Maar ik heb hoge verwachtingen van je op Loudness 20 april.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:37 schreef DjThera het volgende:
[..]
Haha thanks! Ik geloof wel dat de clap van de 2na laatste track heel erg leek op een gebroken pannenkoek tijdens een studiosessie van The Beatles dus die draai ik niet meer nu![]()
Toevallig dat hier de akkoorden gelijk zijn (wat dus wel vaker voorkomt), én dat de synth ook nog hetzelfde klinkt!quote:Op maandag 11 maart 2013 12:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Thera wat doe je
(vanaf 2:33)
(vanaf 2:21)
Nice dat je hier nog wel langs komt!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:39 schreef DjThera het volgende:
Ik kan overigens prima tegen kritiek, ik kan alleen slecht tegen negative mensen
Hier ook veel zin!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar ik heb hoge verwachtingen van je op Loudness 20 april.
WTF, hoe kan je de prijs voor een weekend zo drastisch verlagen?quote:Q-dance always wants to make sure Defqon.1 Festival is available for everyone. Next to programming both Saturday and Sunday, we have also reduced the price of a Weekend Ticket to 95 Euros, instead of 140 Euros asked last year. With the Weekend Ticket you will actually be getting more great time to party, at a better price. This includes 2 full festival days, 3 closing shows, and the Q-dance style 5-star campsite.
The Weekend Tickets will go on sale Saturday April 6th at 13:00 (CEST), only at Q-dance.com.
A limited number of Saturday tickets will be available for 70 Euros. However, these tickets will only give you access to the festival on Saturday from 11:00 hrs to 23:00 hrs (CEST).
Saturday Tickets will start a week later, on the 13th of April at 13:00 hrs, on Q-dance.com.
Verkoop ging vorig jaar misschien moeilijker dan verwacht? Of de faciliteiten zijn dit jaar kak.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:59 schreef robuust89 het volgende:
Update over Defqon.1:
[..]
WTF, hoe kan je de prijs voor een weekend zo drastisch verlagen?
Dat is inderdaad niet echt des Q-dances... Had ik niet totaal niet verwacht. En dat het van vrijdag t/m maandag is ipv donderdag t/m zondag vind ik ook wel relaxt. Want Defqon is volgens bij mij midden in een tentamenperiode.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:59 schreef robuust89 het volgende:
Update over Defqon.1:
[..]
Omdat ze jarenlang mensen structureel teveel hebben laten betalen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:59 schreef robuust89 het volgende:
Als je erin hebt gepost, sta je daar bij. Aangezien ik misschien 3 posts hier heb staanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dafuq is deze dan?!(onderaan topic)
quote:
www.hardtraxx.nlquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:39 schreef DjThera het volgende:
Ik kan overigens prima tegen kritiek, ik kan alleen slecht tegen negative mensen
Ik heb m lekker al gezienquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
aftermovie van De Tijdmachine verwijderd
http://www.hardstyle.com/quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:56 schreef stoeltafel het volgende:
Weten jullie site waar ik wat nieuwe hardstyle vinyl planten kan halen? Heb even gezocht op E-Force en dan zie ik alleen mp3's. Verder ben ik ook op zoek naar een platenspeler, een fokker die nog iets in de aanbieding heeft?
Weet nog dat Fusion een eigen winkel had in Brabant.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:26 schreef stoeltafel het volgende:
Zocht op andere sites maar bedankt.
Ben aan het kijken op hardstyle.com maar ik zie alleen maar mp3's ipv vinly platen.
Freaky Records in Eindhoven geloof ik. Weet niet of ze nog bestaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet nog dat Fusion een eigen winkel had in Brabant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |