Ik denk dat een gemiddeld bordeel er wel een heeft zitten!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
zouden er ook lesbiehoeren bestaan?
je hebt het van meerdere merken... dit was 2,80 voor 40 gram maar het weegt ook serieus niksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb jij natrena stevia? Ik bedoel dan denk ik iets anders
Hmz waar hebben ze die suikershit op de ah onder staan, kan het niet vindenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt het van meerdere merken... dit was 2,80 voor 40 gram maar het weegt ook serieus niks
Wat zijn ze toch weer tactisch bij bjoetiesienquote:Hebben jullie dit weekend naar Obese gekeken? Zijn de lichte wallen/kringen van Wendy van Dijk jullie ook opgevallen?
ehhhhh....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hmz waar hebben ze die suikershit op de ah onder staan, kan het niet vinden
ja, dat is dat andere merk idd. Ik heb gewoon poedervorm, want ik wil het niet in mijn koffie gooienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bedoel
Pure Via Klontjes 0 cal
130 gr 5.59
[ afbeelding ]
koop allesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
overigens is de AH echt pure aids als je wil afvallen zeg. Ik snap best dat ze zo groot zijn geworden, met hun geniepige schransmarketing overal
Heb je dan een salade met pasta? En met dressing erbij?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
Daarbij, een AH maaltijdsalade bestudeerd.
202 kcals per 100 gram.
een salade bevat 450 gram, dus je maaltijd is 900 kcals.
Een diepvriespizza bevat 850 kcals.
Who are you kidding?
ik heb zes enorme rode paprika's gekocht!quote:
Gezond!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zes enorme rode paprika's gekocht!
En aarsbeien!
En kwark!
En yoghurt!
En ananas!
En witlof!
En gerookte kipfilet!
En toen rende ik heel hard naar de kassa's
Paprika's zijn goedkoop, de mijne was zwanger gisterenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb zes enorme rode paprika's gekocht!
En aarsbeien!
En kwark!
En yoghurt!
En ananas!
En witlof!
En gerookte kipfilet!
En toen rende ik heel hard naar de kassa's
gewoon zo'n salade met pasta, sla, fruit, kaas, dressing.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je dan een salade met pasta? En met dressing erbij?Je hebt ook salades zonder pasta
ik vind dat viesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef Mss het volgende:
Ik ga spinazie eten, met een valess, en aardappelpuree. Uit een pakje
geitenkaas is soberso beter dan gewone kaasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon zo'n salade met pasta, sla, fruit, kaas, dressing.
En ja, dat weet jij, dat weet ik, maar de gemiddelde voedseln00b weet dat niet.
Jumbo heeft ook maaltijdsalade met geitenkaas en die bevat 550 kcals.
kaas, dressing met nog meer suiker dan appelstroop, en croutons ermnermnerm.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Mss het volgende:
Die ah maaltijdsalades zitten vaak ook vol met velen kaas, dan wil het wel!
Ja okay, dat wel. Meltaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja wel 900kcals aan gezondere dingen dan een diepvriespizza mag ik hopen?
Ik vind zelfgemaakte ook lekker. Maar aardappelen schillen, koken en tot puree maken duurt zo ontzettend lang. En wij hebben een klote keukenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik vind dat vies
Ik eet gebakken aardappels met een kip ding iets en sla
aardappelpuree uit een pakjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef Mss het volgende:
Ik ga spinazie eten, met een valess, en aardappelpuree. Uit een pakje
ik had de geitenkaassalade uitgezocht omdat ik eerlijk wilde vergelijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
geitenkaas is soberso beter dan gewone kaasAh heeft wel meer dan 10 verschillende salades dus dan heb je gewoon een van de slechte uitgezocht
En die voedselnoobs boeien mij niet, want ik heb er geen last van![]()
ja. Het feit dat ze van brood worden gemaakt geeft niet. Het feit dat het gefrituurd brood is daarentegen...quote:
Die at ik vroeger altijdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
nee, van die knapperbolletjes voor in de soep
gefrituurd deegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:31 schreef Mss het volgende:
Die vind ik ook lekker ja.
Soepstengels ook
ze waren moelijk niet op te merkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat zijn ze toch weer tactisch bij bjoetiesien
ze was wel moelijk slecht opgemaakt jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze waren moelijk niet op te merkenvisagie-fail volgens mij
ongelooflijk dat niemand er even wat an zeiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze was wel moelijk slecht opgemaakt ja
ach, ze ziet er altijd zo perfect uit naast die dikkerds, misschien deden ze het expresquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ongelooflijk dat niemand er even wat an zei
Speesquote:Bij kinderboerderij De Vijverhof in het Overijsselse Olst zijn maandagnacht vijf alpaca’s gestolen.
Een nacht daarvoor werd ook al een veulen gestolen. Dieven hebben een gat in het hekwerk geknipt om bij de dieren te kunnen komen.
Het bestuur van de kinderboerderij vreest dat handelaren uit zijn op de beesten. Alpaca’s zijn namelijk al gauw 2000 euro waard.
Verslaggever Mike Hendriksma (@MikeHVNL) is dinsdag op bezoek gegaan bij de kinderboerderij. Zijn verslag is om 22.30 uur te zien bij Hart van Nederland.
Laatste update: Vandaag 17:19 uur
alpaca, Kinderboerderij, Olst
the revenge of the fatties.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, ze ziet er altijd zo perfect uit naast die dikkerds, misschien deden ze het expres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |