Dat heb je goed geregeld!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:24 schreef Cynic het volgende:
Leuke voorprogramma is definitief!
[ afbeelding ]
sorry, ik weet niet hoe de afbeelding kleiner moet
De luit. Worden de chicha's spontaan nat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:12 schreef frits22 het volgende:
Ik zou graag willen beginnen met gitaar leren spelen, wat raden jullie mij aan? Elektrisch of akoestisch is mij om het even
Nu wil ik ook weer klassiek kunnen spelenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:19 schreef starla het volgende:
[..]
De luit. Worden de chicha's spontaan nat.
John Dowland
jammer dat emmen pokke eind weg is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:24 schreef Cynic het volgende:
[ afbeelding ]
En een week later Bar Religionquote:
mooie maar al een epiphone lp custom pro in bezit. als er iets bij komt zal het een strat of hollowbody worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:59 schreef QuincydeKoster het volgende:
Iemand interesse in een Epiphone Elite Les Paul Custom?
V&A / [TK] Epiphone Elite Les Paul Custom Wine Red GoldHW (NIEUW)
Mooi ding!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:59 schreef QuincydeKoster het volgende:
Iemand interesse in een Epiphone Elite Les Paul Custom?
V&A / [TK] Epiphone Elite Les Paul Custom Wine Red GoldHW (NIEUW)
Te duur vooral....quote:
Niet naar gekeken, komen voorlopig toch geen gitaren meer bij hier. Er gaan eerder een paar weg.quote:
op ebay is recent er 1 voor 1199 verkocht. op 2 andere humbuckers na zie ik er prijsverschil van 600 euro niet aan af.quote:
Que? Prijsverschil?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op ebay is recent er 1 voor 1199 verkocht. op 2 andere humbuckers na zie ik er prijsverschil van 600 euro niet aan af.
Nicequote:Op donderdag 7 maart 2013 20:24 schreef Cynic het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, speeldequote:
De kat heeft de hartaanval niet overleefd dus, jammer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Klopt, speelde. Nouja dat gaat in de toekomst ooi nog wel opgepakt worden
Om verschillende redenen stilgezet.
Ja was ook een lastige keuze.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:03 schreef starla het volgende:
[..]
De kat heeft de hartaanval niet overleefd dus, jammer.
Studie ontwijkend gedrag (kut studenten)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:06 schreef starla het volgende:
En SOG- band staat voor?
Spelen Op Gitaren Band?
Ja is ie dood? Jammerquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Studie ontwijkend gedrag (kut studenten)
Of studenten organisatie Groningenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Studie ontwijkend gedrag (kut studenten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |