PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Je speelt het spelletje toch om potjes te winnen, toch niet om je ROI verhouding serieus broeder wat is met jouquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jezelf bezig houden met wie de meeste coins heeft, en je stats
Speel je Xbox of PS3? Spelen we nu voor 250k, kom maarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoeveel coins heeft Aldo-MC?
Wat voor indrukwekkende stats heeft Aldo-MC?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Speel je Xbox of PS3? Spelen we nu voor 250k, kom maar
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]kindje met agressie problemen
Ik ga hier niet meer op inquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:05 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je speelt het spelletje toch om potjes te winnen, toch niet om je ROI verhouding serieus broeder wat is met jou
Hoezo niet tegen mij?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:09 schreef Aldo-MC het volgende:
Nee niet boos gewoon een potje spelen voor heel veel coins![]()
Maar niet tegen POTS![]()
Jij hebt Benat, das nie eerlijkquote:
Wat is jouw record dan als je daar zo je best voor doet?quote:
Wel mensen hier uitmaken voor alles wat vies is, maar niet durven te spelen omdat je bang bent om iemand te kwetsenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel mensen hier uitmaken voor alles wat vies is, maar niet durven te spelen omdat je bang bent om iemand te kwetsen
Jij maakt naam in dit topic Baje! En dat op een originele manier!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Originele Melodie ookquote:
Geen idee. Hij woont in Charlois. Dat is alles wat ik weet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoeveel coins heeft Aldo-MC?
Wat voor indrukwekkende stats heeft Aldo-MC?
Laten we het nou maar gewoon gezellig houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Hij woont in Charlois. Dat is alles wat ik weet.
Geen kwaad woord over Charlois hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Laten we het nou maar gewoon gezellig houden
Betaalbare RF dan aubquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Palacio eruit halen en een team bouwen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:28 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat was toch al meerdere malen aangekondigd door hem zelf in VI?
Maar niet op zo'n korte termijn dacht ikquote:
Je ex? Kan er niet gewoon een restraining order komen ofzo ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:31 schreef Fuszy het volgende:
En het gaat gewoon weer door![]()
Gesprek op school gehad, gesprek met een psycholoog komt er volgens mij aan. Diegene die weten wat er al te lang speelt snappen het.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:31 schreef Fuszy het volgende:
Gesprek op school gehad, gesprek met een psycholoog komt er volgens mij aan. Diegene die weten wat er al te lang speelt snappen het.
Ik ga doen wat ik een jaar geleden al had moeten doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je ex? Kan er niet gewoon een restraining order komen ofzo ?
Er zijn prima Argentijnse en Serie A-middenvelders. Zanneti, Costa, Pirlo, Marcchisio, De Rossi.quote:
Pff...zwaar vermoeiend dat dit zo moet hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:31 schreef Fuszy het volgende:
Ja, maar de link met Reus leggen, en met Alaba LB :pquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn prima Argentijnse en Serie A-middenvelders. Zanneti, Costa, Pirlo, Marcchisio, De Rossi.
Je gaat haar je Lolly gevenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga doen wat ik een jaar geleden al had moeten doen
[ afbeelding ]
was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je gaat haar je Lolly geven
[ afbeelding ]
Gewoon seksen en haar dan genadeloos hard uitlachen als ze klaarkomt, daarna wat losgeld op haar bed gooien, erbij zeggen: voor bewezen diensten. En dan een peuk opsteken, aankleden en boos weglopen.quote:
Iemand? Niemand?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:31 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie hier van? De achterhoede kwam ik niet goed uit.
ik zou eerst aankleden en dan peuk opsteken. Geeft van die lelijke brandplekken andersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon seksen en haar dan genadeloos hard uitlachen als ze klaarkomt, daarna wat losgeld op haar bed gooien, erbij zeggen: voor bewezen diensten. En dan een peuk opsteken, aankleden en boos weglopen.
Nee maar wat ga je doen. Ga je haar het snoepje dat je haar voorhield nu juist geven of niet. Want als je het touwtje doorknipt komt het in de kikkers mond en heeft ze het dusquote:
ehhhm ja, dat is misschien wel een betere volgordequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou eerst aankleden en dan peuk opsteken. Geeft van die lelijke brandplekken anders
Ik begrijp jouw ex steeds beter.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon seksen en haar dan genadeloos hard uitlachen als ze klaarkomt, daarna wat losgeld op haar bed gooien, erbij zeggen: voor bewezen diensten. En dan een peuk opsteken, aankleden en boos weglopen.
Oke zal het niet meer doen meneer Toefjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat je mijn ex steeds ter sprake brengt.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:40 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Oke zal het niet meer doen meneer Toefjes.
NietFuszyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet je al een naam voor je nieuwe fok account
?quote:
Gaat ze dan niet steeds langskomen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
e-mailadres etc...
nummer is al aangevraagd
Had jij eerst nou ook al een andere alias op Fok!?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
e-mailadres etc...
nummer is al aangevraagd
Serieus, is het zo ernstigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
e-mailadres etc...
nummer is al aangevraagd
Stoerenboiiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Had jij eerst nou ook al een andere alias op Fok!?
Als ze dat doet dan regel ik een contactverbod en een straatverbod. Simpel zatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gaat ze dan niet steeds langskomen?
Ik dacht dat Fuszy JaySnake wasquote:
Misschien is dat een betere Stap 1quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ze dat doet dan regel ik een contactverbod en een straatverbod. Simpel zat
Eindelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ze dat doet dan regel ik een contactverbod en een straatverbod. Simpel zat
Nee ik stuur een waarschuwingsmail naar haar ouders, haar en die so called psych.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien is dat een betere Stap 1
Custom corner maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef sonnyspek het volgende:
Weten jullie hoe je met een corner al je spelers op de doellijn kan laten staan?
Niet met je nieuwe mailadres doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee ik stuur een waarschuwingsmail naar haar ouders, haar en die so called psych.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet met je nieuwe mailadres doen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet met je nieuwe mailadres doen
Is je ex een ongelofelijk lekker wijf?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee ik stuur een waarschuwingsmail naar haar ouders, haar en die so called psych.
Soort Olli.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:49 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Is je ex een ongelofelijk lekker wijf?
Hij is zo ziek duur gewordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Philos het volgende:
Wie wil er geld verdienen? IF marchetti aan 80k op markt ps3, snel zijn!!!
90k goedkoopste
HALLOquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Philos het volgende:
Wie wil er geld verdienen? IF marchetti aan 80k op markt ps3, snel zijn!!!
90k goedkoopste
Was ik niet van plan neequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Niet fokken met Olli![]()
Maar stiekem ook wel
Maar niemand die er geld aan wil verdienen. Ik heb helaas de coin niet :pquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is zo ziek duur geworden
Zeg het maar jongens.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 16:50:16New orange MOTM to announce shortly. Guesses? #FUT reageer retweet
Bale, en dan gooien ze hem niet in het TOTWquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef Gramulanion het volgende:
Zeg het maar jongens.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 16:50:16New orange MOTM to announce shortly. Guesses? #FUT reageer retweet
De Guzman!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef Gramulanion het volgende:
Braber.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef Gramulanion het volgende:
Amateursquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige mensen....
Dat die nog steeds net zo duur is als toen hij in Totw 1 zat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige mensen....
Aldo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige mensen....
Weet ze niet van je FOK! Account?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef Fuszy het volgende:
Het belangrijkste is gebeurd. FOK! is overgezet op mijn nieuwe mail
vast welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet ze niet van je FOK! Account?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 16:50:16Bale it is. Now in packs until Wed 5:30pm UK #FUT reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef detennismaster het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 16:50:16Bale it is. Now in packs until Wed 5:30pm UK #FUT reageer retweet
![]()
![]()
Dit heeft EA nooit eerder gedaan?
Alleen Lens.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
koko grappig
@Fuszy, en Mathijsen, Tyton en Verhoek?
Pec telt ook mee. En ik denk de wedstrijd tegen VVV dan ookquote:
Aangezien ik nog steeds niets kan uploaden via dat imgur, hierbij mijn team;quote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 17:01:31The new orange MOTM is Nathan Dyer for his cup final brace! http://t.co/IKGJSkmUy8 reageer retweet
puush.mequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:01 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Aangezien ik nog steeds niets kan uploaden via dat imgur, hierbij mijn team;
Casillas
Dani Alves-Sergio Ramos-David Luiz-Marcelo
Jesus Navas-Özil-Ramires-Neymar
Benzema-Pato
Ik weet niet wat er precies in het veld gebeurde, maar het liep wel uit de hand door Lens (die wacht hem op). Verder had een straf niet gehoeven hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind dit onredelijk btw, maarja.
Ik ook, zoveel deed Lens nou ook weer niet. Op het veld was hier ook geen rood voor gegeven imo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind dit onredelijk btw, maarja.
Hihi Fuszy troll mode is afquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er precies in het veld gebeurde, maar het liep wel uit de hand door Lens (die wacht hem op). Verder had een straf niet gehoeven hoor
Doe eens normaal Fus, zo ken ik je helemaal nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er precies in het veld gebeurde, maar het liep wel uit de hand door Lens (die wacht hem op). Verder had een straf niet gehoeven hoor
Terecht natuurlijk. Komt dit bovenop zijn schorsing vanwege 5x geel?quote:
Nee. Domme KNVB. En als Lens hiervoor een schorsing krijgt hadden er wel meer gemogen danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ook, zoveel deed Lens nou ook weer niet. Op het veld was hier ook geen rood voor gegeven imo.
haha leuk manquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef detennismaster het volgende:
![]()
![]()
Dit heeft EA nooit eerder gedaan?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef Fuszy het volgende:
oh sorry
ONGEKEND DIT KNJB DIT HADDEN ER 6 MOETEN ZIJN. TERINGLIJERS ETC ETC
Als die Mathijsen niet langs had gelopen had Lens daar voor schut gestaan. Het is dus de schuld van Mathijsen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ook, zoveel deed Lens nou ook weer niet. Op het veld was hier ook geen rood voor gegeven imo.
Een hoop ajaciedenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/interactief/Elftal-van-de-maand-februari.htm
Heeft hij al geaccepteerd dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar dat de bekerwedstrijd van morgen meetelt is dan weer goed nieuws. En bij Ajax issie er iig weer bij
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Aangezien Toivonen terug is maakt het ook niet zoveel uit
Mertens-Matavz-Wijnaldum
Strootman-Toivonen-Bommel
Kutverdediging
Waterman
En zaterdag dus met Hiljemark
Carlton is best goed hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Aangezien Toivonen terug is maakt het ook niet zoveel uit
Mertens-Matavz-Wijnaldum
Strootman-Toivonen-Bommel
Kutverdediging
Waterman
En zaterdag dus met Hiljemark
Jetro is een uitzondering iddquote:
Till I can get.myquote:
Je was me voorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
SATISFACTION SATISFACTION
TUTUTUTUTUTUTUTUUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUT
Zelden iemand gezien die het vervolg zo treffend kan verwoordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:15 schreef ThadCastle het volgende:
trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr trrrr tutututuututu
tuuuuuuututuutuututttttt
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:17 schreef Fuszy het volgende:
De KNVB zal geen spelers van #Feyenoord vervolgen. In de ogen van de aanklager hebben zij geprobeerd een verdere confrontatie te voorkomen.![]()
netjes Verhoek, Immers etc
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:17 schreef Fuszy het volgende:
De KNVB zal geen spelers van #Feyenoord vervolgen. In de ogen van de aanklager hebben zij geprobeerd een verdere confrontatie te voorkomen.![]()
KNVBquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:17 schreef Fuszy het volgende:
KNVB allemaal vieze insecten die een kernoorlog zouden overlevenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:17 schreef Fuszy het volgende:
KNKBquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Wat een ratten zijn we stiekem toch hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:17 schreef Fuszy het volgende:
In jouw gevalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:20 schreef Djeetje het volgende:
Een auto buyer lijkt me wel handig.
Kan je mooi al de tijd die je anders aan handelen besteed aan je lulletje trekken
Triest dat niemand aanstipt dat uitgerekend Lens het in zijn verklaring voor Verhoek en Immers heeft opgenomen, en heeft verklaard dat ze enkel de boel wilden sussen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:20 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wat een ratten zijn we stiekem toch hewel blij dat er geen gezeik met puntenmindering is gekomen.
Is dat zo? Heeft-ie dat echt gedaan? Ik hoop dat Lensie een bosje bloemen krijgt hiervoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Triest dat niemand aanstipt dat uitgerekend Lens het in zijn verklaring voor Verhoek en Immers heeft opgenomen, en heeft verklaard dat ze enkel de boel wilden sussen.
Was dat een mogelijkheid dan?quote:
Stond op 1 of andere nieuws site. Had het vanochtend gelezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dat zo? Heeft-ie dat echt gedaan? Ik hoop dat Lensie een bosje bloemen krijgt hiervoor
Um welke dag ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jap meerdere keren. Nu al vergeten? Je weet wel laatst in de jacuzzi?
Snap niet dat-ie dat heeft gedaan. Mathijsen oke, maar Immers en Verhoek gaat hij toch nooit tegenkomen bij Oranjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stond op 1 of andere nieuws site. Had het vanochtend gelezen.
Die Lens is zonne lieve jongequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Snap niet dat-ie dat heeft gedaan. Mathijsen oke, maar Immers en Verhoek gaat hij toch nooit tegenkomen bij Oranje![]()
quote:
Ik zal wel weer ruzie krijgen met Iwan, maar ik zeg van nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef ThadCastle het volgende:
Gaat Real vanavond winnen in Barcelona?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef ThadCastle het volgende:
Immers ging ver hoor. Maar inderdaad goed van Lens dat hij hun "vrijspreekt" als het ware.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Triest dat niemand aanstipt dat uitgerekend Lens het in zijn verklaring voor Verhoek en Immers heeft opgenomen, en heeft verklaard dat ze enkel de boel wilden sussen.
Geen ideequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom komen dit soort vragen tegenwoordig alleen nog maar als ik mobiel zit?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef ThadCastle het volgende:
Ja was ook aan POTS gericht hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:29 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Waarom komen dit soort vragen tegenwoordig alleen nog maar als ik mobiel zit?heb hier het perfecte plaatje voor!
Slechte gewoonte hoor, dezelfde vraag 2x stellenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:28 schreef ThadCastle het volgende:
Inzetten op winst Real uit is wel erg optimistisch of niet?
Haha je reageertquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Slechte gewoonte hoor, dezelfde vraag 2x stellen
Ben ik hier tegenwoordig het grote mikpunt van trolling ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha je reageertWilde je even irriteren
Slecht he?
Sorry
In dit geval iig welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben ik hier tegenwoordig het grote mikpunt van trolling ofzo?
Ha, pak aan!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja was ook aan POTS gericht haha
Ach...zo lang mijn cluppie bovenaan staat kan het mijn humeur niet verpestenquote:
ik speel niet met gingers op FUTquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:37 schreef Djeetje het volgende:
Zal toch cool zijn als ik via Hollandia bij een BVO kom en dan in hun 1e elftal dan kunnen jullie met mij spelen op FUT
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:37 schreef Djeetje het volgende:
Zal toch cool zijn als ik via Hollandia bij een BVO kom en dan in hun 1e elftal dan kunnen jullie met mij spelen op FUT
Racistquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik speel niet met gingers op FUT
Djeetje in de spits ole olequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:37 schreef Djeetje het volgende:
LW of RW met 93 pacequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Djeetje in de spits ole ole
Als je zo voetbalt als dat je FIFA speelt, zou ik nog maar ff gaan trainenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
LW of RW met 93 pace
Dan wordt ik door iedereen gehaat
Degene met de langste samenvatting vind ik altijd geschikt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand nog leuke engels literatuur boeken?
weet jij nog een leuke met een lange samenvatting?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Degene met de langste samenvatting vind ik altijd geschikt.
Of mice and men van John Steinbeck.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet jij nog een leuke met een lange samenvatting?
Ik ben beter in het echtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je zo voetbalt als dat je FIFA speelt, zou ik nog maar ff gaan trainen
George Orwell - 1984.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet jij nog een leuke met een lange samenvatting?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben beter in het echt
Maar ben wel beter op FIFA dan gemiddeld, toch ?
The Prince. Dun boekje ook, wel lastigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ben naar college. Later folks
Natuurlijk,quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef ThadCastle het volgende:
Kutste Boek evahquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
George Orwell - 1984.
250 pagina's schoon aan de haak, maar er gebeurt niks
Voor literatuurlijst vwo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Coetzee - Disgracequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:40 schreef Dudeweiser het volgende:
die heb ik al op mijn lijstquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
George Orwell - 1984.
jep, moet nog een boekverslag verzinnen makenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor literatuurlijst vwo?
The curious incident of the dog in the night-time
Slam - Nick Hornby
Lord of the Flies is echt een cool boekquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die heb ik al op mijn lijstecht een kutboek
lees the prince danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jep, moet nog een boekverslag verzinnen maken
ik ga niks lezen man, kom nouquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lees the prince danLekker dun, en een goed boek
ohquote:
Die heb ik gekozenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
George Orwell - 1984.
Ligt er aan. Als je de ruimte op de TP nodig hebt zeker een nieuw account aanmaken. Vandaag mn 5e gemaakt. Levert aan het begin van fifa 14 toch weer 5 x 2 pakjes opquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:59 schreef Djeetje het volgende:
Handelen op mijn hoofd account of een nieuwe maken en daar op handelen ?
Van Rhijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/interactief/Elftal-van-de-maand-februari.htm
Precies ik ga denk ik binnenkort maar eens 20 accounts maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als je de ruimte op de TP nodig hebt zeker een nieuw account aanmaken. Vandaag mn 5e gemaakt. Levert aan het begin van fifa 14 toch weer 5 x 2 pakjes op
nee een virusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:03 schreef Thorb het volgende:
Krijg dit gemaild van school, 0.0 kb. Is dit een grap
[ afbeelding ]
Ik kijk normaal gesproken bijna nooit films, behalve echte krakers (die kijk ik in de bios) en tijdens de vakantie. Hier een lijstje van wat ik gezien heb afgelopen vakantie:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:59 schreef Maver24 het volgende:
Gisteravond een top film gekeken , ontroerende film, Life of Pi
Zo houden. Alhoewel de Persquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:02 schreef sesamstraat4 het volgende:
Ik te twijfele.. heb nu een Serie A team, wil hem miss ombouwe naar een deels BPL team..
Dit is nu mijn team: [ afbeelding ]
En ik zit er over te denken of ik het zal ombouwe naar dit team:
[ afbeelding ]
Wat zouden jullie doen???
Tja, weet niet tot hoeveel accounts EA het accepteert. Wel intensief. 20 Keer daily gifts openenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Precies ik ga denk ik binnenkort maar eens 20 accounts maken.
Allemaal opslaan in word de inloggegevens.
Argo wil ik ook nog wel zien, ik heb ook nog Django Unchained hier liggen, gaan we vanavond eens even bekijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kijk normaal gesproken bijna nooit films, behalve echte krakers (die kijk ik in de bios) en tijdens de vakantie. Hier een lijstje van wat ik gezien heb afgelopen vakantie:
- The Package; Keiharde actie en af en toe redelijke goede humor. Echt een aanrader.
- The Master; Ik snapte aan het einde van de film nog niet waar het nou precies over ging. Ik hoopte op een vette twistplot, maar die bleef uit. Kutfilm.
- Upside Down; Mooie effecten, best een goede verhaallijn, maar al met al geen topfilm.
- Argo; Goed verhaal en erg spannend, maar Oscar-waardig vind ik 'm niet.
- The Dark Knight Rises; Retegoeie film. Had ook niet anders verwacht, want ik vond The Dark Knight ook al erg goed. Het einde viel me wel een beetje tegen.
Djangoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Argo wil ik ook nog wel zien, ik heb ook nog Django Unchained hier liggen, gaan we vanavond eens even bekijken
Mooie film inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:59 schreef Maver24 het volgende:
Gisteravond een top film gekeken , ontroerende film, Life of Pi
Moet toch wat te doen hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, weet niet tot hoeveel accounts EA het accepteert. Wel intensief. 20 Keer daily gifts openen
The Masterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kijk normaal gesproken bijna nooit films, behalve echte krakers (die kijk ik in de bios) en tijdens de vakantie. Hier een lijstje van wat ik gezien heb afgelopen vakantie:
- The Package; Keiharde actie en af en toe redelijke goede humor. Echt een aanrader.
- The Master; Ik snapte aan het einde van de film nog niet waar het nou precies over ging. Ik hoopte op een vette twistplot, maar die bleef uit. Kutfilm.
- Upside Down; Mooie effecten, best een goede verhaallijn, maar al met al geen topfilm.
- Argo; Goed verhaal en erg spannend, maar Oscar-waardig vind ik 'm niet.
- The Dark Knight Rises; Retegoeie film. Had ook niet anders verwacht, want ik vond The Dark Knight ook al erg goed. Het einde viel me wel een beetje tegen.
Bij dat stukje met die bloten vrouwen keek ik echt met eenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
The Master![]()
echt een kut film was dat ja. Maar dan ook echt.
Jammer dat je Jagten niet gezien hebt
ja ik dacht toen ik thuis was echt van die heeft een 4 op imdb ofzo. Ineens genomineerd voor oscars en allesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij dat stukje met die bloten vrouwen keek ik echt met eengezicht. Wat een idiote(n) film, letterlijk en figuurlijk.
Hahaha ja!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik dacht toen ik thuis was echt van die heeft een 4 op imdb ofzo. Ineens genomineerd voor oscars en alles![]()
![]()
en oke nice
imdb is sowieso niet serieus te nemen, die geven Steven Seagal films ook steevast een 4quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik dacht toen ik thuis was echt van die heeft een 4 op imdb ofzo. Ineens genomineerd voor oscars en alles![]()
![]()
en oke nice
Ja coins naar een ander account en dan je club deleten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:29 schreef DuTank het volgende:
Is er een mogelijkheid om opnieuw te beginnen? Moet ik alleen nog iets bedenken om m'n coins over te hevelen/verkopen.
Waarom je club deleten? Is toch zondequote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja coins naar een ander account en dan je club deleten.
Maar waarom ?
Ja nu ik dus fucking veel coins heb en twee dikke teams, zie ik geen uitdaging meerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja coins naar een ander account en dan je club deleten.
Maar waarom ?
Welke teams heb je ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja nu ik dus fucking veel coins heb en twee dikke teams, zie ik geen uitdaging meer
Die is ook tof, maar krijgt wel zeer slechte recensiesquote:
Of ze had koffie-of eetpauzequote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
Zonet vol goede moed mijn boodschapjes gedaan, zat het kassameisje er niet. Kutleev.
Leuk filmpje voor zondagavond op de bank met een bak bier. Heb hem in de bios gezien maar viel erg tegen. A Good Day to Die Hard (2013) - IMDb 5,8, Gangster Squad een 7.0quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die is ook tof, maar krijgt wel zeer slechte recensies
Die nieuwe die hard is ook wel vet
Ik ga bijna de hele week om dezelfde tijd, dus ik ga er vanuit dat ik haar sowieso nog wel tegenkom.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of ze had koffie-of eetpauzeIk zou nog even kijken als het niet te ver weg is
Of het Toefjes scenario treft je. Gisteren haar laatste dag misschien geweestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga bijna de hele week om dezelfde tijd, dus ik ga er vanuit dat ik haar sowieso nog wel tegenkom.
Extra account maken of even aan mij geven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:29 schreef DuTank het volgende:
Is er een mogelijkheid om opnieuw te beginnen? Moet ik alleen nog iets bedenken om m'n coins over te hevelen/verkopen.
autistquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga bijna de hele week om dezelfde tijd, dus ik ga er vanuit dat ik haar sowieso nog wel tegenkom.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of het Toefjes scenario treft je. Gisteren haar laatste dag misschien geweest
Het is een schikkingsvoorstel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:40 schreef Aldo-MC het volgende:
Krijgt Lensje nou echt 3 wedstrijden voor dat akkefietje met Mathijsen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Extra account maken of even aan mij geven.
[..]
autist
Santon-Chiellini-Marchetti.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:45 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand suggesties? Vooral achterhoede ben ik onzeker over.
Zijn nog zat verbeterpunten niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde ze nog verbeteren, zeker die Bundesliga squad (eventueel ombouwen naar een 4atb) wat IF's erbij.
?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:45 schreef Thorb het volgende:
Lekker rustig, komt natuurlijk door die stroomstoring in Amsterdam
welke stroomstoring?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:45 schreef Thorb het volgende:
Lekker rustig, komt natuurlijk door die stroomstoring in Amsterdam
Zoals? Robery vind ik bijvoorbeeld overdreven..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:50 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Zijn nog zat verbeterpunten niet?
Heb je dat interview gezien met haar? Was wel grappigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:42 schreef Maver24 het volgende:
Silver Linings Playbook ga ik ook nog kijken, toch even wat Oscar films bekijken, deze ook maar even kijken vanwege Jennifer Lawrence
check, mooi interviewquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:42 schreef Maver24 het volgende:
Silver Linings Playbook ga ik ook nog kijken, toch even wat Oscar films bekijken, deze ook maar even kijken vanwege Jennifer Lawrence
Mata en Cazorla vind ik helden, david silva vond ik tegenvallen. Maar heeft pepe niet genoeg aan 2 competitie en 1 landenlink?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Pepe mist dan chemistry..![]()
En je zou David Silva op de plaats van Cazorla/Mata kunnen zetten.
Denk aan SIF/IF Kuba, die pacehoer in de spits vervangen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zoals? Robery vind ik bijvoorbeeld overdreven..
Esswein is een grote baasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Denk aan SIF/IF Kuba, die pacehoer in de spits vervangen.
Ja, echt briljant.quote:
-niet doorgelezen-quote:
Nee, hij heeft 4 links nodig en krijgt er 3,5.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Mata en Cazorla vind ik helden, david silva vond ik tegenvallen. Maar heeft pepe niet genoeg aan 2 competitie en 1 landenlink?
SIF Kuba is geen pacehoer?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Denk aan SIF/IF Kuba, die pacehoer in de spits vervangen.
hahah ik heb alleen deze gezienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, echt briljant.Dat andere interview waar Jack Nicholson ineens opduikt is ook mooi.
Gotze op CAM en Kuba op RM en je hebt alleen maar groene lijntjesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
SIF Kuba is geen pacehoer?
En Esswein is gewoon een baas, zeker in combinatie met Reus. Die twee hebben een vernietigend schot en Esswein is ook redelijk sterk. Tenminste, ik worstel me vaak genoeg langs verdedigers met hem.
Ik vind het een verschil op RM of in de Spits in combinatie met Reus. Esswein is gewoon de Gabby van vorig jaar en je wordt dan vaak gezien als noob.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
SIF Kuba is geen pacehoer?
En Esswein is gewoon een baas, zeker in combinatie met Reus. Die twee hebben een vernietigend schot en Esswein is ook redelijk sterk. Tenminste, ik worstel me vaak genoeg langs verdedigers met hem.
DuTank is dan ook een noobquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:58 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ik vind het een verschil op RM of in de Spits in combinatie met Reus. Esswein is gewoon de Gabby van vorig jaar en je wordt dan vaak gezien als noob.
Crap, wil eigenlijk geen Cole daar...perfect link op lb-cb wel genoeg?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nee, hij heeft 4 links nodig en krijgt er 3,5.
Er moet per se een Braziliaan op CB (of Spaanse league) voor Alves en dan weer een BPL/Wales LB. Lastig dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Crap, wil eigenlijk geen Cole daar...perfect link op lb-cb wel genoeg?
Dan heeft Bale weer te weinig.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Crap, wil eigenlijk geen Cole daar...perfect link op lb-cb wel genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |