SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
BobbyB (als alles het toelaat)
Vinniiee
Viro
Aldo (als zijn groepsgenoten hun focking huiswerk doen)
Echt Hollands voer!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Meh, aardappels. Die probeer ik meestal te vermijden
Jammerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
ik probeer al het kookwerk eigenlijk te vermijden
Gheghe, best handig tochquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik eet nu vaker bij mn moeder dan toen ik bij mn moeder woonde
In before foute opmerkingenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jammer
Heb normaal best wel wat energie over voor een goede maaltijd
ik wel om het te verorberen, maar niet om te makenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jammer
Heb normaal best wel wat energie over voor een goede maaltijd
Net of je 60 minuten aan het fornuis staatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
Koken: 30 tot 60 minuten
Eten: 5 tot 10 minuten
Ik vind aardappels zo droog, moet die zooi altijd wegspoelen want anders krijg ik het niet wegquote:
Slachtoffer? Nouhja zegquote:
Niet non-stop maar voer op het vuur, groente snijden, dingen klaar maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Net of je 60 minuten aan het fornuis staat
Appelmoes erbij doen natuurlijk!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind aardappels zo droog, moet die zooi altijd wegspoelen want anders krijg ik het niet weg
Bratwurstquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mompelt iets over zolang er maar worst bij zit
Niks natuurlijkquote:
Goeie welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Appelmoes erbij doen natuurlijk!
prakken manquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind aardappels zo droog, moet die zooi altijd wegspoelen want anders krijg ik het niet weg
Gheghe, lijkt me wel chill, eens niet koken als je het altijd al doetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slachtoffer? Nouhja zeg
Er is eindelijk iemand die voor me wilt koken en ik weet al wat er op het menu staat
gaat ze dat zeggenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Er is eindelijk iemand die voor me wilt koken
Ah joh, goed oefenen, ben je vanzelf binnen een paar tellen klaar met al dat voorwerkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet non-stop maar voer op het vuur, groente snijden, dingen klaar maken.
zakje aardappelpuree, friet, gebakken aardappelsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zakje aardappelpuree... NEEquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zakje aardappelpuree, friet, gebakken aardappels
Jij maakt me uit voor slijmbal!!quote:
Whehe ik wou glijmiddel zeggenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zakje aardappelpuree, friet, gebakken aardappels
Nooit dat ik binnen 2 seconden klaar ben met aardappels schillen en bonen doppen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah joh, goed oefenen, ben je vanzelf binnen een paar tellen klaar met al dat voorwerk
Meestal drink ik het weg met water. Sowieso vind ik aardappel niet echt zo lekker. Het is gewoon het maagvulmateriaal onder de groentesquote:
Appelmoes en patatquote:
Nouja, minuutje of 3-4 5 danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit dat ik binnen 2 seconden klaar ben met aardappels schillen en bonen doppen.
Jaahaaa witlof met ham en kaas en kruidenkaas en een beetje dillequote:
Aardappel is geen groentequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meestal drink ik het weg met water. Sowieso vind ik aardappel niet echt zo lekker. Het is gewoon het maagvulmateriaal onder de groentes
en omdat ik de waarheid spreek verwacht ik dat van jou ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij maakt me uit voor slijmbal!!
zakje aardappelpuree, maaktijd 2 minutenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zakje aardappelpuree... NEE
Maak het dan zelf
Hoezo?quote:
Neequote:
Vind oom agent dat ook?quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, minuutje of 3-4 5 dan
Not this shit againquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
en omdat ik de waarheid spreek verwacht ik dat van jou ook
dan is het goedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Jaahaaa witlof met ham en kaas en kruidenkaas en een beetje dille
Maar dat maak ik later wel
Maar alsnog, max 5 minuten werk + stuk lekkerder.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zakje aardappelpuree, maaktijd 2 minuten
aardappels ==> aardappelpuree, maaktijd 30 minuten
Niet. "Wat eten we?"quote:
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Nee
Rob van het radio topic
Op het menu staat carpaccio
kip in boursin/champignonsaus
en creme brulee (light variant)
NOMMEN
ik zeg altijd aardappelenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet. "Wat eten we?"
- "Aardappels, groente, vlees."
[..]
Klinkt lekker
Officieel is de aardappel een groentequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
jullie maken me in de war
Dat wordt het ook vast welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet. "Wat eten we?"
- "Aardappels, groente, vlees."
[..]
Klinkt lekker
Als dat maar goed gaatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wordt het ook vast wel![]()
Een man die voor me kookt
Bel de krant.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wordt het ook vast wel![]()
Een man die voor me kookt
Het is GAS. Punt klaar uit.quote:
Aardappel is zeker weten een groente.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga ff terug naar de kleuterschool aub![]()
Betweter.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Aardappel is zeker weten een groente.
Eigenlijk een knol, wat het een groente maakt.
Elders in de wereld bereiden ze het ook als groente.. waardoor het wel te nassen is
nassenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Aardappel is zeker weten een groente.
Eigenlijk een knol, wat het een groente maakt.
Elders in de wereld bereiden ze het ook als groente.. waardoor het wel te nassen is
Dat zei ik ook nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet niet of ze op twitter zit
Paarsquote:
Toch sterkte en succes toegewenstquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk daar heb ik wel vertrouwen in hoor...
Ze zijn schaars
nee die uitnodiging krijg ik maar nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is niet alsof jij komt eten ofwel?
Groen danquote:
je moet jezelf uitnodigenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
nee die uitnodiging krijg ik maar niet
Hij moet gewoon zelf koken en dan een dame uitnodigen. Of 2quote:
Waar heb je kleuradvies over nodig dan?quote:
Die heeft ook witquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zeg, ze is geen Minnie Mouse
True... like a sirquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moet gewoon zelf koken en dan een dame uitnodigen. Of 2
Deze vrouw weet.quote:
jurkjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar heb je kleuradvies over nodig dan?
ik kook (bijna) altijd zelfquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moet gewoon zelf koken en dan een dame uitnodigen. Of 2
En dat is Rivquote:
mehh kan het filmpje van "dat is toevallig een van mijn specialiteiten" niet vindenquote:
Ahhh mag wel hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
nee die uitnodiging krijg ik maar niet
Zwartquote:
rood en zwart sowieso!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind dat een mooie combinatie, dusja..
jeejquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:09 schreef rival het volgende:
Zwart jurkje is altijd goed inderdaad.
sowieso zwarte kleding, altijd goed
En bedankt.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
zwarte lingerie kan je ook niet fout mee gaan
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
zwarte lingerie kan je ook niet fout mee gaan
Van mijn rood/zwarte kleding?quote:
inb4 pic van Fera's kledingkastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nu niet, maar wel vaak. Die combinatie is voor mij altijd goed.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn, bedenk me nu dat ik nu ook rood met zwart draag
rond 18:00 - 18:30 denk ik..... maar niet vandaagquote:
Dat dan weer nietquote:
Yay, foto's van kleren in een kast. Spannund.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
inb4 pic van Fera's kledingkastPics van Fera zelf natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
inb4 pic van Fera's kledingkastDeur. Ik heb zo'n kast in de muur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Echt welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Yay, foto's van kleren in een kast. Spannund.
Al vind ik ''hoerig'' dan wel weer een overdreven term.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Graag gedaan
smaken verschillen
quote:
Zeker zo'n profiteur die alleen komt eten als hij weet dat er iets lekkers komtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
rond 18:00 - 18:30 denk ik..... maar niet vandaag
ik ga naar de kapper en daarna verwacht Mams me.
Nee, een gewone deur.quote:
Er heerst veel grootheidswaanzin in Purmerend hequote:
Eerst pics van Aldoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch niet profiteren. Dat is gewoon logisch nadenken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker zo'n profiteur die alleen komt eten als hij weet dat er iets lekkers komt![]()
![]()
Zwart met rode lingerie heb ik ook veel. Eigenlijk alleen maar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Zwart met rode lingerie aan vandaag![]()
Zwarte broek en paars tuniek/jurkjeding
Nou wit met blauw en roze oidquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
wat dan wel vroeg hij toen nieuwsgierig!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eerst pics van AldoFlikker op met je pics van AldoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet hij maar duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, je gaat toch niet vragen om pics van een kledingkast
Mja als ik denk aan zwart met rode lingerie vind ik dat nogal 'hoerig'quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Al vind ik ''hoerig'' dan wel weer een overdreven term.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eerst pics van Aldoik heb je gewoon op facebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Sopsop.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb je gewoon op facebook
Hoerig is toch ook niet altijd erg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als ik denk aan zwart met rode lingerie vind ik dat nogal 'hoerig'
Je hebt nog altijd verschillende kleuren rood...
bordeaux is wat minder hoerig
Ik heb bijna alleen maar zwarte lingerie. Af en toe gemengd met een andere kleur maar toch het liefst zwart.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Zwart met rode lingerie heb ik ook veel. Eigenlijk alleen maar.
Paars is ook een toffe kleur. I support.
Jij wel, maar jij kan op facebook kijken.quote:
aaah joh... hoerig is gewoon een ander woord voor aantrekkelijk mits niet goedkoopquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thnxquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoaxquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zonnebank.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen maar zwarte lingerie. Af en toe gemengd met een andere kleur maar toch het liefst zwart.
Stom eigenlijk want daardoor zie ik er nog bleker uit, kan beter roze of lichtblauw dragen dan lijkt het nog een beetje alsof ik een beetje kleur op mn vel heb
Truequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij wel, maar jij kan op facebook kijken.
Wacht, Aldo kan dat ook.
Ik heb geen facebookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zodat ik volgend jaar doen zodat ik als echte oranje-supporter onze melkpakken kan aanmoedigenquote:
Ik vind het gewoon mooi, of het nu overheersend rood of overheersend zwart is. Witte lingerie vind ik ook mooi, maar dat geeft meteen weer zo'n bruidsgevoel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb bijna alleen maar zwarte lingerie. Af en toe gemengd met een andere kleur maar toch het liefst zwart.
Stom eigenlijk want daardoor zie ik er nog bleker uit, kan beter roze of lichtblauw dragen dan lijkt het nog een beetje alsof ik een beetje kleur op mn vel heb
Precies, en dan hopen dat we de groepsronde wel door komen en ik niet weer in tranen voor de tv zit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodat ik volgend jaar doen zodat ik als echte oranje-supporter onze melkpakken kan aanmoedigen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, en dan hopen dat we de groepsronde wel door komen en ik niet weer in tranen voor de tv zit.
Dus we gaan jurken shoppen binnenkort?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, ik heb goed nieuws!
Ik heb een medische reden om geen broeken meer te dragen!
Ze knellen mijn zenuw af, waardoor ik die rare gevoelloze plek heb op mijn been.
Dus voortaan maar rokjes en jurkjes?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze knellen mijn zenuw af, waardoor ik die rare gevoelloze plek heb op mijn been.
Roy aan het huilen maken. De klootzakken!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, en dan hopen dat we de groepsronde wel door komen en ik niet weer in tranen voor de tv zit.
hele dagen in een badjas lopenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil jou niet eens op facebook
Ze hadden ook gewoon mij moeten opstellenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was niet grappig.
Dit had ons jaar moeten gaan worden.
En dan verneuken die prutsers het.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Roy aan het huilen maken. De klootzakken!
Het beeld van een Aldo in een badjasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hele dagen in een badjas lopen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus we gaan jurken shoppen binnenkort?
Kilt!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus voortaan maar rokjes en jurkjes?
Veel slechter hadden wij het niet gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze hadden ook gewoon mij moeten opstellen
Scheelt ook onderbroeken kopen.quote:
Wat ga je dan dragen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
dikke bierbuik die alle kanten opflabbert en dan om de 5 minuten aan mijn ballen krabbenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het beeld van een Aldo in een badjas
Net zo bazig als Hefnerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Het beeld van een Aldo in een badjas
Ik moest ook huilen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was niet grappig.
Dit had ons jaar moeten gaan worden.
En dan verneuken die prutsers het.
Niet te vergeten een boel onverzorgd haar, enorme zweetlucht..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dikke bierbuik die alle kanten opflabbert en dan om de 5 minuten aan mijn ballen krabben
Daaromquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel slechter hadden wij het niet gedaan denk ik.
Smakelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest ook huilen hoor![]()
Nu eten en dan moet ik snel weg
Jij kan pics ruiken?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet te vergeten een boel onverzorgd haar, enorme zweetlucht..
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef Royco1 het volgende:
BAM, lens gaat 3 wedstrijden schorsing krijgen
Lekker voor 'mquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef Royco1 het volgende:
BAM, lens gaat 3 wedstrijden schorsing krijgen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus we gaan jurken shoppen binnenkort?
Of gewoon iets ruimere broeken in het openbaar en geen broeken thuisquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus voortaan maar rokjes en jurkjes?
lekkere zin welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar Aldo in de badjas naast we waarschijnlijk wel
Als hij naast je zit kan je hem wel ruiken jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar Aldo in de badjas naast we waarschijnlijk wel
Je kunt me zelfs ruiken als ik de stad inrijdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als hij naast je zit kan je hem wel ruiken ja
Vandaar dat Rotterdam zo stinktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je kunt me zelfs ruiken als ik de stad inrijd
quote:
Hij heeft een vriendinnetjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn zoon zou thuisgebracht worden maar is er dus nog niet
Wie wilt er nu naar Venloquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Ik heb Aldo ook nog gezegd dat ie een keer hier mocht eten![]()
Nu hopen dat ie nooit in deze uithoek rond etenstijd bivakkeert.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendinnetje![]()
Jij snapt waar dit over gaat?quote:
Correctquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker zo'n profiteur die alleen komt eten als hij weet dat er iets lekkers komt![]()
![]()
Uhuquote:
WHAHAHHAHAHAquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niemand, maar het is wel een logistiek knooppunt, dus er komen best veel mensen langs
Als er niet geduwd en getrokken werd was er wel meer gebeurdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ow die Lens drie wedstrijden?
Hij pakt alleen Mathijssen bij het shirt. Man man, wat een gezeik weer om niets. Als die andere spelers nu gewoon normaal deden was er helemaal niks gebeurt. Nu was het ook al nagenoeg niks, beetje duwen, trekken enzo
zat ik maar voor de tvquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Ik heb Aldo ook nog gezegd dat ie een keer hier mocht eten![]()
Nu hopen dat ie nooit in deze uithoek rond etenstijd bivakkeert.
Als dat niet neuken wordt!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendinnetje![]()
Ik had daar trouwens ook last van, toen ik nog strakkere spijkerbroeken droeg. Steeds een ongevoelig stukje op m'n been. Daarom draag ik tegenwoordig liever wat losser zittende kledingquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Of gewoon iets ruimere broeken in het openbaar en geen broeken thuis
Waarom? Lens is niet slim met wat ie doet, maar was echt niet van plan om Mathijssen neer te slaan ofzo hoor. Komen die Haagse Sjonnies van Feyenoord weer aan en de boel escaleert een beetjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als er niet geduwd en getrokken werd was er wel meer gebeurd
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom? Lens is niet slim met wat ie doet, maar was echt niet van plan om Mathijssen neer te slaan ofzo hoor. Komen die Haagse Sjonnies van Feyenoord weer aan en de boel escaleert een beetje
Het is ook kut dat het nog maandenlang na kan blijven prikkelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had daar trouwens ook last van, toen ik nog strakkere spijkerbroeken droeg. Steeds een ongevoelig stukje op m'n been. Daarom draag ik tegenwoordig liever wat losser zittende kleding![]()
Maar wel lastig om iets te vinden dat losser zit -en- er nog goed uit ziet (zeker als je zo modebewust bent als ik)
En jij weet dat omdat jij z'n chick bentquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom? Lens is niet slim met wat ie doet, maar was echt niet van plan om Mathijssen neer te slaan ofzo hoor. Komen die Haagse Sjonnies van Feyenoord weer aan en de boel escaleert een beetje
terechte reactie van het team. Lens loopt gewoon ruzie te zoeken, dan hoor je je teamgenoot te beschermen tegen zo'n debielquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet dan? Dat maak ik namelijk op uit het beeld
Dan nog klopt het niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ow die Lens drie wedstrijden?
Hij pakt alleen Mathijssen bij het shirt. Man man, wat een gezeik weer om niets. Als die andere spelers nu gewoon normaal deden was er helemaal niks gebeurt. Nu was het ook al nagenoeg niks, beetje duwen, trekken enzo
Nee, maar zo'n debiel is Lens nu ook weer niet. Beetje ruzie zoeken wil niet zeggen dat je direct iemand op de bek slaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En jij weet dat omdat jij z'n chick bentKun je heul niet wetn
Haagse Sjonnies van Feyenoord?_!!!!!!!!! En dat noemt zich supporter van Feyenoord
Klopt, Lexie had hem een rechtse verkocht.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog klopt het niet.
Nu heeft ie geluk dat ie het bij een rustige speler als Mathijssen doet.
Bepaalde andere mensen zouden hem gewoon een hoek gegeven hebben.
Het is gewoon provoceren en dat moet bestraft worden.
Lekker voorbeeld voor alle jeugdvoetballertjes weer.
Ik ken een vrij beschaafde jongeman uit het pittoreske Boven-leeuwen die ook zo gereageerd zou hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt, Lexie had hem een rechtse verkocht.
Naja, de oorzaak is tenminste bekend!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook kut dat het nog maandenlang na kan blijven prikkelen.
Afvallen helpt ook, zei de dokter. Ga ik dat maar doen.
zelfs ik zou zo reageren als ik wist dat er een heel team achter me staatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ken een vrij beschaafde jongeman uit het pittoreske Boven-leeuwen die ook zo gereageerd zou hebben.
Maar dat weet je pas op het moment dat je het doet he.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zelfs ik zou zo reageren als ik wist dat er een heel team achter me staat
dannog, 90% kans dat ik een hockeystick in mijn handen hebquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat weet je pas op het moment dat je het doet he.
Vaak is het team dan opeens nergens te vinden en sta je er toch alleen voor.
Je kunt het ook weer overdrijven he, je hoeft hem niet meteen het ziekenhuis in te slaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dannog, 90% kans dat ik een hockeystick in mijn handen heb
of ik heb een helm op, dus dan kan een kleine kopstoot welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt het ook weer overdrijven he, je hoeft hem niet meteen het ziekenhuis in te slaan.
Dan nog worden ze niet bang van jou Aldoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dannog, 90% kans dat ik een hockeystick in mijn handen heb
Hoe lang heb jij het gehad?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, de oorzaak is tenminste bekend!![]()
Geen idee of ik hetzelfde heb, maar het klinkt me wel bekend in de oren. Het is alleen wel lastig kleding kopen nu.
ik heb een hele bepakking aan hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan nog worden ze niet bang van jou Aldo
Ik was ongeveer 22 of zo toen ik doorhad dat het aan de broeken lag. Heb er wel jaren daarvoor af en aan last van gehad. Weet alleen niet meer waar het precies knelde vanwege de lange tijd die het geleden is.quote:
De tegenstander ook wssquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb een hele bepakking aan he![]()
ik ben ff 2x zo breed dan
Al succes geboekt trouwens?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook kut dat het nog maandenlang na kan blijven prikkelen.
Afvallen helpt ook, zei de dokter. Ga ik dat maar doen.
Ik zit nog steeds op 82,5quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Al succes geboekt trouwens?
Ik ben al 3,6 kilo kwijt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Al succes geboekt trouwens?
Ik ben al 3,6 kilo kwijt.
Je bent nog steeds lichter dan ik.quote:
Omdat ik te dik ben?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Doe je goed
maar hoezo wou jij afvallen?
jij was toch heul niet te dik?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik te dik ben?![]()
Gezond was het in ieder geval niet.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij was toch heul niet te dik?![]()
Jawel, ik weeg wel veel. Alleen ik heb wel het geluk dat het overal mooi is verdeeld, dus het valt niet zo op. Als ik mensen vertel hoeveel ik weeg, geloven ze me ook bijna niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij was toch heul niet te dik?![]()
Misschien had je wel heul grote nierstenenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, ik weeg wel veel. Alleen ik heb wel het geluk dat het overal mooi is verdeeld, dus het valt niet zo op. Als ik mensen vertel hoeveel ik weeg, geloven ze me ook bijna niet.
Ik geloof je nu al niet...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, ik weeg wel veel. Alleen ik heb wel het geluk dat het overal mooi is verdeeld, dus het valt niet zo op. Als ik mensen vertel hoeveel ik weeg, geloven ze me ook bijna niet.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Misschien had je wel heul grote nierstenen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geloof je nu al niet...
Ja daaag!quote:
55!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga niet vertellen hoeveel ik weeg
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja daaag!Told ya so.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nu eten trouwens.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
maar dan word ik dikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
u wint een pak chocochip koekjes
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet teveel he, anders word je dik
De MIquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loeihard te masturberen, koffie.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loeihard te masturberen, koffie.
Bijnaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus nu lekker een wodka aan het drinken?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De MI
Overal rondvliegende sappen!
Ja toch aldo?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |