Mooi is dit.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
I'm gonna sleep early, i'm tired of this day.
I need a new one.
Gewoon rammen met die handelquote:Op maandag 25 februari 2013 20:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Handleiding van je moederboard erbij houden
En dat raat ik je ten zeerste aan
Sorry.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee. Ik haat mijn leven nu
Jij hebt er raat van gemaakt rascalquote:Op maandag 25 februari 2013 20:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Gewoon rammen met die handel
Het is trouwens raad
Ik begin er zelf nooit aan, waterkoelingquote:Op maandag 25 februari 2013 20:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Whaaa die kleuren van die vloeistof
Lijkt me wel tof als ik een paar duizend euro over heb om dat een monster Pc te maken met alles erop en eraan dus ook OC'ed CPU en GPU'squote:Op maandag 25 februari 2013 20:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik begin er zelf nooit aan, waterkoeling
DUUUUUUR en een beetje onzinnig.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof als ik een paar duizend euro over heb om dat een monster Pc te maken met alles erop en eraan dus ook OC'ed CPU en GPU's
Helemaal goed, je weet nog hoe wat waar?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prima, zal ik nu jouw kant oprijden?
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, sof, inderdaad hè. Jij hebt tenminste wel smaak.
Yupquote:Op maandag 25 februari 2013 20:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Helemaal goed, je weet nog hoe wat waar?
Hoeraquote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu kan het feestje beginnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet veur jouw leeftijd bestemd.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu kan het feestje beginnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Doe rustig aan!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupkomt goed, even nog een mail de deur uit sturen en dan kom ik er aan
jaaa die had ik gezienquote:
Ik vind hem eigenlijk ook niet heel erg slecht eigenlijkquote:
dit jaquote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk ook niet heel erg slecht eigenlijk
Ik ook nietquote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk ook niet heel erg slecht eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |