Ook niet, maar ik weet dat er een alterego is en een angsthaasje zogezegd..quote:Op maandag 25 februari 2013 23:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Misschien zijn andere persoonlijkheden wel?
Hij wil ook seks? Dat stuk heb ik gemist. Of is dat een gok van TS? Las alleen maar overal dat er steeds iets was waardoor het niet door ging van zijn kant.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze willen sex, maar durven beide niet: zij klaagt dat het van 1 kant moet komen, maar doet/durft zelf ook niet te veel..
ja we willen allebei, dat heeft hij mij toch laten weten, maar om de een of andere reden zijn we er nog niet toe gekomen..quote:Op maandag 25 februari 2013 23:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij wil ook seks? Dat stuk heb ik gemist. Of is dat een gok van TS? Las alleen maar overal dat er steeds iets was waardoor het niet door ging van zijn kant.
Je zegt hij blijft slap...we doen alles behalve de daad...quote:Op maandag 25 februari 2013 23:05 schreef Silam het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alle stappen gezet, lees een beetje meer naar boven toe
EN DAN?!?!?!?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:04 schreef Silam het volgende:
[..]
de laatste keer had hij pijn ja, als ik doe wordt hij niet slap, alleen de laatste keer, wss door de pijn dan
hoe niet verder?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Silam het volgende:
[..]
Dat doen we, maar meestal komen we ook niet verder ...
Ja dit snap ik ook niet, als hij niet slap wordt, waarom stopt het dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoe niet verder?
je stopt?
je wacht tot ie erin floept?
Zoals eerder gezegd; trek je conclusies ~quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef Silam het volgende:
hij is ook 21, en hij is nog maagd omdat hij 'the right girl' nog niet was tegen gekomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |