TIMMMMMMM IK HAD LAPO EN UTOPIE KAAPT.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
10 tegen een dat ze er beter uitziet dan TS
Ik mag dat van timmmmmmquote:Op maandag 25 februari 2013 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
TIMMMMMMM IK HAD LAPO EN UTOPIE KAAPT.
Lelijk konijn zeg.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, wat in andere topics niet toegestaan is. Ben, of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee en stel je voor, iedereen is hier welkom! Wij nodigen je van harte welkom!
JNG / JONG! voorstel topic
JNG / [Veiligheid] Weet wat je post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
teveel m'en enzoquote:Op maandag 25 februari 2013 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
TIMMMMMMM IK HAD LAPO EN UTOPIE KAAPT.
Wat piep je dan ?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
in feite heb ik die lapo nog steeds.
Het is juist een matig filmje. Hij gaat schreeuwen om zijn punt kracht bij te zetten, terwijl het alleen maar klinkt of hij de muziek moet overschreeuwen, die nl veel te hard staat. Kan een stuk beterquote:Op maandag 25 februari 2013 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is zo godverdomme goed. Ik zou dat nooit kunnen.
Over welk filmpje hebben jullie het ?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is juist een matig filmje. Hij gaat schreeuwen om zijn punt kracht bij te zetten, terwijl het alleen maar klinkt of hij de muziek moet overschreeuwen, die nl veel te hard staat. Kan een stuk beter
Jij mag van mij een hele lange FOK!vakantie, dus je hebt geluk dat ik daar een reden voor nodig heb. Geef hem me, zou ik zeggenquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij mag van mij een hele lange FOK!vakantie, dus je hebt geluk dat ik daar een reden voor nodig heb. Geef hem me, zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |