Maar die nowa werkt er nog steeds... En hun FB is nog steeds niet netjes, als je iets aan ze vraagt krijg je als antwoord morgen en de dag erna hoor je niks meer van ze. Van zo'n winkel wil ik niets kopen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:03 schreef Atta-boy het volgende:
Prime is van een andere eigenaar en die winkel heeft nu eigenlijk niks meer met as it is te maken.
Prime is van dezelfde gast als leyp geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.abominable creation beats science today.
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:28 schreef acbs2 het volgende:
Lekkah bezig vault, zit toffe shit tussen![]()
![]()
Mooi weer, ff wivahtje schieten dusss
[ link | afbeelding ]
Wivah_04-03_AF1_Atmos by acbs2, on FlickrSweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Air Force-lover
Whatever you're about to discover we off that.
Je kunt er weinig aan doen helaas.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:59 schreef Bajskorv het volgende:
Klacht van de week: Waarom weet niemand iets te zeggen, met enige duidelijkheid, over die Asics releases? Fokking irritant.
volgende maand voor de GL3s, Saga'squote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:59 schreef Bajskorv het volgende:
Klacht van de week: Waarom weet niemand iets te zeggen, met enige duidelijkheid, over die Asics releases? Fokking irritant.
Sorry zie dit nu pas! Restock gister en vandaag.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:43 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Dope vault, zit veel nice spul tussen.
@BABS
Ik kan hem wel even ophalen, maar hoor dat er echt weinig ligt over het algemeen. Enig idee wat er bij de restock binnen gaat komen?
Wel de moeite nemen een bericht te plaatsen maar effe googlen ho maar?quote:
Dus ditquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef vault_tec het volgende:
als ik zoek krijg ik in de eerste 10 links al genoeg adressengoogle, soso moeilijk.
link van styleguide.nl was goed geweest.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:19 schreef Staal_ het volgende:
Sorry hoor maar als de eerste hit in google een US website is en de tweede iets van 'styleguide.nl' kun je me het toch zeker niet kwalijk nemen dat ik in een forum iets vraag.
schijnt echt een ding te zijn, ik heb er zelf helemaal niks mee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik had even een WTF momentje toen ik dit net onder ogen kreeg:
http://www.kicksonfire.co(...)k-x-freehand-profit/
[ afbeelding ]
Ik heb deze AJ3'squote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:14 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
schijnt echt een ding te zijn, ik heb er zelf helemaal niks mee.
[ afbeelding ]
hip doen op sneakerevents.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb deze AJ3'svond t wel een leuk ding maar wat moet je ermee???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |