abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:21:07 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_123364188
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:22:04 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_123364213
*zelf lol heeft om plaatje in de OP* :')
pi_123364232
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
*zelf lol heeft om plaatje in de OP* :')
Terecht! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_123364322
:D fokke en sukke O+

Update:
O: 200 gr 3,5% vet yoghurt met mango, bosbes & wat kokos
T: bth tahin/kokosolie, koffie met koekje
L: stukje zalm, gepofte aardappeel, 150 gr groenten (paprika, courgette, tomaat) met olijfolie
T: banaan, mandarijn
T: 2 wijn en borrelhap
D: broccolisoep met creme fraiche en aardappel

Met eiwit (yoghurt en zalm). Tevreden dames en heren?

Oh en ik heb echt eindelijk lekkere yoghurt gevonden. Turkse, 3.5% vet, met die luchtige structuur die ik ook in frankrijk eet! Is vast niet hetzelfde, maar close enough :9.

[ Bericht 26% gewijzigd door Perruche op 26-02-2013 13:32:14 ]
pi_123364398
Lol, anders dan een paard op de gang. :D
pi_123364600
Egopost.

Zit in t ziekenhuis, net bij de longarts geweest. Vocht in longen neemt af, dus yay.

Maar blijkbaar hebben ze op de longfoto's ook een plekje op mn lever gezien. En ze weten niet wat t is. Krijg morgen waarschijnlijk al een echo (daar zijn ze nu voor aan het bellen, ik zit te wachten).

Ik ben een beetje bang.
pi_123364615
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Visjes! *O* Snorkelen in Great Barrier Reef O+

Andere verhaal deed me denken aan mini-trek van laatst in Verweggistan :D Middle of Nowhere, Maria vraagt gids: "Zitten hier eigenlijk beestjes? Ik hoor vogels! *O*"
Gids: "Oh jaaa van alles hoor! Vogels, boskatten, beren..."
"Beren? :o"
"Uhu :Y"
"En wat doen we als we zo'n beer zien? oO< :D "
"Ohh niks hoor! We zijn met z'n 4en, die doen niks :Y Als je alleen zou zijn misschien wel!"
"Ahaaa"

>:O
Lol! Ging hier zo ongeveer hetzelfde.

Instructeur: "You have to look out for sharks."
Metgezel: "Sharks?" :? :o
Ik: "You're kidding us, right?" :D
Instructeur: "No!" }:| There are sharks here. ;)
Metgezel: "That wasn't in the brochure." :o
Ik: "How big are those sharks?" :@
Instructeur: "2,5 - 3 meters" *)
Ik en metgezel: :'( :{ :')

Wij met de kano op zee

Ik: "Haai!" :D
Metgezel: "Waar?" :o :'(
Ik: _O-
Metgezel: :'(

En we peddelden asynchroon, karma. :')

Smileyverhaaltjes. :D
pi_123364619
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Egopost.

Zit in t ziekenhuis, net bij de longarts geweest. Vocht in longen neemt af, dus yay.

Maar blijkbaar hebben ze op de longfoto's ook een plekje op mn lever gezien. En ze weten niet wat t is. Krijg morgen waarschijnlijk al een echo (daar zijn ze nu voor aan het bellen, ik zit te wachten).

Ik ben een beetje bang.
:o jeetje coco! Het zit je niet mee! Hopelijk is het niets... sterkte!
pi_123364637
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

:o jeetje coco! Het zit je niet mee! Hopelijk is het niets... sterkte!
^^ :{
Be someone that makes you happy
pi_123364647
pfff jeetje Coco, daar zou ik ook van schrikken. Hopelijk is het niks :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_123364678
quote:
Egopost.

Ik ben een beetje bang.
Aah men. *vingers kruist*

Hopelijk is het niks. Sterkte. O+
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:35:21 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123364695
quote:
Egopost.

Ik ben een beetje bang.
*kruipt uit lurkmodus

Jemig Coco... wat een gedoe.. -O- Ik duim voor je dat het meevalt. Misschien geeft het wat hoop dat ik ook een plekje had op mn lever en dat bleek een bloedvatenkluw te zijn. Komt veel voor bij dames in de vruchtbare leeftijd. Kan geen enkel kwaad. Het is vást ook zoiets meis :*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123364708
quote:
Egopost.

Ik ben een beetje bang.
Jemig! Terecht dat je bang bent, dat zou iedereen zijn in dit geval.
Hoop voor je dat er snel duidelijkheid is iig! :* en dat is dus een oprechte knuffel en die geef ik virtueel niet zo vaak!
Doe wat je niet durft.
pi_123364718
Nu heb ik -idioot die ik ben- gegoogled op leverkanker. Blijkbaar is dat in de Westerse wereld vooral bij utzaaiingen. Vaak vanuit het darmkanaal. En ik heb een verhoogde kans op darmkanker. Dus nu heb ik zin om te janken want ik heb de laatste tijd al zoveel geluk gehad dat ik echt denk dat ik mijn geluk inmiddels wel op heb gemaakt.
pi_123364719
quote:
Egopost.

Ik ben een beetje bang.
:o *schrik* :*
Ja doei.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:37:00 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123364752
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nu heb ik -idioot die ik ben- gegoogled op leverkanker. Blijkbaar is dat in de Westerse wereld vooral bij utzaaiingen. Vaak vanuit het darmkanaal. En ik heb een verhoogde kans op darmkanker. Dus nu heb ik zin om te janken want ik heb de laatste tijd al zoveel geluk gehad dat ik echt denk dat ik mijn geluk inmiddels wel op heb gemaakt.
Niet. Googlen.

Gewoon NIET doen. Op internet lees je alleen de horrorverhalen en niet 'oh het was alleen maar zus of zo'.

Google uit en hoe moeilijk het ook is, morgen afwachten.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_123364778
Bloevatenkluw klinkt positief though. Wat is bloedvatenkluw ineens een prachtig woord O+ Ik ga gewoon even daarvan uit.

Bloedvatenkluw O+
pi_123364784
quote:
Niet! Googlen! Er zijn nog heeeeeel veel andere ziektes die je ook kan krijgen *O*. Lees maar het verhaal van XM.
pi_123364788
quote:
Jij bent zo ontzettend door de medische malle molen heen gehaald, dat het mij heel erg zou verbazen als er iets ernstigs aan de hand is.
En je weet het, ziektes moet je nooit googlen. }:|
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:39:20 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123364832
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bloevatenkluw klinkt positief though. Wat is bloedvatenkluw ineens een prachtig woord O+ Ik ga gewoon even daarvan uit.

Bloedvatenkluw O+
Precies!

En de ontdekking van dat plekje was bij mij ook bijvangst bij een echo van m'n blaas toen destijds.

Interniste zei toen nog: 'bijvangst gebeurt bijna altijd'.

Heel fijn is dat idd..
pi_123364839
meh!

Ik hoop dat 't meevalt Coco. Sterkte!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:40:59 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_123364901
quote:
Egopost.

Ik ben een beetje bang.
:o -O-

:* :* Keep us posted, hopelijk valt het mee!

Coco O+
pi_123365000
:* voor coco...
  Vis een optie? dinsdag 26 februari 2013 @ 13:44:14 #24
70532 loveli
N
pi_123365025
quote:
Je mag best janken, maar laat de diagnose alstjeblieft over aan de professionals :* *vingers kruist*
crap in = crap out
pi_123365069
Waren het lippenberen, Maria?

Lippenberen _O_

Och, cococakeje :*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_123365377
Niet googelen is een heel goed advies Coco! Het kan iets zijn, het kan niets zijn, waarschijnlijk neemt men gewoon het zekere voor het onzekere juist omdat je een voorgeschiedenis hebt.

:*
pi_123365721
Coco :* Hopelijk valt het mee! Heel veel sterkte in ieder geval..
pi_123365858
Dikke :* voor Coco!
pi_123366610
Donderdag heb ik de echo. Daarna meteen langs bij die longarts. Die vertelt me dan eigenlijk gewoon of het onschuldig is, of iets waar ze actie op moeten ondernemen. In dat laatste geval word ik doorverwezen.

Is trouwens bij de longarts omdat dat gewoon snel is. En hij wil dat ik zo snel mogelijk zekerheid heb. Aardige man was dat :Y O+
pi_123366925
Coco :{ Het zit niet bepaald mee de laatste tijd, getver zeg. Ik duim met iedereen mee dat het niets is :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123368433
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Donderdag heb ik de echo. Daarna meteen langs bij die longarts. Die vertelt me dan eigenlijk gewoon of het onschuldig is, of iets waar ze actie op moeten ondernemen. In dat laatste geval word ik doorverwezen.

Is trouwens bij de longarts omdat dat gewoon snel is. En hij wil dat ik zo snel mogelijk zekerheid heb. Aardige man was dat :Y O+
Dat zijn de goede doktoren. :Y

Een beetje vrolijkheid.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 15:25:08 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123368521
quote:

Dat is fijn Coco. Ik moest toen een week wachten op de uitslag. Koesteren, dat soort artsen :Y.
pi_123369062
He ik heb even een voedingsvraag: ik zie vaak speltbrood voorbij komen, wat is daar de voedingswaarde van? Dus kh, eiwitten, vz vet, zout etc.
En waar wordt het verkocht? Ook bij de appie?
pi_123369156
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:40 schreef the85mc het volgende:
He ik heb even een voedingsvraag: ik zie vaak speltbrood voorbij komen, wat is daar de voedingswaarde van? Dus kh, eiwitten, vz vet, zout etc.
En waar wordt het verkocht? Ook bij de appie?
Ik haal speltbrood bij de bakker, google zegt:
Calorieën Verdeling: 6% vet, 82% kolhy, 12% eiwit

Maar ik vind het lekkerder, geen tarwe en vult beter!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 15:43:21 #35
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_123369193
Jumbo heeft het ook. Niet zoveel, dus het is vaak al op. Als het er nog ligt, neem ik het wel mee. Vind het smakelijk brood :).
pi_123369309
Ik heb chocoladetaart cravings :').
pi_123369360
Ik naar kwark, gelukkig heb ik hier een bak :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_123369400
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:48 schreef V1z0R het volgende:
Ik naar kwark, gelukkig heb ik hier een bak :9
Kwark craving? Hoax!
pi_123369449
Ah thanks voor de snelle antwoorden. Zat net eens mijn brood te bekijken en er zit verzadigd vet in :? of dat moet aan de noten/zaden liggen. Zal binnenkort eens bij de jumbo kijken.
pi_123369451
Ik heb honger! Ook te weinig gegeten denk ik.
Maar had niet meer mee...

Lijstje:
O: havermout, banaan, kokos, chia
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 speltbh met geitenkaas, salade van 2 tomaten, wat kikkererwten, hennepzaadjes
T: 20 gram geroosterde pompoenpitten
D: ik denk iets met gebakken aardappeltjes, groente en vegaburger/visje ofzo, lang niet gegeten :9
S: uur boksen
T: kwark met wat muesli

Oh en zo als ik thuis ben nog iets... rijstwafel met pindakaas wellicht
pi_123369595
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

Kwark craving? Hoax!
Heul geen hoax :{w
pi_123369659
quote:

We duimen!
pi_123369839
Ik zit ook aan de kwark, heb echt spierpijn als een malle van het opdrukken.. Eerst dus van 2x Jillian, later ben ik gewoon nog gaan opdrukken /nietzohandig
  Vis een optie? dinsdag 26 februari 2013 @ 16:03:17 #44
70532 loveli
N
pi_123369979
:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_123370210
Ik snap dat je stresst Coco, ik duim voor je, hopelijk is het niets :)

Ik koop altijd speltbrood van BROOD, zo lekker he :9~

Als je op de Voedingswijzer een sneetje speltbrood kiest is dat overigens maar de helft zo zwaar als een snee speltbrood van BROOD, dus als je dat ook eet, hou er rekening mee bij het kcal tellen :P

Lekker knapperig witbrood is ook heerlijk trouwens, hmmmm brrrroood :9
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_123370310
Wel lekker knus dat samen douchen, Li :P
Maar balen dat je tas beroofd is :{
pi_123370382
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:03 schreef loveli het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rotzooi :(
pi_123370770
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:50 schreef Nallie het volgende:

Lijstje:
L: 2 speltbh met geitenkaas, salade van 2 tomaten, wat kikkererwten, hennepzaadjes
D: ik denk iets met gebakken aardappeltjes, groente en vegaburger/visje ofzo, lang niet gegeten :9

Niet zo raar dat ge honger hebt!
pi_123371072
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:03 schreef loveli het volgende:
SPOILER
Oi, wat balen :(
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123371397
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:50 schreef Nallie het volgende:

Lijstje:

Ik denk dat er nog wel meer dan een rijstwafel pindakaas bij mag! Vooral i.c.m. boksen. Vind sowieso dat je best vaak weinig eet, op je standaard dagen zeg maar :o Net zoveel als ik denk ik en ik sport amper en ben een midget!

Je doet alleen water in je havermout toch? En eet je magere kwark of vette?
pi_123371593
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:38 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik denk dat er nog wel meer dan een rijstwafel pindakaas bij mag! Vooral i.c.m. boksen. Vind sowieso dat je best vaak weinig eet, op je standaard dagen zeg maar :o Net zoveel als ik denk ik en ik sport amper en ben een midget!

Je doet alleen water in je havermout toch? En eet je magere kwark of vette?
Ja maar mn O ik zeker wel 300kcal als ik t uitreken. Kom meestal op 1200-1300 voor mn D, vandaag op 1000 dus dat is te weinig inderdaad. Maar als ik meer eet ga ik echt aankomen hoor. Mn zwemband is net weer aan t slinken :9
pi_123371710
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:42 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja maar mn O ik zeker wel 300kcal als ik t uitreken. Kom meestal op 1200-1300 voor mn D, vandaag op 1000 dus dat is te weinig inderdaad. Maar als ik meer eet ga ik echt aankomen hoor. Mn zwemband is net weer aan t slinken :9
Hoeveel eet je dan, 1200 kcals voor je avondeten? Ik kom meestal niet boven de 800 als ik zelf kook, wel afhankelijk van wat je maakt.
pi_123371749
Volgens mij bedoelt ze voor, als in pre diner.
pi_123371770
1200 kcal D's zijn wel awesome :9
pi_123371795
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef Novem het volgende:
Volgens mij bedoelt ze voor, als in pre diner.
Ah! Dat was de brabander in mij :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef Novem het volgende:
1200 kcal D's zijn wel awesome :9
Ja dat is wel zo!
pi_123371824
Half kilo speklappen en je hebt al 1500kcal te pakken :9
pi_123371872
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef V1z0R het volgende:
"al"

Als je ze uitbakt en afdept he, zit er dan minder kcal in omdat je het vet eruit bakt eigenlijk?
pi_123371976
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

"al"

Als je ze uitbakt en afdept he, zit er dan minder kcal in omdat je het vet eruit bakt eigenlijk?
Zou denken van wel ja :P
Komt best veel vet ook uit he!
pi_123372044
Geen flauw idee eigenlijk :@

Maar dat vet bewaar je dan weer voor wanneer je aardappels bakt natuurlijk...
pi_123372148
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:50 schreef V1z0R het volgende:
Geen flauw idee eigenlijk :@

Maar dat vet bewaar je dan weer voor wanneer je aardappels bakt natuurlijk...
Hmmmm nee ik geloof niet dat ik dat zou doen :D
pi_123372400
Zo lekker, aardappels gebakken in spekvet :9~
pi_123372453
Mijn D's zijn zelden boven de 1000 kcal. Als het boven de 1000 is, is het of echt vet (pizza bijv..) of ik zit lomp te schaften. Ik vind speklappen uit de pan echt niet lekker.. van de barbecue gaat het nog..
En Nallie en zwemband? Die had je dan zeker thuis laten liggen ;)
pi_123372863
Oeh Coco! :{ Ik ga mee hopen dat het idd een bloedpropdingest is!

Instant pestbui. Huisgenootje is *opeens* weer thuis, terwijl ik de halve avond in de keuken zou gaan staan en de andere helft huiswerk ging maken. En wil opeens morgen mee-eten terwijl we (vriend en ik) dan een gast krijgen waar ik haar niet bij hoef te hebben. Rot een end op, blijf lekker bij je ouders ipv mijn planning overhoop te gooien en steeds even binnen te vallen om vervolgens spoorloos te verdwijnen. </onredelijke frustraties want zij betaalt net zo goed huur en voedsel>
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_123372880
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef the85mc het volgende:
Mijn D's zijn zelden boven de 1000 kcal. Als het boven de 1000 is, is het of echt vet (pizza bijv..) of ik zit lomp te schaften. Ik vind speklappen uit de pan echt niet lekker.. van de barbecue gaat het nog..
En Nallie en zwemband? Die had je dan zeker thuis laten liggen ;)
Hij is niet enorm ofzo ;) maar t stoort me. Kan altijd proberen of t nog beter kan :P
En mn D is meestal tussen de 600 en 800 denk ik als ik zelf kook. Dan nog mn avond T dus dan kom ik meestal wel op 2100-2200 ofzo. En in t weekend meestal toch wel meer, of als ik uit eten ga!
pi_123374524
Bedankt voor alle lieve reacties O+

O: boterham met ham
L: 2 broodjes met worst
T: banaan, 2 minidropjes
D: wok (met thaise wokgroente & kip + rijst erbij)
T: denk yoghurt.
pi_123374850
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:05 schreef Chicolate het volgende:
Oeh Coco! :{ Ik ga mee hopen dat het idd een bloedpropdingest is!

Instant pestbui. Huisgenootje is *opeens* weer thuis, terwijl ik de halve avond in de keuken zou gaan staan en de andere helft huiswerk ging maken. En wil opeens morgen mee-eten terwijl we (vriend en ik) dan een gast krijgen waar ik haar niet bij hoef te hebben. Rot een end op, blijf lekker bij je ouders ipv mijn planning overhoop te gooien en steeds even binnen te vallen om vervolgens spoorloos te verdwijnen. </onredelijke frustraties want zij betaalt net zo goed huur en voedsel>
Ik zou nu lekker tegen haar uitvallen en het later rustig uitleggen.
Worry is a misuse of imagination
pi_123374866
Sterkte Coco!
pi_123375066
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Wie eet er zoveel speklappen. Die dingen zijn ontzettend voedzaam
pi_123375255
quote:

Wat ontzettend naar en heftig :N *knuffel* :*
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 18:02:51 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123375499
Sterkte Coco! Fijn dat je zo snel terecht kunt, dat is echt super!

Ben vandaag weer thuisgebleven wegens niet lekker. Lig uren te slapen en ik blijf maar moe :O
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_123375547
Dat is schrikken, Coco. Heel veel sterkte! :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_123376774
Coco :o Schrik er van. Veel is al gezegd, dus van mij krijg je deze nog :*
pi_123376797
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:02 schreef MaJo het volgende:
Sterkte Coco! Fijn dat je zo snel terecht kunt, dat is echt super!

Ben vandaag weer thuisgebleven wegens niet lekker. Lig uren te slapen en ik blijf maar moe :O
Duh! Van veel slapen en geen structuur word je ook moe ;)
pi_123377135
Sterkte Coco.

:W Ik kom ook maar weer eens een poging doen hier mee te posten.

Mijn lijstje van vandaag:
O: koffie verkeerd en brinta met banaan
L: 4 sneetjes rogge met vache qui rit
T: gekookt eitje en een appel
D: hutspot met vegarookworst
pi_123377194
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:42 schreef An24 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Misschien even naar buiten gaan voor wat frisse lucht?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:23:08 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_123378584
ai chico, nieuwe tweepersoons crib zoeken? is zo voor niemand leuk.

coco, dat dondrdag maar rap komt, met goed nieuws graag! O+

ik gaarkop, in verkeerde tram gestapt :') toen haast en mutsen op roltrap. zij stonden twee breed dus ik tik er een aan om te vragen of ik er langs mag, zegt zij: 'als je er zo langs kan mag je er lsngs maar ik ga niet aan de kant. en je hoeft niet zo te doen'.

lolwut :D zal nog eens vriendelijk vragen :') ben er langs gewurmd en verder gerend :P
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:26:39 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_123378743
oh en nog een O+ voor Mufasa's smileyverhaal!
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 19:28:39 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123378833
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:42 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat is waar ;) maar verbaas me erover dat ik zoveel kan slapen en nog moe kan zijn, en dat terwijl ik al bovengemiddeld veel slaap :')

Ik ga maar even naar de winkel, vanavond rosbiefwraps op het menu :9
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_123379047
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is waar ;) maar verbaas me erover dat ik zoveel kan slapen en nog moe kan zijn, en dat terwijl ik al bovengemiddeld veel slaap :')

Heuh? Als jij je erover verbaast, waarom zeg je dan dat het waar is, met een knipoog? Ik snap het niet ;(
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:35:16 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_123379184
Coco :* Dat is een klote "iets op je lever hebben" Maar kan mij niet voorstellen dat het ernstig is, echt niet!

Loveli, dat is mooi balen zeg.. lekker dan :(

Maria, in de verkeerde trram stappen.. heb wel eens in een tram gezeten :D

Creepy, mille, Shiny... ineens allemaal weer terug? Is het 2 januari? :P

Nallie, vind het ook altijd maar matigjes hoor... denk je goed om jezelf?

CotS, eet je echt 2000 kcal? Dat zal wel heel knap zijn dat het je lukt .. of sport je er ook weer 1000 per dag af?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_123379296
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

Probeer anders eens op 'normale' tijden te slapen en op te staan?
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 19:45:51 #82
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123379685
Ik heb de griep hè meiden? Vandaar dat ik nog moeier ben dan anders :P

Lijstje:

O: yoghurt met frambozen en blauwe bessen
T: 2 mandarijnen
L: 2 boterhammen met gekookt ei
T: handje cashewnoten, blikje tonijn
D: wraps met sla, tomaat, komkommer en rosbief :9
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 19:47:16 #83
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123379762
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Probeer anders eens op 'normale' tijden te slapen en op te staan?
Ik ben dus ziek thuis. Het op normale tijden opstaan en slapen gaat steeds beter! Door de week sta ik op om 8 uur en ik streef ernaar om tussen 22 en 23 uur naar bed te gaan :)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:09:59 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_123380972
Lijst
O: (4:50 uur) kwark en vla, suiker
T's (tussen 6:00 - 12:00) : halve komkommer, 250 gr rauwe wortel, cup a soup snert, 2 cappuccino, kwart paprika, een heel zoet vierkant gebakje (kwart, de rest weggegooid, alleen de cake was lekker), boterham kaas
L (12:00 - 12:30): 2 boterhammen met halve kipfilet gegrild met gegrilde ui en champ, kwart paprika, tomaat, kom champignoncremesoep met ballen, beker melk
t's (12:30 - 18:00) 6 dropjes, blokje choco, appel, peer, 2 mandarijn
D: 18:00 - 19:00) Heel veel sperziebonen met tomaat, ui, knoflook, kruiden, gegrilde tartaar, gegrilde groente, rijst en zelfgemaakte satesaus, zoetzure komkommersalade met rode ui
T: -

[ Bericht 6% gewijzigd door uniekhoorn op 26-02-2013 20:20:20 ]
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 26 februari 2013 @ 20:22:44 #85
70532 loveli
N
pi_123381827
Hm.. kay... en dan vind je je portemonnee terug in de auto :')
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 26 februari 2013 @ 20:23:35 #86
70532 loveli
N
pi_123381880
:')2
crap in = crap out
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:29:01 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_123382214
Jaaaah, domme blonde muts! _O-
pi_123382219
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:22 schreef loveli het volgende:
Hm.. kay... en dan vind je je portemonnee terug in de auto :')
Geluk bij een ongeluk dan maar?
Doe wat je niet durft.
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 20:34:42 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123382516
Pfoe, dat was me de activiteit weer wel :X alleen even naar de winkel geweest en ben helemaal achter adem en benauwd. Moet ook nog de wraps maken en de was ophangen maar eerst even bijkomen :')
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:37:37 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_123382660
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:34 schreef MaJo het volgende:
Pfoe, dat was me de activiteit weer wel :X alleen even naar de winkel geweest en ben helemaal achter adem en benauwd. Moet ook nog de wraps maken en de was ophangen maar eerst even bijkomen :')
Je hebt de tijd,rustig aan het hoeft niet binnen nu en een uur..

Poeh, hier bedtijd.. morgen vrij maar drukke planning.. Hardlopen, badkamer schoonmaken, witlofovenschotel alvast in elkaar prutsen, sociaal doen en dan morgenavond weer vroeg naar bed.
pi_123383178
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst
O: (4:50 uur) kwark en vla, suiker
T's (tussen 6:00 - 12:00) : halve komkommer, 250 gr rauwe wortel, cup a soup snert, 2 cappuccino, kwart paprika, een heel zoet vierkant gebakje (kwart, de rest weggegooid, alleen de cake was lekker), boterham kaas
L (12:00 - 12:30): 2 boterhammen met halve kipfilet gegrild met gegrilde ui en champ, kwart paprika, tomaat, kom champignoncremesoep met ballen, beker melk
t's (12:30 - 18:00) 6 dropjes, blokje choco, appel, peer, 2 mandarijn
D: 18:00 - 19:00) Heel veel sperziebonen met tomaat, ui, knoflook, kruiden, gegrilde tartaar, gegrilde groente, rijst en zelfgemaakte satesaus, zoetzure komkommersalade met rode ui
T: -
Leuk om de tijden erbij te zetten. Zo krijg je een beeld van het tijdsbestek waarin je het weg werkt :+

Loveli :')
pi_123383354
Ok Uniek, ik weet dat het op je werk was, maar Champginonsoep met ballen?! :D :? 8)7
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:51:20 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_123383414
Doe een drankje.. heb geen zin om naar bed te gaan :+

btw, hebben jullie wel eens wat gestolen?
Of meegenomen.. ik neem altijd alles mee uit het hotel (shampoos , geen handdoeken :') )

Van het werk wel eens 4 koffiemelkcupjes meegenomen want onverwaxchts bezoek en geen koffiemelk.. dat was het wel :O
pi_123383423
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:23 schreef loveli het volgende:
:')2
Dat bespaart je morgen een ritje. :+
pi_123383455
Ook maar een lijstje:

O: een gekookt eitje, twee stukjes kiprollade en wat komkommer. En verse jus.
T: appel en thee
L: twee dikke plakken speltzuurdesembrood met avocado, alfalfa, tomaat, ui, yofresh mayo en mosterd. Lekkere combi :9
T: veel kruidenthee, cappucino uit de automaat en 30 gram noten
D: groot bord thais groentenroerbakje met rijst, kwart komkommer.
T: 50 gram goudse kaas en thee met soyamelk.

Drukke dag gehad, dus lekker toegegeven aan de trek :9

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 26-02-2013 20:57:28 ]
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:53:44 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_123383542
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok Uniek, ik weet dat het op je werk was, maar Champginonsoep met ballen?! :D :? 8)7
Jaaah, versche met veel champignons, peterselie en gehaktballetjes.. Ze gooien bij ons ook rustig rookworst in de tomatensoep :D
pi_123383562
Ik ga gewoon duimendraaien tot er goed nieuws komt donderdag Coco :* het zit je niet mee!

Traplopen en was op hangen vind ik nu ff niet zo leuk meer :') *auch*
En dan ben ik ook nog zo lief dat er nu een cake in de oven staat waar ik niet eens een hapje van ga eten.
Voor op het werk van lief, die mannen hebben morgenochtend (vannacht dus..) om 5 uur een werkbespreking, cake helpt tegen ochtendhumeuren :)
pi_123383598
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jaaah, versche met veel champignons, peterselie en gehaktballetjes.. Ze gooien bij ons ook rustig rookworst in de tomatensoep :D
Er bestaat geen soep waar geen ballen in kunnen :D
pi_123383629
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Goede combinaties! :D
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 20:55:28 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_123383659
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:54 schreef MarMar het volgende:

[..]

Er bestaat geen soep waar geen ballen in kunnen :D
True!! En jij hebt ballen ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')