SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
BobbyB (als alles het toelaat)
Vinniiee
Viro
Aldo (als zijn groepsgenoten hun focking huiswerk doen)
Echt Hollands voer!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Meh, aardappels. Die probeer ik meestal te vermijden
Jammerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
ik probeer al het kookwerk eigenlijk te vermijden
Gheghe, best handig tochquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik eet nu vaker bij mn moeder dan toen ik bij mn moeder woonde
In before foute opmerkingenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jammer
Heb normaal best wel wat energie over voor een goede maaltijd
ik wel om het te verorberen, maar niet om te makenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jammer
Heb normaal best wel wat energie over voor een goede maaltijd
Net of je 60 minuten aan het fornuis staatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
Koken: 30 tot 60 minuten
Eten: 5 tot 10 minuten
Ik vind aardappels zo droog, moet die zooi altijd wegspoelen want anders krijg ik het niet wegquote:
Slachtoffer? Nouhja zegquote:
Niet non-stop maar voer op het vuur, groente snijden, dingen klaar maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Net of je 60 minuten aan het fornuis staat
Appelmoes erbij doen natuurlijk!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind aardappels zo droog, moet die zooi altijd wegspoelen want anders krijg ik het niet weg
Bratwurstquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mompelt iets over zolang er maar worst bij zit
Niks natuurlijkquote:
Goeie welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Appelmoes erbij doen natuurlijk!
prakken manquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind aardappels zo droog, moet die zooi altijd wegspoelen want anders krijg ik het niet weg
Gheghe, lijkt me wel chill, eens niet koken als je het altijd al doetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slachtoffer? Nouhja zeg
Er is eindelijk iemand die voor me wilt koken en ik weet al wat er op het menu staat
gaat ze dat zeggenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Er is eindelijk iemand die voor me wilt koken
Ah joh, goed oefenen, ben je vanzelf binnen een paar tellen klaar met al dat voorwerkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet non-stop maar voer op het vuur, groente snijden, dingen klaar maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |