quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts begint, laatst een jurk gekocht, ben er helemaal verliefd op
[ afbeelding ]
jaaa lekkahquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Soffff, dankzij jou heb ik zin in snoep.
Mooi kleur iPhone hoesje LB.
En leuke trui.
Gr.
Nog steeds griep?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Paracetamol:
[ afbeelding ]
zal aan de brakke foto liggen dan. lol.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh nee, het is gewoon een paarse zomerjurkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:00 schreef Deetch het volgende:
[..]
zal aan de brakke foto liggen dan. lol.
Heb zelf net een kadootje voor mijn vriendinnetje gekochtIets ronds? Tampons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind oranje en geel nooit zo lekkerquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:00 schreef Deetch het volgende:
[..]
zal aan de brakke foto liggen dan. lol.
Heb zelf net een kadootje voor mijn vriendinnetje gekochtNooit nieuwe borsten geven, dan gaat ze denken dat je ze niet goed genoeg vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rood & Geelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind oranje en geel nooit zo lekkermaar met die drop is het goed te doen
Je kunt beter een nieuwe camera kopenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts begint, laatst een jurk gekocht, ben er helemaal verliefd op
[ afbeelding ]
Kom haten danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je kunt beter een nieuwe camera kopen
Niet eens aardbeien smaakquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:13 schreef JaimyLee het volgende:
Voor donderdagavond, als m'n vriendin weer langs komt![]()
[ afbeelding ]
okquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik drink het zo uit de fles.
Ga nu maar naar ONZ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |