Mooi is dit.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
I'm gonna sleep early, i'm tired of this day.
I need a new one.
Gewoon rammen met die handelquote:Op maandag 25 februari 2013 20:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Handleiding van je moederboard erbij houden
En dat raat ik je ten zeerste aan
Sorry.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee. Ik haat mijn leven nu
Jij hebt er raat van gemaakt rascalquote:Op maandag 25 februari 2013 20:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon rammen met die handel
Het is trouwens raad
Ik begin er zelf nooit aan, waterkoelingquote:Op maandag 25 februari 2013 20:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Whaaa die kleuren van die vloeistof
Lijkt me wel tof als ik een paar duizend euro over heb om dat een monster Pc te maken met alles erop en eraan dus ook OC'ed CPU en GPU'squote:Op maandag 25 februari 2013 20:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik begin er zelf nooit aan, waterkoeling
DUUUUUUR en een beetje onzinnig.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof als ik een paar duizend euro over heb om dat een monster Pc te maken met alles erop en eraan dus ook OC'ed CPU en GPU's
Helemaal goed, je weet nog hoe wat waar?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prima, zal ik nu jouw kant oprijden?
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, sof, inderdaad hè. Jij hebt tenminste wel smaak.
Yupquote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Helemaal goed, je weet nog hoe wat waar?
Hoeraquote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu kan het feestje beginnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet veur jouw leeftijd bestemd.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Doe rustig aan!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupkomt goed, even nog een mail de deur uit sturen en dan kom ik er aan
jaaa die had ik gezienquote:
Ik vind hem eigenlijk ook niet heel erg slecht eigenlijkquote:
dit jaquote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk ook niet heel erg slecht eigenlijk
Ik ook nietquote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Taylors beste vind ik hetquote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
echt nietquote:
ah mooizoquote:Op maandag 25 februari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Moe, maar verder wel oké.
Vandaag weer school gehad
Nee, ik haat school echt intens. Enige wat leuk was was vrienden weer zienquote:Op maandag 25 februari 2013 20:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah mooizowas het leuk?
geen zin om te luisterenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Deze is wel beter dan alles wat hier in dit topic is genoemd.
klopt. school is kutquote:Op maandag 25 februari 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, ik haat school echt intens. Enige wat leuk was was vrienden weer zien
Wat doe jij trouwens eigenlijk op dit moment?
awh vrienden zien is altijd leukquote:Op maandag 25 februari 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, ik haat school echt intens. Enige wat leuk was was vrienden weer zien
Wat doe jij trouwens eigenlijk op dit moment?
Zoek je ook geen werk? Welke opleiding heb je voltooid dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh vrienden zien is altijd leuk
Niks zoals gewoonlijk
ik kijk proefkonijnen. dat te vroeg begonnen isquote:
oh bedoel je het zoquote:Op maandag 25 februari 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zoek je ook geen werk? Welke opleiding heb je voltooid dan?
TSSSSSSSSSSSS BELACHLIJKquote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk proefkonijnen. dat te vroeg begonnen is
Fulltime slet gespot!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh bedoel je het zo
Ik doe mbo niveau 3 vakbekwaam verkoper gezelschapsdieren/management.
Heb niveau 2 dierverzorger afgerond
En werk bij de AH als kassaslet
Ik lolde, wat wil je later gaan doen, iets in een dierenwinkel, of hondenpension?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh bedoel je het zo
Ik doe mbo niveau 3 vakbekwaam verkoper gezelschapsdieren/management.
Heb niveau 2 dierverzorger afgerond
En werk bij de AH als kassaslet
Ik ben totaal het tegenovergestelde van jouquote:Op maandag 25 februari 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat ik ook liever Engels of Russisch wil gaan studeren hoor
Naw ik wil in een winkel gaan werken of als personeel wat het makkelijkst haalbaar is denk ik of als managerquote:Op maandag 25 februari 2013 20:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik lolde, wat wil je later gaan doen, iets in een dierenwinkel, of hondenpension?
NU kan het feestje beginnenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die piercing, zó ordinair.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NU kan het feestje beginnen
[ afbeelding ]
Och, economie lijkt me niets, betastudies kan ik wel, maar mijn interesse ligt echt in iets moois achterlaten, ik zou niet kunnen leven zonder het idee dat ik iets kan maken en mensen later nog eens mijn naam zullen lezen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben totaal het tegenovergestelde van jouHeb helemaal niks met talen/kunst/geschiedenis
![]()
Economie![]()
Mijn miljoenen zelf kunnen witwassen enzo later
wat heb ik daar nou aan?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik bied je een euro meer dan de AH mag je een uur voor mij werken![]()
Goede shopquote:Op maandag 25 februari 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik schrijf later wel een boek hoe ik mijn miljoenen heb witgewassenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Och, economie lijkt me niets, betastudies kan ik wel, maar mijn interesse ligt echt in iets moois achterlaten, ik zou niet kunnen leven zonder het idee dat ik iets kan maken en mensen later nog eens mijn naam zullen lezen.
Joh, het opslaan duurde langer dan het soepen zelfquote:
Jij geld ik een leuk uurtje.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat heb ik daar nou aan?
NODIG, OPquote:Op maandag 25 februari 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou dan maken we er een 10 vanquote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat doe ik niet voor maar 6,55
Warsteiner hierquote:Op maandag 25 februari 2013 20:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een Hertog Jan er bijgepakt
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik schrijf later wel een boek hoe ik mijn miljoenen heb witgewassen
Ook maar eentje pakkenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een Hertog Jan er bijgepakt
Ook erg smakelijkquote:
Goed bezig.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook maar eentje pakken
Muziekje er bij op zetten voor de rustquote:
muziek luisterenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Muziekje er bij op zetten voor de rust
reanimeren danquote:
Je kijkt baby-tv?quote:
Ik geef geen neukquote:Op maandag 25 februari 2013 20:43 schreef nodig het volgende:
Nou valerio zeg maar dat er allemaal dezelfde namen op die briefjes stonden en je die vrouw gestalkt had
Wat heeft iedereen met die Valerio hierquote:
Ze willen hem een neuk gevenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen met die Valerio hier
Mainstream enzo.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom zou je proefkonijnen kijken, wat een kutprogramma
Ja ik weet niet maar als ik live verslagen wil dan zet ik dat programma zelf wel opquote:Op maandag 25 februari 2013 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen met die Valerio hier
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik probeer met mensen diepzinnige gesprekken te voeren op wap maar ze leggen hun mobiel steeds weg![]()
kut is datquote:Op maandag 25 februari 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik probeer met mensen diepzinnige gesprekken te voeren op wap maar ze leggen hun mobiel steeds weg![]()
Okquote:Op maandag 25 februari 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker sletten bij de AH.
had ie echt alles van internet?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:46 schreef nodig het volgende:
Ik wist dat het via internet ging! !!!!!111111111
quote:
Jaquote:
oh ik had dat niet helemaal mee gekregenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja tuurlijkGewoon een goed persoon uitkiezen die er veel op gedumpt heeft.
Opletten dan! Nu heb je de boem waarschijnlijk weer gemistquote:Op maandag 25 februari 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik had dat niet helemaal mee gekregen
van BNN dan even als voorbeeld: Ik vind Nicolette Kluijver tofquote:
Ja dat vind ik ook, ik heb echt een enorme zwak voor haar. Mijn droom komt uit als zij een grote talkshow oid gaat presenteren ofzoquote:Op maandag 25 februari 2013 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van BNN dan even als voorbeeld: Ik vind Nicolette Kluijver tof
Van alle dode zangeressen vind ik Amy Winehouse wel het coolst toch.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Waarom moet hij dood zijn
ie bakkiequote:Op maandag 25 februari 2013 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van BNN dan even als voorbeeld: Ik vind Nicolette Kluijver tof
OKE MANquote:Op maandag 25 februari 2013 20:51 schreef nodig het volgende:
Supersof nu opletten bij proefkonijnen!
Hij is een zanger, tevens Amy Winehouse, heb haar albums nog op cd gekochtquote:Op maandag 25 februari 2013 20:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Van alle dode zangeressen vind ik Amy Winehouse wel het coolst toch.
waarom?quote:
En valerio is een baasje ondanks dat ie soms een enorme schijterd isquote:Op maandag 25 februari 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
proefkonijnen is een leuk programma hoorik kan er wel om lachen
ik weet niet. vind haar gewoon niet zo leukquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij is een zanger, tevens Amy Winehouse, heb haar albums nog op cd gekocht
ja dat is juist zo leukquote:Op maandag 25 februari 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En valerio is een baasje ondanks dat ie soms een enorme schijterd is
Zij en Valerio of Dennis moeten echt kindjes maken. BNN-kindjesquote:Op maandag 25 februari 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet. vind haar gewoon niet zo leuk
Niet echtquote:Op maandag 25 februari 2013 20:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
krijg je nu een stijfje ja?
Heb je ook haar albums?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Amy Winehouse zou als ze nu nog leefde populairder zijn dan Adele, for sure.
nee man. dat zouden echt geen leuke kinderen wordenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zij en Valerio of Dennis moeten echt kindjes maken. BNN-kindjes
Jammer is Nicolette al gesetteld en Valerio ook toch?
Ja daar is ze echt leukquote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef JRRY het volgende:
Ik kijk altijd spuitah en slikken,
met Nicoletje.
Ik snap niet dat je van Amy kan houden en van Kanyequote:Op maandag 25 februari 2013 20:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee het enige album dat ik zelf fysiek heb, is Watch The Throne van JAY Z en Kanye West
wie?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar is ze echt leukIk vind die gast met die zwerver-haren echt walgelijk
Is spuiten en slikken niet afgelopen?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
sowieso gasten met zwerver-harenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb een hele brede smaak.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je van Amy kan houden en van Kanye
Ja weet niet hoe hij heet. blond haar.quote:
Komt wel weer terug, ofcourse.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is spuiten en slikken niet afgelopen?
sowieso mannen met lang haarquote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso gasten met zwerver-haren
Jij bent ook wel kritisch hoorquote:
ziet er zo lelijk uit bahquote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
QFT
Mannen met kort haar FTW
Ooh hij zat bij zo'n ander programma, vond hem daar wel leuk.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent ook wel kritisch hoor
Tim Hofman heet hij trouwens. wat een kwal
Kale koppen neit te stoppenquote:
doe het nietquote:
idc, maakt dat wat uit, nee toch, nou dan. en val heeft een vrouw/vriendin dus..ehhquote:Op maandag 25 februari 2013 20:58 schreef nodig het volgende:
Het zijn wel 2 gays die valerio en dennis.
dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 25 februari 2013 20:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij mag alleen fantaseren over de dolk van Tax niet over de mijne
Sjaaltje is gay ja?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:59 schreef nodig het volgende:
Zo jammer van dat sjaaltje die dennis om heeft dat maakt hem 100% gay.
Hebben we het over de tim waar ik denk dat we het over hebben?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee johquote:Op maandag 25 februari 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hebben we het over de tim waar ik denk dat we het over hebben?
Ik mag lang haar niet lelijk vinden?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was maar een grapjequote:Op maandag 25 februari 2013 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik mag lang haar niet lelijk vinden?
JD?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad, jij weet(dat is toch wat JD heeft
)
Je doet je best maarquote:Op maandag 25 februari 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Dit ga ik tegen Tax vertellen hoor dat je een beetje over mijn stijve fantaseerd
Nee godverdomme sof vindt het mooiquote:Op maandag 25 februari 2013 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik mag lang haar niet lelijk vinden?
Johnny Depp?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad, jij weet(dat is toch wat JD heeft
)
Nou niet helemaal kaal hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kale koppen neit te stoppen
jij kijkt het niet, het ziet er een beetje raar uitquote:
jajaquote:
Tot net onder je oren denk ik.quote:
Kort is zo saai vaak. Krijg je vaak stekels of een kuifje ofzo.quote:
Nee manquote:
Dit ja, gewoon beetje variatiequote:Op maandag 25 februari 2013 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kort is zo saai vaak. Krijg je vaak stekels of een kuifje ofzo.
ja maar dat is schattig en mooi en liev en aantrekkelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kort is zo saai vaak. Krijg je vaak stekels of een kuifje ofzo.
Ik vind daar echt he-le-maal niks aanquote:Op maandag 25 februari 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar dat is schattig en mooi en liev en aantrekkelijk
Promiquote:
ja dat kanquote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind daar echt he-le-maal niks aan
Ja, neemt je weer terug naar de basisschoolquote:Op maandag 25 februari 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar dat is schattig en mooi en liev en aantrekkelijk
Ik moest inderdaad stage lopen maar ik zit nu met griep thuisquote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Promi
Loop je nog stage of niet meer?
Jawel man, gewoon kort en dan omhoog, opzij of warreg. Of hoe je het ook wil noemen.quote:
donshaartjes eronderquote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, neemt je weer terug naar de basisschool
Dat is niet zo bestquote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik moest inderdaad stage lopen maar ik zit nu met griep thuis
Nee sommige mannen weten het gewoon goed en mooi te dragen zodat ze er niet uitzien als een kleuterquote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, neemt je weer terug naar de basisschool
Nee ben nu al 8 dagen bezig dus hoop dat het voor vrijdag weg isquote:
haa gaaaaayquote:Op maandag 25 februari 2013 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee sommige mannen weten het gewoon goed en mooi te dragen zodat ze er niet uitzien als een kleuter
Ik hou niet van lenen aan vriendenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:06 schreef JRRY het volgende:
Ik ben teleurgesteld, ik leen een 'vriend' 3 weken geleden 10,- ofzo en heb ik het nog niet terug
Rookverslaafde mensen van 12-18
Nah ik leen eigenlijk aan alles en iedereen.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou niet van lenen aan vrienden
Dat is best langquote:Op maandag 25 februari 2013 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ben nu al 8 dagen bezig dus hoop dat het voor vrijdag weg is
Hoe gaat het met jou?
quote:
Ik niet. Ik geef het of niet. Lenen kan een vriendschap verklotenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah ik leen eigenlijk aan alles en iedereen.
hmja maar griep kan wel 3 weken duren als je een flinke te pakken hebt dus ik hoop dat ik mazzel hebquote:Op maandag 25 februari 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is best lang
Vrijdag omdat het dan weekend is en je iets leuks wilt gaan doen neem ik aan?
Met mij gaat het wel aardig thanks
Nou, ik hoop dat je snel wat mag opknappen dan maarquote:Op maandag 25 februari 2013 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmja maar griep kan wel 3 weken duren als je een flinke te pakken hebt dus ik hoop dat ik mazzel heb
Ja wil gewoon niet ziek zijn in het weekend
Ik ga me testen, ik gok dat ik op 3/4 zit.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:08 schreef Fok-it het volgende:
Oh Pizza ik zou me tussen 2 en 3 zetten op de Kinsey schaal
ja ik ook anders wordt het weer een weekend thuis hangen, zaterdag werken en mn nest weer in duiken en daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 25 februari 2013 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat je snel wat mag opknappen dan maar
Het is geen test geloof ikquote:Op maandag 25 februari 2013 21:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga me testen, ik gok dat ik op 3/4 zit.
Jawel xdquote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is geen test geloof ikAlthans. niet dat ik weet
0 Exclusively heterosexualquote:Op maandag 25 februari 2013 21:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik doe het met een vriend in de kroeg regelmatig. Dan is zijn contant op, geef ik hem een tientje, hoeft ie niet meer te pinnen die avond. volgende keer krijg ik dan automatisch een tientje terug.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet. Ik geef het of niet. Lenen kan een vriendschap verkloten
ik wilde net vragen wat is het en hoe test je datquote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is geen test geloof ikAlthans. niet dat ik weet
weerzinwekkendquote:
Ooh okequote:Op maandag 25 februari 2013 21:08 schreef Fok-it het volgende:
Oh Pizza ik zou me tussen 2 en 3 zetten op de Kinsey schaal
ontwijken?quote:
Dus je valt op mannen?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
0, fuckin' awesumquote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
0 Exclusively heterosexual
1 Predominantly heterosexual, only incidentally homosexual
2 Predominantly heterosexual, but more than incidentally homosexual
3 Equally heterosexual and homosexual
4 Predominantly homosexual, but more than incidentally heterosexual
5 Predominantly homosexual, only incidentally heterosexual
6 Exclusively homosexual
Een tientje kan ook geen kwaad inderdaad. Ik heb helaas een paar mindere ervaringen met iets meer. Ik zal het niet zo snel meer doenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe het met een vriend in de kroeg regelmatig. Dan is zijn contant op, geef ik hem een tientje, hoeft ie niet meer te pinnen die avond. volgende keer krijg ik dan automatisch een tientje terug.
quote:
quote:
quote:
Stu, wie had gelijk?quote:
Ikzelf zou vermijden zeggenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Stu, wie had gelijk?
ik vind van niet gvdquote:Op maandag 25 februari 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan ben je dus 1, 0 is nagenoeg onmogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |