abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123346879
Hij is heel onzeker over zijn eigen, hij gaat ook op therapie omdat hij meerdere persoonlijkheden heeft, en schrik heeft om mij zijn niet zo goede kant te laten zien, hoewel ik dat wel eens zou willen ( mss heeft die kant meer durf?) en dankje alissila, je bent zowaar de enige waar ik respect voor heb op t moment. Hij is zeker niet homo, geloof me, dat kan ik je vertellen, hij zegt me constant dat hij schrik heeft dat t pijn doet. De laatste keer toen ik m masturbeerde, deed het pijn bij hem, misschien dat hij daarom neit nog eens wilt proberen? want we maken naar elkaar toe telkens valse beloftes...
xx
  maandag 25 februari 2013 @ 22:04:04 #102
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123347110
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Wat ik zeg, er zijn jarenlange relaties waar de een toch op hetzelfde geslacht bleek te vallen. En in die relaties kwam zelfs sex voor. Je zou dus zelfs kunnen stellen dat het nooit 100% uit te sluiten is. Maar bij iemand die blijkbaar geeneens zin in haar heeft (dus geen kwestie van wel zin hebben, enkel fysiek niet kunnen), of dan ook haar maar kan plezieren... dan is er toch wel reden tot twijfel lijkt me.

En anders (of wellicht hoe dan ook) voer voor een psycholoog. Kan hoe dan ook ten kosten van een relatie (die verder wellicht wel prima is) gaan.
Ga toch weg man...!
Ze hebben nog nooit sex gehad.. en daar hebben ze beide zo voor gekozen..
Ze willen elkaar nog ONTDEKKEN..
Heeft niets met geen zin, of verlangen te maken...

Jou eerste contact was, beffen tot ze spuitend kwam, en daarna 5 keer achterelkaar haar volspuiten of niet..?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_123347194
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:04 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ga toch weg man...!
Ze hebben nog nooit sex gehad.. en daar hebben ze beide zo voor gekozen..
Ze willen elkaar nog ONTDEKKEN..
Heeft niets met geen zin, of verlangen te maken...

Jou eerste contact was, beffen tot ze spuitend kwam, en daarna 5 keer achterelkaar haar volspuiten of niet..?
We hebben het die eerste dag wel zo'n vijf keer gedaan ja.

En wat is er ineens mis met voorstel van een psycholoog? Als je er zelf niet meer uitkomt? Lijkt me beter dan luisteren naar ongefundeerde meningen op een forum van users zoals ik.
  Redactie Games maandag 25 februari 2013 @ 22:07:26 #104
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_123347301
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:00 schreef Silam het volgende:
Hij is heel onzeker over zijn eigen, hij gaat ook op therapie omdat hij meerdere persoonlijkheden heeft, en schrik heeft om mij zijn niet zo goede kant te laten zien, hoewel ik dat wel eens zou willen ( mss heeft die kant meer durf?) en dankje alissila, je bent zowaar de enige waar ik respect voor heb op t moment. Hij is zeker niet homo, geloof me, dat kan ik je vertellen, hij zegt me constant dat hij schrik heeft dat t pijn doet. De laatste keer toen ik m masturbeerde, deed het pijn bij hem, misschien dat hij daarom neit nog eens wilt proberen? want we maken naar elkaar toe telkens valse beloftes...
Misschien heeft ie gewoon een gevoelig (phan)toompje. Maar als dat zo is, moet ie dat gewoon zeggen. Dat is bij de dokter nog wel te fixen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 25 februari 2013 @ 22:07:28 #105
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_123347304
quote:
Meerdere persoonlijkheden? Wow. Dat is heftig. Dan is het misschien ook niet zo raar dat het niet zo vlot verloopt allemaal. Weet je wat hij heeft meegemaakt waardoor hij meerdere persoonlijkheden ontwikkeld heeft?
  maandag 25 februari 2013 @ 22:09:02 #106
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_123347389
quote:
Als ik mijn vriend masturbeer doet het hem ook zeer. Dat heeft meer te maken met te weinig vocht, of te hard. Hij vind het in ieder geval niet fijn!

Hij beft mij trouwens ook niet, omdat hij de smaak gewoon niet lekker vind. Tja, dat kan :D
Vind ik niet zo'n probleem, want hij masturbeert mij wél! En hem pijpen vind hij ook lekker - niet altijd heeft hij er zin in, maar dan hebben we heerlijke seks, super intiem *; ^)

Dat klinkt niet erg gevarieerd, maar toch hebben wij een fantastisch seksleven!

Waarom zou je hem beloven seks te hebben? Dat is eigenlijk een hele rare belofte. Ik zou zeggen - een enorm cliché - gewoon doen lieverd!
  maandag 25 februari 2013 @ 22:11:23 #107
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_123347534
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:09 schreef Alissila het volgende:

[..]

quote:
Dat heeft meer te maken met te weinig vocht, of te hard. Hij vind het in ieder geval niet fijn!

Hij beft mij trouwens ook niet, omdat hij de smaak gewoon niet lekker vind. Tja, dat kan :D
Vind ik niet zo'n probleem, want hij masturbeert mij wél! En hem pijpen vind hij ook lekker - niet altijd heeft hij er zin in, maar dan hebben we heerlijke seks, super intiem *; ^)

Waarom zou je hem beloven seks te hebben? Dat is eigenlijk een hele rare belofte. Ik zou zeggen - een enorm cliché - gewoon doen lieverd!
pi_123347551
quote:
99s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:07 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Meerdere persoonlijkheden? Wow. Dat is heftig. Dan is het misschien ook niet zo raar dat het niet zo vlot verloopt allemaal. Weet je wat hij heeft meegemaakt waardoor hij meerdere persoonlijkheden ontwikkeld heeft?
jazeker, we hebben het er vaak voor. Toen hij 15 was heeft hij 2 persoonlijkheden bij gemaakt door t feit dat andere kinderen hem pestte tot bloedens toe.
xx
  maandag 25 februari 2013 @ 22:12:46 #109
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_123347625
quote:
99s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Haha, proberen we wel eens! Naja, hij vindt het niet prettig, als hij het zelf doet wel. Maar hem met zichzelf bezig zien, vind ik heel eerlijk gezegd BLOEDGEIL *O* *O* *O*
  maandag 25 februari 2013 @ 22:12:48 #110
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_123347630
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:11 schreef Silam het volgende:

[..]

jazeker, we hebben het er vaak voor. Toen hij 15 was heeft hij 2 persoonlijkheden bij gemaakt door t feit dat andere kinderen hem pestte tot bloedens toe.
Ah oké, in ieder geval niet seksueel iets vervelends meegemaakt, dat vroeg ik me af.
  maandag 25 februari 2013 @ 22:13:04 #111
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123347646
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:05 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

We hebben het die eerste dag wel zo'n vijf keer gedaan ja.

En wat is er ineens mis met voorstel van een psycholoog? Als je er zelf niet meer uitkomt? Lijkt me beter dan luisteren naar ongefundeerde meningen op een forum van users zoals ik.
Omdat je er zelf ook wel achterkomt zonder psych.. ga dan naar een sexuoloog.. ben je een stuk beter af, en die heeft tenminste de juiste antwoorden...

quote:
Laat hem aangeven wat je verkeerd deed of doe het eens anders, pak zn hand en laat hem voelen waar en hoe je zelf wilt dat hij je verwend..
Je hoeft het niet altijd te zeggen, je kunt het ook sturen...
pi_123347662
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:09 schreef Alissila het volgende:

[..]

Als ik mijn vriend masturbeer doet het hem ook zeer. Dat heeft meer te maken met te weinig vocht, of te hard. Hij vind het in ieder geval niet fijn!

ja vind ik ook een rare belofte, we blijven zeggen dat die dag komt, maar hoe meer we die woorden herhalen, hoe minder er van in huis komt. En we zien elkaar al niet iedere dag, omdat we met de trein zo'n 2 uur van elkaar af wonen. Dus dan zou je denken dat het verlangen eens zo sterk is? maar is dus niet, alleen het mentaal verlangen ( wat voor mij ook al voldoende is!)
xx
  maandag 25 februari 2013 @ 22:14:32 #113
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123347746
quote:
Dat is schuurmiddel, plakt als de tering en laat allemaal stukjes achter... -O-

Verder was het idee wel goed... :P
  maandag 25 februari 2013 @ 22:15:17 #114
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_123347787
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:13 schreef Silam het volgende:

[..]

ja vind ik ook een rare belofte, we blijven zeggen dat die dag komt, maar hoe meer we die woorden herhalen, hoe minder er van in huis komt. En we zien elkaar al niet iedere dag, omdat we met de trein zo'n 2 uur van elkaar af wonen. Dus dan zou je denken dat het verlangen eens zo sterk is? maar is dus niet, alleen het mentaal verlangen ( wat voor mij ook al voldoende is!)
Haha, ik voel de neiging om die eerste keer voor hem even 'te doen', zodat jullie gewoon gelukkig seks kunnen hebben en van dat gedoe af zijn! :@

Doen we niet, hoor :D O+

Ik zou je toch adviseren om je gewoon wat agressiever op te stellen, en te seksen - dom gezegd!
  maandag 25 februari 2013 @ 22:16:13 #115
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_123347849
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:14 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dat is schuurmiddel, plakt als de tering en laat allemaal stukjes achter... -O-

Verder was het idee wel goed... :P
Haha, oké, ander merk dan.
pi_123347908
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:15 schreef Alissila het volgende:

[..]

Haha, ik voel de neiging om die eerste keer voor hem even 'te doen', zodat jullie gewoon gelukkig seks kunnen hebben en van dat gedoe af zijn! :@

Doen we niet, hoor :D O+

Ik zou je toch adviseren om je gewoon wat agressiever op te stellen, en te seksen - dom gezegd!
volgende week komt m naar mijn thuis, zal PROBEREN je tip te volgen :p
xx
  maandag 25 februari 2013 @ 22:18:59 #117
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_123347992
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:17 schreef Silam het volgende:

[..]

volgende week komt m naar mijn thuis, zal PROBEREN je tip te volgen :p
Ik duim voor je!

Het is echt ongelooflijk fijn!

En nogmaals, als het niet de eerste keer, of de tweede keer lukt omdat hij slap wordt of omdat het pijn doet, ligt dat niet aan dat hij jou onaantrekkelijk vindt! Dat ligt echt aan de zenuwen!
  maandag 25 februari 2013 @ 22:20:23 #118
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123348067
quote:
99s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:16 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Haha, oké, ander merk dan.
Met zo'n ui had ik ook niet anders verwacht.... :9

Maar deze vind ik wel oke:

of die van pjur oid... (al moet zeggen dat ik het bijna nooit gebruik, en het staat meestal in de kast te verstoffen)
  maandag 25 februari 2013 @ 22:20:42 #119
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123348084
maar jullie durven elkaar amper aan te raken en "beloven" keiharde seks te gaan hebben.. no shit dat er niets gebeurd _O-
  maandag 25 februari 2013 @ 22:22:01 #120
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_123348157
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:18 schreef Alissila het volgende:

[..]

Ik duim voor je!

Het is echt ongelooflijk fijn!

En nogmaals, als het niet de eerste keer, of de tweede keer lukt omdat hij slap wordt of omdat het pijn doet, ligt dat niet aan dat hij jou onaantrekkelijk vindt! Dat ligt echt aan de zenuwen!
Qft
pi_123348176
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:20 schreef Life2.0 het volgende:
maar jullie durven elkaar amper aan te raken en "beloven" keiharde seks te gaan hebben.. no shit dat er niets gebeurd _O-
correctie, we kijken alkaar aan,we knuffelen, kussen, ik trek m af, hij durft me aanraken, geen probleem, maar de drempel naar seks wordt door iets belemmerd
xx
  maandag 25 februari 2013 @ 22:22:56 #122
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123348212
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:22 schreef Silam het volgende:

[..]

correctie, we kijken alkaar aan,we knuffelen, kussen, ik trek m af, hij durft me aanraken, geen probleem, maar de drempel naar seks wordt door iets belemmerd
ja behalve beffen.. en aftrekken vind ie ook al niet zo.. ja ja ja
  maandag 25 februari 2013 @ 22:23:33 #123
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123348239
weet je wat het belemmerd: dat jullie alle twee de eerste stap niet durven te zetten.
pi_123348529
meisje relax!
Hij is volgens mij ontzettend onzeker (pestverleden) daarbij heeft hij ook pijn ervaren bij het aftrekken.. allemaal niet echt succesverhalen.

begin weer gewoon bij nul en laat het even los, als je elkaar nu ziet denken jullie allebei dat jullie eigenlijk zouden 'moeten' seksen...
maar zolang er niemand met een pistool tegen je hoofd staat moet er niets!
ga gewoon samen leuke dingen doen, gewoon knuffelen, lepeltje lepeltje liggen! en ontdek elkaar op jullie tempo.
strelen is stap 1!
S. 2014
J. 2016
pi_123348565
quote:
10s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:23 schreef Life2.0 het volgende:
weet je wat het belemmerd: dat jullie alle twee de eerste stap niet durven te zetten.
ja dat is een feit, maar ik heb al meerdere stappen gezet. Toen hij zei dat hij nog nooit een vrouwenborst had aangeraakt, heb ik zn hand op de mijn gelegd, toen hij zei dat hij verder wou gaan, heb ik zijn hand daar beneden gelegd, ik heb al eerste voorgesteld om hem te helpen met zijn orgasme enzo... dus zeg niet dat ik niet genoeg moeite doe
xx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')