SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door chufi op 26-02-2013 22:21:57 ]
Wat een toeval weerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:21 schreef Leandra het volgende:
En volgende week is het restaurantweek![]()
En ik kon nog reserveren![]()
En heb de oudste als oppas geregeld
Als tegenprestatie mag hij donderdag wel de Saab meenemen![]()
Z'n eigen auto moet dan naar de garage.
Oh ja, en zaterdag is het lammetjesdag, dus dan gaan we naar de geitenboerderij, lammetjes kijken![]()
Ja, ik ging er al vanuit dat de Saab in een eventuele oppasdeal betrokken zou wordenquote:
Nee, de Saab is van N en mij samen... zijn leasebak eruit, de Honda naar B en samen een andere auto gekocht.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
Ik ken de Saab niet, neem aan dat ie van N is.. Maar dat B afhaakt had ik niet verwacht![]()
Beetje overwicht moet er nog wel blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de Saab is van N en mij samen... zijn leasebak eruit, de Honda naar B en samen een andere auto gekocht.
Nah, hij weet dat hij het toch niet redt tegen die 210 pk, dus dan kun je of proberen en falen, of je Beetje cool houden en gewoon je eigen ding doen, en dat laatste is wat hij deed.
Lachend bij de pomp ook natuurlijk, want hij haalt met gemak 1 op 17, terwijl ik de 1 op 12 nog niet red
Welterustenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
Zo de Klassieker ook weer naar wens verlopen ... Straks maar weer eens op bed aan
Ja das een probleem ... Zit ik weer iets te kijken en dat wil ik dan weer uit zienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:14 schreef Leandra het volgende:
Ja, nou ja.... dat weet je ook nooit met jou, "straks" is een behoorlijk rekbaar begrip
Jammerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:20 schreef sacha het volgende:
het zal wel weer geen echte krokus zijn
jij zult het kunnen vertellen Sas! Tis jouw fotoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:45 schreef sacha het volgende:
is vast gemanipuleerd met een kleurstof
ik heb die foto niet gemaakt dus per definitie nepquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
jij zult het kunnen vertellen Sas! Tis jouw foto
ik ben niet serieus hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:56 schreef chufi het volgende:
Sorry Sas , Ik wil met een goed gevoel naar bed...
Is wel Vegetarisch....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:58 schreef sacha het volgende:
toen het nog oorlog was kon je bloembollen gewoon eten
Dat wisten we noooit maar de laaste resultaten wijzen naar ene PP of PVquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:00 schreef Leandra het volgende:
Zit er nu ook paardenvlees in de bloembollen?
Slaap lekker Fannquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is wel Vegetarisch....![]()
Truste Allemaal !![]()
weet niet, in de oorlog aten ze ook paardenpoepquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:00 schreef Leandra het volgende:
Zit er nu ook paardenvlees in de bloembollen?
Dat weet ik niet... Ik heb het nooit geprobeerdquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:07 schreef sacha het volgende:
[..]
weet niet, in de oorlog aten ze ook paardenpoep
Jij lult ook maar wat hequote:Op woensdag 27 februari 2013 00:11 schreef sacha het volgende:
ik heb het van horen en zeggen gelukkig
dahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef chufi het volgende:
Je bent gek , maar ik begrijp het... slaaaplekker SaS Moixxx
Happy, happy, joi, joi.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:22 schreef sacha het volgende:
laat ik dan nu iets serieus zeggen/schrijven:
ik kreeg vandaag een aanslag van de gemeente belasting![]()
Ik kreeg hem ook binnen. Daar knapt een mens van op!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:22 schreef sacha het volgende:
laat ik dan nu iets serieus zeggen/schrijven:
ik kreeg vandaag een aanslag van de gemeente belasting![]()
dat is echt vrolijk nieuws wat ik graag met iedereen wil delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:56 schreef golfer het volgende:
Met een reischeque die we met veel korting gewonnen hadden bij de Postcodeloterij hebben we begin juni een 4-daagse vliegreis met verblijf in Venetië geboekt.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel gondelplezier alvast
![]()
Met een reischeque die we met veel korting gewonnen hadden bij de Postcodeloterij hebben we begin juni een 4-daagse vliegreis met verblijf in Venetië geboekt.Ik kan me een slechtere manier voorstellen om die vrije dagen door te komen, want VenetieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wie weet ooit dat ik ook nog eens gaquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er 2 keer geweest en ik hou sowieso van Italie, maar Venetie met dat water, de bruggetjes en die kleine straatjes met lekker eettentjes, dat moet je gewoon een keer zelf beleefd hebben.
Ik geloof het graag Dees, maar in mn eentje zal ik er niet heen gaan denk ik zo...quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan het je zeker aanraden Chufi, het is een leuke plek om te zijn en je kunt er heerlijk pasta's eten.
Ik zou er zo in mn up naar toe gaan!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof het graag Dees, maar in mn eentje zal ik er niet heen gaan denk ik zo...
Met een reischeque die we met veel korting gewonnen hadden bij de Postcodeloterij hebben we begin juni een 4-daagse vliegreis met verblijf in Venetië geboekt.Venetie is geweldig. Hoewel het alweer 18 jaar geleden is dat ik er voor het laatst was. Geen idee of er veel is veranderd. Groot gelijk dat je ervan gaat genieten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Het sterven gedeelte stel je mooi nog maar minstens een jaar of 30 uit, mutske!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou er zo in mn up naar toe gaan!
Venice zien en dan sterven riep ik al om mijn 9e
Het ziet ernaar uit dat het gaat lukken
Wel mooi ja alleen erg drukquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Venetie is geweldig. Hoewel het alweer 18 jaar geleden is dat ik er voor het laatst was. Geen idee of er veel is veranderd. Groot gelijk dat je ervan gaat genieten!!
Was het wel van plan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:05 schreef ElizabethR het volgende:
Het sterven gedeelte stel je mooi nog maar minstens een jaar of 30 uit, mutske!!
Ik hoop dat de lente dan wel zijn vriendje Goed Weer meeneemt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:34 schreef chufi het volgende:
Maar ik las nogmaals op het nieuws dat de lente er aan komt![]()
In de Spaanse regio waar ik altijd kom, was het vandaag overal wit en red alert
Hoop het ook , dat is dan nog een week laterquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:08 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik hoop dat de lente dan wel zijn vriendje Goed Weer meeneemt.
Ja, mijn vader is ook niet heel stokoud geworden en al overleden in 89.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef chufi het volgende:
Had je zo'n oude moeder dan ? Mijn vader hield er op zn 68 al mee op in 98
Ja daarom was ik alweer verder gegaan over de lente.... Maar ja B begon er weer overquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:27 schreef Deisyy het volgende:
De mijne ook maar 67, alweer 18 jaar geleden.
Gezellig praatje voor de donderdagavond
Toen studeerde ik na 8 jaar eindelijk pas af, op het laatste moment oude stijlquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, mijn vader is ook niet heel stokoud geworden en al overleden in 89.
Misschien is hem ook wel heel veel narigheid bespaard gebleven als ik naar mijn vader kijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, mijn vader is ook niet heel stokoud geworden en al overleden in 89.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Oh nou, het hoort erbij hoor en dan heb je het nog eens over ze.
Is toch niet erg!
Tuurlijk mogen we het er over hebben...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien is hem ook wel heel veel narigheid bespaard gebleven als ik naar mijn vader kijk.
[..]ja dat mag toch wel ?
en wel leuk Venetiëlijkt me best romantisch enzo...
![]()
tenmiste.... dat zeggen ze altijd toch van Venetië? ik heb geen idee, nooit geweest.
Nee alleen lijkt me ook niksquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
En ja Venetie , romantisch lijkt het mij ook dus daarom zal ik er niet gauw alleen heen gaan...
Hij had al genoeg ellende gehad voor 1 leven, dus het was wel goed zo ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Misschien is hem ook wel heel veel narigheid bespaard gebleven als ik naar mijn vader kijk.
Weet niet, ben niet zo romantisch aangelegdquote:en wel leuk Venetiëlijkt me best romantisch enzo...
![]()
tenmiste.... dat zeggen ze altijd toch van Venetië? ik heb geen idee, nooit geweest.
Oh mij wel hoor, zou er zo alleen heen gaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee alleen lijkt me ook niks
Ja dan was het goed zo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij had al genoeg ellende gehad voor 1 leven, dus het was wel goed zo ja.
[..]
Weet niet, ben niet zo romantisch aangelegdMaar ik wil daar zó graag naartoe
gewoon in je eentje Gondelen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh mij wel hoor, zou er zo alleen heen gaan
Stik, daar gaat mijn kans.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh mij wel hoor, zou er zo alleen heen gaan
Ja een gondel.. Kennis van me restaureerde er ooit eenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gewoon in je eentje Gondelen?![]()
of hoe heet zo ietsmet zo'n gondel varen?
dat heet toch gondel?
Ik had al eens gezegd dat ik een mannetje ben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Niet dat het verder iets uitmaakt, maar zou ik toch wel willen weten
Jij hebt ook kennissen all over the placequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja een gondel.. Kennis van me restaureerde er ooit een
ow... heb ik zeker gemist .quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik had al eens gezegd dat ik een mannetje ben.
Ja ik kan er ook niets aan doen.. Heb ook nog een nicht die met Maxima in een onderzoekscommissie heeft gezeten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt ook kennissen all over the place![]()
De een doet het met Yoep en de ander restaureert Gondels![]()
Brede kennissenkring zullen we maar zeggen
Ach, dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... heb ik zeker gemist .![]()
excuses.
Een mannelijk of vrouwelijke nicht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niets aan doen.. Heb ook nog een nicht die met Maxima in een onderzoekscommissie heeft gezeten.
owkeeeeeeeeee... ik denk dat je daar niet al te veel over mag babbelen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niets aan doen.. Heb ook nog een nicht die met Maxima in een onderzoekscommissie heeft gezeten.
Nah ik zal me er niet over uitwijden maar zei was wel een van de eerste vrouwen van buitenlandse afkomst aan de top in het Nederlandse het bedrijfslevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
owkeeeeeeeeee... ik denk dat je daar niet al te veel over mag babbelen?
Vond je dat duidelijk?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het wel eens gelezen en gezien je reactie op B helemaal duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |