Matig, ik ga jullie zo weer verlaten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mooi mooi
Hoe gaat het met leren?
omdat nodigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom is nodig vetgedrukt dan
quote:
Nog steeds in je sigquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ben een van de grote namen in de SC
Je naamquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ben een van de grote namen in de SC
uh wanneer?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Net zoals Junk een dealer nodig hebben hebben de users hier mij nodig
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ja echt al sick langdie blijft er ook nog lang in, geen zin om iets nieuws te verzinnen
![]()
ja tog wntbquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:58 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Wunluv tog jatog g jatog? /P_z mode
http://www.fhm500.nl/Vrouwen/13243/Chryssanti-Julian.aspx Haar ken ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:11 schreef promisionxexposed het volgende:
http://www.fhmbuurmeisje.nl/Buurmeisjes/Default.aspx
zij is wel mooiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.fhm500.nl/Vrouwen/13243/Chryssanti-Julian.aspx Haar ken ik
picsquote:
Trouwens, hoe zie jij eruit?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.fhm500.nl/Vrouwen/13243/Chryssanti-Julian.aspx Haar ken ik
quote:
ik weet het, ik weet hetquote:
Uhhhquote:
geef gewoon zn twitter danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Lang gezicht, blauwe ogen, beetje kakker.
Mag dat wel van hem?quote:
Volgens mij hebben meerdere mensen die hier gezienquote:
Houd je wel van een kakker? En jij vond een voetfetisj al vreemd.quote:
Jaquote:
Waz met jouquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Houd je wel van een kakker? En jij vond een voetfetisj al vreemd.
Lekker kakken tochquote:
Pics van jou danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Kakkers
Ik woon zelf in een kakbuurt, allemaal oudjes
Jij bent bah.quote:
weet ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pics van jou dan
[..]
Jij bent bah.
Doe ik al met plezier.quote:
Lekker toch.quote:
Maar mannen met truien, spijkerbroeken en sneakers vind ik alsnog leuker dan kakkersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zeg je altijd weet ik, zeg nee dan
heul nietquote:
Over het algemeen wel ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar mannen met truien, spijkerbroeken en sneakers vind ik alsnog leuker dan kakkers
mwa pakken kunnen sexy staan, vind ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja.
Maar ken je Gossip Girl? En dan "Chuck"? Zou zo hard raken in zijn pak
Ligt er ook aan diegene's uitstraling en hoofdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa pakken kunnen sexy staan, vind ik ook![]()
Maar op de een of andere manier voel ik meer voor een trui/spijkerbroek, dan voor een pak.
ja tuurlijk maar schattige jongens met truienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt er ook aan diegene's uitstraling en hoofd
pizza?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar schattige jongens met truien
Ik dacht meteen aan AppelCakequote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Schattige jongensquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als ik 13 was jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan AppelCake
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:51 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
hihaho
haters gaan haten
hipster welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:51 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
hihaho
haters gaan haten
Grappigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:51 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
hihaho
haters gaan haten
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:51 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die niet hier op geilen
Ehm ik geil er niet op sorryquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:51 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True storyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ik 13 was had ik ook wel gegeild op AppelCake ja.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:51 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
hihaho
haters gaan haten
nee sorryquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:51 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
dankquote:
Ik kan zo 100 jongens op school aanwijzen die er beter uitzien in pakquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:51 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:51 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoelang heeft hij nog te leven?quote:Cancer
Meeste zou ik rakenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:51 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom niet blauw?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
dank
het ziet er beetje raar uit in die bak, maar moet drogen enzo. En kleur is gewoon egaal, dat lijkt niet zo maarja
Stinkt het?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
dank
het ziet er beetje raar uit in die bak, maar moet drogen enzo. En kleur is gewoon egaal, dat lijkt niet zo maarja
dit jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kan zo 100 jongens op school aanwijzen die er beter uitzien in pak
Wat een kutkoppen.
ik heb geen blauwe wiinquote:
Valt meequote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ehm ik geil er niet op sorry
Jullie zijn man. Dat is logisch.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik kan zo 100 jongens op school aanwijzen die er beter uitzien in pak
Wat een kutkoppen.
ik heb wel blauwe kleurstof shitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen blauwe wiinjij wel?
Scheer je zelf wegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:55 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn man. Dat is logisch.
Voor de rest (behalve AJ): Scheer je weg, schorem
Ieder zo z'n smaakquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:55 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
WAAR BLIJVEN DIE PICS NOU?quote:
Ja maar ik zie heus wel het verschil tussen een knappe en een lelijke jongen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:55 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
hmm ja oke, maar rood leek me wel tof. roze dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb wel blauwe kleurstof shit
tenksquote:
er is iets mis met mequote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:56 schreef msacras het volgende:
Voor die onderste gaat het overigens niet om de hoofden zelf, maar meer op de kleren enzo, maar kon zou gauw even geen perfecte foto vinden.
Wat de bovenste foto betreft: als je dat niet knap vind dan is er iets goed mis met je.
Het is wel knap maar ik zou het niet doen, vind het niks hebben wat mij aanspreekt in een man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:56 schreef msacras het volgende:
Voor die onderste gaat het overigens niet om de hoofden zelf, maar meer op de kleren enzo, maar kon zou gauw even geen perfecte foto vinden.
Wat de bovenste foto betreft: als je dat niet knap vind dan is er iets goed mis met je.
alexquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik raak 't allerliefst Alex Pettyfer
quote:
Die bovenste zie ik niet, dus kan ik niet oordelen pakken zijn wel stoer ja. Maar niet zomaar op een normale dag gaan dragenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:56 schreef msacras het volgende:
pietsaquote:
seriouslyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:00 schreef msacras het volgende:
Harry Styles is ook wel een cutyputy aww lekker ding
[ afbeelding ]
http://www.magweb.com/picts/actor/232107/michiel_huisman.jpgquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die bovenste zie ik niet, dus kan ik niet oordelen pakken zijn wel stoer ja. Maar niet zomaar op een normale dag gaan dragen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:00 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Tot-ie zijn shirt uittrektquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:00 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tot-ie zijn shirt uittrekt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:01 schreef msacras het volgende:
[..]
That kid is ridiculously good looking
Even serieus, wat is er lelijk aan hem?
Noem 1 ding.
[..]
Tot-ie zijn shirt uittrektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
[..]
Tot-ie zijn shirt uittrekt
[ afbeelding ]
1.73, bruin krullend haar, groene ogen. Liev.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hypo, hoe zie jij er eigenlijk uit?
Hypocrietquote:
Ik heb het gedicht nu boven mijn bed hangenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:03 schreef Hypocriet het volgende:
pizza ik ken het filmpje uit mijn hoofd![]()
"niet extreem veel mis"quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:03 schreef JRRY het volgende:
Met z'n face is opzich niet extreem veel mis hoor.
Dat zegt allemaal nietsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
1.73, bruin krullend haar, groene ogen. Liev.
en jij aj?
Ze zijn gewoon jaloersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
"niet extreem veel mis"
Zeg dan gewoon knap.
Alle mannen hier op hun teentjes getrapt
Mijn gezicht is toch wel beterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
"niet extreem veel mis"
Zeg dan gewoon knap.
nahquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Zijn jullie lichamen beter dan?Zo ja, pics.
En verder, zijn hoofd en stem en alles is perfect
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hypocriet
[..]
Ik heb het gedicht nu boven mijn bed hangen
Ik hou wijs mijn mondquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
"niet extreem veel mis"
Zeg dan gewoon knap.
Sorryquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn gezicht is toch wel beter
WOUW WAS IK MAARquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Hoe zie jij eruit dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zegt allemaal niets![]()
Dat is hetzelfde als je persoonlijkheid omschrijven door te zeggen dat je favoriete kleur groen is
Lang leve onsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb hem op de muur geplakt ja
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WOUW WAS IK MAARPics van jouw lichaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik ja zeg moet ik pics geven dus ik zeg nee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Zijn jullie lichamen beter dan?Zo ja, pics.
En verder, zijn hoofd en stem en alles is perfect
Nou ehm, het is een heel ander lichaamquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou en
iedereen staat wel eens niet goed op een foto
Dan niet haten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als ik ja zeg moet ik pics geven dus ik zeg nee.
je 'sixpack'quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Welk deel van mijn lichaam?
een met de tattoo's en de ander niet hmm.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ehm, het is een heel ander lichaam
Die andere is wel flink gephotoshopt. Nee klopt, hij staat niet zo goed op de foto daar maar het is wel zijn lichaamsopbouw die op die gephotoshopte pic toch wel heeeeel anders is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou en
iedereen staat wel eens niet goed op een foto
dat zegt niksquote:
Ik zou jou raken hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn gezicht is toch wel beter
oke welke film?quote:
Heb ik niet, je ziet heel goed dat ik buikspieren heb, maar die rare lijntjes heb ik niet, zou ik ook niet willen tbh, vind het echt zo lelijkquote:
Bijna al jouw pics zijn onzichtbaar bij mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:08 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kun je hier nou wat op aan te merken hebben, op deze perfectie
Ach, zijn lichaamsbouw is nog steeds beter dan dat van een mager krielkipje, of een obsese man van 500 kgquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die andere is wel flink gephotoshopt. Nee klopt, hij staat niet zo goed op de foto daar maar het is wel zijn lichaamsopbouw die op die gephotoshopte pic toch wel heeeeel anders is.
Ja tot een uur of elf ofzoquote:
Ja hoorquote:
De V bedoel jequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb ik niet, je ziet heel goed dat ik buikspieren heb, maar die rare lijntjes heb ik niet, zou ik ook niet willen tbh, vind het echt zo lelijk
kan makkelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:08 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kun je hier nou wat op aan te merken hebben, op deze perfectie
Mijn favoriete kleur is blauwquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dat zegt niksdat is net als je persoonlijkheid beschrijven door te zeggen dat groen je favoriete kleur is
![]()
en 1.90 ja?
Welke pics?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bijna al jouw pics zijn onzichtbaar bij mij.
maar dat is saaiquote:
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach, zijn lichaamsbouw is nog steeds beter dan dat van een mager krielkipje, of een obsese man van 500 kg
quote:
Jullie willen mij slaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mensen die pizza niet zouden raken
Ja tuurlijk verschillen smaken, maar hij heeft gewoon een heel mooi hoofd, of je er nou op valt of niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan makkelijk.
Smaken verschillen nou eenmaal
Nee valt wel mee, ik vind hem gewoon ontieglijk lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ben je zo'n fan dan van Harry?
mijn favoriete kleur is ook blauwquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn favoriete kleur is blauw
helaas wel
mwa ik vind zijn hoofd niet zo bijzonderquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja tuurlijk verschillen smaken, maar hij heeft gewoon een heel mooi hoofd, of je er nou op valt of niet.
Oké cool.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, ik vind hem gewoon ontieglijk lekker
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
mijn favoriete kleur is ook blauwdonkerblauw
hoezo helaas?
dingen van fanpop embedden niet goed, had ik ook al met Ellenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
O :c
stomme fok
zo dan
http://images5.fanpop.com(...)29061697-500-504.png
Moet je in een boyband gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben wel jaloers op hem hoor
Ieder meisje zou je dan willen raken. Kom maar door
Wordt ik automatisch ontieglijk lekker zekerquote:
Is ook niet extreem bijzonder, wel extreem knap.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ik vind zijn hoofd niet zo bijzonder
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]!
Omdat ik nu niet meer in alle bedden pas
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Jullie willen mij slaan
picsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee die V heb ik wel, die horizontale lijntjes bedoel ik.
it's like magicquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wordt ik automatisch ontieglijk lekker zeker
foetushoudingquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
ik lig altijd helemaal opgerold en zo in bed
Pics van jouquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
Nee, moet je goed kunnen zingen en er belachelijk goed uit zien en een goede stylist hebben. En dan in een boyband gaan. Dan komt het wel goed.quote:
mwa vind ik nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Is ook niet extreem bijzonder, wel extreem knap.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wordt ik automatisch ontieglijk lekker zeker
Muziek is voor iedereen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Geen belediging, maar is 1D niet meer voor meisjes van 14
Ik vind rood trouwens ook wel mooi.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
Hmm dat is wat minderquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beetje moe, slaap niet zo goed de laatste tijd.
Ik ben ook geen 1D fan ofzo, ik geil gewoon op Harryquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Geen belediging, maar is 1D niet meer voor meisjes van 14
Ben jij een schatje dan?quote:
Ja, maar het is hetzelfde als dat ik bijvoorbeeld vind dat Beyoncé en Doutzen Kroes er mooi uit zien. Daar geil ik ook niet op, word ik ook niet warm of koud van, maar ze zijn dan nog niet lelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa vind ik nietword er niet echt warm of koud van
Meisjes van 14 geilen toch allemaal op Harryquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben ook geen 1D fan ofzo, ik geil gewoon op Harry
Tevens valt dat ook wel weer mee, ik heb meer logische reden om op hem te geilen aangezien hij meer mijn leeftijd is dan hij is voor meisjes van 14maar dat terzijde
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga jou geen foto's sturen van mijn onderbuik
Soms. Groen ook wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind rood trouwens ook wel mooi.
Ik lig altijd schuin, zo dan:
|/|
Ja en met redenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Meisjes van 14 geilen toch allemaal op Harry
matig kunnen zingen*quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, moet je goed kunnen zingen en er belachelijk goed uit zien en een goede stylist hebben. En dan in een boyband gaan. Dan komt het wel goed.
Nee kloptquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, maar het is hetzelfde als dat ik bijvoorbeeld vind dat Beyoncé en Doutzen Kroes er mooi uit zien. Daar geil ik ook niet op, word ik ook niet warm of koud van, maar ze zijn dan nog niet lelijk.
Is dit waar Hypo?quote:
Dat kanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee kloptmaar jij vindt hem extreem lekker, ik vind er gewoon niks aan
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel van iets lagers gelegen
Mijn enkels.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Soms. Groen ook wel.
ik lig altijd zo:
[#/>^]!
Nee klopt, dat gezeik altijd dat je direct homo bent als je niet ontkent dat een man/jongen lelijk isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, maar het is hetzelfde als dat ik bijvoorbeeld vind dat Beyoncé en Doutzen Kroes er mooi uit zien. Daar geil ik ook niet op, word ik ook niet warm of koud van, maar ze zijn dan nog niet lelijk.
Ja dat kanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat kan
Nog steeds heeft hij een mooi hoofd.
Ja maar dan gaat Hypo hem slaan, dat mag niet meer als je meer dan een maand iets hebtquote:
Pff ja inderdaad, anders zou het vechten wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat kan
Ik vind van niet maar iedereen vindt wat anders knapgelukkig maar
Slaat nergens opquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee klopt, dat gezeik altijd dat je direct homo bent als je niet ontkent dat een man/jongen lelijk is
Ik heb geen mening, zit onder de plak toch.quote:
Vind je mij wel lief?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat Hypo hem slaan, dat mag niet meer als je meer dan een maand iets hebt
Zucht.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb geen mening, zit onder de plak toch.
wiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarom vinden vrouwen Joseph Gordon-Levitt leuk?
ja dat is ook niet leuk meerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Pff ja inderdaad, anders zou het vechten worden
'vond'quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zucht.
Toen ik onder de plak zat vond ik jou toch ook een schatje.
Kijk, dat mensen Harry aantrekkelijk vinden snap ik niet, maar dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Watquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, ik heb net te horen gekregen dat ik je een schatje vind![]()
Hij is awesomequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:17 schreef 2Happy4U het volgende:
JGLquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:17 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:19 schreef msacras het volgende:
Hij is awesome, een verdomd goede acteur, pittig briljant (z'n tweets en facebook dingen enzo iig), en ook niet heel lelijk opzich.
Hypo mag A-J mij schattig vinden?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
HET MAG NIET MEER, WANT JE ZIT ONDER DE PLAK TOCH
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hypo mag A-J mij schattig vinden?
Yesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheid toch
Maar je bent een schatje hoor
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja. Want het is de waarheid.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Shit man nu gaat ze vragen of je haar knap vind, snel log uit dan kan ze het niet meer vragen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah oh, AH OHquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Shit man nu gaat ze vragen of je haar knap vind, snel log uit dan kan ze het niet meer vragen!
Lief, niet schattigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu heb je je levensdoel bereikt hè, door mij schattig gevonden worden.
iemand die schattig is kan lief zijn zoals tax maar iemand die lief is kan ook schattig zijnquote:
'so broken heart strings bled the bluesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
'... lived like the uphills were mountains and the downhills were cliffs ..'
Deze zinHypo welke vind jij het mooist?
Ik kan heel schattig doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Lief-persoonlijkheid
Schattig-uiterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |