Onderdanigquote:
Ik zou de zin moeten zien waarin repulsive wordt gebruiktquote:Op maandag 25 februari 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en afstotend/weerzinwekkend?
quote:
GMTAquote:Op maandag 25 februari 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
onderdanig
[..]
het is gewoon zo
quote:
Goeie filmquote:
Ik wist hetquote:
niemand geeft een neuk dat je er bent hoor.quote:
DE DINSDAGAVOND KOMT TERUGquote:
Ik ben 0 dan.quote:0 Exclusively heterosexual
1 Predominantly heterosexual, only incidentally homosexual
2 Predominantly heterosexual, but more than incidentally homosexual
3 Equally heterosexual and homosexual
4 Predominantly homosexual, but more than incidentally heterosexual
5 Predominantly homosexual, only incidentally heterosexual
6 Exclusively homosexual
Doe niet zo verzuurd.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niemand geeft een neuk dat je er bent hoor.
NEEquote:Op maandag 25 februari 2013 21:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dé DINSDAGAVOND? WELKE ?
MET BARBZ? JA DAT WIST IK AL
Dat is bijna iedereen tegenwoordig wel denk ik.quote:
huhquote:
The Kinsey scale ranges from 0, for those who would identify themselves as exclusively heterosexual with no experience with or desire for sexual activity with their same sex, to 6, for those who would identify themselves as exclusively homosexual with no experience with or desire for sexual activity with those of the opposite sex, and 1-5 for those who would identify themselves with varying levels of desire for sexual activity with either sex, including "incidental" or "occasional" desire for sexual activity with the same sex.[6]quote:
JA PROMI DAT SNAP JE ZELF TOCH OOK WELquote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
NEE
MET VIER HANDEN OP EEN BUIK EN UIT DE KAST
OH ZO BEDOEL JE. OKÉ. DAN GAAN WE WEER LESBOOS EN HOMOOS EN ORDINAIRE MEISJES KIJKENquote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
NEE
MET VIER HANDEN OP EEN BUIK EN UIT DE KAST
Het was maar een tip.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat bepaald hij zelf wel
pardonquote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef nodig het volgende:
[..]
JA PROMI DAT SNAP JE ZELF TOCH OOK WEL
ZE ZIJN ECHT NIET ALLEMAAL ORDINAIR HOORquote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
OH ZO BEDOEL JE. OKÉ. DAN GAAN WE WEER LESBOOS EN HOMOOS EN ORDINAIRE MEISJES KIJKEN
Ik ben tegen niemand verzuurd, alleen tegen jou. dus niemand heeft er moeite mee.quote:
2009 roept ookquote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef AppelCake het volgende:
Mensen die cut the rope niet helemaal hebben uitgespeeld met alle sterren.
capslock mag uit hoor.quote:
Ja heb ik gezienquote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef nodig het volgende:
supersof zag je dat draaien in proefkonijnen? ik heb het geprobeerd op een bureaustoel en het is niet zo leuk
Msacras wel alleen die is even dood.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben tegen niemand verzuurd, alleen tegen jou. dus niemand heeft er moeite mee.
komt bijna niet voorquote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
The Kinsey scale ranges from 0, for those who would identify themselves as exclusively heterosexual with no experience with or desire for sexual activity with their same sex, to 6, for those who would identify themselves as exclusively homosexual with no experience with or desire for sexual activity with those of the opposite sex, and 1-5 for those who would identify themselves with varying levels of desire for sexual activity with either sex, including "incidental" or "occasional" desire for sexual activity with the same sex.[6]
Links van de a.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:20 schreef nodig het volgende:
[..]
IK TYP IN HET DONKER IK KAN DE CAPS NIET VINDEN
Net als dat monogamie bijna niet meer voorkomt in een normaal denkbeeld.quote:
Bij mij gaat er een lichtje branden als ik cap aan heb.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:20 schreef nodig het volgende:
[..]
IK TYP IN HET DONKER IK KAN DE CAPS NIET VINDEN
JAWEL WEET JE DIE UIT MARKNESSE NOG? OMG IK SCHAAMDE ME VOOR MIJN PROVINCIE. LELYSTAD IS NOG MINDER PAUPER.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ZE ZIJN ECHT NIET ALLEMAAL ORDINAIR HOOR
Amaterquote:Op maandag 25 februari 2013 21:20 schreef nodig het volgende:
Hurt, a song by Johnny Cash on Spotify.
lekker gewerkt?quote:
Nou, dan 1. Ik voel me nooit tot een jongen/vent aangetrokken en kan me daar ook niets bij voorstellen.quote:
Jij gaat vreemd met iedereen?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als dat monogamie bijna niet meer voorkomt in een normaal denkbeeld.
NEE IK HEB ZE NIET ALLEMAAL GEZIENquote:Op maandag 25 februari 2013 21:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
JAWEL WEET JE DIE UIT MARKNESSE NOG? OMG IK SCHAAMDE ME VOOR MIJN PROVINCIE. LELYSTAD IS NOG MINDER PAUPER.
Wijze vrouw dezequote:Op maandag 25 februari 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
da's rechts van de niks
quote:
Nah ik kan blind typen maar hoe dan ook in het donker blijft vervelend op 1 of andere manier.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij mij gaat er een lichtje branden als ik cap aan heb.
gewoon verlicht toetsenbord
Mooiquote:
Stuquote:
Uh neequote:Op maandag 25 februari 2013 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
MooiMoet je ook dingen omroepen enzo?
Je kan het proberen, normaal gaan daar 2 weken ofzo overheen.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
Als ik nu zorgtoeslag aanvraag voor maart, ben ik dan te laat?
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef AppelCake het volgende:
Mensen die cut the rope niet helemaal hebben uitgespeeld met alle sterren.
Heb je nog niet gedaan?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan het proberen, normaal gaan daar 2 weken ofzo overheen.
hahahaha dit klinkt zo grappig als je het hardop zegtquote:Op maandag 25 februari 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
En mijn standaard PI is een focking hater, beetje uit zichzelf in dat blauw blaadje terug veranderen
Waarom moet ik dat aanvragen?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je nog niet gedaan?
VA dushiquote:
Hmm okee. Ik vind het zo'n gedoequote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan het proberen, normaal gaan daar 2 weken ofzo overheen.
Ja google is een baasquote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Google snapt het tenminste:
[ afbeelding ]
hey nodigquote:
Hij overtreft hurt nietquote:Op maandag 25 februari 2013 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amater![]()
What It Is, a song by Mark Knopfler on Spotify.
Ik quote de verkeerde excuus jeweetquote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat aanvragen?Ik heb al zorgtoeslag
geen excuses voor dit datquote:Op maandag 25 februari 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik quote de verkeerde excuus jeweet
Ik twijfel ook, zullen we samen gaanquote:Op maandag 25 februari 2013 21:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Zal ik ook gaan of niet?
Keuzesssss
Neequote:Op maandag 25 februari 2013 21:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik twijfel ook, zullen we samen gaan
Boulevard Of Broken Dreams - Single Album Version, a song by Green Day on Spotify.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat ik alleen wil zijn
En dat is?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
Omdat ik mn kamer moest opruimen het belangrijkste briefje van mijn leven kwijt![]()
![]()
Hoe is het?quote:
En wat voor briefje was datquote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
Omdat ik mn kamer moest opruimen het belangrijkste briefje van mijn leven kwijt![]()
![]()
Hypoquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat doet die troll in de OP?
Dansen.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
dankjequote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Boulevard Of Broken Dreams - Single Album Version, a song by Green Day on Spotify.
met mn wachtwoord van digi dquote:
Dus jij bent Heppie!quote:
Zet in je telefoonquote:Op maandag 25 februari 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
met mn wachtwoord van digi d![]()
die vergeet ik altijd
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:
Ik heb hem ergens opgeslagen op mijn pc, versleuteld welquote:Op maandag 25 februari 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
met mn wachtwoord van digi d![]()
die vergeet ik altijd
We gingen op het bed springen en een kussengevecht houden en zo.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vertel eens hoe je daarachter bent gekomen.
Precies andersomquote:Op maandag 25 februari 2013 21:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Slecht. Maar leuk weekend gehad wel.
Met jou?
Ach. Het leven is kutquote:
Appelquote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Wie is die mooie jonguh van de TT?
Fok-itquote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Wie is die mooie jonguh van de TT?
LIEVE LB FAVORIETE FOKSTER SCHATJE IK HOU VAN JE IK NEGEER JE NIET HOIquote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef LittleBrownie het volgende:
HYPO WAT NEGEER JE ME!??!?!??!?!
Op het bed een kussengevecht gehad.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vertel eens hoe je daarachter bent gekomen.
Oh ik verander mijn keuze bij dezequote:
Ik vind pizza's lekkerder dan appels xdxdquote:
Nee johquote:
ooh leuk, ik doe ook wel eens een kussengevecht, maar dan tegen mezelf, ik win wel altijd.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
We gingen op het bed springen en een kussengevecht houden en zo.
brownies ook XD XDquote:Op maandag 25 februari 2013 21:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind pizza's lekkerder dan appels xdxd
Gaan we toch nog samenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga er vandoor
Tot morgen schatjes
heb je mijn filmpje al gekeken?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik verander mijn keuze bij deze
quote:
GELUKKIG WANT IK GING AL EEN EMAIL SCHRIJVEN NAAR JE. Hoi dushiquote:Op maandag 25 februari 2013 21:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
LIEVE LB FAVORIETE FOKSTER SCHATJE IK HOU VAN JE IK NEGEER JE NIET HOI
Doei Promquote:Op maandag 25 februari 2013 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga er vandoor
Tot morgen schatjes
Ik vind brownies wel lekker :$$quote:Op maandag 25 februari 2013 21:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind pizza's lekkerder dan appels xdxd
xdxdquote:
Tot morgen en beterschapquote:Op maandag 25 februari 2013 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga er vandoor
Tot morgen schatjes
;$ :$ :$quote:Op maandag 25 februari 2013 21:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind brownies wel lekker :$$
bazen bandquote:
Green Dayquote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Boulevard Of Broken Dreams - Single Album Version, a song by Green Day on Spotify.
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Green Day
Nodig, mijn waardering voor jou is zojuist vertienvoudigd.
omg omg OK Goquote:
Niet in AppelCake?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
Nu heb ik zin in pizza's en brownies en eten algemeen gvdga je naam veranderen jullie schorem
Ik kende hem al langquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
Nu heb ik zin in pizza's en brownies en eten algemeen gvdga je naam veranderen jullie schorem
quote:
Pizza's en brownies gaan best wel goed samen vind je niet?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je 300 euro per maand `ongeveer' verdient is dat goed.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
bij dat zorgtoeslag ding he, ik heb gewoon ingevuld dat ik 300 per maand verdien, is dat gewoon goed? want ik weet helemaal niet hoeveel ik ga krijgen
Beetje lastig in jouw gevalquote:Op maandag 25 februari 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
bij dat zorgtoeslag ding he, ik heb gewoon ingevuld dat ik 300 per maand verdien, is dat gewoon goed? want ik weet helemaal niet hoeveel ik ga krijgen
Wel gore pizza.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pizza's en brownies gaan best wel goed samen vind je niet?
Pizza Hawaiiquote:Op maandag 25 februari 2013 21:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik lust veel dingen niet die erop zitten.
Geef mij maar gewoon een pizza Hawaii.
Zonder ananas en ham zeker?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik lust veel dingen niet die erop zitten.
Geef mij maar gewoon een pizza Hawaii.
ik kijk alquote:Op maandag 25 februari 2013 21:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga mijn filmpje kijken
Niemand kijkt mijn filmpje
Gewoon cheeseburger zonder kaas bestellen #yoloquote:
Oke dan doe ik dat welquote:Op maandag 25 februari 2013 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je 300 euro per maand `ongeveer' verdient is dat goed.
ja iddquote:
wat voor woorden?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd
daarom doe ik het nu pas zo laat.
en ik snap heel veel woorden niet en zoals jullie wel weten ben ik al niet zo'n held met cijfers enzulks
Gemiddelde nemen van de afgelopen maanden. Het blijft in jouw geval een schatting. Ga niet te laag zitten though want anders loop je het risico dat je iets moet terug betalenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd
daarom doe ik het nu pas zo laat.
en ik snap heel veel woorden niet en zoals jullie wel weten ben ik al niet zo'n held met cijfers enzulks
salamiquote:
timmiequote:
quote:
ja moet je je iban invullen en word je doorgestuurd naar een site waar je dat moet bekijken ofzoquote:
ook goedquote:
ja maar ik had geen werk afgelopen maandenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gemiddelde nemen van de afgelopen maanden. Het blijft in jouw geval een schatting. Ga niet te laag zitten though want anders loop je het risico dat je iets moet terug betalen
OWKEEJ ;$quote:
iban kan je vinden bij de bank waar je aangesloten bentquote:Op maandag 25 februari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja moet je je iban invullen en word je doorgestuurd naar een site waar je dat moet bekijken ofzo
dat soort dingen, ben de rest weer vergeten
Wanneer?quote:
https://www.ibanbicservice.nlquote:Op maandag 25 februari 2013 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
iban kan je vinden bij de bank waar je aangesloten bent
Verder hoef je ook niet alles in te vullen geloof ikquote:Op maandag 25 februari 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
https://www.ibanbicservice.nl
ja ook deze site. werd ik naar door gelinkt
Nou ja, van hoelang je dan gewerkt hebtquote:Op maandag 25 februari 2013 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik had geen werk afgelopen maandenik zat toen op school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:43 schreef JRRY het volgende:
Ik zag in de douche zo iets vies
haren van je zusje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik zeg *tromgeroffel* ja ;$ ;$quote:
Het is zo prachtig hè, ik kijk hem nu voor de vierde keer, en mijn ogen beginnen vochtig te worden.quote:
Die zijn zoo schattig!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:44 schreef timmmmm het volgende:
En dan krijgen we mooie duo penotti kindjes
purple swagquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zus eigenlijk. En een washandje. OP HET DOUCHEGAT DUS DIE MOEST IK ERAF HALEN
Aaaaaaaaah![]()
nee, niet echt. ze is het tegenovergestelde van mij op enkele gebieden.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]lekker hygiënische zus heb je dan
ditquote:Op maandag 25 februari 2013 21:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is zo prachtig hè, ik kijk hem nu voor de vierde keer, en mijn ogen beginnen vochtig te worden.
FOK!Trouwerij alles.quote:
Dan word je het land uitgezet.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef supersof het volgende:
U ontvangt binnen acht weken schriftelijk een bericht.
Ja handig
Wat gebeurd er als je te weinig geld hebt op je rekening om je zorgverzekering te betalen?
Had ik het gewoon laten liggenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee, niet echt. ze is het tegenovergestelde van mij op enkele gebieden.
OH NEEquote:
Dan kan er niet worden geincasseerdquote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef supersof het volgende:
U ontvangt binnen acht weken schriftelijk een bericht.
Ja handig
Wat gebeurd er als je te weinig geld hebt op je rekening om je zorgverzekering te betalen?
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar anders vloeit het water niet goed door.
omg wat romantischquote:Op maandag 25 februari 2013 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PRgeorchestreerd, ik schakel ze vast in
Bij jou ook? Ik heb veel gedichten gelezen, maar ik ben nog nooit zo geraakt, vooral de stukken over depressie en 'the first aid kit' en de 'sticks and stones' vind ik prachtig.quote:
en dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan kan er niet worden geincasseerd
Dan proberen ze het nog een keer en als het dan niet lukt sturen ze je waarschijnlijk een acceptgiro. Maak je niet druk hoorquote:
ik keek wel met vijf poten en die in spanjequote:Op maandag 25 februari 2013 21:48 schreef JRRY het volgende:
Hey mensen hoe laat begint die ouwewijvenserie Het Schaap in Mokum, en wie kijkt het xd
Is echt grappig
Mag ik het ook lezen?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bij jou ook? Ik heb veel gedichten gelezen, maar ik ben nog nooit zo geraakt, vooral de stukken over depressie en 'the first aid kit' en de 'sticks and stones' vind ik prachtig.
Dat filmpje erbij ookquote:Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bij jou ook? Ik heb veel gedichten gelezen, maar ik ben nog nooit zo geraakt, vooral de stukken over depressie en 'the first aid kit' en de 'sticks and stones' vind ik prachtig.
oke mooiquote:Op maandag 25 februari 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan proberen ze het nog een keer en als het dan niet lukt sturen ze je waarschijnlijk een acceptgiro. Maak je niet druk hoor
Het is echt humorquote:Op maandag 25 februari 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik keek wel met vijf poten en die in spanje
maar dit seizoen niet meer
Door het filmpje?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat filmpje erbij ook![]()
Maar ik ben nu ook wel wat labiel en zo![]()
Gelukkig maar. ;$quote:Op maandag 25 februari 2013 21:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ik ben niet boos. Jawel op enkele mensen wel maar niet hier of zo.
Ben je ook gelukkig?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
ok ja inderdaad, heel gelukkig maar.
Mensen met muziekkennis vinden dit een goed liedje.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef AppelCake het volgende:
I hear your heart beat to the beat of the drums, oh what a shame that you came here with someone.
Jij weet.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mensen met muziekkennis vinden dit een goed liedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ook, ik heb veel gedichten gelezen, maar niet zo.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
in het algemeen. Maar vochtige oogjes en zo door het filmpje + gedicht.
Hij vertelt het ook gewoon goedquote:Op maandag 25 februari 2013 21:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik heb veel gedichten gelezen, maar niet zo.
Prachtigquote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou het is leuker als je het filmpje kijkt:
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij weet.Ja, vies wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
he is a stick on TNT lit from both endsquote:Op maandag 25 februari 2013 21:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hij vertelt het ook gewoon goed
Hoe zijn stem aansterkt en afzwakt, prachtig, alleen het einde het krachtiger gemogen imo. Vind het stuk net voor het einde na 1:30 nu het sterkst.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hij vertelt het ook gewoon goed
vreselijk, jij?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat vind jij van de brunette Britney?
[ afbeelding ]
ja ik kijk heeel soms wel eens mee met mn oudersquote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is echt humor
En dan gaan ze van die 80s popliedjes echt geweldige parodies op maken.
Vanaf 3.30quote:Op maandag 25 februari 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe zijn stem aansterkt en afzwakt, prachtig, alleen het einde het krachtiger gemogen imo. Vind het stuk net voor het einde na 1:30 nu het sterkst.
Blond!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, vreselijker dan de blonde Beyoncé?
[ afbeelding ]
Ja, echt een tof programma. Mijn pa kijkt het ookquote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik kijk heeel soms wel eens mee met mn ouders
Wat een kutfilmpjequote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou het is leuker als je het filmpje kijkt:
thanks.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hier is trouwens de tekst: http://tothisdayproject.com/listen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |