het ook wel hoor.
ik probeer wel watquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik sta niet te handelen om een team te maken van 20k die ik al heb
Leuk dat je dat ook weer even bepaald voor de kids van 16/17quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Media zijn ook politiek gekleurd. Dat valt niet uit te schakelen. Vraag me ook af bij welke vakken je het echt merkt. Levensbeschouwelijke vorming en maatschappijleer misschien? Bij de meeste vakken krijg je discussies ook pas in 4/5e klas. Dan mag je toch wel een eigen mening kunnen vormen.
Kijk mij eens 2 miljoen hebben!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:16 schreef Djeetje het volgende:
iemand die een leuk team kan maken voor 2m ?
opstelling 3-5-2 of 4-3-3.
In onderwijs moet je ook niet bezuinigen de ouderen daar valt veel geld te halen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Leuk dat je dat ook weer even bepaald voor de kids van 16/17
Tevens bij economie merkte ik het ook heel erg. Het ging over bezuinigingen ik kwam met het idee om in het onderwijs te snijden, die vrouw keek me aan alsof ik zei dat Hitler een held was.
Jij wou die lerares trollen, logisch dat ze daar niet van gediend wasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tevens bij economie merkte ik het ook heel erg. Het ging over bezuinigingen ik kwam met het idee om in het onderwijs te snijden, die vrouw keek me aan alsof ik zei dat Hitler een held was.
Zij kwam met het idee om meer in het onderwijs te investeren en zeker niet te bezuinigen omdat die 'investering' zich later wel zou uitbetalen.
Als het gaat over de opkomst van bijvoorbeeld de Islam, dan neemt hij altijd stellig het standpunt in dat de moslims nu in NL veel netter zijn dan de autochtonen. Ik weet mijn god nooit waarom hij begint over Moslims hier als het gaat over Moslims in Toledo en Arabia, maarja...quote:
Waarom reageer je op elke post van mij ?quote:
Meld het bij je rector.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het gaat over de opkomst van bijvoorbeeld de Islam, dan neemt hij altijd stellig het standpunt in dat de moslims nu in NL veel netter zijn dan de autochtonen. Ik weet mijn god nooit waarom hij begint over Moslims hier als het gaat over Moslims in Toledo en Arabia, maarja...
snijden in het onderwijsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zij kwam met het idee om meer in het onderwijs te investeren en zeker niet te bezuinigen omdat die 'investering' zich later wel zou uitbetalen.
Onzin, ik gaf gewoon mijn mening. Tevens mijn xbox live ligt eruit, geef me even de tijdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jij wou die lerares trollen, logisch dat ze daar niet van gediend was
Oke.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:20 schreef strakkeman het volgende:
[..]
In onderwijs moet je ook niet bezuinigen de ouderen daar valt veel geld te halen.
Waar wil je dan de grens trekken dat mensen zelf gaan nadenken. Er zijn ook nog mensen van 50 die vallen voor pure populistische praatjes (ja dat bepaal ik ook), wanneer mogen mensen dan hun mening gaan uiten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
gast ik heb m'n sausijzenbroodjes op en Smookz is er dus kom snel!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Onzin, ik gaf gewoon mijn mening. Tevens mijn xbox live ligt eruit, geef me even de tijd
[..]
Oke.
Allochtonen die zich beter gedragen dan autochtonenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het gaat over de opkomst van bijvoorbeeld de Islam, dan neemt hij altijd stellig het standpunt in dat de moslims nu in NL veel netter zijn dan de autochtonen. Ik weet mijn god nooit waarom hij begint over Moslims hier als het gaat over Moslims in Toledo en Arabia, maarja...
Nou wat een politieke uiting.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en als er discussie over ontstaat, dan noemt hij iedereen die hem tegenspreekt een populist en dan komt hij dat de conclusie dat Wilders best veel op Hitler lijkt en dan noem hij je opeens een Naziquote:
Ik zit anders echt niet te wachten op zo'n geschiedenisleraar die constant de multiculturele samenleving aan het ophemelen is.quote:
Precies. Maar dit is mijn hele puntquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zit anders echt niet te wachten op zo'n geschiedenisleraar die constant de multiculturele samenleving aan het ophemelen is
Sociaal leenstelsel maakt het niet duur, OV kaart een traject kaart maken vind ik ook niet erg. Helemaal afschaffen gaat wel duizend euro + betekenen voor veel mensen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:23 schreef vandermar het volgende:
Lekker het onderwijs kut en duur maken. Hele toekomst is dan verneukt.
Hij heeft meer dan 2 miljoen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom reageer je op elke post van mij ?
Ben je jaloers ofzo ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke speler(s) wil je sowieso hebben?quote:
Dit kon ik gewoon niet laten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom reageer je op elke post van mij ?
Ben je jaloers ofzo ?
Wilders die een hitler figuur isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en als er discussie over ontstaat, dan noemt hij iedereen die hem tegenspreekt een populist en dan komt hij dat de conclusie dat Wilders best veel op Hitler lijkt en dan noem hij je opeens een Nazi![]()
vooroordelen everywherequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Allochtonen die zich beter gedragen dan autochtonenbitch please.
Ik heb hier nog niet gepost hoeveel ik nu hebquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit kon ik gewoon niet laten.
Heb je zelf wel door dat je 10x per dag post over je trade-profit of je coins?
Tim86 bezit 5 miljoen maar post hier nooit over en hij is niet de enige
Traject kaartquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sociaal leenstelsel maakt het niet duur, OV kaart een traject kaart maken vind ik ook niet erg. Helemaal afschaffen gaat wel duizend euro + betekenen voor veel mensen.
hoeveel heb je dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niet gepost hoeveel ik nu heb
Tim is bang voor de banhamm0r.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sociaal leenstelsel maakt het niet duur, OV kaart een traject kaart maken vind ik ook niet erg. Helemaal afschaffen gaat wel duizend euro + betekenen voor veel mensen.
Huh? Dafuq?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waar wil je dan de grens trekken dat mensen zelf gaan nadenken. Er zijn ook nog mensen van 50 die vallen voor pure populistische praatjes (ja dat bepaal ik ook), wanneer mogen mensen dan hun mening gaan uiten.
Uit mijn ervaring kan je gewoon altijd de discussie aangaan, dat ze het er niet mee eens is kan dan. Ik zie ook niet waarom je op het onderwijs wil bezuinigen mja.
Dat klopt, je kan het prima aflossen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja daar zal het bij geschiedenis nogal vaak over gaan. Verder gaat dit wel ver ja (zal nooit met zoveel woorden zijn, beetje overdreven waarschijnlijk), ik had het dan ook over een politieke voorkeur die je niet kan wegstoppen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zit anders echt niet te wachten op zo'n geschiedenisleraar die constant de multiculturele samenleving aan het ophemelen is.
Vooral niet als ie tactieken gebruikt zoals TB hier boven beschrijft![]()
Het kan toch ook gewoon een foutloze scriptie zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
Net zoals dat een afstudeerscriptie 'tegen' Wilders bij ons op de uni een 10 kreeg. Belachelijk.
Dat project was echt hilarischquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
Net zoals dat een afstudeerscriptie 'tegen' Wilders bij ons op de uni een 10 kreeg. Belachelijk.
zo achterlijk duur is ov he, zwaar de lul als we daarvoor moeten gaan betalenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Traject kaarthoud het gewoon zoals nu.
Heb jij zelf wel door dat je alleen maar haat reacties stuur ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan komt deze jongen helemaal niet meer op de universiteit. Dan schaf ik lekker een 50" LED TV aan en ga ik colleges kijken vanuit m'n bed.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zo achterlijk duur is ov he, zwaar de lul als we daarvoor moeten gaan betalen
dm het eens evenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want dan lijkt het alsof ik opschep
umm even nadenken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
welke speler(s) wil je sowieso hebben?
Leg uit? Buiten het feit dat een 10 altijd te hoog is voor een scriptie, vind ik het niet vreemd. Het lijkt of je de nadruk op het onderwerp legt. Waarom kan dat niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
Oke, dat verzin je ook weer evenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja daar zal het bij geschiedenis nogal vaak over gaan. Verder gaat dit wel ver ja (zal nooit met zoveel woorden zijn, beetje overdreven waarschijnlijk), ik had het dan ook over een politieke voorkeur die je niet kan wegstoppen.
Je kan nog steeds studeren, je betaalt terug naar hoeveel je verdient. Dat mensen, zoals onze ministers, rustig 10 jaar konden studeren en dat ze al die jaren stufi etc kregen is belachelijk.quote:
Als je meer geld krijgt voor kamers dan is het niet zo'n groot probleem. Maar er gaat een gigantisch kamer tekort komen en de prijzen gaan omhoog doordat er meer vraag komt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En dat terwijl jij ook meer coins bezit als Djeetje. Helemaal als ik R. zou meetellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niet gepost hoeveel ik nu heb
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan komt deze jongen helemaal niet meer op de universiteit. Dan schaf ik lekker een 50" LED TV aan en ga ik colleges kijken vanuit m'n bed.
hij heeft wel deels gelijk, het gebeurt nooit zo 1,2,3 dat hij dat zegt, maar het vordert gedurende de hele lesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, dat verzin je ook weer even![]()
Zou dan 30 euro per dag worden voor mij (dacht ik). Mja voor een jaarkaart betaal je tegen de 1100 dacht ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en dat tekort is er al, laat staan hoe dat wordt als er veranderingen komen met die ov kaart.. PRijs focking hard omhoog van kamers ook danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je meer geld krijgt voor kamers dan is het niet zo'n groot probleem. Maar er gaat een gigantisch kamer tekort komen en de prijzen gaan omhoog doordat er meer vraag komt.
En je krijgt 4 jaar als gift dacht ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou dan 30 euro per dag worden voor mij (dacht ik). Mja voor een jaarkaart betaal je tegen de 1100 dacht ik.
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en dat tekort is er al, laat staan hoe dat wordt als er veranderingen komen met die ov kaart.. PRijs focking hard omhoog van kamers ook dan
Nou ik zei bezuinigen op het onderwijs kan best. Jij zei dat je niet snapte waarom ik dat zou willen. Daarna zeg je voor de bezuinigingsmaatregelen te zijn. Dat vond ik raarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan nog steeds studeren, je betaalt terug naar hoeveel je verdient. Dat mensen, zoals onze ministers, rustig 10 jaar konden studeren en dat ze al die jaren stufi etc kregen is belachelijk.
Geld wat het oplevert kan je weer investeren in onderwijs, ik zie jouw probleem niet.
Daarom snel een kamer in Grunn regelenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en dat tekort is er al, laat staan hoe dat wordt als er veranderingen komen met die ov kaart.. PRijs focking hard omhoog van kamers ook dan
Als een leraar letterlijk zegt dat Wilders vergelijkbaar is met Hitler en iedereen die op hem stemt een nazi is betwijfel ik of hij nog lang voor de klas staat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, dat verzin je ook weer even![]()
Eindelijk internet lindje?quote:
Zullen we een bedrijf oprichten gespecialiseerd in het verhandelen van FUT-coins? Ik voorzie een gouden toekomst.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Inderdaad, dan verzin ik ook wel wat om onder m'n ene uur college per week uit te komen
Bezuinigen op HBO en MBOquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ik zei bezuinigen op het onderwijs kan best. Jij zei dat je niet snapte waarom ik dat zou willen. Daarna zeg je voor de bezuinigingsmaatregelen te zijn. Dat vond ik raar
Ze zouden eens moeten beginnen die lege kantoorpanden om te bouwen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wat bedoel je met R.?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En dat terwijl jij ook meer coins bezit als Djeetje. Helemaal als ik R. zou meetellen.
Ze moeten afblijven van studenten dat zijn uiteindelijk de mensen die het zwaarst van de crisis gaan voelen. Die ouderen daar moeten ze het halen. Ik had laatst nog een programma gezien over wat er volgend jaar met de portemonnee van de mensen zou gebeuren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan nog steeds studeren, je betaalt terug naar hoeveel je verdient. Dat mensen, zoals onze ministers, rustig 10 jaar konden studeren en dat ze al die jaren stufi etc kregen is belachelijk.
Geld wat het oplevert kan je weer investeren in onderwijs, ik zie jouw probleem niet.
Doen ze toch al volop? Tenminste in Amsterdam welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze zouden eens moeten beginnen die lege kantoorpanden om te bouwen.
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zullen we een bedrijf oprichten gespecialiseerd in het verhandelen van FUT-coins? Ik voorzie een gouden toekomst.
quote:
Onderwijs moet gestimuleerd worden in plaats van ontmoedigd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
Al vind ik betalen voor het OV trouwens zelf geen probleem. Voor je studie moet je wat overhebben en zo wordt eindelijk het achterlijke volk van hbo en uni gefilterd.
[..]Ja, prima internet ook nog. Heb net een paar potjes Fifa gespeeld met VI op uitzending gemist, kan slechter.
Je hebt ook nog exploitatie kosten en niet alleen de aanschaf.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze zouden eens moeten beginnen die lege kantoorpanden om te bouwen.
Je kan niet zeggen dat alle ouderen het ruim hebben. Aan studenten mag je best komen, beetje lenen voor je eigen toekomst kan echt geen kwaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:31 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ze moeten afblijven van studenten dat zijn uiteindelijk de mensen die het zwaarst van de crisis gaan voelen. Die ouderen daar moeten ze het halen. Ik had laatst nog een programma gezien over wat er volgend jaar met de portemonnee van de mensen zou gebeuren.
Iedereen ging achteruit behalve de oma die ging er op voorruit.
Je stimuleert toch het beter presteren, of ligt dat aan mij? Je ontmoedigt de paupers die er toch geen zin in hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Onderwijs moet gestimuleerd worden in plaats van ontmoedigd.
Nice, nu hopen dat je huisgenoten het niet leegtrekken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
Al vind ik betalen voor het OV trouwens zelf geen probleem. Voor je studie moet je wat overhebben en zo wordt eindelijk het achterlijke volk van hbo en uni gefilterd.
[..]Ja, prima internet ook nog. Heb net een paar potjes Fifa gespeeld met VI op uitzending gemist, kan slechter.
Godskolere er woont toch een lekker wijf boven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, nu hopen dat je huisgenoten het niet leegtrekken.
Nog meer mensen die een uitkering gaan krijgenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je stimuleert toch het beter presteren, of ligt dat aan mij? Je ontmoedigt de paupers die er toch geen zin in hebben.
Over regelgeving beginnen en daarna zeggen dat je de kantoorpanden moet slopen. Dat mag ook niet zomaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt ook nog exploitatie kosten en niet alleen de aanschaf.
Woonfuncties hebben hoge eisen en kantoorfunctie lagere.
Je hebt met regelgeving te maken en deze kan niet altijd toe gepast worden... je kan misschien wel veel geld eraan verdienen maar als de geluidseisen niet gehaald kunnen worden heb je daarna klagende mensen dat ze de buren kunnen horen en weg bewoners.
Of heb je straks een brand in het gebouw met doden omdat deze niet voldoen aan de woonfunctie.
Ook moet je kijken in hoe verre het gebouw voor hoe lang de functie aan kan.
Je gaat niet voor 10 jaar hoge kosten maken.
Kantoorgebouwen zijn vaak met goedkope materialen gemaakt waardoor je bijv. altijd wel dingen moet vernieuwen zoals de gevel.
Het hele gebouw blijft niet 100 jaar goed maar elk onderdeel heeft een bepaalde afschrijving.
Ook zijn de exploitatie kosten erg belangrijk van de kosten van onderhoud van het gebouw, energiekosten van alle dure installaties enz.
Onderschat niet de onderhoudskosten... dit kan met gemak 200% zijn van het aanschafbedrag.
Kantoorgebouwen zijn over het algemeen niet gebouwd voor een lange termijn.
Het ligt niet zo makkelijk als alleen de aanschafkosten en verhuur inkomsten.
Kantoorpanden kan je beter slopen en nieuwe studentenwoningen bouwen.
DM me maar even dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Godskolere er woont toch een lekker wijf boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |