Zaterdag bij jou danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Nee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen als ik in Nijmegen ben
Altijdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen als ik in Nijmegen ben
*VDSLquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
17.15
NODIG VALT JE BEELDSCHERM BINNEN! RECHSTREEKS VIA DE ADSL LIJN OMGOMG
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zaterdag bij jou danjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
natuurlijkdie kan niet tegen klef gedoe.
ok.
Maar deze slowchat is voor iedereen en je kan toch zelf een ander onderwerp starten?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel als de helft van de slowchat bestookt wordt met filmpjes.
Daar heb ik nou juist een apart topic voor gemaakt
In een envelop?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Kunnen jullie een pannenkoek opsturen?
Per post gewoon?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
is wel op eigen risico hehquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Wij kunnen ook pannenkoeken gaan bakkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik had een reactie gedaan op je pic in het US JNG topicquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Woow, die foto ziet er echt supervet met de wazige achtergrondGephotoshoped? Of heb je een bazencamera?
Ja. je weet zelf ook wel dat een ander onderwerp starten onmogelijk gaat als er tussendoor tig filmpjes worden gepostquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar deze slowchat is voor iedereen en je kan toch zelf een ander onderwerp starten?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja
natuurlijkdie kan niet tegen klef gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |