SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we Sana nou maar beoordelen na het volgende seizoen ipv hem nu al af te zeikenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef tammepiet het volgende:
Wel baas van de Boer om Hoesen te selecteren en niet die Zweedse prutser.
Sanaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef tammepiet het volgende:
Wel baas van de Boer om Hoesen te selecteren en niet die Zweedse prutser.
Wat is dat conflict tussen Ajax life en Showtime? Begreep dat ze elkaar niet lekker liggen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:01 schreef Inscriviti het volgende:
Jaja de volgende Ajax Life gaat maandag weer naar de drukker
Hier heb ik nog vrij weinig over gehoord, mocht er echt iets spelen dan houden ze het waarschijnlijk internquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:03 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Wat is dat conflict tussen Ajax life en Showtime? Begreep dat ze elkaar niet lekker liggen.
Hm oké heb een tijdje voor Showtime gewerkt vandaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:07 schreef Inscriviti het volgende:
[..]
Hier heb ik nog vrij weinig over gehoord, mocht er echt iets spelen dan houden ze het waarschijnlijk intern
Ik ga ook morgen, jeeeeuhquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef handboek het volgende:
Morgen naar Ajax - AZ.
Zo ga je nooit, zo ga je 2 weken achter elkaar, ik heb de smaak te pakken haha.
1-2 verloren, was restant van eerder door slecht weer gestaakte bekerduel. Was bij 0-2 gestaakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:27 schreef tammepiet het volgende:
Uurtje gespeeld A1 op eigen bodem 1-2 achter tegen feyenoord.
Weet alleen nog niet waar we gaan zitten. Zit een een beetje op marktplaats te neuzen naar kaarten voor de lange zijde, zijn helaas al uitverkocht bij ajax.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:29 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Ik ga ook morgen, jeeeeuh
Ja. Belachelijk natuurlijk. Er heeft er maar één schuld en dat is Lens, al waren een aantal reacties van andere spelers (ook van PSV) wel buiten proportie.quote:
Misschien had Jetro Willems er wat van moeten zeggen, in plaats van als een meelopertje stoer te willen doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Belachelijk natuurlijk. Er heeft er maar één schuld en dat is Lens, al waren een aantal reacties van andere spelers (ook van PSV) wel buiten proportie.
die gingen heel hard. Maar ik zou als ik jou was gewoon lekker ergens zitten, maakt niet uit waar alleen op zuid 2 (vak 410 + 426 t/m430) verwacht ik de beste sfeerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:30 schreef handboek het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet waar we gaan zitten. Zit een een beetje op marktplaats te neuzen naar kaarten voor de lange zijde, zijn helaas al uitverkocht bij ajax.
Babel, ben jij het?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Die tokkies van Feyenoord moeten ook worden geschorst.
Vind je van niet dan? Verhoek greep Lens bij de keel en Immers deed ook nog wat.quote:
Tyron is Eriksen, was je dan nog niet opgevallen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, naast litmanenAfca (boerrigter) nog een speler in het topic.
Ojaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tyron is Eriksen, was je dan nog niet opgevallen?
Wel apart dan, op jezelf rukkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En Tyton schopte iemand van Feyenoord. Etc etc...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vind je van niet dan? Verhoek greep Lens bij de keel en Immers deed ook nog wat.
van Gaal vindt van niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel apart dan, op jezelf rukken/.
Hoe kijken jullie een maand na zijn komst tegen hem aan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je mag van Cuenca geen wonderen verwachten. Lange tijd geblesseerd geweest en als hij fit was speelde ook bijna niets. Het klinkt leuk omdat hij van Barca af komt maar het is geen speler van het niveau dat Barca nastreeft.
Feyenoord doe je niet echt pijn met het schorsen van Verhoek ben ik bang. Daarbij is deze hele discussie wel enigszins opmerkelijk te noemen in een topic rondom Ajax.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Die tokkies van Feyenoord moeten ook worden geschorst.
Waarom speelt hij niet? Geblesseerd?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:28 schreef Nativism het volgende:
[..]
Feyenoord doe je niet echt pijn met het schorsen van Verhoek ben ik bang. Daarbij is deze hele discussie wel enigszins opmerkelijk te noemen in een topic rondom Ajax.
En dan ontopic.
Sigthorsson speelt niet tegen Az. Ik ben benieuwd of De Boer nu wel weer gewoon met De Jong in de spits begint.
Sparen voor zaterdag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom speelt hij niet? Geblesseerd?
Wellicht. Al zal De Boer zich ook wel afvragen hoe hij de productiviteit van zijn team omhoog kan vragen. Een probleem wat eerder dit seizoen nog niet dusdanig speelde.quote:
Gewoon weer de nul houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
Morgen Jasper weer op doel, ik ben benieuwd.
hou dat nou geheim!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga daar maar niet van uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:57 schreef Ramboetan het volgende:
Hopelijk begint Serero morgen ook in de basis.
Siem staat denk ik in de spits.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:02 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ga daar maar niet van uit.
Siem - Lasse - Eriksen
En in het ergste geval:
Siem - Poulsen - Eriksen
liever het ergste geval dan. Je wilt zonder controleur spelen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:02 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ga daar maar niet van uit.
Siem - Lasse - Eriksen
En in het ergste geval:
Siem - Poulsen - Eriksen
LM RMquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
liever het ergste geval dan. Je wilt zonder controleur spelen?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef bjanaan het volgende:
[..]
En goalblein dan? Die moet er even eentje prikken tegen zijn oude club!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:28 schreef Nativism het volgende:
[..]
Feyenoord doe je niet echt pijn met het schorsen van Verhoek ben ik bang. Daarbij is deze hele discussie wel enigszins opmerkelijk te noemen in een topic rondom Ajax.
En dan ontopic.
Sigthorsson speelt niet tegen Az. Ik ben benieuwd of De Boer nu wel weer gewoon met De Jong in de spits begint.
Ja, maar dan moet de trage Poulsen als CVM spelen. Blijf het zonde vinden dat Enoh is weggegaan.quote:
Poulsen blijft gewoon hoor. Enoh heb je helemaal niks aan, die mag wel wegblijven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef SaulGoodman het volgende:
Enoh was voetballend matig. Zijn loopvermogen en instelling was daarentegen weer top. Je moet ook niet vergeten dat Poulsen over een paar maanden weer weg is. Enoh is dan van harte welkom.
Poulsen vertrekt hopelijk. Enoh verwelkom ik graag.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Poulsen blijft gewoon hoor. Enoh heb je helemaal niks aan, die mag wel wegblijven.
Bocarra is inderdaad een heel goede speler. Mijn inziens goed genoeg voor Ajax 1.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
Volgend jaar, Bocarra, Poulsen, Sporkslede.
Tranen in de ogen, helaas was Ebecilio op het verkeerde pad geraakt.quote:De Boer: 'Na tekenen nieuw contract was ik Ebecilio kwijt'
Sinds er een nieuwe wind waait bij Ajax gaat het vaak over geld. En dan vooral in de zin van: er wordt minder geld uitgegeven. Niet dat een speler van Ajax het slecht heeft, maar de club let wel beter op zijn centjes. En dat zouden de spelers zelf ook moeten doen, vindt Frank de Boer.
Horloge
Er zijn maar weinig spelers die in Nederland meer kunnen verdienen dan bij Ajax. Een enkeling uitgezonderd uiteraard, denk aan Mark van Bommel bij PSV en een enkele dure aankoop elders. Toch gaat het nog altijd over serieuze bedragen. En dat is van invloed op spelers.
"Dan zie je ineens overal vriendjes rond spelers opduiken, die ruiken dat ze geld hebben. Dan worden randzaken ineens belangrijker dan waarmee je het geld verdient; goed voetballen," vertelt De Boer in de geldspecial van NUsport. Een goed voorbeeld is Lorenzo Ebecilio, die in de winter vertrok bij Ajax.
"Anderen hebben veelvuldig met hem gepraat en ik heb zelf drie keer serieus met hem gesproken. Aan het begin van dit seizoen voor het laatst. Toen zei ik: 'Goed, als we een volgende keer hier zitten en we praten weer over hetzelfde, dan schudden we elkaar de hand en is het: tot ziens.'"
De Boer zegt dat Ajax er vanuit de club alles aan heeft gedaan, maar dat Ebecilio het ook zelf moet doen. Er gaan al langer verhalen over Ebecilio en centjes. Hij zette zijn kampioenshorloge te koop. Naar verluidt om zijn financiële problemen te verlichten. De Boer: "Hij kwam in het eerste, we werden kampioen, hij kreeg een nieuw contract en ik was hem kwijt. Niet meer te bereiken."
Het geldverhaal heeft ook een andere kant. Dure aankopen kregen de laatste jaren bij Ajax een hoger salaris dan jeugdspelers die doorbraken. Gregory van der Wiel klaagde erover. Terecht, volgens De Boer. Door middel van het ingestelde salarisplafond hoopt Ajax dat op te lossen. Gelijkwaardige basisspelers krijgen ongeveer hetzelfde salaris.
En dan zijn er de (jeugd)spelers die te snel voor het grote geld kiezen. Lang voordat ze uitgeleerd zijn, of dat nu in Nederland is of zelfs specifiek bij Ajax, kiezen spelers voor een transfer naar het buitenland. De Bruma's en Van Aanholts van deze wereld, misschien staat Ouasim Bouy over een paar jaar ook in dat rijtje. "We wijzen er doorlopend op dat het maar weinigen lukt," vervolgt De Boer. "Alleen is het vaak tegen dovemansoren gericht. Je hebt niet veel goede zaakwaarnemers."
Die gaat lekker bij obscure clubjes zijn zakken vullen, en daarna zijn carričre afsluiten bij WKE ofzo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tranen in de ogen, helaas was Ebecilio op het verkeerde pad geraakt.Hopelijk horen we ooit nog wat van hem.
Ebecillio was toch de slechtste speler van de kampioenselectie? Laten we dus niet net doen of een groot speler de weg kwijt is geraakt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tranen in de ogen, helaas was Ebecilio op het verkeerde pad geraakt.Hopelijk horen we ooit nog wat van hem.
Speelde zondag een goede 2de helft maar ik ben er nog niet over uit of we er wat aan hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Sunri5e het volgende:
Wat vinden jullie tot nu toe van Cuenca?
Toen Ajax hem binnenhaalde waren de meeste hier in feeststemming en vonden dat Ajax een topper binnen had gehaald. Ik temperde toen de verwachtingen een beetje.
[..]
Hoe kijken jullie een maand na zijn komst tegen hem aan?
Sporkslede niet goed genoeg denk ik. Bocarra welquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
Volgend jaar, Bocarra, Poulsen, Sporkslede.
Alle speler die lang niet spelen of nog moeten spelen zijn beter dan de 11 die er nu in staat, dat weet je toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat vertrouwen hier in Bocarra is ook wel een beetje overdreven
Herken toch eens sarcasme.quote:Op woensdag 27 februari 2013 06:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ebecillio was toch de slechtste speler van de kampioenselectie? Laten we dus niet net doen of een groot speler de weg kwijt is geraakt.
Over die 3 dagen moet hij niet zeuren maar het zou beter zijn als de bekerfinale echt de afsluiting is van het seizoenquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:44 schreef tammepiet het volgende:
Advocaat heeft weer een externe oorzaak gevonden mocht psv niet kampioen worden: datum bekerfinale.
Nergens op gebaseerd inderdaad, heeft nog niks bewezen. En kan zomaar weer middelmaat zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Qua stijl past hij wel goed, maar ik had hem eerlijk gezegd al bij de selectie verwacht om af en toe die plek van Poulsen over te nemen, gaat allemaal toch niet zo snel blijkbaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nergens op gebaseerd inderdaad, heeft nog niks bewezen. En kan zomaar weer middelmaat zijn.
Na Fischer en Cuenca is hij de volgende op de hype trein.quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |