PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gotze ga ik weer eens proberen, Muller doet het namelijk best prima. En ik wil 'm ombouwen naar 451. Dus ik weet niet of dan Med/Med wel handig is... Dan komt de High/Med van Farfan misschien beter uit..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gotze op CAM en Kuba op RM en je hebt alleen maar groene lijntjes
Wie dan daar? En Esswein is net zo snel als Reus. Dus dan moet ook Reus eruit, want die is dan ook te snel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ik vind het een verschil op RM of in de Spits in combinatie met Reus. Esswein is gewoon de Gabby van vorig jaar en je wordt dan vaak gezien als noob.
Gotze, Reus, Esswein. Gouden trio.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gotze ga ik weer eens proberen, Muller doet het namelijk best prima. En ik wil 'm ombouwen naar 451. Dus ik weet niet of dan Med/Med wel handig is... Dan komt de High/Med van Farfan misschien beter uit..
[..]
Wie dan daar? En Esswein is net zo snel als Reus. Dus dan moet ook Reus eruit, want die is dan ook te snel.
In een dilemma nog wel? Of met een dilemma?quote:
Iets wat niet met Fifa te maken heeft. Ja ik weet dat het raar is voor jullie maar goed,\quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
In een dilemma nog wel? Of met een dilemma?
Gewoon gaan YOLOquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Iets wat niet met Fifa te maken heeft. Ja ik weet dat het raar is voor jullie maar goed,\
Dat meisje die ik leuk vind nodigde me net uit bij haar appertement voor een paar biertjes. Enige probleem is dat ze met 3 kerels woont en waarvan ik er 1 echt neit mag. Gaan of niet niet gaan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Iets wat niet met Fifa te maken heeft. Ja ik weet dat het raar is voor jullie maar goed,\
Dat meisje die ik leuk vind nodigde me net uit bij haar appertement voor een paar biertjes. Enige probleem is dat ze met 3 kerels woont en waarvan ik er 1 echt neit mag. Gaan of niet niet gaan.
jawel, en die gozert gewoon lekker negeren, dan daar vragen of ze ook een keer zin heeft om naar jou te komen en hop.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
Gewoon gaan natuurlijk. Fuck die dude.
En niet te letterlijk pl0x.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
Gewoon gaan natuurlijk. Fuck die dude.
Ze deelt toch niet een slaapkamer met een van die gasten (en die ene kerel in het bijzonder)?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik doe het altijd liever bij haar thuis.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jawel, en die gozert gewoon lekker negeren, dan daar vragen of ze ook een keer zin heeft om naar jou te komen en hop.
En word je weggejaagd door haar moeder.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik doe het altijd liever bij haar thuis.
Blijft mijn bed schoon
Daar wil ik het nu niet over hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
En word je weggejaagd door haar moeder.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar wil ik het nu niet over hebben.
Ze dachten dat ik haar onder druk zette
Neem hem in zijn anus, weet hij gelijk waar hij aan toe is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
leeft dat topic ook weer?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
Jubileumshirt van Genoa (uit dat voetbalshirtjes topic)
[ afbeelding ]
Ja, je mag geen spits van 90 pace hebben die goedkoop is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wie dan daar? En Esswein is net zo snel als Reus. Dus dan moet ook Reus eruit, want die is dan ook te snel.
Kijk, als ik nou ultra defensive - counter zou spelen, helemaal gelijk dat ik pace abuse. Maar het komt zelden voor dat ik LB-Y doe om Esswein weg te sturen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, je mag geen spits van 90 pace hebben die goedkoop is.
Klinkt geloofwaardigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kijk, als ik nou ultra defensive - counter zou spelen, helemaal gelijk dat ik pace abuse. Maar het komt zelden voor dat ik LB-Y doe om Esswein weg te sturen.
All the timequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kijk, als ik nou ultra defensive - counter zou spelen, helemaal gelijk dat ik pace abuse. Maar het komt zelden voor dat ik LB-Y doe om Esswein weg te sturen.
Nja, ik speel m'n eigen spelletje. Niet altijd even effectief, maar toch. Ik speel bijvoorbeeld via Schweinsteiger, Schurlle, Muller naar Reus en dan naar Farfan om die de achterlijn te laten halen. En dan kijken wat het meest effectief is, voorgeven, schieten, terugleggen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:29 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
All the time
En dan nog? Zolang je wint
Ik ga wel altijd ultra def als ik zie dat de tegenstander Podolski LF - Chicharito ST - Walcott RF ofzo heeft. Want je weet gewoon dat als je de bal verliest, er meteen naar een van die drie gepasst wordt, een-tweetje en je bent gezien.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef TBakkert het volgende:
Ik laat van die counterflikkers altijd het spel maken en dan counter ik lekker zelf. Krijg ik altijd van die berichtjes; Pussy cow rad, counter like twat.
ultra-defensive net niet, maar wel gewoon op de counter en bijna geen druk geven, gewoon lekker wachten tot hij mij omsingelt en dan countertje á la Real Madridquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, ik speel m'n eigen spelletje. Niet altijd even effectief, maar toch. Ik speel bijvoorbeeld via Schweinsteiger, Schurlle, Muller naar Reus en dan naar Farfan om die de achterlijn te laten halen. En dan kijken wat het meest effectief is, voorgeven, schieten, terugleggen.
[..]
Ik ga wel altijd ultra def als ik zie dat de tegenstander Podolski LF - Chicharito ST - Walcott RF ofzo heeft. Want je weet gewoon dat als je de bal verliest, er meteen naar een van die drie gepasst wordt, een-tweetje en je bent gezien.
Same herequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja, ik speel m'n eigen spelletje. Niet altijd even effectief, maar toch. Ik speel bijvoorbeeld via Schweinsteiger, Schurlle, Muller naar Reus en dan naar Farfan om die de achterlijn te laten halen. En dan kijken wat het meest effectief is, voorgeven, schieten, terugleggen.
[..]
Ik ga wel altijd ultra def als ik zie dat de tegenstander Podolski LF - Chicharito ST - Walcott RF ofzo heeft. Want je weet gewoon dat als je de bal verliest, er meteen naar een van die drie gepasst wordt, een-tweetje en je bent gezien.
Is 'ie zo duur!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Philos het volgende:
IF Vidal aan 175k te koop, voor wie geld wil verdienen. Hij gaat 190
Hoe moet ik dat weten?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee pazzel, hoe is het met Arturo?
ik heb 50k winst gemaaktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten?
Wacht, ik snap 'm. Alles verkocht, weinig winst, want vakantie.
Normaal gesproken maak ik wel 150-200k winst op zo'n speler, maar ik moest vrijdag al weg. Tijdens m'n vakantie heb ik alles wel 1 keer opnieuw erop gezet, maar lang niet alles was verkocht. Gelukkig was de bodemprijs nog steeds 500c hoger dan voor hoeveel ik ze gekocht had.quote:
dan koop je er wel belachelijk veel zekerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Normaal gesproken maak ik wel 150-200k winst op zo'n speler, maar ik moest vrijdag al weg. Tijdens m'n vakantie heb ik alles wel 1 keer opnieuw erop gezet, maar lang niet alles was verkocht. Gelukkig was de bodemprijs nog steeds 500c hoger dan voor hoeveel ik ze gekocht had.
Morgen eens kijken wie mijn goudmijn gaat worden.
Ik koop me meestal helemaal vol ja. Als je dat met 2-3 man doet, kun je de markt best aardig beheersen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan koop je er wel belachelijk veel zeker
Ik help wel een volgende keer. Xbox toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik koop me meestal helemaal vol ja. Als je dat met 2-3 man doet, kun je de markt best aardig beheersen.
Psaaiko.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:11 schreef Fuszy het volgende:
Nieuw nummer aangevraagd en net voordat het in ging nog 2 smsjes gekregen
"heb je nog laatste woorden voor me?"
"duidelijk"
wat is er aan de hand? stalker?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:11 schreef Fuszy het volgende:
"duidelijk"
wtfquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:11 schreef Fuszy het volgende:
"duidelijk"
kutzooi...quote:
dafuqquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:11 schreef Fuszy het volgende:
"duidelijk"
YOLO zou wel gepast zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:11 schreef Fuszy het volgende:
"duidelijk"
quote:
Wat zei je? Yolo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef Fuszy het volgende:
mijn ouders waren er niet zo blij mee toen ze hoorden wat ik achter had gehouden
Jammerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De eerste keer was grappig, nu niet meer
eigen schuldquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef Fuszy het volgende:
mijn ouders waren er niet zo blij mee toen ze hoorden wat ik achter had gehouden
je lijkt op 2 van die jongetjes in mijn klas, zeggen achter elke zin; YOLO, SWEK!quote:
hoeveel coins heb je?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:22 schreef vandermar het volgende:
Vorig jaar had ik altijd bazige teams, nu is het onmogelijk
1,4 miljoen maar ik wil maar 110K gebruiken en de rest verkopenquote:
Jammer dat je geen xbox hebtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:23 schreef Fuszy het volgende:
Zaterdag heeft zo'n gozer CoD BO2 verzonden en ik heb hem vandaag nog niet. Hoop dan maar morgen
Zoveel haters op die manquote:
Is dat niet het verschil tussen 2x geel en direct rood?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef TBakkert het volgende:
huuuuuuu... Di Maria speelt wel bij Real, ik dacht dat dat niet mocht door zijn rode kaart in de competitie...
Door die video's als 'playing like a c**t' gaan mensen hem nadoen waardoor de wedstrijden bijna nooit leuk zijn. Verder zijn zijn video's niet meer origineel en doet hij overdreven druk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zoveel haters op die man
Hij is gewoon een baasje. Filmpjes worden een miljoen keer bekeken en hij maakt de dikste trips.
Alsof dat door hem komt en zoveel mensen het allemaal na gaan doen (en blijven doen).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Door die video's als 'playing like a c**t' gaan mensen hem nadoen waardoor de wedstrijden bijna nooit leuk zijn. Verder zijn zijn video's niet meer origineel en doet hij overdreven druk.
Lastig maar toch Klose denk ik.quote:
Klinkt als jaloersheid.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Door die video's als 'playing like a c**t' gaan mensen hem nadoen waardoor de wedstrijden bijna nooit leuk zijn. Verder zijn zijn video's niet meer origineel en doet hij overdreven druk.
Ja, dat komt wel door hem want er zijn heel veel mensen die zijn video's bekijken en de meeste zullen niet al te oud zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof dat door hem komt en zoveel mensen het allemaal na gaan doen (en blijven doen).
Boeie, YOLOquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja DS2 krijgt niet miljoenen views op zijn SMLENO filmpjes helaas
W.T.Fquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:11 schreef Fuszy het volgende:
"duidelijk"
dat zou kunnen, maar weet ik nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is dat niet het verschil tussen 2x geel en direct rood?
Klose, altijdquote:
Hehe, thanks boys. Hij had sowieso mijn voorkeur al door zijn 4* weak foot, enkel jammer van zijn longshots.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Klose, altijd![]()
99 finishing en zijn NIF heeft al 94 jumping
ik vond hem van afstand best lekker schieten hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef Philos het volgende:
[..]
Hehe, thanks boys. Hij had sowieso mijn voorkeur al door zijn 4* weak foot, enkel jammer van zijn longshots.
Dit is de Copa. Zijn schorsing telt alleen voor de competitie, omdat hij 2x geel kreeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef TBakkert het volgende:
huuuuuuu... Di Maria speelt wel bij Real, ik dacht dat dat niet mocht door zijn rode kaart in de competitie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |