abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2013 @ 20:28:10 #1
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_122130723
Een hele goedendag allen!

Ik heb hier een Epiphone Elitist staan, compleet nieuw in een case, en ik heb de originele doos er ook nog bij.

Het gaat om een Epiphone Elite Les Paul Custom, met de lakkleur Wine Red, en gouden hardware. De reden voor verkoop is simpelweg dat ik er niet op speel (En dat ook nooit gedaan heb, kaartje hangt er nog aan). De preciese jaar van productie durf ik niet te zeggen, maar als iemand dat graag wil weten kan ik altijd ff een Serial Number trace uitvoeren :)

En dan nu de langverwachte fotos:

Nu, de vraagprijs. Ik vraag er 900,- voor, met als toevoeging: Bieden mag! Zolang het maar geen onzinbiedingen zijn. De reden voor deze vraagprijs heeft twee redenen. A. deze gitaar is toch wel vrij zeldzaam en B. hij is compleet in nieuwstaat.

De gitaar is te bekijken en bewonderen in Utrecht, en voorkeur gaat uit aan ophalen! :)

Bij een eventueel bezoek en/of verkoop zal de gitaar afgestemd en opgepoetst worden :D
Dit is mijn signature.
pi_122133822
Het begint weer te kriebelen, paar maanden geleden mijn laatste gitaar verkocht. Deze gitaar is werkelijk waar fantastisch! Ik heb zelf een epiphone les Paul custom gehad en wat een geweldig ding was dat zeg! Ze zeggen wel eens dat je beter een dure epiphone kan kopen dan een goedkope Gibson. Helaas heb ik geen tijd om gitaar te spelen, dus ook geen interesse. Maar nogmaals, geweldig ding. Succes met de verkoop!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 21:40:20 #3
258706 QuincydeKoster
pi_122233269
Schopje
Dit is mijn signature.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:32:12 #4
258706 QuincydeKoster
pi_122344208
Rotschop omhoog
Dit is mijn signature.