weisses pumps jahwohlquote:
ja precies, met petticoat uiteraardquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
nu ik het weer zit te bekijken heb ik inderdaad de witte besteld.... in de veronderstelling dattie lichtblauw was
als je op de blauwe klikt is de rozenprint anders, toch??
Verwarring
Ik vind de witte toffer dan de lichtblauwe eigenlijk dus carequote:Op maandag 25 februari 2013 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
nu ik het weer zit te bekijken heb ik inderdaad de witte besteld.... in de veronderstelling dattie lichtblauw was
Verwarring
klopt. Muts. Gelukkig ben je er op tijd bijquote:Op maandag 25 februari 2013 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Verwarring
Mhehehehequote:Op maandag 25 februari 2013 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Verwarring
Ohja, die moet ik ook nog maken!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies, met petticoat uiteraard
huuuuuuuuhhhhhquote:
Mooi maar de halslijn lijkt me echt niet lekker zitten. Volgens mij kreukelt die onder je oksels samen tot een propje.quote:
goede keus! En anders ff met een nieuwe jeans in de wasmachinequote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef BBQ-kip het volgende:
print van die "echt' blauwe vind ik minder leuk, dus ik hou het wel bij de witte
ze hebben allemaal hetzelfde model hequote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi maar de halslijn lijkt me echt niet lekker zitten. Volgens mij kreukelt die onder je oksels samen tot een propje.
of zo'n kleurblokje waar ik vroeger ouwe meuk mee ging kleurenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goede keus! En anders ff met een nieuwe jeans in de wasmachine
Oh niet eens zozeer op gelet:D Hier valt het me echt op denk ik?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hebben allemaal hetzelfde model he
dylon?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of zo'n kleurblokje waar ik vroeger ouwe meuk mee ging kleuren![]()
god, hoe heette die troep ook alweer
meestal was het te kleuren spul amper gekleurd, of de verkeerde kleurtoonquote:Op maandag 25 februari 2013 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
Verven in de wasmachine.....twee wassen later je goede kleding verkleurt door de verf die in de leidingen was blijven hangen
79 pond is toch niet zo gek voor een mooie feestjurk?quote:
Voor een arme student welquote:Op maandag 25 februari 2013 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
79 pond is toch niet zo gek voor een mooie feestjurk?
arme studenten doen een afgeragde spijkerbroek en gratis gekregen shirt aan naar feestjes of kleuren een afgeragd shirt met Dylon verfquote:
nee dat valt ook best mee idd, maar ik ga niet naar velen feestenquote:Op maandag 25 februari 2013 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
79 pond is toch niet zo gek voor een mooie feestjurk?
Zulks een waarheidquote:"It's not the having,
it's the getting"
Elizabeth Taylor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |