Vind je het nog niet genoeg?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oooh, ik was al bang dat ik wat gemist had
Het werd een bijna surrealistisch verhaal. Het is een gave; je moet er iets mee gaan doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:06 schreef Oognip het volgende:
Ik stond te trillen op m'n benen en dan ga ik blijkbaar rare dingen typen
Niet gek dat je stond te trillen, de adrenaline die vrijkomt is behoorlijk !quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik stond te trillen op m'n benen en dan ga ik blijkbaar rare dingen typen
Die van 52 stuks zeker? Eens kijken of ik nog plek heb op het balkon. Of in de gangquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:22 schreef Oognip het volgende:
Candaasje, mot je nog een paard?Ik zie net een advertentie op FB langskomen van gratis paarden vanwege het overlijden van de eigenaar. Als je ze niet wil gaan ze zaterdag naar de slacht
/manipulasie
Ja, die jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die van 52 stuks zeker? Eens kijken of ik nog plek heb op het balkon. Of in de gang![]()
(In bed mag denk ik niet van vriend)
Ik zal eens zoeken. Die andere 52 paarden van een paar maanden terug moet ik natuurlijk niet teveel van hun land afnemen, dat snap je natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, die ja
Heb je geen stukje land over of zo?
Was die persoon een paar maanden geleden ook al overleden?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zal eens zoeken. Die andere 52 paarden van een paar maanden terug moet ik natuurlijk niet teveel van hun land afnemen, dat snap je natuurlijk wel.
Ja, ze is eigenlijk een soort vamn zombieweerwolfvampier dinges. Ofzo.....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was die persoon een paar maanden geleden ook al overleden?woooow
Die kwam bij mij ook al drie keer voorbijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:22 schreef Oognip het volgende:
Candaasje, mot je nog een paard?Ik zie net een advertentie op FB langskomen van gratis paarden vanwege het overlijden van de eigenaar. Als je ze niet wil gaan ze zaterdag naar de slacht
/manipulasie
Das wel heel triest jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, ze is eigenlijk een soort vamn zombieweerwolfvampier dinges. Ofzo.....
Triest verhaal hè?
Mag het dan wel in jouw huiskamer?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Das wel heel triest ja
We kunnen ze anders ook zelf slachten en kijken hoeveel frikandellen we van ze kunnen maken?
Jaaaa! Muis is gek op frikandel dus die zal blij zijn!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mag het dan wel in jouw huiskamer?Het geeft zo'n bende namelijk, en ik heb net (een gedeelte van...) het kleed hier lopen schoonboenen. (Onzindelijk konijn enzo..
)
Kijk, dat moeten we hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jaaaa! Muis is gek op frikandel dus die zal blij zijn!
das toch niet zo moeilijk ? in de oven zetten kan iedereenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:15 schreef teirnon het volgende:
Net lasagna in de oven gezet. Benieuwd of het gelukt is.
Ja zo moeilijk is het niet, maar de vorige keer toen ik het maakte waren de bladeren nog te hard. Ik kook maar voor in m'n eentje en vind het soms lastig om de instructies voor 3-4 personen om te zetten naar 1.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:18 schreef Adnap het volgende:
[..]
das toch niet zo moeilijk ? in de oven zetten kan iedereen![]()
en maken valt ook wel mee toch?
Bladeren even voorkoken minuutje of 3-4 ( water aan de kook, dan bladen erin, direct na de tijd in koud water )en zorgen voor voldoende saus, anders garen ze niet (de bladen hebben vocht nodig om te garen). MOcht hij wel bruin zijn maar nog niet gaar : folie erover, temp naar 150 en nog 20 min extra garen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:19 schreef teirnon het volgende:
[..]
Ja zo moeilijk is het niet, maar de vorige keer toen ik het maakte waren de bladeren nog te hard. Ik kook maar voor in m'n eentje en vind het soms lastig om de instructies voor 3-4 personen om te zetten naar 1.
Bedankt!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Adnap het volgende:
[..]
Bladeren even voorkoken minuutje of 3-4 ( water aan de kook, dan bladen erin, direct na de tijd in koud water )en zorgen voor voldoende saus, anders garen ze niet (de bladen hebben vocht nodig om te garen). MOcht hij wel bruin zijn maar nog niet gaar : folie erover, temp naar 150 en nog 20 min extra garen.
En wil je 1 persoons recepten, trek maar aan de bel. Doe niets anders op mijn werk (kids op school koken ook voor 1 max 2)
Ja zo heb ik het ook gedaan, over een kwartiertje istie klaar, we zullen het zien!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef Oognip het volgende:
Ik kook die bladeren nooit hoor. Doe het gewoon zoals op het pakje staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |