correctie, we kijken alkaar aan,we knuffelen, kussen, ik trek m af, hij durft me aanraken, geen probleem, maar de drempel naar seks wordt door iets belemmerdquote:Op maandag 25 februari 2013 22:20 schreef Life2.0 het volgende:
maar jullie durven elkaar amper aan te raken en "beloven" keiharde seks te gaan hebben.. no shit dat er niets gebeurd
ja behalve beffen.. en aftrekken vind ie ook al niet zo.. ja ja jaquote:Op maandag 25 februari 2013 22:22 schreef Silam het volgende:
[..]
correctie, we kijken alkaar aan,we knuffelen, kussen, ik trek m af, hij durft me aanraken, geen probleem, maar de drempel naar seks wordt door iets belemmerd
ja dat is een feit, maar ik heb al meerdere stappen gezet. Toen hij zei dat hij nog nooit een vrouwenborst had aangeraakt, heb ik zn hand op de mijn gelegd, toen hij zei dat hij verder wou gaan, heb ik zijn hand daar beneden gelegd, ik heb al eerste voorgesteld om hem te helpen met zijn orgasme enzo... dus zeg niet dat ik niet genoeg moeite doequote:Op maandag 25 februari 2013 22:23 schreef Life2.0 het volgende:
weet je wat het belemmerd: dat jullie alle twee de eerste stap niet durven te zetten.
inderdaad, ik heb het al een beetje achter mij gelaten, maar ja... als ik bij hem in de buurt ben, heb ik altijd die drang om hem 'te bespringen' maar doe t niet om hem ook op zijn tempo te laten wennen aan mijquote:Op maandag 25 februari 2013 22:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
meisje relax!
Hij is volgens mij ontzettend onzeker (pestverleden) daarbij heeft hij ook pijn ervaren bij het aftrekken.. allemaal niet echt succesverhalen.
begin weer gewoon bij nul en laat het even los, als je elkaar nu ziet denken jullie allebei dat jullie eigenlijk zouden 'moeten' seksen...
maar zolang er niemand met een pistool tegen je hoofd staat moet er niets!
ga gewoon samen leuke dingen doen, gewoon knuffelen, lepeltje lepeltje liggen! en ontdek elkaar op jullie tempo.
strelen is stap 1!
je bent zijn verzorgster niet, het is niet van 'even voelen hoe het is' je moet elkaar ontdekken enzulksquote:Op maandag 25 februari 2013 22:29 schreef Silam het volgende:
[..]
ja dat is een feit, maar ik heb al meerdere stappen gezet. Toen hij zei dat hij nog nooit een vrouwenborst had aangeraakt, heb ik zn hand op de mijn gelegd, toen hij zei dat hij verder wou gaan, heb ik zijn hand daar beneden gelegd, ik heb al eerste voorgesteld om hem te helpen met zijn orgasme enzo... dus zeg niet dat ik niet genoeg moeite doe
Je moet je mond natuurlijk wel opendoen als je begint met pijpen...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:22 schreef Silam het volgende:
[..]
correctie, we kijken alkaar aan,we knuffelen, kussen, ik trek m af, hij durft me aanraken, geen probleem, maar de drempel naar seks wordt door iets belemmerd
en toen was het een jaar later en lagen ze lekker te lepelen..quote:Op maandag 25 februari 2013 22:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
meisje relax!
Hij is volgens mij ontzettend onzeker (pestverleden) daarbij heeft hij ook pijn ervaren bij het aftrekken.. allemaal niet echt succesverhalen.
begin weer gewoon bij nul en laat het even los, als je elkaar nu ziet denken jullie allebei dat jullie eigenlijk zouden 'moeten' seksen...
maar zolang er niemand met een pistool tegen je hoofd staat moet er niets!
ga gewoon samen leuke dingen doen, gewoon knuffelen, lepeltje lepeltje liggen! en ontdek elkaar op jullie tempo.
strelen is stap 1!
Nee laten we ze lekker de druk opleggen dat er nu toch snel geneukt moet worden...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en toen was het een jaar later en lagen ze lekker te lepelen..
2 maanden, 1985quote:Op maandag 25 februari 2013 22:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee laten we ze lekker de druk opleggen dat er nu toch snel geneukt moet worden...
Sinds wanneer is er een seks tijdslimiet?
Sinds zij een topic op FOK! opent, dat ze geneukt wil worden door haar vriend...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee laten we ze lekker de druk opleggen dat er nu toch snel geneukt moet worden...
Sinds wanneer is er een seks tijdslimiet?
Goh, je bent de eerste die dat opmerkt.quote:
Ja, en dat gebeurd vaak.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:43 schreef Keep_Walking het volgende:
TS, heb je geprobeerd om in bed te gaan liggen en zoenen totdat hij hard wordt?
Er valt ook weinig te doen als ie steeds slap is wanneer het puntje bij paaltje komt.quote:
nee nog niet .quote:Op maandag 25 februari 2013 22:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Heeft ie zich al eens afgetrokken in jouw bijzijn?
Dat doen we, maar meestal komen we ook niet verder ...quote:Op maandag 25 februari 2013 22:49 schreef Desmosedici het volgende:
Als hij ligt en je masturbeert hem ga dan boven hem en wrijf zijn piemel tegen je kut aan. Gewoon beetje wrijven en niet erin stoppen. Lekker lang doen totdat hij zich op zijn gemak voelt en ga rustig op dat ding zitten.
Duwt hij je dan weg ofzo? Of krijgt hij een slappe?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Silam het volgende:
[..]
Dat doen we, maar meestal komen we ook niet verder ...
Maar zodra hij erin moet, kan hij hem niet hard houden? Wel tof dat je zoveel van je vriendje houdt trouwensquote:
tot nu toe altijd met licht uit..quote:Op maandag 25 februari 2013 22:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er valt ook weinig te doen als ie steeds slap is wanneer het puntje bij paaltje komt.
Heb je het wel eens geprobeerd met het licht uit?
Wel sneu voor TS om zoiets te moeten horen. Wil door de ware ontmaagd worden maar niet door jou. Maw, ts is niet de ware voor hem.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:52 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij vindt ie je gewoon niet 'de juiste persoon' aangezien hij daarop lijkt te willen wachten en niks werkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |