PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitches praten serieus.
Wat doet sparta danquote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
Wat een uitslagen in de JL vandaag zeg, goal bonanza
hij had een keer een jongetje van 13 bedreigd of zoquote:Op maandag 25 februari 2013 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
Babel. Net een 14-jarig meisje op Twitter.
?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij had een keer een jongetje van 13 bedreigd of zo
Nee.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hooo je kan te ver gaan he...quote:Op maandag 25 februari 2013 23:06 schreef FCsuarez het volgende:
de jetro willems van ajax![]()
alleen schrijft ie iets begrijpelijker.
Nadat dat jochie hem had uitgescholden. Babel zit er duidelijk mee dat hij niet zo goed kan voetballenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet terecht. Babel is wat, 28 ofzo? Hij moet zich verstandig tonen. Nu weet iedereen zijn gevoelige snaar en zal er vaker misbruik van gemaakt worden.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee.
Hij had gewoon de ping van dat jochie op internet gezet.
En terecht, want dat jochie had een grote mond.
Naja laat ik het goed zeggen.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet terecht. Babel is wat, 28 ofzo? Hij moet zich verstandig tonen. Nu weet iedereen zijn gevoelige snaar en zal er vaker misbruik van gemaakt worden.
quote:
vond het ook wel leuk jaquote:Op maandag 25 februari 2013 23:07 schreef FCsuarez het volgende:
mooi interview met de boer trouwens.
Ik vond hem bij Bayern nog best goed eigenlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 23:12 schreef FCsuarez het volgende:
toch ook wel benieuwd naar markie van bommel. hopelijk mooie verhalen over AC en bayern.
gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nadat ik 3 bronze finales niet heb kunnen winnen moest ik tegen dit team (tussen haakjes de pace ratings):
Keeper
Ashe (89) Opara (81) Osborne (81) Kim Ju Young (77) Kim Kwang Suk (93)
Coke (74) Morrison (76)
Weston (93) Slew (91) Powell (91)
Als iemand zo'n team heeft dan ga ik gewoon defensive spelen. Nouble scoorde een volley van buiten de 16 maar ik kon hem niet opslaan omdat ik geen actief profiel had. Overigens won ik 0-2.
Neymar zou ik echt niet nemen, veel te slap, krijgt de bal overal langs, maar vergeet dan nog al eens om er zelf ook langs te gaanquote:Op maandag 25 februari 2013 23:17 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/6439937/#squad-player
Als de stats toch hetzelfde blijven
gelukkig heb jij al met hem gespeeldquote:Op maandag 25 februari 2013 23:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Neymar zou ik echt niet nemen, veel te slap, krijgt de bal overal langs, maar vergeet dan nog al eens om er zelf ook langs te gaan
dat heb ik jaquote:Op maandag 25 februari 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelukkig heb jij al met hem gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |