Netjesquote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef dion_v_k het volgende:
Siggy en De Jong zijn vertrokken, 30 miljoen handje contantje is binnen![]()
Want dan komt er nog 50k bij?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon al dat transferbudget in salarisbudget stoppen
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
YES! Ik win met 2-0 van Leyton Orient dat in de NP1 speelt4-2-3-1 ik hou van je!
Misschien vind het bestuur het onverantwoord om meer salarisbudget te gevenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dan klopt dit niet?
[ afbeelding ]
50000 gedeeld door 52 (Weken) lijkt me..quote:Op maandag 25 februari 2013 21:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dan klopt dit niet?
[ afbeelding ]
Ik krijg het tegengestelde effect als ik naar rechts ga op de sliderquote:Op maandag 25 februari 2013 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien vind het bestuur het onverantwoord om meer salarisbudget te geven
Apartquote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik krijg het tegengestelde effect als ik naar rechts ga op de slider
[ afbeelding ]
Hobie Verhulst halen als 2de keeper wordt een monsterlijke keeperquote:Op maandag 25 februari 2013 21:24 schreef dion_v_k het volgende:
Krul stond op de transferlijst voor 16 miljoen en was de perfecte vervanger van Vermeer,
maar Juve was me te snel af
Jammer van z'n Tendency To Punch (13). En hij wordt al geleend van AZ door Volendam.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hobie Verhulst halen als 2de keeper wordt een monsterlijke keeper
Mooie stats?! Voor Cambuur misschien maar niet voor Ajaxquote:Op maandag 25 februari 2013 21:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jammer van z'n Tendency To Punch (13). En hij wordt al geleend van AZ door Volendam.
Wel mooie stats!
[ afbeelding ]
Weet ik. Bij Cambuur ben ik al blij met stats van 14.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mooie stats?! Voor Cambuur misschien maar niet voor Ajax![]()
Je hebt geen idee hoe goed die Verhulst word serieus.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mooie stats?! Voor Cambuur misschien maar niet voor Ajax![]()
Screen?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe goed die Verhulst word serieus.
Niet nodig, check hem net in mijn eige game en ook daar komt hij over als een slappe worstquote:Op maandag 25 februari 2013 21:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Check zn potential stats etc maar.
Klopt dat is hij nu ook maar niet als hij 25-27 isquote:Op maandag 25 februari 2013 21:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Niet nodig, check hem net in mijn eige game en ook daar komt hij over als een slappe worst
Hij is 24 in mijn game en speelt in de reserves van AZquote:Op maandag 25 februari 2013 22:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Klopt dat is hij nu ook maar niet als hij 25-27 isEen vd beste in de game zelfs.
Train hem nou maar zul je zienquote:Op maandag 25 februari 2013 22:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij is 24 in mijn game en speelt in de reserves van AZ
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Ter Stegen in 2 wedstrijden tegen Stuttgart en Union Berlin 6 tegengoals23 miljoen voor betaald
5,8 miljoen salaris
Ik heb ieder jaar wel een of 2 spelers die in het eerste zouden kunnen spelen.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutregens komen er weer uit mijn jeugdopleiding
Ik heb een 5-sterrenspits tussen de regens gevonden, de rest was hooguit 1,5quote:Op maandag 25 februari 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutregens komen er weer uit mijn jeugdopleiding
Screen van die 5* regen??quote:Op maandag 25 februari 2013 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een 5-sterrenspits tussen de regens gevonden, de rest was hooguit 1,5
Koop gewoon voor veel te veel geld slechte spelers van kleine clubs.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:37 schreef dion_v_k het volgende:
Henriksen van AZ wordt net op de transferlijst geplaatst, ze vragen 20 miljoen....
Doen of niet doen![]()
Ik wil hem eigenlijk graag hebben en heb 50 miljoen waarmee ik niet weet wat te kopen
Zo slecht is hij nietquote:Op maandag 25 februari 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koop gewoon voor veel te veel geld slechte spelers van kleine clubs.![]()
Hebben die ook weer wat geld.
quote:
quote:
Ik bedoel dat je 5 miljoen uitgeeft aan een reserve keeper van Spakenburg ofzo.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zo slecht is hij niet![]()
[ afbeelding ]
Zal bestquote:Op maandag 25 februari 2013 22:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Jouw scouts zijn vast en zeker alcoholisten
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Jouw scouts zijn vast en zeker alcoholisten
Trollquote:Op maandag 25 februari 2013 22:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom is Formation nu weer omlaag gegaanEerst was het veel hoger!
[ afbeelding ]
Zelfbeheersing is wel belangrijk voor een spits tochquote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kijk bij een spits trouwens naast afwerken, balaanname, koppen enzo ook naar anticipatie, beslissingen en positie kiezen... hoeveel heb je aan een spits waarbij de laatste 3 stats onder de 10 zitten?
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Troll![]()
Haha! (geen zin om het plaatje op te zoeken)
Nee zal wel geen troll zijn, ik snap het ook nietquote:
Ik snap niet dat jij zegt dat mijn post een troll isquote:Op maandag 25 februari 2013 23:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee zal wel geen troll zijn, ik snap het ook niet![]()
Heb je pas je tactieken gewijzigd?
Dopingquote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef dion_v_k het volgende:
Dit is pas een wereldregen![]()
[ afbeelding ]
FM is trollolooling jouquote:Op maandag 25 februari 2013 23:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij zegt dat mijn post een troll is
Nee. Ik speel 4-4-2 ruit. Maar ik heb wel de rollen gewijzigd van invallers enz. Gewoon van Defend naar Attack enz, en Deep Lying Forward naar Complete Forward etc.
Kan ik hem van je kopenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef dion_v_k het volgende:
Dit is pas een wereldregen![]()
[ afbeelding ]
Ik wissel altijd standaard rond de 60e minuut 2 van mijn spelersquote:Op maandag 25 februari 2013 23:23 schreef DeHovenier het volgende:
In de rust staan al twee spelers op 75% conditie, en een paar rond 85%. Moet ik wisselen?
Ik wissel pas als ze de 60% naderen.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:23 schreef DeHovenier het volgende:
In de rust staan al twee spelers op 75% conditie, en een paar rond 85%. Moet ik wisselen?
Ik wissel er ook 2 rond de 60e minuut, de laatste tussen de 70 en 75e minuutquote:Op maandag 25 februari 2013 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wissel altijd standaard rond de 60e minuut 2 van mijn spelersJe hoeft nog niet te wisselen hoor
De laatste doe ik niet altijd, in geval ik een blessure of rode kaart krijg.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wissel er ook 2 rond de 60e minuut, de laatste tussen de 70 en 75e minuut
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:37 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is deze dan, 'Football Manager' -Sollicitaties![]()
[ afbeelding ]
Oftewel; Als jij solliciteerd mag jij manager worden van Nederland, anders gaan we voor een 'echt' persoon![]()
[ afbeelding ]
Oftewel; Als jij solliciteerd mag jij manager worden van Nederland, anders gaan we voor een 'echt' persoon![]()
wtfquote:Op maandag 25 februari 2013 23:37 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hequote:
Die zijn wel mooi ja. Zo had ik in de vorige versie ook een 1 april grap in FM, maar die zal wel bekend zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 23:37 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Duitsland kan je geen bondscoach wordenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:46 schreef dion_v_k het volgende:
En jawel hoor, ik heb de baan gekregen bij Nederland![]()
Fuck alle echte personen, me is boss![]()
Jammer ook dat je die spelers niet kan kopenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Duitsland kan je geen bondscoach worden
Config file aanpassen met echte namen etcquote:Op maandag 25 februari 2013 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Duitsland kan je geen bondscoach worden
Moet je het Fake bestandje verwijderen in de map.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer ook dat je die spelers niet kan kopen
Die is al aangepast. Zitten allemaal echte spelers in het team, waaronder 6 van mijn St. Pauliquote:Op maandag 25 februari 2013 23:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Config file aanpassen met echte namen etc
Maar Jan Jansen werkt gelukkig wel volgens de filosofie van Louis van Gaal, dus veel verandert er niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Moet je het Fake bestandje verwijderen in de map.
Staat ergens op internet hoe je dat moet doen. Ik heb het bij 13 nog niet gedaan.
Krijg je gewoon het echte Duitsland en Louis van Gaal ipv Jan Jansen
Typisch.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:51 schreef DeHovenier het volgende:
Zal je altijd zien, ik sta met 3-2 voor in de laatste 10 minuten van de wedstrijd, ik kies voor Sustain, wordt er in de laatste minuut 3-3 gemaakt
Config filequote:Op maandag 25 februari 2013 23:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Config file aanpassen met echte namen etc
En ik lees net dat me een penalty is onthouden in de 90e minuutquote:
Je zou haast zeggen dat het familie isquote:Op maandag 25 februari 2013 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Jan Jansen werkt gelukkig wel volgens de filosofie van Louis van Gaal, dus veel verandert er niet.
Daarom ook niet van tactiek wisselen.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En ik lees net dat me een penalty is onthouden in de 90e minuut
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat het familie is
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom ook niet van tactiek wisselen.
Je verandert je wedstrijdtactiek toch van aanvallen/counteren/iets anders naar constain? Moet je nooit doen, want bij constain prikt de tegenstander er ALTIJD nog een balletje in.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
En ik wissel niet van tactiek.
Nu sta ik 8e
Uitslag is voor de wedstrijd al bekend hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je verandert je wedstrijdtactiek toch van aanvallen/counteren/iets anders naar constain? Moet je nooit doen, want bij constain prikt de tegenstander er ALTIJD nog een balletje in.
edit: speelwijze dus, niet tactiek
Word toch weer opnieuw gegenereerd door de keuzes die je maakt. Dus wissels en tactische omzettingen. Ik zet hem meestal wel op consolideren de laatste minuten. Meestal scoor ik dan ook nog paar keerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uitslag is voor de wedstrijd al bekend he
Cornertactiekquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:12 schreef DeHovenier het volgende:
Het wordt steeds gekker
Binnen 3 minuten 2 corners, en allebei ingekopt door m'n centrale verdediger _O
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:12 schreef DeHovenier het volgende:
Het wordt steeds gekker
Binnen 3 minuten 2 corners, en allebei ingekopt door m'n centrale verdediger
6-0 ole ole
Tegen wie?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:12 schreef DeHovenier het volgende:
Het wordt steeds gekker
Binnen 3 minuten 2 corners, en allebei ingekopt door m'n centrale verdediger
6-0 ole ole
Hmm dacht dat de uitslag sowieso al bekend was voor dat de wedstrijd begon, en dat je ook vrij weinig aan kon doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word toch weer opnieuw gegenereerd door de keuzes die je maakt. Dus wissels en tactische omzettingen. Ik zet hem meestal wel op consolideren de laatste minuten. Meestal scoor ik dan ook nog paar keer
Nee, je wissels hebben wel invloed lijkt mequote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dacht dat de uitslag sowieso al bekend was voor dat de wedstrijd begon, en dat je ook vrij weinig aan kon doen
om ze de volgende wedstrijd weer te gebruikenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, je wissels hebben wel invloed lijkt meWaarom wissel je dan, als het toch geen zin heeft
quote:
Mijn keeper heeft er al 2 gestopt dit seizoenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb in 3 jaar nog geen penalty gestopt.
FC Oss.quote:
Zou een beetje te min zijn. Want ik wissel meestal de spelers met een laag cijfer, en niet die met de minste conditie (of dat moet heel erg zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
om ze de volgende wedstrijd weer te gebruiken?
Ah kijk bijna altijd naar de conditie, al heeft ie 8x een goal gemaaktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou een beetje te min zijn. Want ik wissel meestal de spelers met een laag cijfer, en niet die met de minste conditie (of dat moet heel erg zijn)
Lekker hoor 7-0. In FM12 won ik met Ajax sommige potjes met 16-0 in de competitiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar ik krijg ze vaker tegen
[..]
Mijn keeper heeft er al 2 gestopt dit seizoen
[..]
FC Oss.
Het is uiteindelijk 7-0 geworden
3 van m'n spelers hebben een rating boven de 9
Ik geef soms mensen een publiekswissel, maar ik weet niet of FM dat helemaal begrijptquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah kijk bijna altijd naar de conditie, al heeft ie 8x een goal gemaakt
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker hoor 7-0. In FM12 won ik met Ajax sommige potjes met 16-0 in de competitieDeze versie gaat dat een stuk lastiger. En met die cornertactiek
, toen had Alderweireld er 20 gescoord in een seizoen uit alleen maar corners.
![]()
![]()
Ik ook, hoewel de conditie in een wedstrijd weer omhoog kan gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah kijk bijna altijd naar de conditie, al heeft ie 8x een goal gemaakt
FM12 was veel makkelijkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Fm12 schijnt een stuk makkelijker te zijn?
Screen:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ook, hoewel de conditie in een wedstrijd weer omhoog kan gaan.
Ik pak dan meestal die eerste optiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Klote ja
Wat moet ik hiermee?
[ afbeelding ]
Is die het beste? Aangezien De Leeuw zo goed bezig is, is 'ie nu invaller.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik pak dan meestal die eerste optie
Nja het beste weet ik natuurlijk ook nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is die het beste? Aangezien De Leeuw zo goed bezig is, is 'ie nu invaller.
Een landgenoot bedoel je?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja het beste weet ik natuurlijk ook niet. Maar je kan ook nog proberen er nog iemand bij te halen?
Je kan hem ook laten blijven. Hij went vanzelf wel. Anders blijf je bezig met hem op verlof te sturen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is die het beste? Aangezien De Leeuw zo goed bezig is, is 'ie nu invaller.
Ja optie 3 volgens mij?quote:
Ik denk dat optie 4 het beste is idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat hem zich gewoon met het voetballen bezighouden
Die gasten hebben altijd wel wat te zeikenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik denk dat optie 4 het beste is idd.
[ afbeelding ]
Je zegt hetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gasten hebben altijd wel wat te zeiken
en weg moraalquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkopen die handel, heb je niks aan
quote:
Dit is eigenlijk ook de 1ste keer dat ik een compleet seizoen afmaakquote:
Gewoon even 5 seizoenen minimaal bij een club blijven. En opbouwen die bende. Dat maakt het spel leuk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk ook de 1ste keer dat ik een compleet seizoen afmaak
Nu mee bezig, bedoeling was om in 4 seizoen weer in de hoogste divisie te zittenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon even 5 seizoenen minimaal bij een club blijven. En opbouwen die bende.
Idd. Ik ben dat wel van plan bij Cambuur!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon even 5 seizoenen minimaal bij een club blijven. En opbouwen die bende. Dat maakt het spel leuk.
Als het kon zou ik het doen, wil hem eigenlijk niet kwijtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je niet ergens een wijf voor hem inhuren ofzo, die hem op zijn gemak stelt.
Zou wel goede optie zijn. Of je stelt die Eva Carneiro aan als clubarts. Dat ze even een avond gaan stappen ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Ik ben dat wel van plan bij Cambuur!
[..]
Als het kon zou ik het doen, wil hem eigenlijk niet kwijt
1 avondquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel goede optie zijn. Of je stelt die Eva Carneiro aan als clubarts. Dat ze even een avond gaan stappen ofzo
Cambuur is wel een leuke club volgens mij ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Ik ben dat wel van plan bij Cambuur!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van het een komt het ander. Zwanger maken, en dan moet hij blijven voor zijn kind enzo...
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
In de 93ste minuut, de 1-0 maken en zo een beker winnen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:59 schreef MolFan het volgende:
Football Manager is aan het simuleren (vakantie) tijd voor Big Tits Orgy deeltje 3
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Je kan nergens een overzicht zien van een seizoen toch?
Wat je allemaal gewonnen hebt en die dingenquote:
Je krijgt meestal op het eind wel een seizoensoverzicht. Zie je wie alle individuele prijzen hebben gewonnen zoals Speler van het Jaar enzo. En de beste aankopen. En zie je ook wie wat gewonnen heeft. Je kan ook gewoon in je prijzenkast kijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat je allemaal gewonnen hebt en die dingen
Oh mooi, ik kijk even bij eretitels en krijg een fatale foutquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je krijgt meestal op het eind wel een seizoensoverzicht. Zie je wie alle individuele prijzen hebben gewonnen zoals Speler van het Jaar enzo. En de beste aankopen. En zie je ook wie wat gewonnen heeft. Je kan ook gewoon in je prijzenkast kijken
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh mooi, ik kijk even bij eretitels en krijg een fatale fout
Weet niet wanneer de laatste save wasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat is kut, vast nog wel te redden toch?
Gewoon net zolang spelen tot je hetzelfde resultaat heb. Dat mag hierbij.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
GODVER,
moet ik nog 2 competitie wedstrijden spelen en weer die finale in de beker
Nja blijft cheaten, dus doe het normaal gesproken niet. Het is dat ik al een screenshot had gemaaktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon net zolang spelen tot je hetzelfde resultaat heb. Dat mag hierbij.
Als FM je naait, mag het hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja blijft cheaten, dus doe het normaal gesproken niet. Het is dat ik al een screenshot had gemaakt
De laatste 2 wedstrijden in de competitie zijn sowieso weer gewonnen, dus dat is alvast goedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als FM je naait, mag het hoorZodrekt verlies je die finale met 6-0 ofzo
Dan ben je ook zuur
Gaat goed danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
De laatste 2 wedstrijden in de competitie zijn sowieso weer gewonnen, dus dat is alvast goed
iig meteen een save aangemaakt, dit gaat niet nog een keer gebeurenquote:
Jij hebt ook dat je savegame afwisselt over 3 bestanden ofzo. Het is wel hinderlijk die fatale games en crashdumpsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
iig meteen een save aangemaakt, dit gaat niet nog een keer gebeuren
nja of juist wel natuurlijk
Standaard optie volgens mij? Alleen de laatste save was ruim een uur geledenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt ook dat je savegame afwisselt over 3 bestanden ofzo. Het is wel hinderlijk die fatale games en crashdumps
Hoevaak sla jij op. Voor elke wedstrijd?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Standaard optie volgens mij? Alleen de laatste save was ruim een uur geleden. En dit is trouwens de 1ste keer dat ik een fatale fout heb in al die jaren dat ik FM speel
Uhm, wat ie standaard gewoon doet, en als ik stop dan save ik ook altijdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoevaak sla jij op. Voor elke wedstrijd?
Ooh okequote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm, wat ie standaard gewoon doet, en als ik stop dan save ik ook altijd
Na hoeveel wedstrijden?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
Sta nu 5e met 1860 München, maar heb nog wel een wedstrijd te spelen.
Als ik die win sta ik 2e.
Tja, met 20x gelijkspelen kom je ook niet verquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:38 schreef MolFan het volgende:
20 wedstrijden ongeslagen en nog sta ik 12de ofzo
Ja ik win wel hoor alleen dan winnen ze boven mij dus ook lijersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, met 20x gelijkspelen kom je ook niet ver
Irritant is dat ja. En als jij verliest verliezen zij zeker ook?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja ik win wel hoor alleen dan winnen ze boven mij dus ook lijers
Ja of ze spelen gelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Irritant is dat ja. En als jij verliest verliezen zij zeker ook?
FM is trolling youquote:
Tactiek > Spelersinstructies. Dan op de speler z'n shirt klikken, instructies weergeven en het balkje van de afstandsschoten naar Zelden slepen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:08 schreef truedestiny het volgende:
Ik kom even tussendoor banjeren maar hoe laat je in fm12 de spelers minder vaak van afstand schieten?
thanksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tactiek > Spelersinstructies. Dan op de speler z'n shirt klikken, instructies weergeven en het balkje van de afstandsschoten naar Zelden slepen.
De 6e pasquote:
Carrollquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Paar dagen geleden ofzo meldde ik dat Zlatan bij me aangeboden werd en 10 miljoen wilde.
Hij heeft getekend bij Inter voor 5 miljoen per jaar.
Net ook Carroll bij me aangeboden, voor 350.000 euro.
Hij wil alleen 6 miljoen salaris.
Met cornertactiek klapt hij er wel 20 in ofzo hahahquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CarrollDie moet je niet eens willen
Met elke spits lukt dat welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Met cornertactiek klapt hij er wel 20 in ofzo hahah
Dat is zoooooo FM13quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
Schoten:24-6
Op doel:8-2
Eindstand 0-1 verlies.
Haha dat is wel zuur altijd jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef dion_v_k het volgende:
Met de highlights is het ook zo dat wanneer er 1 in jouw voordeel is je echt hoopt dat je scoort maar meestal gaat het mis en komt er een highlight waarbij de tegenstander aan de bal is weet je al meteen; jah dat is de 0-1
Bij mij is het altijd de VC die hem er in kopt bij een cornerquote:
Bij mij ook, de linker CV.. Want hoekschop 1e paalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd de VC die hem er in kopt bij een corner
Ik ook meestal. Maar als je je spits er neerzet scoort hij ook 20 goals meerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd de VC die hem er in kopt bij een corner
Dijks, Boilesen of Blind?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:24 schreef Typisch het volgende:
yo, iemand nog aanraders voor de back posities in de PL? Net met Everton begonnen en Baines voor 30 miljoen verpatst en heb dus wat versterkingen nodig.
Alex Sandro . Dja Djedje ofzoietsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:24 schreef Typisch het volgende:
yo, iemand nog aanraders voor de back posities in de PL? Net met Everton begonnen en Baines voor 30 miljoen verpatst en heb dus wat versterkingen nodig.
Peluso?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:24 schreef Typisch het volgende:
Dignequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:24 schreef Typisch het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:57 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Deze.
Net een leuk bericht tegen gekomen in m'n Spurs game:
[ afbeelding ]
Verander je avatar eens manquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:01 schreef DeHovenier het volgende:
Over 27 dagen moet ik tegen de nummer 15, ik sta 4e. Fortuna Sittard staat 3e, Veendam 2e en Sparta 1e. Veendeam en Sparta zijn al geplaatst voor de Play-offs.
[..]
Zusje? Vriendin! De seksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Verander je avatar eens manPrima dat je je zusje als avatar neemt maar dat hoeven wij niet te zien
Ik zou mijn hond er nog niet eens tegen aan laten pissenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Man man. Ik zou er hoogstens mijn ellebogen in proppen meer niet
Dat is wel raarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb allemaal spelers die tussen de transferperiodes in gaan zeuren dat ze geen toekomst zien en dat ze verhuurt willen worden. Terwijl ze regelmatig spelen en nog jong zijn.
Lullo's.
Nice.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is wel raar
Jupiler League Team Of The Week
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Of dat mijn Engelsman niet met de andere spelers kan communiceren. Ze spreken toch engels!
Mijn Argentijnse rechtsback heeft geen problemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen met m'n Malinese DM en m'n Portugese Full Back.
De leukste zeikerds zijn degene die altijd geblesseerd rakenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Reserve linksbuiten zeikt dat hij te weinig speelt. Ik laat hem invallen en hij heeft binnen 6 minuten rood.Droplul.
Die ja. Die staat op de transferlijst omdat hij weg wil.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De leukste zeikerds zijn degene die altijd geblesseerd raken
Ach joh, die spelers zijn gewoon een stel chagrijnen. Meestal willen ze zelf op de transferlijst, maar er komt toch nooit een club dan, dus blijven ze toch welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb allemaal spelers die tussen de transferperiodes in gaan zeuren dat ze geen toekomst zien en dat ze verhuurt willen worden. Terwijl ze regelmatig spelen en nog jong zijn.
Lullo's.
Geen uitdaging meerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:09 schreef Niek92 het volgende:
Benaderd door Man United, waar dit beestenteam rondloopt:
[ afbeelding ]
Een aanval van Neymar - Rooney - Van Persie - Bale
Wel geaccepteerd, alleen nog even opgeslagen voordat ik dat deed. Mocht het niet leuk blijken, kan ik nog altijd verder met Spursquote:
Ik kreeg net een aanbieding van Napoli, maar ga er niet eens op in. Moet eerst CL en wereldbeker nog winnen met St. Pauli. Daarna begin ik wel weer ergens anders een gamequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Wel geaccepteerd, alleen nog even opgeslagen voordat ik dat deed. Mocht het niet leuk blijken, kan ik nog altijd verder met Spurs
En Torjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:09 schreef Niek92 het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je wel een volledige aanvallende tactiek er mee doen. En nog meer sterren halenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Wel geaccepteerd, alleen nog even opgeslagen voordat ik dat deed. Mocht het niet leuk blijken, kan ik nog altijd verder met Spurs
Mario FIGO?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:09 schreef Niek92 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik win ze tot nu toe altijd, penaltyreeksenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owgod. Verloren van Willem II in de beker na strafschoppen.
Ik krijg 100 kansen, gaat er 1 in. Zij krijgen er 1, vliegt er in.
Daarna binnen 3 seconden vliegen er 45 minuten voorbij. En strafschoppen series zijn onmogelijk om te winnen.
Die mag weg, veel te veel buitenspelers. Bovendien wil ik een beetje gaan verengelsen, lopen nu maar 5 Engelsen in het eerste rond.quote:
Rechtsback van 17 jaar, krijgt 5 sterren potentieel!quote:
Ik kan geen penaltie tegenhouden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik win ze tot nu toe altijd, penaltyreeksen
Tyton doet dat voor mijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan geen penaltie tegenhouden.
Vermeer, Cilissen, van der Hart, Ospina. Maakt niks uit.quote:
Dat mag wel in FM14 jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Vind ook wel dat je spelers via een private-chat moet kunnen voorstellen een taalcursus te volgen.
Helaas zit dat er (nog) niet in verwerkt. Sommige spelers kunnen de taal nog niet eens basic na 2 seizoenen.
Maar zij zijn wel de beste, want ajax enzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermeer, Cilissen, van der Hart, Ospina. Maakt niks uit.
Slappe rollertjes door het midden, loeiharde knappe in de bovenhoek. Maakt niks uit. Alles zit.
En ik heb faalhazen die 12 meter naast schieten.
Mwah, hoeft er voor mij niet in.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Vind ook wel dat je spelers via een private-chat moet kunnen voorstellen een taalcursus te volgen.
Helaas zit dat er (nog) niet in verwerkt. Sommige spelers kunnen de taal nog niet eens basic na 2 seizoenen.
Ajaxquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar zij zijn wel de beste, want ajax enzo
Dan kunnen ze het toch weigeren of een fail halen voor die test?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, hoeft er voor mij niet in.
Heeft te maken met aanpassingsvermogen en dergelijke.
volgens mij heb jij nu een best wel nice teamquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duitse jonge regen van Bayern gekocht voor 12 miljoenWat een beest. Mijn Duitse St. Pauli krijgt steeds meer vorm
Screenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duitse jonge regen van Bayern gekocht voor 12 miljoenWat een beest. Mijn Duitse St. Pauli krijgt steeds meer vorm
Pff ik heb bijna alleen maar regensquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:56 schreef ado98 het volgende:
[..]
volgens mij heb jij nu een best wel nice teamwelke spelers heb je bijvoorbeld in je team ( geen regens) ?
ow klinkt als een goed teamquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pff ik heb bijna alleen maar regensMarc-André Ter Stegen, Fabinho, Saporetti, Mateo Kovacic, Felix Klaus, Julian Draxler en Mbaye Niang zijn de enige niet-regens in mijn selectie. Waarvan alleen Ter Stegen, Klaus en Draxler basisspeler zijn.
Tjarron Chery wordt me aangebodenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:53 schreef ado98 het volgende:
na 15 wedstrijden met ADO 7enet met 2-1 gewonnen van Twente. word wel gek van de fans. Speel ik 1-1 gelijk uit bij utrecht, wat ik best netjes vind, zijn de fans gelijk overstuur
je speelt toch met cambuur?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Tjarron Chery wordt me aangeboden
En Mario Figo vindt ie niet in deze game
Is hij een regen?
Cambuur idd, en Chery heeft geen onaardige stats. Maar ik mag hem vast niet betalen wat hij wil van het bestuurquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:02 schreef ado98 het volgende:
[..]
je speelt toch met cambuur?dan is het wel een prima speler. en volgens mij is mario figo een regen( dacht dat degene dat zei).
ow haha oke.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Cambuur idd, en Chery heeft geen onaardige stats. Maar ik mag hem vast niet betalen wat hij wil van het bestuur
Ik zal nog wel even mijn Duitse regens postenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:00 schreef ado98 het volgende:
[..]
ow klinkt als een goed teamdaar kan ik nu met mijn ADO alleen nog maar van dromen
Heb iig een bod gedaan, we zien wel wat eruit komt!quote:
Denk het wel, al is ie wel in 2012-2013 bij Vitoria Setubal gekomen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Tjarron Chery wordt me aangeboden
En Mario Figo vindt ie niet in deze game
Is hij een regen?
bij mij is hij reserve. Heb meijers en absedaki( tranfervrije speler) op de plekken waar hij graag speelt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb iig een bod gedaan, we zien wel wat eruit komt!
Chery vraagt 3.5k/week, en 10k als we promoverenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef ado98 het volgende:
[..]
bij mij is hij reserve. Heb meijers en absedaki( tranfervrije speler) op de plekken waar hij graag speelt.
zo dit zijn wel bazenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hier mijn Duitse talenten:
Deze 2 seizoenen terug gekocht voor 18 miljoen
[ afbeelding ]
Deze ooit gratis opgehaald bij Furth, is nu al mijn vice-aanvoerderWat een baas die Maas.
[ afbeelding ]
HeldAanvoerder en beste speler by far. In mijn eerste seizoen opgehaald bij een wedstrijd tussen twee proefteams
![]()
[ afbeelding ]
Leuke rechtsback. Voor 5 miljoen gekocht.
[ afbeelding ]
Deze speler komt over van Bayern voor 12 miljoen. Wel aardig talent dacht ik zo![]()
[ afbeelding ]
Voor een opleidingsvergoeding gehaald van Bayern. Word mijn VM.
[ afbeelding ]
Vorig jaar gehaald voor 17,5 miljoen van Gladbach. Was het waard. In zijn eerste seizoen maakte hij 15 goals en gaf 10 assists.![]()
[ afbeelding ]
als je hem nodig hebt wel maar als hij reserve wordt dan niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Chery vraagt 3.5k/week, en 10k als we promoveren
Doen?
[ afbeelding ]
Hij komt wel gelijk in de basis, is beter dan wat ik nu op die plek heb staan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef ado98 het volgende:
[..]
als je hem nodig hebt wel maar als hij reserve wordt dan niet.
ik zeg doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij komt wel gelijk in de basis, is beter dan wat ik nu op die plek heb staan.
Bij mij verdient hij 38k per week.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit al dicht bij mijn salaristotaal en wil Eriksen graag langer aan me binden. Is 2,1 miljoen plus 6,5 ton loyaliteit veel?
Hij tekent voor 2 miljoen nu. Moet wel wat dure krachten lozen dan binnenkort.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij verdient hij 38k per week.
Sowieso doen danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij komt wel gelijk in de basis, is beter dan wat ik nu op die plek heb staan.
1 voor 1 doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
Over 6 maanden lopen de contracten van veel spelers af. Hoe kan ik ze allemaal verlengen? Of moet het 1 voor 1?
Ik druk meestal als ik het contract kan aanbieden op accepteren, zonder te kijken wat ik dan aan heb gebodenquote:
Ik heb er dan ook weer fors voor moeten betalenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zal ook even mijn beste regens posten![]()
Ze zijn overigens niet zo goed als die van JR-Style
Ik probeer er altijd wat vanaf te halen, meestal lukt dat. Scheelt honderden euro's per contract. Maar die agents van die spelersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik druk meestal als ik het contract kan aanbieden op accepteren, zonder te kijken wat ik dan aan heb gebodenDaarom krijgen ze dan soms gigantische salarissen
Zo direct tekenen ze al ergens andersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik probeer er altijd wat vanaf te halen, meestal lukt dat. Scheelt honderden euro's per contract. Maar die agents van die spelers
Inhalige gieren, en ik weet niet zeker of ik alles kan betalen. En de transfers van de spelers die ik in de basis wil gooien zijn nog niet rond.
Ik handel die contractverlengingen later wel af.
Die spits op zelfbeheersing laten trainen en die verdediger ziet er goed uitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef dion_v_k het volgende:
Deze 2 komen uit de eigen jeugdopleiding van Ajax:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |