SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nerovetsrethca
Pics ter bewijs!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:02 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ik ben dun joh wat doe ik daartussen
mmmmm nee. Je moet me maar geloven op mijn woordquote:
Ik bèn lief.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:00 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Nee. alleen via dm, als ik je lief vind
ik ook nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:39 schreef smitjew het volgende:
ik ben niet echt dik , wat doe ik hier tussen ?
Je hoeft je niet te schamen! Hier kan je vrij praten over je vetkwabbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:39 schreef smitjew het volgende:
ik ben niet echt dik , wat doe ik hier tussen ?
Nee je moet wel wat dikkig zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:34 schreef RadioSlut het volgende:
Ik ben niet dik maar wel een vreetzak. May I join?
Ik denk dat mijn postuur mij uitsluit voor dit topic. Hou overigens wel heul erg van eten haha (alhoewel 3 broodjes shoarma... Respect!!!!!quote:Waarom?
Meer ver gaan eten dus!quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:37 schreef irisdepieruz het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn postuur mij uitsluit voor dit topic. Hou overigens wel heul erg van eten haha (alhoewel 3 broodjes shoarma... Respect!!!!!)
ik zou voor de gyros gaan, en iets met chocolade als toetje natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 11:44 schreef Hallojo het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan eten? De opties zijn:
Shoarmaschotel
Gyrosschotel
Pizza
Spareribs
Help mij! Ik weet het niet meer! Misschien maar alle 4 doen?
Ik moet zeggen dat dat klinkt als een goed plan!quote:Op woensdag 3 april 2013 11:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zou voor de gyros gaan, en iets met chocolade als toetje natuurlijk
Pizza met gyros en shoarmaquote:Op woensdag 3 april 2013 11:44 schreef Hallojo het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan eten? De opties zijn:
Shoarmaschotel
Gyrosschotel
Pizza
Spareribs
Help mij! Ik weet het niet meer! Misschien maar alle 4 doen?
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:07 schreef GentlemanTroller het volgende:
Hallo, ik weeg 123 kilo en ben 1.70m, ben ik te dik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |