PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitches praten serieus.
Wat doet sparta danquote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
Wat een uitslagen in de JL vandaag zeg, goal bonanza
hij had een keer een jongetje van 13 bedreigd of zoquote:Op maandag 25 februari 2013 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
Babel. Net een 14-jarig meisje op Twitter.
?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij had een keer een jongetje van 13 bedreigd of zo
Nee.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hooo je kan te ver gaan he...quote:Op maandag 25 februari 2013 23:06 schreef FCsuarez het volgende:
de jetro willems van ajax![]()
alleen schrijft ie iets begrijpelijker.
Nadat dat jochie hem had uitgescholden. Babel zit er duidelijk mee dat hij niet zo goed kan voetballenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet terecht. Babel is wat, 28 ofzo? Hij moet zich verstandig tonen. Nu weet iedereen zijn gevoelige snaar en zal er vaker misbruik van gemaakt worden.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee.
Hij had gewoon de ping van dat jochie op internet gezet.
En terecht, want dat jochie had een grote mond.
Naja laat ik het goed zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet terecht. Babel is wat, 28 ofzo? Hij moet zich verstandig tonen. Nu weet iedereen zijn gevoelige snaar en zal er vaker misbruik van gemaakt worden.
quote:
vond het ook wel leuk jaquote:Op maandag 25 februari 2013 23:07 schreef FCsuarez het volgende:
mooi interview met de boer trouwens.
Ik vond hem bij Bayern nog best goed eigenlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 23:12 schreef FCsuarez het volgende:
toch ook wel benieuwd naar markie van bommel. hopelijk mooie verhalen over AC en bayern.
gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nadat ik 3 bronze finales niet heb kunnen winnen moest ik tegen dit team (tussen haakjes de pace ratings):
Keeper
Ashe (89) Opara (81) Osborne (81) Kim Ju Young (77) Kim Kwang Suk (93)
Coke (74) Morrison (76)
Weston (93) Slew (91) Powell (91)
Als iemand zo'n team heeft dan ga ik gewoon defensive spelen. Nouble scoorde een volley van buiten de 16 maar ik kon hem niet opslaan omdat ik geen actief profiel had. Overigens won ik 0-2.
Neymar zou ik echt niet nemen, veel te slap, krijgt de bal overal langs, maar vergeet dan nog al eens om er zelf ook langs te gaanquote:Op maandag 25 februari 2013 23:17 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/6439937/#squad-player
Als de stats toch hetzelfde blijven
gelukkig heb jij al met hem gespeeldquote:Op maandag 25 februari 2013 23:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Neymar zou ik echt niet nemen, veel te slap, krijgt de bal overal langs, maar vergeet dan nog al eens om er zelf ook langs te gaan
dat heb ik jaquote:Op maandag 25 februari 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelukkig heb jij al met hem gespeeld
Kijk uit hij is een 5 star skiller en TBakkert en skills =quote:Op maandag 25 februari 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelukkig heb jij al met hem gespeeld
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kijk uit hij is een 5 star skiller en TBakkert en skills =
Tof teampje hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 23:17 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/6439937/#squad-player
Als de stats toch hetzelfde blijven
Hahaquote:Op maandag 25 februari 2013 23:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Neymar zou ik echt niet nemen, veel te slap, krijgt de bal overal langs, maar vergeet dan nog al eens om er zelf ook langs te gaan
Krijg je niet op 9 chem daarquote:Op maandag 25 februari 2013 23:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sorry ik ben natuurlijk Suarez vergeten
Haten op Grolschquote:Op maandag 25 februari 2013 23:29 schreef vandermar het volgende:
Dat er reclames van Grolsch zijn
Wie drinkt nog slootwater vandaag de dag terwijl je gewoon normaal bier kan kopen
Als ik vergiftigd wil worden ga ik wel blauwzuur innemen.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijg je niet op 9 chem daar
Gelukkig heeft hij ook een IFquote:Op maandag 25 februari 2013 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijg je niet op 9 chem daar
Eigenlijk vind ik Emenike nog bij jou passen ookquote:Op maandag 25 februari 2013 23:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sorry ik ben natuurlijk Suarez vergeten
Het team dat ik nu heb is echt mijn 1e team in heel FIFA met welliton, emenike of Eto'oquote:Op maandag 25 februari 2013 23:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik Emenike nog bij jou passen ook
Klinkt geloofwaardig!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het team dat ik nu heb is echt mijn 1e team in heel FIFA met welliton, emenike of Eto'o
Tis je vergevenquote:
Gelukkig neem jij alles wel heel serieusquote:Op maandag 25 februari 2013 23:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik geef geen spelers weg met behulp van een raadsel..
Daar ben ik het absoluut mee eens want hij heeft het niet nodig. Overigens vind ik wel dat er altijd wel veel erger wordt gereageerd bij Suarez dan bij andere spelers vind ik nergens voor nodig.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis je vergeven![]()
Even over Suarez waar je altijd over mij begintIk ben best fan van Suarez en had hem graag naar PSV zien komen. Ik vind alleen niet dat hij op iemand zijn rug hoeft te gaan staan of op iemand zijn achillesspees moet gaan staan. Is gewoon nergens voor nodig.
Je hoeft ook geen ramen kapot te slaan en spelers op te staan wachten. Maar voetballers kunnen meestal niet zo goed nadenken hequote:Op maandag 25 februari 2013 23:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis je vergeven![]()
Even over Suarez waar je altijd over mij begintIk ben best fan van Suarez en had hem graag naar PSV zien komen. Ik vind alleen niet dat hij op iemand zijn rug hoeft te gaan staan of op iemand zijn achillesspees moet gaan staan. Is gewoon nergens voor nodig.
valt wel mee hoor, want hij heeft een beetje het Zuid-Amerikaanse temperament en dat tolereren de meesten toch nog wel hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar ben ik het absoluut mee eens want hij heeft het niet nodig. Overigens vind ik wel dat er altijd wel veel erger wordt gereageerd bij Suarez dan bij andere spelers vind ik nergens voor nodig.
Dat is bij mij niet zo. Ik noem Suarez ook nooit als voorbeeld. Alleen toen die wedstrijd (van de week Zenith was het volgens mij) deed ie het 2x en dat vond ik toen gewoon smerig.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar ben ik het absoluut mee eens want hij heeft het niet nodig. Overigens vind ik wel dat er altijd wel veel erger wordt gereageerd bij Suarez dan bij andere spelers vind ik nergens voor nodig.
Ik ben sowieso geen fan van Pieters, dus die ga ik ook zeker niet verdedigen die klapmongoolquote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen ramen kapot te slaan en spelers op te staan wachten. Maar voetballers kunnen meestal niet zo goed nadenken he
Toch heeft Brambino zijn Ronaldo verdiend!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gelukkig neem jij alles wel heel serieus
hahaha, KLAPmongoolquote:Op maandag 25 februari 2013 23:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen fan van Pieters, dus die ga ik ook zeker niet verdedigen die klapmongool
Nee, is dat leuk?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kijkt er iemand hier Beauty and a Beat?
Toch is het weer een mislukte poging om grappig te zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 23:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Toch heeft Brambino zijn Ronaldo verdiend!
dat is correct, zag je hem die mop ontcijferen, daar zegt Alberto Stegeman 'U' tegenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Toch heeft Brambino zijn Ronaldo verdiend!
Ik keur die acties van Suarez niet goed, maar het maakt hem wel tot een speler waar ik zelf wedstrijden voor ga kijken en waarvoor ik naar de Arena ging. Het hoort (helaas) bij hem en maakt het in ieder geval een stuk interessanterquote:Op maandag 25 februari 2013 23:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen fan van Pieters, dus die ga ik ook zeker niet verdedigen die klapmongool
Het is echt belachelijk, maar wel vermakelijkquote:
In Zuid Amerika is het vrij geaccepteerd als je duikt in de laatste minuten als je zo nog kan winnen over gelijk spelen.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, want hij heeft een beetje het Zuid-Amerikaanse temperament en dat tolereren de meesten toch nog wel hoor
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand GIFje van die goal van bale? Of youtube filmpje?
quote:
Moet ook kunnen vind ik. Scheids moet het dan maar goed zien?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In Zuid Amerika is het vrij geaccepteerd als je duikt in de laatste minuten als je zo nog kan winnen over gelijk spelen.
schwalbe's om een penal te versieren heb ik trouwens op zich niet zoveel tegen. Alleen schwalbe's om je tegenstander een kaart aan te naaienquote:Op maandag 25 februari 2013 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In Zuid Amerika is het vrij geaccepteerd als je duikt in de laatste minuten als je zo nog kan winnen over gelijk spelen.
Boetiusquote:Op maandag 25 februari 2013 23:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
schwalbe's om een penal te versieren heb ik trouwens op zich niet zoveel tegen. Alleen schwalbe's om je tegenstander een kaart aan te naaien
Verschrikkelijk als het tegen je gebeurd maar o zo lekker als het in je voordeel is zo nu en danquote:Op maandag 25 februari 2013 23:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
schwalbe's om een penal te versieren heb ik trouwens op zich niet zoveel tegen. Alleen schwalbe's om je tegenstander een kaart aan te naaien
Ja want iedereen mishandelt tig keer per wedstrijd iemand?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pagina 1quote:Op maandag 25 februari 2013 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand GIFje van die goal van bale? Of youtube filmpje?
Oke vandermar.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want iedereen mishandelt tig keer per wedstrijd iemand?
En de rest van de wereld niet. Of vind jij soms ook dat wij ons moeten aanpassen aan de moslims in Nederland?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
klopt, maar ook als neutrale toeschouwer kan ik daar niet van genietenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verschrikkelijk als het tegen je gebeurd maar o zo lekker als het in je voordeel is zo nu en dan
Nou, ik heb er een gruwelijke hekel aan. Boetius die constant duikeltquote:Op maandag 25 februari 2013 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verschrikkelijk als het tegen je gebeurd maar o zo lekker als het in je voordeel is zo nu en dan
Zeg ik dat? Als Sneijder op het WK een duikelingetje maakt en zorgt dat wij het WK winnen dan zal het mij weinig interesseren eigenlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
En de rest van de wereld niet. Of vind jij soms ook dat wij ons moeten aanpassen aan de moslims in Nederland?
Mij interesseert Oranje sowieso niets. Ik vind het leuk om een biertje te doen en beetje chill voetbal te kijken. Of ze winnen of verliezen, ik word er warm noch koud van.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Als Sneijder op het WK een duikelingetje maakt en zorgt dat wij het WK winnen dan zal het mij weinig interesseren eigenlijk
wat ik wel echt haat aan NL Elftal is dat al die mensen die nooit voetbal volgen, opeens fan zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mij interesseert Oranje sowieso niets. Ik vind het leuk om een biertje te doen en beetje chill voetbal te kijken. Of ze winnen of verliezen, ik word er warm noch koud van.
Feyenoord telt, rest niet.
Tsja, lijken wel ajacieden inderdaadquote:Op maandag 25 februari 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wat ik wel echt haat aan NL Elftal is dat al die mensen die nooit voetbal volgen, opeens fan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Eindrondes vind ik fantastisch lekker de halve zomer voetbal kijkenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mij interesseert Oranje sowieso niets. Ik vind het leuk om een biertje te doen en beetje chill voetbal te kijken. Of ze winnen of verliezen, ik word er warm noch koud van.
Feyenoord telt, rest niet.
Ik vind het leuk om te kijken maar ik ben voor niemand. Duitsland mag van mij net zo hard kampioen worden als NL of Spanje of Italië.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eindrondes vind ik fantastisch lekker de halve zomer voetbal kijken
alles behalve Spanje vind ik goed.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te kijken maar ik ben voor niemand. Duitsland mag van mij net zo hard kampioen worden als NL of Spanje of Italië.
Mocht Nederland falen dan gun ik het Italië altijd wel eigenlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
alles behalve Spanje vind ik goed.
Spanje
Ik Duitsland en Engeland altijd wel. Italië vind ik ook wel tof, vriend van me leeft altijd mee met die ploeg. Die kwam letterlijk 2 weken niet op school na die uitschakeling op WK 2010quote:Op maandag 25 februari 2013 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mocht Nederland falen dan gun ik het Italië altijd wel eigenlijk
Duitsland gun ik helemaal niets die hebben werkelijk geen sympathieke spelers.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik Duitsland en Engeland altijd wel. Italië vind ik ook wel tof, vriend van me leeft altijd mee met die ploeg. Die kwam letterlijk 2 weken niet op school na die uitschakeling op WK 2010![]()
Ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik Duitsland en Engeland altijd wel. Italië vind ik ook wel tof, vriend van me leeft altijd mee met die ploeg. Die kwam letterlijk 2 weken niet op school na die uitschakeling op WK 2010![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duitsland gun ik helemaal niets die hebben werkelijk geen sympathieke spelers.
Klose is op dezelfde dag jarig als ik, we hebben een bandquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duitsland gun ik helemaal niets die hebben werkelijk geen sympathieke spelers.
Iemand zoals Reus, Schweingsteiger, Neuer of Badstuberquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima ploeg hoor, prima spelers en spelersvrouwen
die vrouw/vriendin van Schweiniquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima ploeg hoor, prima spelers en spelersvrouwen
Bazenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iemand zoals Reus, Schweingsteiger, Neuer of Badstuber![]()
![]()
Ik kwam er vandaag achter dat Pjanic 2 dagen ouder is als ik. Serero is dan weer 1 week jonger maar ik heb nog geen speler gevonden die of op dezelfde dag jarig is en in hetzelfde jaar is geborenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Klose is op dezelfde dag jarig als ik, we hebben een band
*danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag achter dat Pjanic 2 dagen ouder is als ik. Serero is dan weer 1 week jonger maar ik heb nog geen speler gevonden die of op dezelfde dag jarig is en in hetzelfde jaar is geboren
op welke dag ben je jarig?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag achter dat Pjanic 2 dagen ouder is als ik. Serero is dan weer 1 week jonger maar ik heb nog geen speler gevonden die of op dezelfde dag jarig is en in hetzelfde jaar is geboren
Ik deel mijn verjaardag onder andere met Dario Silva, Alfred Schreuder, Steven Jovetic en Daniquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ted van de Pavert is precies op dezelfde dag geboren als ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
post je team eensquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:10 schreef Alziend-Oog het volgende:
Godver, mijn hele verdediging heeft High attacking workrate, daar is geen beginnen aan....
quote:
25 minimaalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]op hoeveel zal hij eindigen?
Waar kun je dat zo snel vinden dan? Ik ben nu ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:12 schreef vandermar het volgende:
Danilo van FC Porto is op dezelfde dag en in hetzelfde jaar geboren als ik.
Oh, ik typte mijn geboortedatum in wikipedia inquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar kun je dat zo snel vinden dan? Ik ben nu ook wel benieuwd
Samequote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, ik typte mijn geboortedatum in wikipedia in
Tettey, Anita en Khedira zijn op dezelfde dag jarig alleen niet hetzelfde jaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, ik typte mijn geboortedatum in wikipedia in
Rio Ferdinandquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:17 schreef Tim86 het volgende:
Yes, ik ben op dezelfde dag jarig als Dirk Schoofs![]()
[ afbeelding ]
En Rio Ferdinand
En David Guetta
En Jantje Vennegoor
Ja, het zoeken ging vanavond weer heel moeizaam waardoor ik bijna geen deals heb op kunnen pikken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is de webapp bij jullie ook zo traag?
begin februari ben je dus jarig...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:18 schreef Der_Rudi het volgende:
1958 - Acht spelers van Manchester United verliezen het leven bij de vliegramp in München.
Oi!
6quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
begin februari ben je dus jarig...
8 Februari toch? of 6? mhhhh
Vierinha ziet er uit als wel een leuke spelerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit is wel een van de betere teams van AAnoSkilz
IF Simao is het enige toffe aan dat team wat betaalbaar isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vierinha ziet er uit als wel een leuke spelerEn IF Simao heeft sowieso toffe stats
Alleen de SIF. Speelt wel lekker ja, maar zijn workrates :/quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:49 schreef TBakkert het volgende:
hebben jullie wel eens met Pedro gespeeld? Ik vond hem namelijk een ware eindbaas![]()
ja, dat is inderdaad wel jammer, maar ik ga hem denk ik wel kopen, vooral om zijn wfquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:57 schreef laucas het volgende:
[..]
Alleen de SIF. Speelt wel lekker ja, maar zijn workrates :/
Als RM neem ik aan? Hij heeft echt de stats voor een winger maar ja..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, dat is inderdaad wel jammer, maar ik ga hem denk ik wel kopen, vooral om zijn wf
ik koop de gewone, weet niet of hij al dat geld voor die SIF waard is, anders zijn 1e IF, maar ik ga hem in 4-3-3 op LW doen gewoonquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Als RM neem ik aan? Hij heeft echt de stats voor een winger maar ja..
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:15 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Luckt TV afbeelding van gister.
Klopt, en als je op CC klikt zie je dat het tot 11 pst (dacht ik) duurt. Waarom zetten ze dat bij FUT er nooit bijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Niets over downtime van de webapp te vinden op twitter oid?
Ikke niet snap. CC? 11 PST?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, en als je op CC klikt zie je dat het tot 11 pst (dacht ik) duurt.
Oh laat maar. Creation Centre onderhoud duurt tot woensdagquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ikke niet snap. CC? 11 PST?
Jij roept ook maar wat hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh laat maar. Creation Centre onderhoud duurt tot woensdag
[ afbeelding ]
Nee, ik wil dat ze bij FUT ook aangeven hoe lang het duurtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij roept ook maar wat he
Ik heb liever dat ze het gewoon snel oplossenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat ze bij FUT ook aangeven hoe lang het duurt
Geduld is een schone zaak, munne jonguhquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:31 schreef Aldo-MC het volgende:
Webappie down moet mijn investeringen (lees: ben dronken aan t shoppen geweest) snel bekijken FUUUUUU
Geduld is een vies woord in de Randstad jeweetzelfquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, munne jonguh
We hoeven toch niet in creation centre te zijn?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:41 schreef Aldo-MC het volgende:
We are conducting some scheduled maintenance on FIFA 13 Creation Centre. If all goes well, we will be back up by Wednesday 10am PST . Sorry for any inconvenience
Wow dus gewoon een hele dag geen UT
Is "lezen" ook een vies woord in de Randstad?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:41 schreef Aldo-MC het volgende:
We are conducting some scheduled maintenance on FIFA 13 Creation Centre. If all goes well, we will be back up by Wednesday 10am PST . Sorry for any inconvenience
Wow dus gewoon een hele dag geen UT
Creation Centre is niet hetzelfde als FUT dat snap ik maar waarom krijg ik dan deze link met info als ik op FUT klik? Leg mij dat eens uit alwetendequote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is "lezen" ook een vies woord in de Randstad?
Geen idee. Maar als je vervolgens op FUT klikt, krijg je een andere melding.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Creation Centre is niet hetzelfde als FUT dat snap ik maar waarom krijg ik dan deze link met info als ik op FUT klik? Leg mij dat eens uit alwetende
Ik heb nu welgeteld 2 tegenstanders gehad die Robbery hadden. Enige wat ze ermee deden was recht vooruit rennen, tot ze bijna bij de achterlijn waren. En dan een blinde voorzet, waarna de aanval meestal ophieldquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:46 schreef Aldo-MC het volgende:
Trouwens Ribery en Robben samen in een Bayernteam zijn welAlleen die spits Mandžukić
Best dom om zo gebruik van ze te maken, aangezien Robben links is en Ribery rechts. Kun je het beste swap wings doen tijdens de wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nu welgeteld 2 tegenstanders gehad die Robbery hadden. Enige wat ze ermee deden was recht vooruit rennen, tot ze bijna bij de achterlijn waren. En dan een blinde voorzet, waarna de aanval meestal ophield
Parels voor de zwijnen dus
Dat deed 1 van de 2 dus....maar dan nog. Ik vind het sowieso dom om ze op die manier te gebruiken. Het is voorspelbaar, en geluksvoetbal. Als je zo wil spelen kun je net zo goed een nog snellere haas met een redelijke voorzet daar neerzettenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Best dom om zo gebruik van ze te maken, aangezien Robben links is en Ribery rechts. Kun je het beste swap wings doen tijdens de wedstrijd.
Hé dat klinkt wel redelijk bekend eigenlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nu welgeteld 2 tegenstanders gehad die Robbery hadden. Enige wat ze ermee deden was recht vooruit rennen, tot ze bijna bij de achterlijn waren. En dan een blinde voorzet, waarna de aanval meestal ophield
Parels voor de zwijnen dus
Swap wings? Gewoon van kant wisselen dus of stel je iets in qua tactiek?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Best dom om zo gebruik van ze te maken, aangezien Robben links is en Ribery rechts. Kun je het beste swap wings doen tijdens de wedstrijd.
Volgens mij heeft het niets met motivatie te maken. Ik wil juist niet verliezen van die goedkope teams, omdat ze cheapass pacehoertjes zijn vaak. Ik heb een redelijk duur team, dus ik wil echt niet van dat soort ventjes verliezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hé dat klinkt wel redelijk bekend eigenlijk![]()
![]()
Maar even serieus je kunt ook naar binnen toe en dan een geplaatst schot, maar je merkt dat als je hem en die ribeye hebt mensen een stuk gemotiveerder zijn om van je te winnen dan wanneer je pacehoertjes1.5k Sam op rechts en Schürrle op links heb staan.
Hoe ziet jouw team er ongeveer uit dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het niets met motivatie te maken. Ik wil juist niet verliezen van die goedkope teams, omdat ze cheapass pacehoertjes zijn vaak. Ik heb een redelijk duur team, dus ik wil echt niet van dat soort ventjes verliezen.
Als je een mooi team hebt, kan ik daar alleen maar respect voor hebben (want die persoon heeft waarschijnlijk (hoop ik) hard gewerkt voor zijn coins). Maar ik merk wel dat ik voorzichtiger te werk ga tegen een speler met Robbery dan een speler met Sam en Schurrle. Totdat blijkt dat ze er dus helemaal niks van kunnen
Klinkt nice.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw team er ongeveer uit dan?
Ik speel met een Bundesligateam en dan voornamelijk Bayern spelers in een 4-1-2-1-2 met eerdergenoemden respectievelijk als LM en RM, ook al zijn ze eigenlijk wingers ze spelen bij Bayern (laatst nog in de CL) ook wel op het middenveld. 433 ligt mij totaal niet, geen idee waarom maar krijg dan ernstige problemen als mensen diepe ballen spelen en er geen CDM staat. Sweinie als CDM, Reus en Gomez in de spits en verder Alabe IF Lahm Götze IF en Badstuber + Hummels/Boateng en Neuer op goal.
Lamela is 1 grote eindbaasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt nice.
Ik heb een 352, BPL:
Hart
Kaboul - Kompany - M'bia
Toure - Ramires
Barfa - SIF Cazorla - Bale
Balotelli - Tevez
Speelt prima. Daarnaast heb ik een redelijk goedkoop team, Argentijns in 433. Daaraan merk ik dat 433 eigenlijk veel beter mijn speelstijl is, mits het middenveld maar in evenwicht is (1 CM moet goede defensive workrates hebben).
Romero
Jonathan - Campagnaro - Coloccini - Ansaldi
Zanetti - Costa - Lucho
Gomez - Higuain - Lamela
Dit speelt al goed (div1 mee gewonnen), zonder dat ik echt hele goede spelers heb. Costa is geweldig bij vrije trappen, Lamela is een baas, maar dan houdt het wel op. Als ik dus echt een bazenteam in 433 maak (sowieso met IF Lamela), dan wordt het echt leuk spelen...hoop ik
Klopt, Romero is weinig schokkendsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Lamela is 1 grote eindbaas
Je kunt in dat andere team misschien ook Aguerro zetten qua chemistry kan dat prima en heeft veel meer snelheid en kwaliteit dan Tevez. Agentijns team is nice alleen die keeper he, als je met hem een goal tegenkrijgt zie ik hem meteen weer voor me blunderend in een AZ-shirtje niet echt top dus (sorry Toefjes)
Nee, want dan begint de FIFA aids. Ik verlies echt vaak van dat soort teams, die echt nog geen 15k hebben gekost. In het slechtste geval gaat het gelijk op, maar hij schiet ballen van 25 meter in het kruis, terwijl mijn (dure) spelers ballen van binnen de 16 niet eens op goal krijgen...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klinkt nice.
Ik heb een 352, BPL:
Hart
Kaboul - Kompany - M'bia
Toure - Ramires
Barfa - SIF Cazorla - Bale
Balotelli - Tevez
Speelt prima. Daarnaast heb ik een redelijk goedkoop team, Argentijns in 433. Daaraan merk ik dat 433 eigenlijk veel beter mijn speelstijl is, mits het middenveld maar in evenwicht is (1 CM moet goede defensive workrates hebben).
Romero
Jonathan - Campagnaro - Coloccini - Ansaldi
Zanetti - Costa - Lucho
Gomez - Higuain - Lamela
Dit speelt al goed (div1 mee gewonnen), zonder dat ik echt hele goede spelers heb. Costa is geweldig bij vrije trappen, Lamela is een baas, maar dan houdt het wel op. Als ik dus echt een bazenteam in 433 maak (sowieso met IF Lamela), dan wordt het echt leuk spelen...hoop ik
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, want dan begint de FIFA aids. Ik verlies echt vaak van dat soort teams, die echt nog geen 15k hebben gekost. In het slechtste geval gaat het gelijk op, maar hij schiet ballen van 25 meter in het kruis, terwijl mijn (dure) spelers ballen van binnen de 16 niet eens op goal krijgen...
Zo speelde ik tegen een team met o.a. Messi. Toen had ik dat soort shit, alles lukte. En bij hem niet.
Ik heb juist met goedkope teams het meeste plezier gehadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het niets met motivatie te maken. Ik wil juist niet verliezen van die goedkope teams, omdat ze cheapass pacehoertjes zijn vaak. Ik heb een redelijk duur team, dus ik wil echt niet van dat soort ventjes verliezen.
Als je een mooi team hebt, kan ik daar alleen maar respect voor hebben (want die persoon heeft waarschijnlijk (hoop ik) hard gewerkt voor zijn coins). Maar ik merk wel dat ik voorzichtiger te werk ga tegen een speler met Robbery dan tegen een speler met Sam en Schurrle. Totdat blijkt dat ze er dus helemaal niks van kunnen
Die theorie wil er bij mij nog niet in. Als dat waar is, is alle moeite die we met zijn allen aan het doen zijn om coins te verdienen, voor de katse k*t. Daar kan ik me nog niet bij neerleggenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, want dan begint de FIFA aids. Ik verlies echt vaak van dat soort teams, die echt nog geen 15k hebben gekost. In het slechtste geval gaat het gelijk op, maar hij schiet ballen van 25 meter in het kruis, terwijl mijn (dure) spelers ballen van binnen de 16 niet eens op goal krijgen...
Zo speelde ik tegen een team met o.a. Messi. Toen had ik dat soort shit, alles lukte. En bij hem niet.
Met mijn goedkope team verlies ik haast nooit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die theorie wil er bij mij nog niet in. Als dat waar is, is alle moeite die we met zijn allen aan het doen zijn om coins te verdienen, voor de katse k*t. Daar kan ik me nog niet bij neerleggen
Wat dacht je van: Coins verdienen om voor echt geld te verkopen en daar leuke dingen van te doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die theorie wil er bij mij nog niet in. Als dat waar is, is alle moeite die we met zijn allen aan het doen zijn om coins te verdienen, voor de katse k*t. Daar kan ik me nog niet bij neerleggen
Daar heb ik ook al aan gedacht, maar er is iets dat me daarin niet zo aanstaat. Weet niet wat het is: misschien de moeite die je moet doen om die coins vervolgens te verkopen. Daarbij klinkt 2 miljoen coins voor mij een stuk stoerder dan 240 euroquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat dacht je van: Coins verdienen om voor echt geld te verkopen en daar leuke dingen van te doen?
Nou, laat ik het zo stellen. IK heb meer moeite tegen goedkope teams, dan tegen hele dure teams. Misschien heeft het er mee te maken dat mensen met dure teams die goede spelers nodig hebben, maar nog steeds prut zijn. En dat die met die goedkope teams gewoon goede FIFA spelers zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat dacht je van: Coins verdienen om voor echt geld te verkopen en daar leuke dingen van te doen?
Ik heb in elk geval een kaartje voor ASOT600 doelbewust gekocht van een transactie van 50 euro. Is ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al aan gedacht, maar er is iets dat me daarin niet zo aanstaat. Weet niet wat het is: misschien de moeite die je moet doen om die coins vervolgens te verkopen. Daarbij klinkt 2 miljoen coins voor mij een stuk stoerder dan 240 euro
Dat gebeurt mij ook regelmatig hoor: dat ik niet zozeer overklast wordt door de tegenstander zijn skills, maar wel door zijn spelers. Dat is vervelend, maar daarvoor is het FUTquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nou, ik speelde laatst met mijn eredivisieteam in div 1 tegen een liga team met messi en ronaldo en nog wat spelers van Real en Barca en daar werd ik dus helemaal door ingemaakt
Daar kan ik ook niet tegen. Misschien komt het doordat ikzelf alle controls op handmatig heb staan. Weet natuurlijk niet hoe mijn tegenstanders dit hebben staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo stellen. IK heb meer moeite tegen goedkope teams, dan tegen hele dure teams. Misschien heeft het er mee te maken dat mensen met dure teams die goede spelers nodig hebben, maar nog steeds prut zijn. En dat die met die goedkope teams gewoon goede FIFA spelers zijn.
Maar dan vind ik het nog steeds bizar dat ik soms bij die wedstrijd statistieken zie dat ik 13 schoten op doel heb, waarvan 10 binnen de 16 en dan 1x scoor. Terwijl mijn tegenstander 3x van buiten de 16 schiet en dan allemaal in het kruis.
Nog niet, maar ben bezig met een methode om er een structurele bijverdienste van te kunnen maken.quote:
Alle controles op handmatig? Dus je passt ook handmatig e.d? Sorry, maar dit geloof ik bijna niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet tegen. Misschien komt het doordat ikzelf alle controls op handmatig heb staan. Weet natuurlijk niet hoe mijn tegenstanders dit hebben staan.
Nee alleen de standaard passing staat op Semi hier. Dus die korte passjes. Maar de rest op handmatig.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alle controles op handmatig? Dus je passt ook handmatig e.d? Sorry, maar dit geloof ik bijna niet.
Natuurlijk helpt dat. Het enige wat ik naar handmatig heb aangepast is het switchen tussen verdedigers. Maar waarom zou je passing en shooting (semi-)manual zetten?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nee alleen de standaard passing staat op Semi hier. Dus die korte passjes. Maar de rest op handmatig.
Als iemand zijn schoten op automatisch hebben staan, gaan ze sowieso altijd al richting goal. Dat helpt natuurlijk heel erg.
Omdat ik dat leuker vindquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Natuurlijk helpt dat. Het enige wat ik naar handmatig heb aangepast is het switchen tussen verdedigers. Maar waarom zou je passing en shooting (semi-)manual zetten?
Beetje hetzelfde als Usain Bolt zichzelf door ze voet heen zou schieten voor de wedstrijd,quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nee alleen de standaard passing staat op Semi hier. Dus die korte passjes. Maar de rest op handmatig.
Als iemand zijn schoten op automatisch hebben staan, gaan ze sowieso altijd al richting goal. Dat helpt natuurlijk heel erg.
Uuuuhm... Neequote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Usain Bolt zichzelf door ze voet heen zou schieten voor de wedstrijd,
Ik zou helemaal gek worden met alle controls op Manual.quote:
Nou ik merk het vooral als ik dus alleen op een keeper afloop. Dan is het vaak of naast of recht op de keeper. En voorzetten zijn soms echt helemaal uit de richtingquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden met alle controls op Manual.
Lijkt me net of je jezelf een handicap geeft.
Maar welals je er mee overweg kan.
quote:
Skysports nu ook ooktwitter:FardauW twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 09:00:03BREAKING: STEVE MCCLAREN is niet langer de trainer van FC Twente reageer retweet
Ja voeg me toe Yade-ROFLquote:
ik kan er niet op in iedergeval.. alleen de web app of ook op de console?quote:
web app bij mij, console nog niet gecheckt, maar ik moet naar school, veel plezier/succes allemaalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:18 schreef quer het volgende:
[..]
ik kan er niet op in iedergeval.. alleen de web app of ook op de console?
niet teveel spijbelen bij gym hèquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
web app bij mij, console nog niet gecheckt, maar ik moet naar school, veel plezier/succes allemaal
Hoezo niet lijkt me wel grappig.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Over de PS4, Ik hoop dat dit niet online kan
eckte bazen worden niet zoekgespeeldquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk, win je van iemand, drukt hij op pauze en word je daarna door zijn maat zoekgespeeld
Tja. Misschien heeft Verbeek zijn "houdbaarheids datum" al bereikt. Marcellis speelt RB, maar is een CB. Gorter faalt als LB, want hij is LM. Martens rendeerde niet op LW, want hij is een CAM. En eerlijk is eerlijk.. De thuiswedstrijden die we dit jaar verloren hebben mag met zo'n selectie niet gebeuren. Alleen het is een geweldige kerelquote:
Gorter is geen LM, wat mij betreft. Ik heb hem jaren bij NAC aan het werk gezien, maar hij komt te kort op het middenveld. Te weinig overzicht. Zoals wij in Breda altijd tegen elkaar zeiden: prima backske, lekker laten opkomen af en toe, maar meer niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja. Misschien heeft Verbeek zijn "houdbaarheids datum" al bereikt. Marcellis speelt RB, maar is een CB. Gorter faalt als LB, want hij is LM. Martens rendeerde niet op LW, want hij is een CAM. En eerlijk is eerlijk.. De thuiswedstrijden die we dit jaar verloren hebben mag met zo'n selectie niet gebeuren. Alleen het is een geweldige kerel
Dat kan ik niet serieus nemen, jullie zitten elke wedstrijd aan het bier en zien het daardoor niet zo scherp.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gorter is geen LM, wat mij betreft. Ik heb hem jaren bij NAC aan het werk gezien, maar hij komt te kort op het middenveld. Te weinig overzicht. Zoals wij in Breda altijd tegen elkaar zeiden: prima backske, lekker laten opkomen af en toe, maar meer niet.
Daar kan ik niets tegenin brengenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan ik niet serieus nemen, jullie zitten elke wedstrijd aan het bier en zien het daardoor niet zo scherp.
Waarschijnlijk verwarden jullie hem met Amoahquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar kan ik niets tegenin brengen
Ik volg het nederlands voetbal niet echt.. eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja. Misschien heeft Verbeek zijn "houdbaarheids datum" al bereikt. Marcellis speelt RB, maar is een CB. Gorter faalt als LB, want hij is LM. Martens rendeerde niet op LW, want hij is een CAM. En eerlijk is eerlijk.. De thuiswedstrijden die we dit jaar verloren hebben mag met zo'n selectie niet gebeuren. Alleen het is een geweldige kerel
Daarvoor hadden we Mtiliga als back...die leek als 2 druppers water op Gorterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verwarden jullie hem met Amoah
Inderdaad ja .quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan inloggen, maar zie daarna weer direct de maintenance-melding.
koopje, tenzij hij een SIF krijgt morgenquote:
geen troll?, heb hem gekocht en ge-relist voor 24,750kquote:
Ohjaa helemaal vergeten...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
koopje, tenzij hij een SIF krijgt morgen
Ik dacht dat ik 's morgens geen deals kan vinden. Alhoewel.. een Kalas 4-3-3 voor 750 en nu komt het, een UP van Rhijn 4-3-3 voor 1.5kquote:
Die laatste is wel erg lekker zegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 's morgens geen deals kan vinden. Alhoewel.. een Kalas 4-3-3 voor 750 en nu komt het, een UP van Rhijn 4-3-3 voor 1.5k![]()
pedro dr uit c.ronaldo er in. lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#ffLm8xONnI74T:ps3
Mijn team voor het thematoernooi. Nog geen ervaring mee, morgen maar eens uitproberen. Iemand nog opmerkingen/verbeteringen (zonder al te grote budgettaire impact)?
Kijk, daar kan ik nog eens wat mee. Mocht ik er qua financien niet helemaal uitkomen, dan neem ik aan dat ik bij jou kan aankloppen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pedro dr uit c.ronaldo er in. lijkt me logisch.
verder misschien nog messi, casillas, xavi, iniesta, SIF alba.
volgens mij moet dit te doen zijn voor weinig budget
he je hoor mij niet zeggen dat je ze allemaal in de TOTY versie moet nemen hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kijk, daar kan ik nog eens wat mee. Mocht ik er qua financien niet helemaal uitkomen, dan neem ik aan dat ik bij jou kan aankloppen?
loolquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:32 schreef Der_Rudi het volgende:
Je doet een gewone rabona, maar dan stiekuuuuum toch niet!!1!![]()
![]()
Wie mag dat dan zijn?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De-man-in-joggingsbroek in mijn pack
Als je HTC One X flash ondersteunt zou ik gewoon via de normale website inloggen. Die app is echt retetraag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:43 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga maar eens even handelen op mijn mobiel
Wat is beter die HTC One X+ of iPhone 5
Je gsm keuze aanpassen op FUTquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:43 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga maar eens even handelen op mijn mobiel
Wat is beter die HTC One X+ of iPhone 5
Ow sorryquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:48 schreef poker4lifee het volgende:
de laatste 20 posts pas 3x gepost?
75% ROIquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 200cIk ben een echte baas
Gisteren om een uur of 10 stond dat het over 20 uur gelanceerd werd. Do the math: vanavond rond etenstijd dus.quote:
Nee. En de Pepe's zijn niet gestegen in prijs. Staan gewoon voor 16.5K te koop met 4@tb formaties.quote:
0% ROIquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. En de Pepe's zijn niet gestegen in prijs. Staan gewoon voor 16.5K te koop met 4@tb formaties.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. En de Pepe's zijn niet gestegen in prijs. Staan gewoon voor 16.5K te koop met 4@tb formaties.
HTCquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:56 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb nu iPhone 4, maar hoor dus veel goede dingen over een HTC.
Ook is de batterij duur van die HTC veel langer.
Kan in juli of juni nieuw abonnement dus tegen die tijd zijn er wel nieuwe modellen.
Maar dat flash lijkt me wel echt handig.
Laatst was er een kerel bij RTL Boulevard (ja, kom maar met de lullige opmerkingenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:56 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb nu iPhone 4, maar hoor dus veel goede dingen over een HTC.
Ook is de batterij duur van die HTC veel langer.
Kan in juli of juni nieuw abonnement dus tegen die tijd zijn er wel nieuwe modellen.
Maar dat flash lijkt me wel echt handig.
marketing en voorvochtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laatst was er een kerel bij RTL Boulevard (ja, kom maar met de lullige opmerkingen) die vertelde dat HTC flink aan de markt timmerde, en dat de specs van die toestellen feitelijk vaak beter waren dan die van Samsung en Apple. Reden dat ze nog niet super verkopen: marketing
Bij Boulevard jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laatst was er een kerel bij RTL Boulevard (ja, kom maar met de lullige opmerkingen) die vertelde dat HTC flink aan de markt timmerde, en dat de specs van die toestellen feitelijk vaak beter waren dan die van Samsung en Apple. Reden dat ze nog niet super verkopen: marketing
Marketing wordt zwaar ondergewaardeerd. Remember de aloude VHS vs. Betamax casequote:
'quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had altijd een iphone, maar overgestapt naar de Galaxy S3. Toen ik na 2 weken het iphone schermpje van een vriend zag keek ik zo:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:00 schreef Der_Rudi het volgende:
Ik heb nu mijn tweede HTC en ik vind het echt bazendingen.
Enkel puntje als er hier gezegd wordt dat de batterij van de htc veel langer meegaat dan een iphone dan is de iphone echt zielig.
Ik heb nu de htc sensation xe en die moet toch wel elke dag opgeladen worden.
Ik heb nog steeds BB, maar denk dat ik over een jaartje eens over ga stappen naar iets andersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had altijd een iphone, maar overgestapt naar de Galaxy S3. Toen ik na 2 weken het iphone schermpje van een vriend zag keek ik zo:
wtf?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:05 schreef Djeetje het volgende:
Ik weet niet hoe dat gaat met de apps van HTC, want ik gebruik er toch wel aardig wat.
Dus daar heeft denk ik de iPhone ook een voordel op bij mij.
Garantie geef ik geen fuck meer om.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:07 schreef Aldo-MC het volgende:
Flash is niet standaard je moet hem dan wel eerst rooten waardoor je garantie vervalt.
NWS / 'Consument is Apple beu'quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik hoorde laatst die Alexander de Wizzkid volgens mij bij DWDD zeggen dat Apple vrij snel met iets nieuws en baanbrekend moet komen, wil het haar leidende positie behouden...ik vraag me echt af of ze dat gaat lukken.
Dit. Garantie is vaak niet meer dan een verkooppraatjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Garantie geef ik geen fuck meer om.
Zelfs de schade aan me horloge valt zogenaamd buiten de garantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |