Vond ik niet zo heel erg eigenlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 07:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Viel me op dat ze weinig eigen producties gedraaid hebben....
O, dacht ik evenquote:En MSTX... Like Thiz is niet gedraaid...
Ik vond het ook niet erg, maar had toch stiekem wel Sick MF verwachtquote:Op maandag 4 maart 2013 10:57 schreef mstx het volgende:
[..]
Vond ik niet zo heel erg eigenlijk.
[..]
O, dacht ik even
Wij ook wellicht!quote:Op maandag 4 maart 2013 18:34 schreef Joysa het volgende:
Last World toch maar wel doen dit jaar.. 19u voorverkoop
Ach, die 19,50.. Ik ga maar gewoonquote:Op maandag 4 maart 2013 19:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wij ook wellicht!
Edit; Nog geen lineup of namen, ik wacht nog even...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ach, die 19,50.. Ik ga maar gewoonStraks hebben we die tickets en moeten we 1,5 uur rijden voor een bagger lineupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Nja, ik wil wel maar mn maat wil nog even wachten op een lineup
..
Qontinent data ook bekend, 9/10/11 Augustus.. 20 minuten van hier dus die dagen gaan we sowieso![]()
Die is voor mij echt verquote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef Timmos het volgende:
[..]
Straks hebben we die tickets en moeten we 1,5 uur rijden voor een bagger lineup.. Nja, ik wil wel maar mn maat wil nog even wachten op een lineup
..
Qontinent data ook bekend, 9/10/11 Augustus.. 20 minuten van hier dus die dagen gaan we sowieso
Waar ken je die kopen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:
Ik had het idee dat er voornamelijk veel tracks uit 2008/2009 gedraaid werden. Had zelf het liefst meer uit 2005-2007 willen horenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:56 schreef ReMcOrE het volgende:
en toch, stiekem, had ik op meer van die vergeten pareltjes gehoopt; tracks die ook in 2004 t/m 2009 al weinig gedraaid werdenzoals Rollin', Interview, Veritas etc.etc.etc. plus dat er voor m'n gevoel best wat tracks waren die niet uit de aangekondigde jaren kwam...
He?! Hoe wat waaarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:05 schreef -Menn0- het volgende:
Q-dance die even wat codes verstuurt om nog kaarten te kunne kopen voor Tomorrowland!!!heeeeeeel gruwelijk!!!!
quote:
quote:Beste
In het weekend van 26-28 juli vindt de 9de editie van Tomorrowland plaats op De Schorre in Boom, België. Q-dance is vanaf het begin hosting partner van Tomorrowland. Dit jaar wordt een editie om trots op te zijn.
Net als voorgaande jaren was Tomorrowland binnen enkele miinuten uitverkocht. Speciaal voor de meest loyale Q-dance fans hebben wij een beperkt aantal kaarten gereserveerd. Als een bedankje voor jullie toewijding, bieden wij jullie de mogelijkheid om de laatste kaarten te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |