Wat hij zei.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Vliegveld vlak naast een woonwijk neerzetten, gelijk iedereen ontevreden
En jouw forum is leegquote:
Of course is die leeg als je hem net aanmaakt, wat is dezequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:06 schreef Metonae het volgende:
[..]
En jouw forum is leegDiscussies voeren of whatever kan hier ook wel.
Sorry, maar we hebben geen interesse om naar een ander forum te gaan. Dit topic is genoegquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Of course is die leeg als je hem net aanmaakt, wat is deze
Topic gaat te snelquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Sorry, maar we hebben geen interesse om naar een ander forum te gaan. Dit topic is genoeg
Dan maken we een nieuwe...quote:
Dit topic loopt hartstikke goed, waar heb je het over? Niks te snel, gewoon lekker gezellig. Geen behoefte aan een ander forum.quote:
Ga nou niet je forum hier lopen forceren, daar ga je namelijk spijt van krijgen. Leuk gedaan, we komen wel kijken als we daar zin in hebben.quote:
Ohquote:
Ik zit maar te dollen gozer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ga nou niet je forum hier lopen forceren, daar ga je namelijk spijt van krijgen. Leuk gedaan, we komen wel kijken als we daar zin in hebben.
Geeft niet, ben het gewend.quote:
start een extra SC4 modders community..quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:03 schreef MolFan het volgende:
Iemand nog tips voor het SimCity forum qua content? Zoek nog moderators overigensMaybe kunnen we daar met wat Fokkers meeten voor eens server ofzo
+1 Zin an!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef beelz het volgende:
Mijn vingers beginnen te jeuken bij het zien van zulke events. Ik denk dat ik maar een weekje in cryostatis ga zodat ik niet hoef te wachten tot ik eindelijk zelf kan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |