nee, meestal kruip ik op m of hij op mij, maar dan gebeurt er niks, en dan gaan we weer van elkaar af ... :/quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Duwt hij je dan weg ofzo? Of krijgt hij een slappe?
Ja ik zie m dolgraag, en ik heb een zee van geduld, maarja, dat gaat ook wel eens veranderen denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar zodra hij erin moet, kan hij hem niet hard houden? Wel tof dat je zoveel van je vriendje houdt trouwens.
Ik denk persoonlijk dat hij de moed niet vind om het te tonen aan mij dat hij ook nood heeft..quote:Op maandag 25 februari 2013 22:52 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij vindt ie je gewoon niet 'de juiste persoon' aangezien hij daarop lijkt te willen wachten en niks werkt.
Nee, wij wonen niet samen,dus we hebben een week dat we elkaar niet zien...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:52 schreef Life2.0 het volgende:
en als ie een slappe krijgt heeft ie een week nodig om bij te komen of wat
Je schrijft aan de ene kant dat hij slap blijft... even later zeg je dat je hem wel trekt, en nu heeft hij zich nog nooit getrokken waar jij bij was...quote:
ja, maar de vorige keer dat ik hem streelde, deed het zeer bij hem, mss van de spanning? of mss van een medisch probleem? idk..quote:Op maandag 25 februari 2013 22:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je schrijft aan de ene kant dat hij slap blijft... even later zeg je dat je hem wel trekt, en nu heeft hij zich nog nooit getrokken waar jij bij was...
Heb je hem sowiezo wel eens met een stijve gezien..?
Je snapt dat ie gewoon hard en slap kan worden in een minuut, en als jij al weer zuchtend van hem afkruikt in die minuut wordt ie ook niet meer hard nee; daar wordt niemand hard vanquote:Op maandag 25 februari 2013 22:55 schreef Silam het volgende:
[..]
Nee, wij wonen niet samen,dus we hebben een week dat we elkaar niet zien...
Of misschien omdat ie smoesjes verzint omdat ie geen seks met je wil.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:56 schreef Silam het volgende:
[..]
ja, maar de vorige keer dat ik hem streelde, deed het zeer bij hem, mss van de spanning? of mss van een medisch probleem? idk..
Probeer gewoon eens door te zetten. Maak hem maar lekker geil zodat hij je wel wilt "pakken". Koop eens jarretels en doe die eens aan zonder dat hij het weet. Misschien is hij zo verrast dat hij denkt, dit is het goede moment.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:54 schreef Silam het volgende:
[..]
nee, meestal kruip ik op m of hij op mij, maar dan gebeurt er niks, en dan gaan we weer van elkaar af ... :/
Droog trekken is zowieso al vaak pijnlijk als je het te hard doet... Als je het dan ook nog moet ontdekken is dat niet het lekkerste nee... is niets bijzonders..quote:Op maandag 25 februari 2013 22:56 schreef Silam het volgende:
[..]
ja, maar de vorige keer dat ik hem streelde, deed het zeer bij hem, mss van de spanning? of mss van een medisch probleem? idk..
Er volgt nog net geen "pff faalhaas".quote:Op maandag 25 februari 2013 22:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je snapt dat ie gewoon hard en slap kan worden in een minuut, en als jij al weer zuchtend van hem afkruikt in die minuut wordt ie ook niet meer hard nee; daar wordt niemand hard van
Nee meestal niet, maar door die ene keer heeft hij zich wel wat terug getrokken op dat vlak, hij heeft schrikd at het weer pijn gaat doenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Droog trekken is zowieso al vaak pijnlijk als je het te hard doet... Als je het dan ook nog moet ontdekken is dat niet het lekkerste nee... is niets bijzonders..
Maar hij blijft dus niet slap?
doe eens zachtjes dan, al dan neit met glijmiddelquote:Op maandag 25 februari 2013 22:56 schreef Silam het volgende:
[..]
Ze had het over strelen, niet over aftrekken.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Droog trekken is zowieso al vaak pijnlijk als je het te hard doet... Als je het dan ook nog moet ontdekken is dat niet het lekkerste nee... is niets bijzonders..
Maar hij blijft dus niet slap?
wereldvreemde past beterquote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er volgt nog net geen "pff faalhaas".
Dan begin je hem gewoon op zn mond te zoenen terwijl jullie naakt zijn, en ga je steeds iets verder naar beneden, tot je niet meer terug kan of wilt..quote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef Silam het volgende:
[..]
Nee meestal niet, maar door die ene keer heeft hij zich wel wat terug getrokken op dat vlak, hij heeft schrikd at het weer pijn gaat doen
Verderop ging het over trekken...quote:Op maandag 25 februari 2013 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze had het over strelen, niet over aftrekken.
nope :pquote:Op maandag 25 februari 2013 23:01 schreef Desmosedici het volgende:
Is hij trouwens moslim? Maagd tot huwelijk ofzo?
Vraag hem dan gewoon om hulp! Je wilt m geen pijn doen, en idd glijmiddel kan helpen.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef Silam het volgende:
[..]
Nee meestal niet, maar door die ene keer heeft hij zich wel wat terug getrokken op dat vlak, hij heeft schrikd at het weer pijn gaat doen
Ze willen sex, maar durven beide niet: zij klaagt dat het van 1 kant moet komen, maar doet/durft zelf ook niet te veel..quote:Op maandag 25 februari 2013 23:02 schreef kwiwi het volgende:
Oke maar dit zijn dus de feiten: ze maakt hem geil > hij krijgt een stijve > zodra ze er iets mee wil doen heeft ie pijn/wordt ie slap?
de laatste keer had hij pijn ja, als ik doe wordt hij niet slap, alleen de laatste keer, wss door de pijn danquote:Op maandag 25 februari 2013 23:02 schreef kwiwi het volgende:
Oke maar dit zijn dus de feiten: ze maakt hem geil > hij krijgt een stijve > zodra ze er iets mee wil doen heeft ie pijn/wordt ie slap?
Ik heb tot nu toe alle stappen gezet, lees een beetje meer naar boven toequote:Op maandag 25 februari 2013 23:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze willen sex, maar durven beide niet: zij klaagt dat het van 1 kant moet komen, maar doet/durft zelf ook niet te veel..
Ook niet, maar ik weet dat er een alterego is en een angsthaasje zogezegd..quote:Op maandag 25 februari 2013 23:04 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Misschien zijn andere persoonlijkheden wel?
Hij wil ook seks? Dat stuk heb ik gemist. Of is dat een gok van TS? Las alleen maar overal dat er steeds iets was waardoor het niet door ging van zijn kant.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze willen sex, maar durven beide niet: zij klaagt dat het van 1 kant moet komen, maar doet/durft zelf ook niet te veel..
ja we willen allebei, dat heeft hij mij toch laten weten, maar om de een of andere reden zijn we er nog niet toe gekomen..quote:Op maandag 25 februari 2013 23:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij wil ook seks? Dat stuk heb ik gemist. Of is dat een gok van TS? Las alleen maar overal dat er steeds iets was waardoor het niet door ging van zijn kant.
Je zegt hij blijft slap...we doen alles behalve de daad...quote:Op maandag 25 februari 2013 23:05 schreef Silam het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alle stappen gezet, lees een beetje meer naar boven toe
EN DAN?!?!?!?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:04 schreef Silam het volgende:
[..]
de laatste keer had hij pijn ja, als ik doe wordt hij niet slap, alleen de laatste keer, wss door de pijn dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |