weisses pumps jahwohlquote:
ja precies, met petticoat uiteraardquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
nu ik het weer zit te bekijken heb ik inderdaad de witte besteld.... in de veronderstelling dattie lichtblauw was
als je op de blauwe klikt is de rozenprint anders, toch??
Verwarring
Ik vind de witte toffer dan de lichtblauwe eigenlijk dus carequote:Op maandag 25 februari 2013 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
nu ik het weer zit te bekijken heb ik inderdaad de witte besteld.... in de veronderstelling dattie lichtblauw was
Verwarring
klopt. Muts. Gelukkig ben je er op tijd bijquote:Op maandag 25 februari 2013 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Verwarring
Mhehehehequote:Op maandag 25 februari 2013 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Verwarring
Ohja, die moet ik ook nog maken!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies, met petticoat uiteraard
huuuuuuuuhhhhhquote:
Mooi maar de halslijn lijkt me echt niet lekker zitten. Volgens mij kreukelt die onder je oksels samen tot een propje.quote:
goede keus! En anders ff met een nieuwe jeans in de wasmachinequote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef BBQ-kip het volgende:
print van die "echt' blauwe vind ik minder leuk, dus ik hou het wel bij de witte
ze hebben allemaal hetzelfde model hequote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi maar de halslijn lijkt me echt niet lekker zitten. Volgens mij kreukelt die onder je oksels samen tot een propje.
of zo'n kleurblokje waar ik vroeger ouwe meuk mee ging kleurenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goede keus! En anders ff met een nieuwe jeans in de wasmachine
Oh niet eens zozeer op gelet:D Hier valt het me echt op denk ik?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hebben allemaal hetzelfde model he
dylon?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of zo'n kleurblokje waar ik vroeger ouwe meuk mee ging kleuren![]()
god, hoe heette die troep ook alweer
meestal was het te kleuren spul amper gekleurd, of de verkeerde kleurtoonquote:Op maandag 25 februari 2013 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
Verven in de wasmachine.....twee wassen later je goede kleding verkleurt door de verf die in de leidingen was blijven hangen
79 pond is toch niet zo gek voor een mooie feestjurk?quote:
Voor een arme student welquote:Op maandag 25 februari 2013 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
79 pond is toch niet zo gek voor een mooie feestjurk?
arme studenten doen een afgeragde spijkerbroek en gratis gekregen shirt aan naar feestjes of kleuren een afgeragd shirt met Dylon verfquote:
nee dat valt ook best mee idd, maar ik ga niet naar velen feestenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
79 pond is toch niet zo gek voor een mooie feestjurk?
Zulks een waarheidquote:"It's not the having,
it's the getting"
Elizabeth Taylor
had je je toetje ook op Ebay besteld?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
er zit een dikke zwarte haar in mn toetje........................
Nee, niet eensquote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
had je je toetje ook op Ebay besteld?
Brum is stiekem een Chinees?quote:
heeft die van hem geen spleetoog?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz, aan zn pen0r te zien niet.
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heeft die van hem geen spleetoog?
verder wel beetje van je keelaids af door die fluimucil?quote:
Huuuuuquote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Mexicaanse aidsgriep schijnt weer in town te zijn
ik heb het uit zeer betrouwbare aidsbron vernomenquote:
Aidsbronnen zijn altijd goed.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb het uit zeer betrouwbare aidsbron vernomen
Ja was helemaal over, tot ik nagels ging lakkenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
verder wel beetje van je keelaids af door die fluimucil?
ze hebben ook zwartquote:Op maandag 25 februari 2013 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Die passen niet bij de rest van m'n oor.
Ik doe niet aan knopjes jonge!quote:
ja man, groepsaids!quote:
ik moest echt enorm kijken wat het was en zag het pas toen ik de beschrijving lasquote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
MEISJES
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/A(...)&hash=item4abe59677f
Formuliertjes invullen op z'n Chinees.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum verwondert zich over de douaneformulieren van mijn chinezenpakketjes
goed gedaan hoor! met je nieuwe uiterlijk van vette half nudistische ginger boswachter zie je er nauwelijks meer een Chinees inquote:
de tekens/karakters of de manier waarop?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Formuliertjes invullen op z'n Chinees.
Falcoquote:
Vooral die gingertouch deed het em. Niemand die het door heeft.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goed gedaan hoor! met je nieuwe uiterlijk van vette half nudistische ginger boswachter zie je er nauwelijks meer een Chinees in
Nouja, ze had dingetjes voor dr nagels besteld en er stond 'computercomponent' op. Op d'r pincetten staat 'electronic accessory'. Of andersom, weet niet meerquote:Op maandag 25 februari 2013 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de tekens/karakters of de manier waarop?
(ik beide overigens)
incroyable, ce qu'est un objet est horriblement laid.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een Water Glow 3 Colours LED Temperature Sensor Kitchen Bathroom Faucet 0.04KG
bwhehehehe, chinezenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vooral die gingertouch deed het em. Niemand die het door heeft.
[..]
Nouja, ze had dingetjes voor dr nagels besteld en er stond 'computercomponent' op. Op d'r pincetten staat 'electronic accessory'. Of andersom, weet niet meer
Plak er een paar aan de douchekop.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een Water Glow 3 Colours LED Temperature Sensor Kitchen Bathroom Faucet 0.04KG
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum ik heb net nog 2 pakjes besteld en er zijn er nog 3 onderweg naar breda en nog 6 naar boxtel
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum ik heb net nog 2 pakjes besteld en er zijn er nog 3 onderweg naar breda en nog 6 naar boxtel
Ik heb die clip nog niet gezien. Nu weet ik ook meteen waarom.quote:
ik heb na 5 seconden weggeklikt, om jullie er vervolgens mee te verblijden/pestenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb die clip nog niet gezien. Nu weet ik ook meteen waarom.
ik heb besteld: pincetten voor nail art, nail art studs, nail art rhinestones, nail art rhinestones driehoekjes, lippenselen, telefoonhoesjes (2x2), 2 lange apple kabels,1 usbstroomblokje, nail art glitter set, nail art glitter zwart want zat niet in setquote:Op maandag 25 februari 2013 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
nog tips voor mini faals?
ik had vanmiddag niks meer maar salaris is gestort vandaag
meeneembare lippenseeltjes?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik heb besteld: pincetten voor nail art, nail art studs, nail art rhinestones, nail art rhinestones driehoekjes, lippenselen, telefoonhoesjes (2x2), 2 lange apple kabels,1 usbstroomblokje, nail art glitter set, nail art glitter zwart want zat niet in seten nu weet ik het niet meer uit mn hoofd
hebbie een linkje?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja, 0.99 voor 2ben benieuwd of het wat is
Wat wil je posten dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
R&P / Mijn vriend wil niet vrijen met me
Ik moet me serieus inhouden
ik heb net weggekliktquote:Op maandag 25 februari 2013 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hebbie een linkje?
heb vanmiddag trouwens zo'n lichtroze maybelline 14 uur lipstick gekocht, werkt best goed en draagt fijn
maar ga morgen nog even de fuchsia variant halen en dan is een lippenseeltje wel handig
ik dacht meteen aan dat suri forum met onderwerpen als "er zit allemaal kaas in mijn poentje" enzoquote:Op maandag 25 februari 2013 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
R&P / Mijn vriend wil niet vrijen met me
Ik moet me serieus inhouden
thanks!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik heb net weggeklikt
zoek op lip pencils -> low to high en alleen op buy it now. De eerste inschuifbare penseeltjes zijn t
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik dacht meteen aan dat suri forum met onderwerpen als "er zit allemaal kaas in mijn poentje" enzo
Leuk leesvoer voor op de zondagmiddag.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik dacht meteen aan dat suri forum met onderwerpen als "er zit allemaal kaas in mijn poentje" enzo
ik krijg alleen lipliners, zocht je echt alleen op lip pencils?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zet maar foto neer dan zeg ik of het dezelfde zijn
omdat dronken?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum waarom stuurt je moeder mij zoeen garen whatsapp bericht
Nee zoeen bericht dat whatsapp 2 jaar bestaat en dat je dan smilies moet gebruikenquote:
das om in de mood te komen alvorens je broer je anaal even door smeert enzoquote:Op maandag 25 februari 2013 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Leuk leesvoer voor op de zondagmiddag.
JONGE DAN MOET IK HEEL EBAY OPSTARTEN.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:50 schreef Mss het volgende:
Spees heb je een linkje naar rhinestones, studs, dit dat alles?
Altijd lekker, no homo natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das om in de mood te komen alvorens je broer je anaal even door smeert enzo
maar no kommo hoor
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:50 schreef Mss het volgende:
Spees heb je een linkje naar rhinestones, studs, dit dat alles?
kommo, hommo, dit dat allesquote:Op maandag 25 februari 2013 20:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd lekker, no homo natuurlijk.
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JONGE DAN MOET IK HEEL EBAY OPSTARTEN.
wacht ik link wel even ook voor kip dan
eBayquote:Op maandag 25 februari 2013 21:16 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuuu ik ben de oplader van mijn fototoestel kwijt.
Ja, ik kan het USB gedeelte voor ¤5 wel vinden, maar ik heb het idee dat het nog veel goedkoper kan.quote:
usb gedeelte?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik kan het USB gedeelte voor ¤5 wel vinden, maar ik heb het idee dat het nog veel goedkoper kan.
wat voor aansluiting is het dan? miniusb? microusb?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:20 schreef Mss het volgende:
Ja, die camera heeft net zo'n oplader als een iphone. Een usbkabeltje, en een blokje om hem aan de netstroom te hangen. Het blokje is niet nodig. Het kabeltje staat er voor ¤5 wel op.
Goeien, dat ga ik even kijken. Het is een Olympus VR 310.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wat voor aansluiting is het dan? miniusb? microusb?
Voor dat geld neem ik de gok wel!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item2c60a73d5e
dit moet ook passen mss, maar ik ga niet zeggen dat het 100% is want dan is het mijn schuld
Chinabay?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:37 schreef Mss het volgende:
Zovelen meuk gekocht voor ¤15. Het lijkt de action wel!
omdat Chinaquote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap niet HOE het kan dat ze een usb oplaad ding voor 92 cent maken, verpakken en opsturenalleen die enveloppen kosten hier al 50 cent
weet je hoe goedkoop zo'n foetusquote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja daar laten ze foetussen nog wel werken volgens mij
Gaat ze nou huilie zitten doen om d'r winacties? Flikker toch op, die dingen bestaan alleen maar voor publiciteit en om zogenaamd meer volgers te krijgenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:31 schreef BBQ-kip het volgende:
ik zat alleen maar zo![]()
te kijken toen ik dit las
http://www.beautyscene.nl(...)an_de_afgelopen_week
en toen zag ik dat iemand van hier erop gereageerd had
ERMAGERD HOE BRILJANT!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
MEISJES
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/A(...)&hash=item4abe59677f
Je mist al mijn ebaylinkjesquote:Op maandag 25 februari 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
En toen was ik het zat om terug te lezen
*scrolt*quote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mist al mijn ebaylinkjes
het is wel moeilijk spul zeg. Superdun en smalquote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoef ik allemaal niet
(of heb ik al)
Hoewel ik weer twijfel over die striping tape![]()
Ik ben hoogstwaarschijnlijk te lam om het ooit te gebruiken
Het ziet er altijd zo makkelijk uit in die tutorialsquote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is wel moeilijk spul zeg. Superdun en smal
Daarom die pincetten erbij nemenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is wel moeilijk spul zeg. Superdun en smal
Mja, ik heb de fijne motoriek van een Engelse bulldog zeg maarquote:Op maandag 25 februari 2013 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het ziet er altijd zo makkelijk uit in die tutorials
oefenenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, striping tape kan ik ook wel laten zitten dus
Ik heb wel goeden motoriek, maar matig geduld met dit soort dingenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik heb de fijne motoriek van een Engelse bulldog zeg maar
Ja, als jij als eis stelt dat mensen liken, gek verhaal dat ze dat dan speciaal voor een prijs doenquote:Ik heb dit ook gemerkt met mn eigen blog, mensen gaan dan alleen maar liken voor de prijs..Daar heb ik dus een hekel aan want de dag na de bekendmaking heb je "ineens" minder likers..hmm heel apart niet?
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, als jij als eis stelt dat mensen liken, gek verhaal dat ze dat dan speciaal voor een prijs doen
vv laat alleen mensen meedoen die al volgden voor de winactie online kwam. Opgelost slotje.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, als jij als eis stelt dat mensen liken, gek verhaal dat ze dat dan speciaal voor een prijs doen
heeft Jezus een Lidl gebouwd?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
JEZUS, hadden ze die lidl nog verder uit het centrum kunnen bouwen
wie is vv?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vv laat alleen mensen meedoen die al volgden voor de winactie online kwam. Opgelost slotje.
Jezus is almachtigquote:
vampy varnishquote:Op maandag 25 februari 2013 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
wie is vv?
Maar inderdaad, gezeik opgelost. En met een beetje mazzel krijg je een hoop mensen die je op hun volglijst zetten, je blog nooit lezen, maar wel meedoen aan de volgende winacties, zodat jij kan doen alsof je zeer velen volgers hebt![]()
Kom op, dat is het hele concept van (de meeste) winacties
het is daar nachtquote:Op maandag 25 februari 2013 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Chinezen beginnen mijn faals van vanavond al te shippen
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn oorbellen zijn nog niet geshipt, STELLETJE LUIE CHINEZEN, IK GA NEGATIEVE FEEDBACK ACHTERLATEN!
welkon?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie mijn ketting voor 2$ op etsy
en jij betaalde?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie mijn ketting voor 2$ op etsy
Mijn eerste reactie wasquote:
Link?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het lijkt er heel erg op maar niet 100%, ik mag toch hopen dat die niet echt zilver is
Ja mijne is zilverquote:Op maandag 25 februari 2013 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was![]()
Maar dat is wel een debiel groot verschil. Jouwe zal toch veel beteren kwaliteit en einz zijn?
Ben allang doorgeklikt johquote:Op maandag 25 februari 2013 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Link?
En 2 dollar voor zilver lijkt me heel sterk
we helpen vooral onze eigen economie om zeepquote:Op maandag 25 februari 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
24/7, om aan onze eisen te voldoen!
Best ziek eigenlijk dat wij daaraan meewerken want wij buiten die mensen dik uit ofnieee
Voor 15 dollar toch wel?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Earrings are 925 sterling silver, NOT plated or filled.
kan dat voor die prijs? $15?
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Earrings are 925 sterling silver, NOT plated or filled.
kan dat voor die prijs? $15?
Ja maar oneindigheidquote:
Het is een nep piercingquote:Op maandag 25 februari 2013 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar oneindigheid![]()
En zulks een hippe plek
Misschien krijg je dan ook van die mooien oorsmeer-velletjes
Ze willen je natuurlijk niet op ideeën brengen!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik krijg nu zelfs een mail met "Dank je wel voor je aankoop, we gaan hem zo snel mogelijk verzenden, neem alsjeblieft contact met ons op als u ook maar iets niet zint LAAT ALSJEBLIEFT GEEN NEGATIEVE FEEDBACK ACHTER"
(nou ja, dat laatste stond er niet bij)
Die had ik ook al gezienquote:Op maandag 25 februari 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of deze ermagerd met one direction EINZ
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat ze die mail stuurde. Ik dacht net bij mezelf "nou heb ik godverdomme al 15 seconde geleden besteld en nog steeds niks gehoord, ik ga negatieve feedback achterlaten!"quote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze willen je natuurlijk niet op ideeën brengen!
Jimquote:
Er staan honderd miljoen links in dit topicquote:Op maandag 25 februari 2013 22:55 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook dingen falen op ebay maar ik weet niet naar ik naar moet zoeken
Den nieuwen boots?quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hihi, Fred is verkouden en dan dus heul zielig, want man.![]()
En als ik dan in de buurt kom zit hij zo van "ik denk dat ik zo naar bed ga. Kom maar niet te dichtbij, straks steek ik je nog aan
. Ik heb het zo zwaar
".
En dan ga ik hem uitlachen en dat schijnt niet behulpzaam te zijn![]()
Je kent het verschijnsel zieke man toch wel?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Typische autisten reactie. Sympathie? Reken er maar niet op!!![]()
no offence natuurlijk
Ik zou hetzelfde doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kent het verschijnsel zieke man toch wel?![]()
Als in verkouden man met een houding van "als ik het niet haal, weet dan dat ik van je hou"
Ik wil heul geen nailart zooiquote:Op maandag 25 februari 2013 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er staan honderd miljoen links in dit topic
Pretty!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:09 schreef Diconnected het volgende:
http://the-swatchaholic.com/?p=6689&fb_source=pubv1
ehrmahgerd ik wil ze allemaal
quote:
Welk product?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is maar goed dat ik me in die operatie van mama verdiep voordat we woenesdag naar het ziekenhuis gaan. Sinds 2008 een waarschuwing van dat product in de VS en vanaf 2011 wordt ht helemaal niet meer gebruikt
Wordt ze woensdag geopereerd en willen ze dat product gaan gebruiken dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is maar goed dat ik me in die operatie van mama verdiep voordat we woenesdag naar het ziekenhuis gaan. Sinds 2008 een waarschuwing van dat product in de VS en vanaf 2011 wordt ht helemaal niet meer gebruikt
Nee pas een gesprek over die operatie, ze heeft nog niks toegezegd. Maar ik ga wel meequote:Op maandag 25 februari 2013 23:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wordt ze woensdag geopereerd en willen ze dat product gaan gebruiken dan?
Oh zoeen vangnet om alles inwendig op zijn plek te houden?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee pas een gesprek over die operatie, ze heeft nog niks toegezegd. Maar ik ga wel mee
Een bekkenbodem matje van kunststof
Jaquote:Op maandag 25 februari 2013 23:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh zoeen vangnet om alles inwendig op zijn plek te houden?
quote:Kelli on 25. February 2013 at 11:07 pm said:
I am so thrilled for this collection! I wonder how much it will cost.
the-swatchaholic
on 25. February 2013 at 11:08 pm said:
Hopefully not too much Kelli! Buying backups will hurt my wallet already enough.
Was bij radarquote:Op maandag 25 februari 2013 23:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan me niet echt voorstellen wat voor complicaties daarbij kunnen optreden.
Afwijzing van het materiaal door het lichaam?
Gaat het aan de wandel?
Een oude bekende van mij heeft ook zoiets gekregen een aantal jaar geleden. Maar ik spreek haar niet meer dus ik weet niet hoe het nu met haar gaat
Ja doe ik wel, het gaat om kunststof matjes en daar hebben zij het ook over. Er is geen merk genoemd dus lijkt me dat alles hetzelfde is of dat er maar 1 merk isquote:Op maandag 25 februari 2013 23:24 schreef Dwyn het volgende:
Ik zou gewoon aan de arts vragen of het om dat specifieke product gaat.
Ik heb destijds voor De Belg zijn pols ook uitgebreid gezocht op internet omdat de chirurg in Veghel zijn pols gewoon een paar botjes korter wilde maken en zodanig vastzetten dat hij nog maar 25% beweging had ofzo.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Was bij radar
Nu zeg ik niet dat het per se mis hoeft te gaan maar als er een alternatief is. Het is niet voor niets ergens op de wereld verboden
Ja daarom was ik dat nu aan het kijken, nu ff afwachten wat dat mens woensdag zegt. Als ze zegt dat alles onzin is en dat er NOOIT complicaties zijn dan zijn we zo thuis en gaan we wel naar een ander ziekenhuis, ophoerenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb destijds voor De Belg zijn pols ook uitgebreid gezocht op internet omdat de chirurg in Veghel zijn pols gewoon een paar botjes korter wilde maken en zodanig vastzetten dat hij nog maar 25% beweging had ofzo.
Uiteindelijk zijn we in een privekliniek (Bergman volgens mij maar kan ook een andere soortgelijke zijn) terecht gekomen waar ze het botje vervingen met een prothese botje. Was allemaal nog heel experimenteel maar het heeft heel goed gewerkt. Hij kan weer alles met die pols.
Allemaal vergoed trouwens.
Dus ja! Het loont zeker om even onderzoek te doen. Ook al haten de specialisten jou ervoor
Ja dat snap ik wel, maar als het om je eigen lichaam gaat dan vind ik wel dat je beter 20 vragen te veel kunt stellen dan 1 te weinigquote:Op maandag 25 februari 2013 23:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ja maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze een beetje gek worden van de hypochonders die allerlei spoken zien en dit en dat hebben opgezocht op internet.
Ja die dokter heeft er geen last van dat jij pijn hebt. Like he gives a shitquote:Op maandag 25 februari 2013 23:30 schreef Puckzzz het volgende:
Maarrrrrr....ik ben er via een tip en een linkje naar Youtube ook achter gekomen wat er met mijn heup aan de hand was. Terwijl de dokter eerst een standaard lijstje aan het afwerken was. Medicijn A. Werkt niet. Medicijn B. werkt ook niet. Hm...ok foto dan maar? etc.etc.
En ondertussen loop jij met fikse pijn en maar wachten op uitslagen.
Naja dat gevoel krijg je wel ja. Je wilt graag geloven dat het niet zo is, dat ze begaan met je zijn. Maar praktijk wijst anders uitquote:Op maandag 25 februari 2013 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die dokter heeft er geen last van dat jij pijn hebt. Like he gives a shit
Ja er werd ook gezegd dat dit een luie oplossing is omdat dat ding wel op z'n plek blijft. Maar als iemand voor de 1e x met een verzakking komt is een traditionele operatie net zo goed, voor hetzelfde geld heb je geen 2e operatie/matje nodigquote:Op maandag 25 februari 2013 23:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Naja dat gevoel krijg je wel ja. Je wilt graag geloven dat het niet zo is, dat ze begaan met je zijn. Maar praktijk wijst anders uit
En zeker een second opinion aanvragen als je twijfelt!
Nou maar eens kijken wat ze woensdag te melden hebbenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja er werd ook gezegd dat dit een luie oplossing is omdat dat ding wel op z'n plek blijft. Maar als iemand voor de 1e x met een verzakking komt is een traditionele operatie net zo goed, voor hetzelfde geld heb je geen 2e operatie/matje nodig
En dan kunnen we weer verder zeikenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou maar eens kijken wat ze woensdag te melden hebben
Hoe is het nu met je heup inmidels?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:30 schreef Puckzzz het volgende:
Maarrrrrr....ik ben er via een tip en een linkje naar Youtube ook achter gekomen wat er met mijn heup aan de hand was. Terwijl de dokter eerst een standaard lijstje aan het afwerken was. Medicijn A. Werkt niet. Medicijn B. werkt ook niet. Hm...ok foto dan maar? etc.etc.
En ondertussen loop jij met fikse pijn en maar wachten op uitslagen.
Lief dat je dat vraagtquote:Op maandag 25 februari 2013 23:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je heup inmidels?
Lekker is dat ja.. Vooral als ze dan vlak voor 13.00u komen en je je bedenkt hoeveel meer slaap je gehad had kunnen hebbenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vroeg opstaan omdat er een monteur komt die er om 8 uur kan zijn, maar ook om 13 uur.
Maar dan moet ik dus wel zorgen dat de hond voor 8 uur is uitgelaten. Altijd zo'n fijne situatie
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lekker is dat ja.. Vooral als ze dan vlak voor 13.00u komen en je je bedenkt hoeveel meer slaap je gehad had kunnen hebben
Ik moest lachenquote:
En als het uitgerekend in de VS verboden is zou ik me zéker even op het hoofd krabben. Met medicatie zijn ze echt heel coulant, als je een medicijn wil hebben dat in heel Europa niet meer verkocht mag worden kun je daar vaak gewoon bij de Wallmart halen zonder receptquote:Op maandag 25 februari 2013 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Was bij radar
Nu zeg ik niet dat het per se mis hoeft te gaan maar als er een alternatief is. Het is niet voor niets ergens op de wereld verboden
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Het is vooral dat mijn bril al 100 jaar oud is en niet meer aan mijn sterkte voldoet, dus ik zie zelf niet zo heul veul.
En ik hoop uiteraard dat deze meneer zoveel mogelijk voor me doet, dan helpt het wel om er een beetje fris uit te zien en het domme blondje uit te hangen![]()
. En domme blondjes met een bril zijn een hoax, dat weet iedereen
ik denk pas eind aprilquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En als het uitgerekend in de VS verboden is zou ik me zéker even op het hoofd krabben. Met medicatie zijn ze echt heel coulant, als je een medicijn wil hebben dat in heel Europa niet meer verkocht mag worden kun je daar vaak gewoon bij de Wallmart halen zonder receptik kreeg daar een erge allergische reactie op iets en heb in de supermarkt antihistaminepillen gehaald. Nog nooit iets gehad dat zo enorm goed werkte.. Alleen thuis bleken die pillen hier verboden te zijn omdat je er zwaar van kunt gaan hallucineren
/verhaal
Goedemorgen
SQ, ik las dat ik je mag feliciteren!wat een fijn nieuws! Wanneer hoor je meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |