Nee het is echt doodvervelend en der zitten alleen maar Amerikanen in me nek te hijgen om te kijken wat ik daar allemaal doequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik heb spijt, kun je mij vergeven en de zoete liefde met mij bedrijven?
(nohommo)
[..]
Meh, matigjes, hopelijk gaat dat weer een beetje aantrekken, want zo'n magazijnbaan is ook gewoon drie keer niets.
Hoop het niet want dan moet ik huilenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
morgen is de geur lekker ingetrokken
quote:
MACHT! HARHAR! Ja, natuurlijk kán ik dat, maar ik doe het niet zomaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb jij die macht niet gewoon?
Naja het gaat erover dat er op die thermometer dingen die ik verwerk in dat magazijn een bruine bloed/poep smeurie of wat het ook mocht zijn zatquote:
oke verander dan maar ik wist niks betersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]maar...hij nodigt niet zo uit
[..]
MACHT! HARHAR! Ja, natuurlijk kán ik dat, maar ik doe het niet zomaar
Euh?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja het gaat erover dat er op die thermometer dingen die ik verwerk in dat magazijn een bruine bloed/poep smeurie of wat het ook mocht zijn zat
zal zo eens een foto posten
Raar chemisch goedjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke verander dan maar ik wist niks beters
Nee en het stonk ook verschrikkelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Euh?dus niet gewoon kwik? Meh, raar chemisch goedje dus, matig!
[..]
Raar chemisch goedje
Ik zou het doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]maar...hij nodigt niet zo uit
[..]
MACHT! HARHAR! Ja, natuurlijk kán ik dat, maar ik doe het niet zomaar
Zo dan?quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee en het stonk ook verschrikkelijk![]()
Heb alleen een foto van 1 met een beetje smurrie.. want toen ik degen die echt helemaal onder zaten pakten ging ik natuurlijk niet even met mijn strontklauwen aan mijn telefoon zitten
hoezo nietquote:
WEER niet goedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Lombehork godsamme
Nu lijkt het ik ik een eigen naam topique heb gemaakt
Vind het wel prima zoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe dan Taexon in de TT
Doe eens een leuke TT danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar het is mijn topique
Kunnen enkel mods, omdat iemand anders dan z'n hele topic kan verneuken. Daarom kunnen we ook edits zien en eventueel terugzettenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar waarom kan je wel je OP aanpassen maar niet je TT?
weet je ik wilde eigenlijk gitaar gaan spelen maar ik doe het nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet je ik moet eigenlijk leren voor biologie maar ik doe het niet
Waarom ga je geen gitaar spelen danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
weet je ik wilde eigenlijk gitaar gaan spelen maar ik doe het niet
bonustoets?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet je ik moet eigenlijk leren voor biologie maar ik doe het niet
Naar wens mevrouw?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar het is mijn topique
omdat ik lui ben. Als jij gaat leren voor bio, ga ik gitaar spelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom ga je geen gitaar spelen dan
http://puu.sh/28Omrquote:
Maar ik heb donderdag pas dus ik doe het morgen welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat ik lui ben. Als jij gaat leren voor bio, ga ik gitaar spelen.
gatverdammequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even wat dingen onduidelijk gemaakt maar dit is nog een vrij schone voor die doos
Normaal worden ze gewoon weer schoon ingeleverd
Dat ziet er uit alsof er gehakt is gebruikt in die thermometerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even wat dingen onduidelijk gemaakt maar dit is nog een vrij schone voor die doos
Normaal worden ze gewoon weer schoon ingeleverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |