abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123830171
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:44 schreef Hinder het volgende:
Eerste les zit erop. Had ervoor gekozen direct twee uur aaneensluitend te nemen. Eerst stukje sturen over rotondes etc. Daarna naar een rustig weggetje gereden, en uitleg over het koppelen gekregen, waarna ik wat kon oefenen. Ik had het al vrij snel door, waardoor we wat rondjes gingen rijden, om vervolgens een stukje stad en zelfs over een stukje snelweg te rijden. Instructrice was meer dan tevreden na zo'n eerste keer, was wel leuk om te horen.

Nu al zin in de volgende keer :).
Hehe, tof. ^O^
pi_123926144
Deze week voor de 3e keer op voor het praktijkexamen ;(.
Hopelijk is het nu wel raak. Wederom een faalangstexamen en om 09:00 uur 's ochtends, wat wel gunstig is denk ik.
I would date the hell out of me.
  maandag 11 maart 2013 @ 21:16:26 #128
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_123931719
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:59 schreef Wanderlust. het volgende:
Hopelijk is het nu wel raak. Wederom een faalangstexamen en om 09:00 uur 's ochtends, wat wel gunstig is denk ik.
Dan gaan mensen naar school/supermarkt... :P . Ik heb het liever in de middag :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Jiang153 op 12-03-2013 00:08:51 ]
Irene is bae <3
pi_123932076
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:16 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Dan gaan mensen naar school/supermarkt...;P. Ik heb het liever in de middag :)
Achja je kan net zo goed maar meteen gewend zijn aan drukte/hectische situaties toch?
  FOK!fotograaf maandag 11 maart 2013 @ 21:25:13 #130
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_123932465
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:20 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Achja je kan net zo goed maar meteen gewend zijn aan drukte/hectische situaties toch?
Doe jij liever een examen in een hectische omgeving of in een rustige omgeving?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_123932887
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:59 schreef Wanderlust. het volgende:
Heel veel succes! :)

Negen uur 's ochtends is een prima tijd. De echte drukte is dan wel weg en de kinderen zitten allemaal op school, dus daar heb je ook geen last van.
pi_123932966
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:25 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Doe jij liever een examen in een hectische omgeving of in een rustige omgeving?
Iedereen doet natuurlijk het liefst examen op een verlaten boerenlandweg in de polder. Maar zo werkt het nu eenmaal niet. En het zou ook niet veel verschil moeten maken. Mensen ląten het verschil maken door zichzelf druk te maken ipv gewoon bezig te zijn met autorijden. Datgene waar je voor komt.

En wat is er erg aan examen doen in een hectische omgeving? Als je daar fatsoenlijk uit de voeten kunt kun je waarschijnlijk overal wel fatsoenlijk uit de voeten. Alleen maar winst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Actaeon op 11-03-2013 21:42:11 ]
  FOK!fotograaf maandag 11 maart 2013 @ 21:36:37 #133
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_123933428
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:31 schreef Actaeon het volgende:
En wat is er erg aan examen doen in een hectische omgeving? Als je daar fatsoenlijk uit te voeten kunt kun je waarschijnlijk overal wel fatsoenlijk uit te voeten. Alleen maar winst.
Ben ik met je eens.

quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:31 schreef Actaeon het volgende:
Mensen ląten het verschil maken door zichzelf druk te maken ipv gewoon bezig te zijn met autorijden. Datgene waar je voor komt.
Hmmm, als jij in de avondspits in de drukke stad moet rijden is dat gewoon veel hectischer. Meer getoeter, overal voorrang nemen. Moet je niet als onzeker examenkandidaatje met een grote L op je dak tussen rijden.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_123933839
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:36 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ben ik met je eens.

[..]

Hmmm, als jij in de avondspits in de drukke stad moet rijden is dat gewoon veel hectischer. Meer getoeter, overal voorrang nemen. Moet je niet als onzeker examenkandidaatje met een grote L op je dak tussen rijden.
Nouja of juist misschien wel. Dan heb je het een keer meegemaakt en is er, als er iets mislukt, iemand bij om het te corrigeren. En als het wel lukt nouja dan kan je dus in veel situaties goed uit de voeten.
pi_123939673
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:41 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Nouja of juist misschien wel. Dan heb je het een keer meegemaakt en is er, als er iets mislukt, iemand bij om het te corrigeren. En als het wel lukt nouja dan kan je dus in veel situaties goed uit de voeten.
Maar dat soort "testjes" kun je natuurlijk beter in een gewone les hebben dan tijdens zo'n examen waar je 200 nog wat euro voor moet betalen.
pi_123939771
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:13 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Maar dat soort "testjes" kun je natuurlijk beter in een gewone les hebben dan tijdens zo'n examen waar je 200 nog wat euro voor moet betalen.
Dat is een punt. Maar mensen zouden zich gewoon niet zo moeten laten beļnvloeden door een tijdstip oid. Gewoon dichtbij je eigen kwaliteiten blijven. En als je slaagt in een drukke situatie heb je toch een soort 'ervaringswinst' geboekt denk ik zo.
pi_123940255
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:15 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dat is een punt. Maar mensen zouden zich gewoon niet zo moeten laten beļnvloeden door een tijdstip oid. Gewoon dichtbij je eigen kwaliteiten blijven. En als je slaagt in een drukke situatie heb je toch een soort 'ervaringswinst' geboekt denk ik zo.
Maar zo'n examen is niet echt te vergelijken met normale omstandigheden. Bij zo'n examen zijn veel mensen hartstikke zenuwachtig waardoor ze fouten maken die ze anders nooit zouden maken. Dus dan is het best logisch dat mensen hopen dat ze niet hoeven af te rijden op een heel druk tijdstip.
pi_123940738
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:23 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Maar zo'n examen is niet echt te vergelijken met normale omstandigheden. Bij zo'n examen zijn veel mensen hartstikke zenuwachtig waardoor ze fouten maken die ze anders nooit zouden maken. Dus dan is het best logisch dat mensen hopen dat ze niet hoeven af te rijden op een heel druk tijdstip.
Daar zit dan ook wel weer wat in.
pi_123995878
Ben geslaagd!!!! Het was niet zo druk, maar dat kwam ook doordat we echt in wat dorpen reden :') geen hond op straat.

Moest parkeren en een stopopdracht doen als bijzondere verrichtingen.

Jaaaa, ben zo blij en opgelucht!!
pi_123995917
Gefeliciteerd *O* !
pi_123998164
Congrats!
pi_124005212
Gefeliciteerd! :D
pi_124009845
Bedankt O+. Voel me erg vrolijk vandaag!

Ik heb trouwens een pasfoto laten maken en heb gehoord dat je oren niet meer zichtbaar hoeven te zijn en dat je ook best mag lachen, klopt dat?
pi_124014380
Gefeliciteerd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_124015383
Morgen afrijden met een BNOR examen (ofwel een staatsexamen). Ben benieuwd. Iemand ervaring hiermee?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_124017973
Ja ervaring ermee, gaat ongeveer hetzelfde als een faal angst examen.
Een praatje vooraf om jou op je gemak te stellen.
Daarna een stukje rijden, wat vaak gebeurd in een rustiger gebied.
Hij/zij kijkt vooral naar waarom het jou de eerdere afrij pogingen niet is gelukt.
pi_124018367
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:32 schreef Balsam het volgende:
Ja ervaring ermee, gaat ongeveer hetzelfde als een faal angst examen.
Een praatje vooraf om jou op je gemak te stellen.
Daarna een stukje rijden, wat vaak gebeurd in een rustiger gebied.
Hij/zij kijkt vooral naar waarom het jou de eerdere afrij pogingen niet is gelukt.
Ah bedankt. Had jij het wel gehaald? En had je het idee dat ze je makkelijker laten slagen bij bnor ipv cbr standaard?
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_124018514
Ik heb het wel gehaald bij mijn BNOR, en vond het makkelijker afrijden dan bij een standaard cbr examen.
Zo gaf ik een bus geen voorrang waar het wel had gemoeten, hield ik net wat te weinig afstand van een vrachtwagen op een helling en ben toch geslaagd.
pi_124018666
BNOR word trouwens vanaf een andere locatie gereden dan het cbr in veel gevallen.
Ik reed mijn BNOR vanaf een hotel aan de A9 richting alkmaar.
pi_124018946
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:42 schreef Balsam het volgende:
BNOR word trouwens vanaf een andere locatie gereden dan het cbr in veel gevallen.
Ik reed mijn BNOR vanaf een hotel aan de A9 richting alkmaar.
Ja dat wist ik al idd. Ik heb de laatste lessen ook dezelfde route gereden met mijn instructeur die zei dat de bewuste route vaak wordt gekozen.

En tjah, ik zakte al de keren vooral op soms te weinig kansen nemen, soms te grote risico's nemen, dan weer aantal kleine foutjes (knipperlichtjes vergeten, wat ik anders nooit doe), en de laatste keer stopte ik niet voor een stop bord >.>

Maar ik rijdt gewoon goed, wat ook mijn instructeur zegt, alleen die kleine dingen werd ik erg hard op afgerekend bij het CBR, daarom hoop ik dat ze dat niet doen bij BNOR.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')