Ligt hier ook in de planningquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:13 schreef teirnon het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een auto ofzo gehuurd? Ik heb zelf twee dagen een quad gehuurd, was echt supertof zo door de heuvels en stadjes crossen.
k zie t hier continu gebeuren, maar das niet mijn tactiek neequote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Struisvogelen ken je niet? Dat is kop in t zand en net doen alsof er neits te doen is
Als het om dit CV gaat voor mij wel. Ik ben niet zo van de Pro-Puala praatjesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zie t hier continu gebeuren, maar das niet mijn tactiek nee
Uhm neequote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:20 schreef Oognip het volgende:
Mb, weet je trouwens een goedkoop hotel in (de buurt van) Amsterdam?
anders vraag iemand om je even te helpen met de propraatjesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Als het om dit CV gaat voor mij wel. Ik ben niet zo van de Pro-Puala praatjes
Okquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm neeEigenlijk niet.
Ja, er zitten hier genoeg hotels natuurlijk maar ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, sorry.
Ik ga eerst wel ff kopieren en plakken vanuit het huidige bestand. Het is voor een sollicitatie, dus op het moment dat het naar de klanten gaat worden de puntjes op de i gezetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
anders vraag iemand om je even te helpen met de propraatjes
Onder de 100 euro iigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:44 schreef teirnon het volgende:
Wat vind je goedkoop en in de buurt van Amsterdam, Oognip?
Anders moet je hier even kijken: http://nl.hotels.com/quote:
Ga ik doen, thanksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:51 schreef teirnon het volgende:
[..]
Anders moet je hier even kijken: http://nl.hotels.com/
Dat ken ik niet. Even kijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Trivago gaf ook wel leuke resultaten
Nee, na die voorpremiere 12 maart willen D. en ik in Amsterdam blijven slapen, want hij moet de volgende dag anders weer om 6 uur op (als we thuis zijn) om naar Den Haag te gaan. Dan blijft hij ook zo heen en weer reizenquote:
Ik snap het! Waar is het de voorpremiere van? *nieuwsgierig*quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, na die voorpremiere 12 maart willen D. en ik in Amsterdam blijven slapen, want hij moet de volgende dag anders weer om 6 uur op (als we thuis zijn) om naar Den Haag te gaan. Dan blijft hij ook zo heen en weer reizen
Oz the great and powerful. Was een FOK! actiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:05 schreef teirnon het volgende:
[..]
Ik snap het! Waar is het de voorpremiere van? *nieuwsgierig*
Leuk!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oz the great and powerful. Was een FOK! actie
GC / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL! #3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |