3 cm groter. 1 kilo lichterquote:
Tuurlijk. Iedereen op het internet is serieus en liegt nooit.quote:
lange boiiquote:
Zo dik is dat niet hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voel me echt de JNG!-dikzak
valt wel mee hoor. Je ziet er niet dik uitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dan heb ik vanaf nu wel een piemel van 35 cmquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tuurlijk. Iedereen op het internet is serieus en liegt nooit.
Ben je dik dan, echt dik?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ook XDXDXDquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb ik vanaf nu wel een piemel van 35 cm
Ben je ook?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
ja op je nachtkastje zeker XD XDquote:
Neuh, ben daarnaast ook wel enigszins breed gebouwd. En 2 jaar lang bierkratten sjouwen helpt wel meequote:
Ik ook! YOLO!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:14 schreef badschaap het volgende:
Ik ga vanaf morgen echt es beginnen met crunche voor een sixpack, anders ist nog steeds puur vet in de zomer xd
ik weetquote:
hoiquote:
Dafuq je bent een reusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was toch niet serieusEn ik ben bijna 20 cm langer
Nee? Wooop woopquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet klein hoor
Brownie aangenaamquote:
Lijkt me wel genant als je dat echt zo hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik ookquote:
Mono baas held alles hoe gaat ie?quote:
Is goed, mag jij opeten dikkiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga een hont bakken ofzo
Hoezo? Gewoon knoop in leggen zodat niemand je aankijkt togquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lijkt me wel genant als je dat echt zo hebben.
Prima prima.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mono baas held alles hoe gaat ie?
Je woont in Woensel?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima prima.
Vakantie nuDik chillen, beetje stelen, beetje zuipen.
Ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima prima.
Vakantie nuDik chillen, beetje stelen, beetje zuipen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:15 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 25 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 571 LompeHork
02. 373 nodig
03. 359 RockNijntje
04. 358 stefanhaan
05. 356 Vaseline_
06. 314 Stuart
07. 284 JRRY
08. 272 Kally
09. 266 LittleBrownie
10. 265 Pizza_Pepperoni
11. 254 JR-Style-93
11. 254 VoornaamAchternaam
13. 253 AppelCake
14. 251 Fok-it
15. 238 LovelyLady
16. 227 Karina
17. 225 Muis006
18. 223 Geo4kant
19. 219 promisionxexposed
19. 219 supersof
21. 218 kapiteintje
22. 211 GekkePoes
23. 197 mrstylo
24. 189 Pino112
25. 182 DeZwabber
25. 182 4EverBlackEyed
Klik hier voor meer stats
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
Dit is eigenlijk het 'werk' van Super maar goed, ik help haar wel even
[..]
Bij mij stond ie er niet opquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
Dit is eigenlijk het 'werk' van Super maar goed, ik help haar wel even
[..]
hoertje van ass'n!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was Assen broeder. Ken je klassiekers![]()
Nee ik ben een inwoner van 070. Den Haag alles.
Ja weet ik veelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was Assen broeder. Ken je klassiekers![]()
Nee ik ben een inwoner van 070. Den Haag alles.
sorry Jerquote:
Den Haag zelf. 8 minuutjes lopen naar station DH Moerwijk, ben met 20 minuutjes in de stadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik veel![]()
Mooie stad achter de duinen. Echt Den Haag of dorpje eromheen?
Nice. Den Haag is een relaxte stad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Den Haag zelf. 8 minuutjes lopen naar station DH Moerwijk, ben met 20 minuutjes in de stad
Trustenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
oha kut. ik moet morgen vroeg op. echt helemaal vergeten
slaap lekker allen
slaap lekker!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
slaap lekker allen
Weltrusten en bak ze morgenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
slaap lekker allen
ik ben omgevallenflat nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is OK, ik kan je toch niet meer redden.
Woon je er pas sinds kort?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:22 schreef Monopoly het volgende:
Prima stad ja. Qua uitgaan is het niet helemaal mijn ding.
Misschien omdat ik het nog niet zo goed ken, maar als ik uit ga, ga ik naar Rotterdam naar de Irish Pub. Of bij maten in Zwolle.
trustenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
slaap lekker allen
Fok is een beetje traag hier dus misschien bij jou net ookquote:
Welterustenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
slaap lekker allen
Ik blijf Haags accent ook echt geweldig vinden. Had een vriendin uit Monster `vroegahh'' en daar kon je het ook wel bij horen. geniaalquote:
Ik heb een mix van Rotterdams/Haags (moeder en tante zijn Haags, waarvan tante echt plat).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik blijf Haags accent ook echt geweldig vinden. Had een vriendin uit Monster `vroegahh'' en daar kon je het ook wel bij horen. geniaal
Rotterdams is ook zo heerlijk platquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een mix van Rotterdams/Haags (moeder en tante zijn Haags, waarvan tante echt plat).
Moet je maar een keertje naar Radio49 luisteren als ik daar draai. Meestal heb ik al een paar biertjes op en dan hoor je het ôvahduidelik.
Ik kan het bevestigenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een mix van Rotterdams/Haags (moeder en tante zijn Haags, waarvan tante echt plat).
Moet je maar een keertje naar Radio49 luisteren als ik daar draai. Meestal heb ik al een paar biertjes op en dan hoor je het ôvahduidelik.
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vet kalf is datEcht het niveau tokkie meets inbred
Diehard fans hier.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef Monopoly het volgende:
AhIk heb luisteraars zelfs in JNG zitten
![]()
Dat doet een man goed.
Ik heb nog een keer gedraaid in R49quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef Monopoly het volgende:
AhIk heb luisteraars zelfs in JNG zitten
![]()
Dat doet een man goed.
Ik vind Barbie wel leukquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vet kalf is datEcht het niveau tokkie meets inbred
Kom op JRRY..quote:
quote:
Nou weet ik toevallig over wie je het hebt. Jezus man, dan mankeer je echt iets hoorquote:
Het is geopperd, maar denk te weinig animoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik kreeg ook een privé berichtje van Timmmmm dat er animo was voor een JNG radio ?
quote:
Doeiquote:
Je zou kunnen proberen om op een vaste tijd/dag per week op R49 een JNG show/special te doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is geopperd, maar denk te weinig animo
tof idee jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen om op een vaste tijd/dag per week op R49 een JNG show/special te doen
Hoef je niets zelf op te zetten, en gewoon 2-3 uurtjes per week iedereen daarheen trappen en lekker luisteren en mee doen
Tof plan, alleen jammer dat JRRY ons gaat dwingen alleen maar beyonce te draaienquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen om op een vaste tijd/dag per week op R49 een JNG show/special te doen
Hoef je niets zelf op te zetten, en gewoon 2-3 uurtjes per week iedereen daarheen trappen en lekker luisteren en mee doen
Is het opzetten moeilijk dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoef je niet te dwingenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik dwing je Foo Fighters op te zetten
Valt best mee. Een stream opzetten is het punt niet.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoef je neit te dwingen
Het is beter om op Jong gewoon apart te maken. Dan kunnen er paar gewoon draaien en heb je gewoon voori eder wat wilsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lukt al met virtual DJ
quote:
Moderator in ONZ + Filmredactie + PRquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
Mono je bent anders blauw.
Wat doe je nu dan?
Ik zit op mijn mobiel.
En users dan opbellen om hun verzoekjes door te geven.quote:
Volgende stap FA?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moderator in ONZ + Filmredactie + PR
PR maakt mij donkerblauw. Ik ben gestegen op de bedrijfsladder
wat?quote:
quote:
quote:Bedenk of je post niet beter is met een foto van een geitje
Op een gegeven moment blijft er niets meer overquote:
Nickelbackquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
This is how you remind me who I really am
timmmmmquote:
quote:
Wat een schatje is het tochquote:
Vind dat wel een aardig nummer eigenlijkquote:
Niks mis met Nickelbackquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind dat wel een aardig nummer eigenlijk
Ja hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een schatje is het toch
Nickelback is stomquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind dat wel een aardig nummer eigenlijk
Niet verkeerd, wat een carriere maak je door.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die hoeft zich geen zorgen meer te maken om geldzaken hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet verkeerd, wat een carriere maak je door.
Je zou in de crew willen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Later wil ik ook zo baas worden als Monopoly.
quote:
Sorry, dat ben jij al.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
geen idee? Modquote:
Nou, dan moet je daar maar een keer voor gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
geen idee? Mod![]()
Lijkt me wel tof
Stuur een open sollicitatiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou best JNG! willen moddenConflict is er toch weinig
truequote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou best JNG! willen moddenConflict is er toch weinig
Selectie dagen zijn pittig.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Puik plan!quote:
Tijd om schaapjes te tellen dan.quote:
Ik zie LH en Yvonne al staanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Selectie dagen zijn pittig.
Eerst moet je een dag lang alle bagger van Murp aan horen, vervolgens moet je geblinddoekt al bier drinkend door een modderig weiland lopen terwijl Bart, Timmmmm, LompeHork en yvonne zeemansliederen zingen en met rijstkorrels gooeien.
Daarna staan er 450 natte honden op een rij en dien je de meest mooie natte hont uit te kiezen volgens de Oerbeer statuten.
Bij elke fout is het exit en valt de Almachtige Banhamer op je account
Zou het me lukken denk je?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Selectie dagen zijn pittig.
Eerst moet je een dag lang alle bagger van Murp aan horen, vervolgens moet je geblinddoekt al bier drinkend door een modderig weiland lopen terwijl Bart, Timmmmm, LompeHork en yvonne zeemansliederen zingen en met rijstkorrels gooeien.
Daarna staan er 450 natte honden op een rij en dien je de meest mooie natte hont uit te kiezen volgens de Oerbeer statuten.
Bij elke fout is het exit en valt de Almachtige Banhamer op je account
Trustenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
Ik heb vakantie en wil eigenlijk uitslapen. Om 14.00 uur staan er een zooi klasgenoten voor de deur. Ik moet nog opruimen, schoonmaken en bier kopen.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
Wat doe je dan voor schoolquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en wil eigenlijk uitslapen. Om 14.00 uur staan er een zooi klasgenoten voor de deur. Ik moet nog opruimen, schoonmaken en bier kopen.
Zal wel vliegwerk worden morgen
Tof, waar kan ik solliciteren?quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tof, waar kan ik solliciteren?
Lekker lauw bier dus, sukkel..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en wil eigenlijk uitslapen. Om 14.00 uur staan er een zooi klasgenoten voor de deur. Ik moet nog opruimen, schoonmaken en bier kopen.
Zal wel vliegwerk worden morgen
Ik ben gewoon slim, ik bel de supermarkt op en laat het koud zetten, vervolgens kom ik het pas 3 uur later ophalen.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben gewoon slim, ik bel de supermarkt op en laat het koud zetten, vervolgens kom ik het pas 3 uur later ophalen.
Vriescellen in de AH zijn goed genoeg om je bier in een uur te koelen.
Hij lurkt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb socios trouwens al een hele tijd niet meer op FOK! gezien, wat is er met hem gebeurd?
ban?quote:
We hoeven hem ook neit te bespreken, we willen alleen weten of ie er is of nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee. Maar bans worden sowieso niet besproken
Dan moet je een post van hem zoeken en kijken of er een streep door zijn profiel staatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hoeven hem ook neit te bespreken, we willen alleen weten of ie er is of niet
Ja die searchtool liep te kloten, google bood hulpquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je een post van hem zoeken en kijken of er een streep door zijn profiel staat
FLquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja die searchtool liep te kloten, google bood hulp
Geen ban 159 dagen neit gesignaleerd
Mensen die socios niet adorerenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:11 schreef Monopoly het volgende:
Best een toffe gast overigens. Ik heb hem een paar jaar geleden gezien op een meet. Prima kerel.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen die socios niet adoreren
blauw zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Promiquote:
Lekker rustigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is wel rustiger dan ooit
Nou vergeleken met vorige week voelt het of ik de hele wereld aan kan dus daar ben ik wel blij mee maar helemaal over is het nog niet helaasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Promi
Jammer dat je nog niet bent opgeknapt. Nou ja, beetje bij beetje maar
Een flinke vooruitgang dusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou vergeleken met vorige week voelt het of ik de hele wereld aan kan dus daar ben ik wel blij mee maar helemaal over is het nog niet helaas
Hoe is het met jou?
Ja zekerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een flinke vooruitgang dus![]()
Hier wel okay thanks
Lekker een rustig weekjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja zekermag ook wel na 9 dagen
blijf deze week lekker thuis en hopen dat het voor het weekend helemaal over is
Jawel maar had me liever helemaal fit gevoeldquote:
Dat is wel zonde en ik snap best dat je je liever helemaal goed voeltquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jawel maar had me liever helemaal fit gevoeldben mijn hele vakantie ziek geweest
Ja had wel leuke plannen in de vakantie en dat is me wel een beetje door mijn neus geboordquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel zonde en ik snap best dat je je liever helemaal goed voelt
Flink balen. Wat had je zoal willen doen eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja had wel leuke plannen in de vakantie en dat is me wel een beetje door mijn neus geboord
Leukere dingen met Tax bv in plaats van hoestend met koorts op de bank te liggenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Flink balen. Wat had je zoal willen doen eigenlijk?
Klotezooiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Leukere dingen met Tax bv in plaats van hoestend met koorts op de bank te liggen
Nou het hoesten duurt langer dan de koortsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klotezooi
Hoesten kom je wel overheen maar koorts is klote
Ja, maar hoesten hebben we allemaal wel eens (flink) last van. Ik in elk geval wel vaakquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou het hoesten duurt langer dan de koorts
Ja oke maar als je het niet gewend bent en je keel er zeer van gaat doen is het wel even klote, dan heb ik liever koorts dan hoestenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar hoesten hebben we allemaal wel eens (flink) last van. Ik in elk geval wel vaak
Echt waar? Dan zal het wel heel erg zeer doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja oke maar als je het niet gewend bent en je keel er zeer van gaat doen is het wel even klote, dan heb ik liever koorts dan hoesten
Ja het is echt zo'n droge prikkelhoest waar je 's nachts van wakker wordtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar? Dan zal het wel heel erg zeer doen
Vervelendquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja het is echt zo'n droge prikkelhoest waar je 's nachts van wakker wordt
sterkte Rockquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:49 schreef Rockiejj het volgende:
Dat word een dag kut voelen. Joepie.
Kaart het aan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:50 schreef Rockiejj het volgende:
Tevens zou proxxx best een goede pornoactricenaam zijn.
Er is al een interview geregeldquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kaart het aan zou ik zeggen
Kapotquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is al een interview geregeld
[ afbeelding ]
stil hierquote:
Ik ben ook op schoolquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
stil hier
is iedereen op school zekerof werken
Wel opletten danquote:
Joh, een SC kan ik nog wel bijhoudenquote:
Wat voor les heb je nu?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, een SC kan ik nog wel bijhouden
Ik zit buiten hoorquote:
Immersive Space.In flash een aantal ruimtes maken, vet creatief enzoquote:
is het leuk? Het klinkt wel leuk op zichquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Immersive Space.In flash een aantal ruimtes maken, vet creatief enzo
Het gaat nu vooral over het creeren van diepte en perspectief. Wel leuk jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef supersof het volgende:
[..]
is het leuk? Het klinkt wel leuk op zich
Ik denk dat dit een liedje isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Er is verrekte veel te zeggen en te liegen nog veel meer.
mooi zoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat nu vooral over het creeren van diepte en perspectief. Wel leuk ja
lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik ben niet op school, sliep gewoon lang
Hoe.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:00 schreef supersof het volgende:
ik werd 6.33 wakker en ik was 6.45 op mn werk
Ik heb wel eens iets gekocht in een supermarkt in Rome die nog niet open was, betaald aan een schoonmakerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:00 schreef supersof het volgende:
ik werd 6.33 wakker en ik was 6.45 op mn werk
Geen make-up op, snel wat kleren aan gedaan, deo op, naar beneden, brood klaargemaakt, fietsen. En toen was ik eerder bij de winkel dan degene die moet openen.quote:
haha dat is best leukquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iets gekocht in een supermarkt in Rome die nog niet open was, betaald aan een schoonmaker
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen make-up op, snel wat kleren aan gedaan, deo op, naar beneden, brood klaargemaakt, fietsen. En toen was ik eerder bij de winkel dan degene die moet openen.En dan eet ik in dat kwartiertje tot 7.00 en dan werken
baasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen make-up op, snel wat kleren aan gedaan, deo op, naar beneden, brood klaargemaakt, fietsen. En toen was ik eerder bij de winkel dan degene die moet openen.En dan eet ik in dat kwartiertje tot 7.00 en dan werken
quote:
Ik was verbaasd dat ik op tijd wasquote:
quote:
hoiquote:
supahsofquote:
lekker gewerkt? Of hoefde je niet?quote:
gisteren welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker gewerkt? Of hoefde je niet?
haha ik zou dat niet kunnenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ik was verbaasd dat ik op tijd was
Maar vorig jaar werd ik ook om 8 uur wakker en zat ik kwart over acht in het lokaal.
quote:
JAquote:
Ja hoor en met jou?quote:
JA met mij ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:40 schreef supersof het volgende:
[..]
JAmet jou?
Ik ben zo blij opeens dat ik niet naar school hoef. Alsof het nu pas doordringt.
Ook die deken swagquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat hoef je me toch niet meer te vertellen brownie
Straks mijn schoenen in wijn stoppenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
JA met mij ook.
En je hebt het maar goed.
mooi mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |