Ligt hier ook in de planningquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:13 schreef teirnon het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een auto ofzo gehuurd? Ik heb zelf twee dagen een quad gehuurd, was echt supertof zo door de heuvels en stadjes crossen.
k zie t hier continu gebeuren, maar das niet mijn tactiek neequote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Struisvogelen ken je niet? Dat is kop in t zand en net doen alsof er neits te doen is
Als het om dit CV gaat voor mij wel. Ik ben niet zo van de Pro-Puala praatjesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zie t hier continu gebeuren, maar das niet mijn tactiek nee
Uhm neequote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:20 schreef Oognip het volgende:
Mb, weet je trouwens een goedkoop hotel in (de buurt van) Amsterdam?
anders vraag iemand om je even te helpen met de propraatjesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Als het om dit CV gaat voor mij wel. Ik ben niet zo van de Pro-Puala praatjes
Okquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm neeEigenlijk niet.
Ja, er zitten hier genoeg hotels natuurlijk maar ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, sorry.
Ik ga eerst wel ff kopieren en plakken vanuit het huidige bestand. Het is voor een sollicitatie, dus op het moment dat het naar de klanten gaat worden de puntjes op de i gezetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
anders vraag iemand om je even te helpen met de propraatjes
Onder de 100 euro iigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:44 schreef teirnon het volgende:
Wat vind je goedkoop en in de buurt van Amsterdam, Oognip?
Anders moet je hier even kijken: http://nl.hotels.com/quote:
Ga ik doen, thanksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:51 schreef teirnon het volgende:
[..]
Anders moet je hier even kijken: http://nl.hotels.com/
Dat ken ik niet. Even kijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Trivago gaf ook wel leuke resultaten
Nee, na die voorpremiere 12 maart willen D. en ik in Amsterdam blijven slapen, want hij moet de volgende dag anders weer om 6 uur op (als we thuis zijn) om naar Den Haag te gaan. Dan blijft hij ook zo heen en weer reizenquote:
Ik snap het! Waar is het de voorpremiere van? *nieuwsgierig*quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, na die voorpremiere 12 maart willen D. en ik in Amsterdam blijven slapen, want hij moet de volgende dag anders weer om 6 uur op (als we thuis zijn) om naar Den Haag te gaan. Dan blijft hij ook zo heen en weer reizen
Oz the great and powerful. Was een FOK! actiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:05 schreef teirnon het volgende:
[..]
Ik snap het! Waar is het de voorpremiere van? *nieuwsgierig*
Leuk!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oz the great and powerful. Was een FOK! actie
GC / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL! #3
20 minuutjes met de metroquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Dicht bij de bios? Of nog stukje reizen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu voelt alleen alles nog bont en blauw
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Goed, heb gelukkig nog een goede kant overquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:15 schreef Oognip het volgende:
Oh gatver Takke
Hoe gaat het nu met eten?
man?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:29 schreef Oognip het volgende:
Tering, heb de politie gebeld voor m'n bovenbuurvrouw die mishandeld wordt door haar angst. Was net echt niet normaal, greep haar bij de keel en fucking mishandelenwat een walgelijk figuur. Gast is nu alleen weg en politie is er nog niet. Buurvrouw hysterisch
Ja sorryquote:
ElisaB bij de tandarts (binnenkort). Ik heb zojuist het vijfde stuk botsplinter losgepulkt. Er zit een knetter van een ontsteking en een wond met een dun vliesje er overheen. Lijkt maar niet te willen genezen, dus daar zit iets onder.quote:
Tjee zeg, ik heb ook een botsplinter maar niets van jou ellende erbij, sterktequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB bij de tandarts (binnenkort). Ik heb zojuist het vijfde stuk botsplinter losgepulkt. Er zit een knetter van een ontsteking en een wond met een dun vliesje er overheen. Lijkt maar niet te willen genezen, dus daar zit iets onder.
Je moet echt humor hebben om mijn leven leuk te vinden
Goed gedaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja sorry
Haar ex. Ze heeft vorige week aangifte tegen hem gedaan en nu wil hij haar vermoorden. Wordt nu gezocht door politie.
Buurvrouw was iig heel blij dat ik gebeld heb
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:14 schreef Takaiki het volgende:
Okee, Takke bij de tandarts
Jij bikkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu voelt alleen alles nog bont en blauw, maar die familie zal wel minder blij zijn geweest .
Beterschap
Ow Elies het zit je ook niet mee met je gebit , sterktequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB bij de tandarts (binnenkort). Ik heb zojuist het vijfde stuk botsplinter losgepulkt. Er zit een knetter van een ontsteking en een wond met een dun vliesje er overheen. Lijkt maar niet te willen genezen, dus daar zit iets onder.
Je moet echt humor hebben om mijn leven leuk te vinden
Goed gedaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:29 schreef Oognip het volgende:
Tering, heb de politie gebeld voor m'n bovenbuurvrouw die mishandeld wordt door haar angst. Was net echt niet normaal, greep haar bij de keel en fucking mishandelenwat een walgelijk figuur. Gast is nu alleen weg en politie is er nog niet. Buurvrouw hysterisch
, hopelijk houden ze hem een tijdje vast.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Waar nog meer mee dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:50 schreef Takaiki het volgende:
Jouw stadje is nu wel effe genoeg in het nieuws geweest Nipje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |