PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Je speelt het spelletje toch om potjes te winnen, toch niet om je ROI verhouding serieus broeder wat is met jouquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jezelf bezig houden met wie de meeste coins heeft, en je stats
Speel je Xbox of PS3? Spelen we nu voor 250k, kom maarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoeveel coins heeft Aldo-MC?
Wat voor indrukwekkende stats heeft Aldo-MC?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Speel je Xbox of PS3? Spelen we nu voor 250k, kom maar
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]kindje met agressie problemen
Ik ga hier niet meer op inquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:05 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je speelt het spelletje toch om potjes te winnen, toch niet om je ROI verhouding serieus broeder wat is met jou
Hoezo niet tegen mij?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:09 schreef Aldo-MC het volgende:
Nee niet boos gewoon een potje spelen voor heel veel coins![]()
Maar niet tegen POTS![]()
Jij hebt Benat, das nie eerlijkquote:
Wat is jouw record dan als je daar zo je best voor doet?quote:
Wel mensen hier uitmaken voor alles wat vies is, maar niet durven te spelen omdat je bang bent om iemand te kwetsenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel mensen hier uitmaken voor alles wat vies is, maar niet durven te spelen omdat je bang bent om iemand te kwetsen
Jij maakt naam in dit topic Baje! En dat op een originele manier!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Originele Melodie ookquote:
Geen idee. Hij woont in Charlois. Dat is alles wat ik weet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoeveel coins heeft Aldo-MC?
Wat voor indrukwekkende stats heeft Aldo-MC?
Laten we het nou maar gewoon gezellig houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee. Hij woont in Charlois. Dat is alles wat ik weet.
Geen kwaad woord over Charlois hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Laten we het nou maar gewoon gezellig houden
Betaalbare RF dan aubquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Palacio eruit halen en een team bouwen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:28 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat was toch al meerdere malen aangekondigd door hem zelf in VI?
Maar niet op zo'n korte termijn dacht ikquote:
Je ex? Kan er niet gewoon een restraining order komen ofzo ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:31 schreef Fuszy het volgende:
En het gaat gewoon weer door![]()
Gesprek op school gehad, gesprek met een psycholoog komt er volgens mij aan. Diegene die weten wat er al te lang speelt snappen het.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:31 schreef Fuszy het volgende:
Gesprek op school gehad, gesprek met een psycholoog komt er volgens mij aan. Diegene die weten wat er al te lang speelt snappen het.
Ik ga doen wat ik een jaar geleden al had moeten doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je ex? Kan er niet gewoon een restraining order komen ofzo ?
Er zijn prima Argentijnse en Serie A-middenvelders. Zanneti, Costa, Pirlo, Marcchisio, De Rossi.quote:
Pff...zwaar vermoeiend dat dit zo moet hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:31 schreef Fuszy het volgende:
Ja, maar de link met Reus leggen, en met Alaba LB :pquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn prima Argentijnse en Serie A-middenvelders. Zanneti, Costa, Pirlo, Marcchisio, De Rossi.
Je gaat haar je Lolly gevenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga doen wat ik een jaar geleden al had moeten doen
[ afbeelding ]
was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je gaat haar je Lolly geven
[ afbeelding ]
Gewoon seksen en haar dan genadeloos hard uitlachen als ze klaarkomt, daarna wat losgeld op haar bed gooien, erbij zeggen: voor bewezen diensten. En dan een peuk opsteken, aankleden en boos weglopen.quote:
Iemand? Niemand?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:31 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie hier van? De achterhoede kwam ik niet goed uit.
ik zou eerst aankleden en dan peuk opsteken. Geeft van die lelijke brandplekken andersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon seksen en haar dan genadeloos hard uitlachen als ze klaarkomt, daarna wat losgeld op haar bed gooien, erbij zeggen: voor bewezen diensten. En dan een peuk opsteken, aankleden en boos weglopen.
Nee maar wat ga je doen. Ga je haar het snoepje dat je haar voorhield nu juist geven of niet. Want als je het touwtje doorknipt komt het in de kikkers mond en heeft ze het dusquote:
ehhhm ja, dat is misschien wel een betere volgordequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou eerst aankleden en dan peuk opsteken. Geeft van die lelijke brandplekken anders
Ik begrijp jouw ex steeds beter.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon seksen en haar dan genadeloos hard uitlachen als ze klaarkomt, daarna wat losgeld op haar bed gooien, erbij zeggen: voor bewezen diensten. En dan een peuk opsteken, aankleden en boos weglopen.
Oke zal het niet meer doen meneer Toefjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat je mijn ex steeds ter sprake brengt.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:40 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Oke zal het niet meer doen meneer Toefjes.
NietFuszyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet je al een naam voor je nieuwe fok account
?quote:
Gaat ze dan niet steeds langskomen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
e-mailadres etc...
nummer is al aangevraagd
Had jij eerst nou ook al een andere alias op Fok!?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
e-mailadres etc...
nummer is al aangevraagd
Serieus, is het zo ernstigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
e-mailadres etc...
nummer is al aangevraagd
Stoerenboiiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Had jij eerst nou ook al een andere alias op Fok!?
Als ze dat doet dan regel ik een contactverbod en een straatverbod. Simpel zatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gaat ze dan niet steeds langskomen?
Ik dacht dat Fuszy JaySnake wasquote:
Misschien is dat een betere Stap 1quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ze dat doet dan regel ik een contactverbod en een straatverbod. Simpel zat
Eindelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ze dat doet dan regel ik een contactverbod en een straatverbod. Simpel zat
Nee ik stuur een waarschuwingsmail naar haar ouders, haar en die so called psych.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien is dat een betere Stap 1
Custom corner maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef sonnyspek het volgende:
Weten jullie hoe je met een corner al je spelers op de doellijn kan laten staan?
Niet met je nieuwe mailadres doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee ik stuur een waarschuwingsmail naar haar ouders, haar en die so called psych.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet met je nieuwe mailadres doen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet met je nieuwe mailadres doen
Is je ex een ongelofelijk lekker wijf?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee ik stuur een waarschuwingsmail naar haar ouders, haar en die so called psych.
Soort Olli.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:49 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Is je ex een ongelofelijk lekker wijf?
Hij is zo ziek duur gewordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Philos het volgende:
Wie wil er geld verdienen? IF marchetti aan 80k op markt ps3, snel zijn!!!
90k goedkoopste
HALLOquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Philos het volgende:
Wie wil er geld verdienen? IF marchetti aan 80k op markt ps3, snel zijn!!!
90k goedkoopste
Was ik niet van plan neequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Niet fokken met Olli![]()
Maar stiekem ook wel
Maar niemand die er geld aan wil verdienen. Ik heb helaas de coin niet :pquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is zo ziek duur geworden
Zeg het maar jongens.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 16:50:16New orange MOTM to announce shortly. Guesses? #FUT reageer retweet
Bale, en dan gooien ze hem niet in het TOTWquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef Gramulanion het volgende:
Zeg het maar jongens.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 16:50:16New orange MOTM to announce shortly. Guesses? #FUT reageer retweet
De Guzman!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef Gramulanion het volgende:
Braber.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef Gramulanion het volgende:
Amateursquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige mensen....
Dat die nog steeds net zo duur is als toen hij in Totw 1 zat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige mensen....
Aldo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige mensen....
Weet ze niet van je FOK! Account?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef Fuszy het volgende:
Het belangrijkste is gebeurd. FOK! is overgezet op mijn nieuwe mail
vast welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet ze niet van je FOK! Account?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 16:50:16Bale it is. Now in packs until Wed 5:30pm UK #FUT reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef detennismaster het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 16:50:16Bale it is. Now in packs until Wed 5:30pm UK #FUT reageer retweet
![]()
![]()
Dit heeft EA nooit eerder gedaan?
Alleen Lens.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef Thorb het volgende:
koko grappig
@Fuszy, en Mathijsen, Tyton en Verhoek?
Pec telt ook mee. En ik denk de wedstrijd tegen VVV dan ookquote:
Aangezien ik nog steeds niets kan uploaden via dat imgur, hierbij mijn team;quote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 17:01:31The new orange MOTM is Nathan Dyer for his cup final brace! http://t.co/IKGJSkmUy8 reageer retweet
puush.mequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:01 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Aangezien ik nog steeds niets kan uploaden via dat imgur, hierbij mijn team;
Casillas
Dani Alves-Sergio Ramos-David Luiz-Marcelo
Jesus Navas-Özil-Ramires-Neymar
Benzema-Pato
Ik weet niet wat er precies in het veld gebeurde, maar het liep wel uit de hand door Lens (die wacht hem op). Verder had een straf niet gehoeven hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind dit onredelijk btw, maarja.
Ik ook, zoveel deed Lens nou ook weer niet. Op het veld was hier ook geen rood voor gegeven imo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind dit onredelijk btw, maarja.
Hihi Fuszy troll mode is afquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er precies in het veld gebeurde, maar het liep wel uit de hand door Lens (die wacht hem op). Verder had een straf niet gehoeven hoor
Doe eens normaal Fus, zo ken ik je helemaal nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er precies in het veld gebeurde, maar het liep wel uit de hand door Lens (die wacht hem op). Verder had een straf niet gehoeven hoor
Terecht natuurlijk. Komt dit bovenop zijn schorsing vanwege 5x geel?quote:
Nee. Domme KNVB. En als Lens hiervoor een schorsing krijgt hadden er wel meer gemogen danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ook, zoveel deed Lens nou ook weer niet. Op het veld was hier ook geen rood voor gegeven imo.
haha leuk manquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef detennismaster het volgende:
![]()
![]()
Dit heeft EA nooit eerder gedaan?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef Fuszy het volgende:
oh sorry
ONGEKEND DIT KNJB DIT HADDEN ER 6 MOETEN ZIJN. TERINGLIJERS ETC ETC
Als die Mathijsen niet langs had gelopen had Lens daar voor schut gestaan. Het is dus de schuld van Mathijsen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ook, zoveel deed Lens nou ook weer niet. Op het veld was hier ook geen rood voor gegeven imo.
Een hoop ajaciedenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:02 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/interactief/Elftal-van-de-maand-februari.htm
Heeft hij al geaccepteerd dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar dat de bekerwedstrijd van morgen meetelt is dan weer goed nieuws. En bij Ajax issie er iig weer bij
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Aangezien Toivonen terug is maakt het ook niet zoveel uit
Mertens-Matavz-Wijnaldum
Strootman-Toivonen-Bommel
Kutverdediging
Waterman
En zaterdag dus met Hiljemark
Carlton is best goed hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Aangezien Toivonen terug is maakt het ook niet zoveel uit
Mertens-Matavz-Wijnaldum
Strootman-Toivonen-Bommel
Kutverdediging
Waterman
En zaterdag dus met Hiljemark
Jetro is een uitzondering iddquote:
Till I can get.myquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |