Ik denk dat een gemiddeld bordeel er wel een heeft zitten!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
zouden er ook lesbiehoeren bestaan?
je hebt het van meerdere merken... dit was 2,80 voor 40 gram maar het weegt ook serieus niksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb jij natrena stevia? Ik bedoel dan denk ik iets anders
Hmz waar hebben ze die suikershit op de ah onder staan, kan het niet vindenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt het van meerdere merken... dit was 2,80 voor 40 gram maar het weegt ook serieus niks
Wat zijn ze toch weer tactisch bij bjoetiesienquote:Hebben jullie dit weekend naar Obese gekeken? Zijn de lichte wallen/kringen van Wendy van Dijk jullie ook opgevallen?
ehhhhh....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hmz waar hebben ze die suikershit op de ah onder staan, kan het niet vinden
ja, dat is dat andere merk idd. Ik heb gewoon poedervorm, want ik wil het niet in mijn koffie gooienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bedoel
Pure Via Klontjes 0 cal
130 gr 5.59
[ afbeelding ]
koop allesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
overigens is de AH echt pure aids als je wil afvallen zeg. Ik snap best dat ze zo groot zijn geworden, met hun geniepige schransmarketing overal
Heb je dan een salade met pasta? En met dressing erbij?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
Daarbij, een AH maaltijdsalade bestudeerd.
202 kcals per 100 gram.
een salade bevat 450 gram, dus je maaltijd is 900 kcals.
Een diepvriespizza bevat 850 kcals.
Who are you kidding?
ik heb zes enorme rode paprika's gekocht!quote:
Gezond!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zes enorme rode paprika's gekocht!
En aarsbeien!
En kwark!
En yoghurt!
En ananas!
En witlof!
En gerookte kipfilet!
En toen rende ik heel hard naar de kassa's
Paprika's zijn goedkoop, de mijne was zwanger gisterenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zes enorme rode paprika's gekocht!
En aarsbeien!
En kwark!
En yoghurt!
En ananas!
En witlof!
En gerookte kipfilet!
En toen rende ik heel hard naar de kassa's
gewoon zo'n salade met pasta, sla, fruit, kaas, dressing.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je dan een salade met pasta? En met dressing erbij?Je hebt ook salades zonder pasta
ik vind dat viesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef Mss het volgende:
Ik ga spinazie eten, met een valess, en aardappelpuree. Uit een pakje
geitenkaas is soberso beter dan gewone kaasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon zo'n salade met pasta, sla, fruit, kaas, dressing.
En ja, dat weet jij, dat weet ik, maar de gemiddelde voedseln00b weet dat niet.
Jumbo heeft ook maaltijdsalade met geitenkaas en die bevat 550 kcals.
kaas, dressing met nog meer suiker dan appelstroop, en croutons ermnermnerm.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Mss het volgende:
Die ah maaltijdsalades zitten vaak ook vol met velen kaas, dan wil het wel!
Ja okay, dat wel. Meltaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja wel 900kcals aan gezondere dingen dan een diepvriespizza mag ik hopen?
Ik vind zelfgemaakte ook lekker. Maar aardappelen schillen, koken en tot puree maken duurt zo ontzettend lang. En wij hebben een klote keukenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik vind dat vies
Ik eet gebakken aardappels met een kip ding iets en sla
aardappelpuree uit een pakjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef Mss het volgende:
Ik ga spinazie eten, met een valess, en aardappelpuree. Uit een pakje
ik had de geitenkaassalade uitgezocht omdat ik eerlijk wilde vergelijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
geitenkaas is soberso beter dan gewone kaasAh heeft wel meer dan 10 verschillende salades dus dan heb je gewoon een van de slechte uitgezocht
En die voedselnoobs boeien mij niet, want ik heb er geen last van![]()
ja. Het feit dat ze van brood worden gemaakt geeft niet. Het feit dat het gefrituurd brood is daarentegen...quote:
Die at ik vroeger altijdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
nee, van die knapperbolletjes voor in de soep
gefrituurd deegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:31 schreef Mss het volgende:
Die vind ik ook lekker ja.
Soepstengels ook
ze waren moelijk niet op te merkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat zijn ze toch weer tactisch bij bjoetiesien
ze was wel moelijk slecht opgemaakt jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze waren moelijk niet op te merkenvisagie-fail volgens mij
ongelooflijk dat niemand er even wat an zeiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze was wel moelijk slecht opgemaakt ja
ach, ze ziet er altijd zo perfect uit naast die dikkerds, misschien deden ze het expresquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ongelooflijk dat niemand er even wat an zei
Speesquote:Bij kinderboerderij De Vijverhof in het Overijsselse Olst zijn maandagnacht vijf alpaca’s gestolen.
Een nacht daarvoor werd ook al een veulen gestolen. Dieven hebben een gat in het hekwerk geknipt om bij de dieren te kunnen komen.
Het bestuur van de kinderboerderij vreest dat handelaren uit zijn op de beesten. Alpaca’s zijn namelijk al gauw 2000 euro waard.
Verslaggever Mike Hendriksma (@MikeHVNL) is dinsdag op bezoek gegaan bij de kinderboerderij. Zijn verslag is om 22.30 uur te zien bij Hart van Nederland.
Laatste update: Vandaag 17:19 uur
alpaca, Kinderboerderij, Olst
the revenge of the fatties.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, ze ziet er altijd zo perfect uit naast die dikkerds, misschien deden ze het expres
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
het is grijs en het is pure neusaidsik wil ook eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohnee wacht toch niet.Hihi.
nee, denk het niet nee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil ook een
Wees verstandig, steel een alpacaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil ook een
bewaar je wat wol voor me?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wees verstandig, steel een alpaca
kom je de kattenbak verschonen? Je krijgt vijf euro en een kop thee?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:39 schreef Mirjam het volgende:
Ik ruik sinds zaterdagniks meer, dus op zich kan het wel.
ik kom niet eens tot aan de huisarts en die zit drie straten verderquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kom je de kattenbak verschonen? Je krijgt vijf euro en een kop thee?
Had je de Mexicaanse of niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kom niet eens tot aan de huisarts en die zit drie straten verder
zeg, mag jij morgen nou, klopt dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Had je de Mexicaanse of niet?
MISSCHIEN BELT ZE WEL MET DE DOVENSCHOOLquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama die keihard door de kamer schreeuwt omdat ze aan de telefoon is, ja hallo die mensen horen je ook wel als je normaal praat
Doet ons pa ook altijdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama die keihard door de kamer schreeuwt omdat ze aan de telefoon is, ja hallo die mensen horen je ook wel als je normaal praat
KRUIDVATquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
cherry culture shipping voor 1 lippencil is 10.75.....
Daar hadden ze geen felle kleuren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
KRUIDVAT
Steeds verrassend, altijd voordelig!![]()
nee, bijholteontsteking ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Had je de Mexicaanse of niet?
Dat je dan een lege verpakking opgestuurd krijgtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Van rimmel hadden ze wel een 'onzichtbaar' lippotlood, zou dat ook werken?
gmtaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat je dan een lege verpakking opgestuurd krijgt
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Yepquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeg, mag jij morgen nou, klopt dat?
Linkjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:35 schreef Debsterr het volgende:
Dat verhaal op FB van Beautylab, over dat anti kraak gebeuren. Familie vetes uitvechten via FB.
https://www.facebook.com/BeautylabPage/posts/488244384565648quote:
zo spannendquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yepben best zenuwachtig
![]()
@Mir dat is ook niet fijn
Mja, dat is één kant van het verhaal toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Achterlijke reden wel, om raamstickers
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef Mss het volgende:
Mja, en dat is dus in allemaal die speciaalzaken. Toen ik nog 42 had kon ik nog wel slagen in reguliere winkels, maar dat kan nu echt niet meer nu ik 43 heb.
heel soms heeft de van haren tegenwoordig modellen in grote maten, en soms zit daar wat leuks tussen, hou die dus ook ff n de gatenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef Mss het volgende:
Mja, en dat is dus in allemaal die speciaalzaken. Toen ik nog 42 had kon ik nog wel slagen in reguliere winkels, maar dat kan nu echt niet meer nu ik 43 heb.
Klopt, maar het is achterlijk als dat de echte reden ook is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, dat is één kant van het verhaal toch?
Ik heb de keuze uit deze 3quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heel soms heeft de van haren tegenwoordig modellen in grote maten, en soms zit daar wat leuks tussen, hou die dus ook ff n de gaten
als jij vijftig kilo afvalt kan het best zijn dat je dan 41 hebtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:46 schreef Mss het volgende:
algemeen linkje is algemeenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb de keuze uit deze 3
http://www.vanharen.nl/NL(...)e-dames-schoenen.cat
Ja, die wil ik ook. Schoenmaat is 43. Als je daarop filtert blijven er maar 3 schoenen over.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
algemeen linkje is algemeenmaar veelal enkellaarsjes zie ik nu
Is mazzel hebben, ik heb er ook schoenen weg waar ik echt de hele dag op kon lopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet wel zeggen dat als ik 2 dagen op van haren schoenen loop ik enorme pijn aan mn poten krijg
Dat kan ook wel, maar dat zal niet voor de zomer zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als jij vijftig kilo afvalt kan het best zijn dat je dan 41 hebtvraag maar aan bubs
Ze zijn ook ter afwisselingquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet wel zeggen dat als ik 2 dagen op van haren schoenen loop ik enorme pijn aan mn poten krijg
ik vind die met die studs leuk. Dn die met die glittors ook, die heb ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook. Schoenmaat is 43. Als je daarop filtert blijven er maar 3 schoenen over.
Ik vind van welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:51 schreef Mss het volgende:
http://www.vanharen.nl/NL(...)choenen-enkellaarzen
Ik vind deze wel leuk, maar weet niet of het leuk is onder een jurkje.
Volgens mij zijn die onder veel jurkjes best heul leuk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:51 schreef Mss het volgende:
ze verkopen daar ook goede schoenenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo fout, maar stiekem zo lollig.quote:
Ze zitten wel fijn en ik hoefde ze niet eens in te lopen maar lang lopen is nie fijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze verkopen daar ook goede schoenen
ligt dat aan de schoenen of aan jou?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze zitten wel fijn en ik hoefde ze niet eens in te lopen maar lang lopen is nie fijn
Godsamme, m'n thee.quote:
ik heb fuchsiaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
dit is de lipstick:
NR 37[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, ik weet dat mijn voeten pijn doen als ik ze lang aan hebquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt dat aan de schoenen of aan jou?
Ja is leuk!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:51 schreef Mss het volgende:
Ik zou zeggen 816quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
dit is de lipstick:
NR 37[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik denk dat ik die sowieso neem maar ik kan er 6 kiezen, dus dan wil ik er voor de zekerheid nog een vel rozen bij. En voor de andere kleuren ga ik ff mn lipsticks naar beneden slepen en uitzoekenquote:
Ik heb niet altijd "goat" in m'n zoektermen staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Half youtube staat vol met dat soort filmpjes
Hoezo niet? Geiten zijn koel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd "goat" in m'n zoektermen staan.
Dat er ineens 6 alpaca's in de tuin staanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Spees, wanneer had jij de tijd om helemaal naar Olst te gaan?
http://www.nu.nl/binnenla(...)rderij-gestolen.html
goatsequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo niet? Geiten zijn koel.
Ik denk niet altijd aan ze.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoezo niet? Geiten zijn koel.
Dat zou wel echt epic zijn!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat er ineens 6 alpaca's in de tuin staan.
Ik ben al verpest.quote:
Door het dakraam naar binnen gesmokkeld zeker?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze staan op zolder, anders vallen ze zo op.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gordijnen open, zie je dit
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat zie ik zowat elke ochtendquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gordijnen open, zie je dit
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Op mijn rug naar boven gedragenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Door het dakraam naar binnen gesmokkeld zeker?
Morantisch.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zie ik zowat elke ochtend
[ afbeelding ]
"Niet"quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe organiseren jullie je lipsticks en linerts? Het is echt een grote teringbende
Als 1 grote teringbendequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe organiseren jullie je lipsticks en linerts? Het is echt een grote teringbende
in een laatjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Door het op te ruimen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh, valt dat nog onder organiseren? Dan heb ik het wel georganiseerd.quote:
Die heb ik, dan glijdt er af en toe een lipstick onder en dan moet je alles opnieuw erin stoppenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:06 schreef Debsterr het volgende:
Er is zo'n engelse blog, zij heeft met karton lipstick houders gemaakt.
die heb ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oranje liplinert nemen voor vegas volt en juicy dinges van katries
Ja ik moet er nu nog 2, ff kijken welke lipsticks ik vaker wil dragen en wat ik al hebquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb ik ooken deep red, dark purple, fuchsia, nog een paarse en een bruine
Ik heb in een ladenkastje wat bakjes van de Xenos staan, waarvan 1 voor de liners en 1 voor de lipsticks. Dat vond ik al wel organisatie genoegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laten verven bij de kapperquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Dwyn het volgende:
Hmmz, haren verven wordt wel steeds lastiger met lang haar. Overal verf, op je kin, op je arm, in je nek.
Ja, later als ik rijk ben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Laten verven bij de kapper
In de Neo Geisha LE van Catrice zit er eentjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil nog wat lipkwastjes, niet die 99$cent van ebay
Ja mijn zoeva is wel fijn, maar verzendkosten zijn wel duur geloof ik voor maar 1 of 2 dingetjesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In de Neo Geisha LE van Catrice zit er eentje
Maar deze kleur staat je zo leukquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zin om mn haren weer helemaal zwart te laten verven
Zoeva is volgens mij een standaard bedrag inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja mijn zoeva is wel fijn, maar verzendkosten zijn wel duur geloof ik voor maar 1 of 2 dingetjes
Nicequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 13.40 betaald voor 6 lipliners, 2.23 per stuk
NOT BAD
STUUR EEN KLACHTquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iedereen heeft een garpige wifi naam en ik heb gewoon ziggo 2348723049832 (maar dan een ander getal dat ik niet eens weet).
Ziggo raadde me aan hem niet te veranderen![]()
In m'n oude huis had ik de eerste drie letters van m'n voornaam en dan de eerste letter van m'n achternaam. In het Engels klinkt dat heul niet aantrekkelijk
ERMAGERD DAT VINDT FRED VAST LEUKquote:
Moment.quote:
over mijn lederen laarzen pissenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD DAT VINDT FRED VAST LEUK.
Wat doet het?
Patsen geven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over mijn lederen laarzen pissen
bruiloften?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moment.
Er zat 1 jurkje bij dat heul niet mijn stijl is maar wel eens handig kan zijn voor de komende bruiloften (goeden excuus he?![]()
)
Maar die krijg ik niet goed op de foto door lichtgebrek
Dan pats je niet hard genoeg.quote:
Jouw poussen zijn aso'squote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over mijn lederen laarzen pissen
Ik heb er soberso 3 dit jaar, waarvan 1 waar ik getuige benquote:
Ermahgerd wat ik er moeilijker aan dan kort haar? Kwestie van over je schouder slingeren en je hand als ondergrnd gebruiken toch? Of is je haar nog niet zo lang dat dat kan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Dwyn het volgende:
Hmmz, haren verven wordt wel steeds lastiger met lang haar. Overal verf, op je kin, op je arm, in je nek.
Ja maar Dwynquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ermahgerd wat ik er moeilijker aan dan kort haar? Kwestie van over je schouder slingeren en je hand als ondergrnd gebruiken toch? Of is je haar nog niet zo lang dat dat kan?
mijn geplande bami-opmerking, wat doe jequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb er soberso 3 dit jaar, waarvan 1 waar ik getuige ben
Huisarrest gevenquote:
Ik kwam dus overal tegenaan. Mijn arm, veel in mijn nek, de handdoek kroop omhoog dus haar viel erover heen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ermahgerd wat ik er moeilijker aan dan kort haar? Kwestie van over je schouder slingeren en je hand als ondergrnd gebruiken toch? Of is je haar nog niet zo lang dat dat kan?
Handdoek vastzetten met knijpersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kwam dus overal tegenaan. Mijn arm, veel in mijn nek, de handdoek kroop omhoog dus haar viel erover heen.
Had ik gedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Handdoek vastzetten met knijpers
O sorry.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn geplande bami-opmerking, wat doe je
Oudjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Bb heeft trouwens een fikse inhaalslag gemaakt, hij heeft ineens meer grijze haren dan ik
ja nou hoeft het niet meerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O sorry.
Ja ik kom naar jouw bruiloft om even je jurk te zien![]()
*wacht op opmerking*
Blijkbaar ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Grotere handdoek gebruiken dan
Mijn vent heeft nog geen enkele grijze haarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Bb heeft trouwens een fikse inhaalslag gemaakt, hij heeft ineens meer grijze haren dan ik
JONGE IK DOE TOCH M'N BEST!quote:
wel witte?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn vent heeft nog geen enkele grijze haar![]()
Daarom ook oudjes.quote:
heeft 'ie nog wel eigen haar?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn vent heeft nog geen enkele grijze haar![]()
vind je?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JONGE IK DOE TOCH M'N BEST!
Alleen in z'n wenkbrauwen.quote:
Ja, uiteindelijk.quote:
ffquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alleen in z'n wenkbrauwen.
Serieus, geen enkele grijze/witte haar op z'n hoofd![]()
En het is ook nog vol en dik en groeit als kool. I ben jaloers op zijn haar![]()
Neuk jouquote:
Ik voorspel voor mijzelf hetzelfde pad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef BBQ-kip het volgende:
ik ben grijzer dan mijn vent die 8 jaar ouder is
Grijs kijkt niet naar leeftijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:07 schreef Debsterr het volgende:
Baas begint wel grijze haren te ontwikkelen, ik heb ze gelukkig nog niet gespot, maar wellicht ben ik daar ook nog te jong voor.
bij mij begon het met 18quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:07 schreef Debsterr het volgende:
Baas begint wel grijze haren te ontwikkelen, ik heb ze gelukkig nog niet gespot, maar wellicht ben ik daar ook nog te jong voor.
mijn gescheiden siamese tweelingzusquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn gescheiden siamese tweelingzus
Wazige mensen winkelsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ, die stevia die je hebt gekocht, daar zit qua percentage maar 3 % stevia in, je kunt geldgewijs beter bij de reform/bio/wazigemensen winkel een flesje met steviaspul kopen, is 10 euro voor 100 ml, maar doe je heel erg lang mee, omdat dat veel zoeter is dan het poeder.
Vond ik ookquote:
Ottoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vond ik ook
Hij is ook echt van de Otto he, een van de sufste winkels ooit
en ik heb niet van die lange modellenbenen dus bij mij issie iets langer en kan er ook een petticoat onder denk ik
Leuk!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Een van mijn bestelde jurken is trouwens binnen gekomen
Pakje was door de DHL-mongool gewoon door de brievenbus gepropt
Het is dat het niet echt heel delicaat was, anders was het stuk geweest
Maar goed, hij past, en hij is tof
Dus als die Vivien of Holloway jurk niet goed/mooi past heb ik in ieder geval iets voor de bruiloft, met een jasje erop
[ afbeelding ]
waar het altijd muf ruikt en ze altijd zo'n ouwe behaarde zurige hippievrouw achter de kassa hebben staan die net even iets te enthousiast "hallo, kan ik u helpen??" mooie spullen hebben we he" roept als je 1 seconde in die winkel staatquote:
Mwehehehequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waar het altijd muf ruikt en ze altijd zo'n ouwe behaarde zurige hippievrouw achter de kassa hebben staan die net even iets te enthousiast "hallo, kan ik u helpen??" mooie spullen hebben we he" roept als je 1 seconde in die winkel staat
???quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben een neger, kreeg een poeder van mn zus en die ging ik proberen
En zij is nou ook niet echt donker
Negerspeesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben een neger, kreeg een poeder van mn zus en die ging ik proberen
En zij is nou ook niet echt donker
klinkt als gemalen negersquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:
hij stond me ook tof, wilde foto maken maar heb behaarde winter oksels en mijn bh kwam erbovenuit
Julia Robertsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:
hij stond me ook tof, wilde foto maken maar heb behaarde winter oksels en mijn bh kwam erbovenuit
dan moet je mijn benen eens zienquote:
precies!quote:
nee wel iets minder dan datquote:
ik vind haar niet viesquote:
oh even by the way, Koos heeft dit grotendeels gekooktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
ERMAHGERD MIJN WITLOF IS GRUWELIJK LEKKER![]()
![]()
![]()
![]()
de jouwe ook? Ik had ook lekkere wiplofquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
ERMAHGERD MIJN WITLOF IS GRUWELIJK LEKKER![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh even by the way, Koos heeft dit grotendeels gekookt
Hulde aan Koos
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh even by the way, Koos heeft dit grotendeels gekookt
Hulde aan Koos
plofwi? dat mag niet, het is geen stuntartikelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de jouwe ook? Ik had ook lekkere wiplof
voor het eerst in jaren met ham en kaas en wat paneermeel, normaal wok ik het meestal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Had ik gisterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en het zijn toch paarden in kippenpak, vandaar dat die plofkippen zo groot zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
plofwi? dat mag niet, het is geen stuntartikel
lulzquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
plofwi? dat mag niet, het is geen stuntartikel
That explainsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en het zijn toch paarden in kippenpak, vandaar dat die plofkippen zo groot zijn
dat mag ik nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voor het eerst in jaren met ham en kaas en wat paneermeel, normaal wok ik het meestal.
Lekker bittere witlof, hmmmmm
Gewoon rauw, als saladequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mag ik nietwel gewokt met ananananas
ananasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mag ik nietwel gewokt met ananananas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |