quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"is dat een uitdaging?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"er zijn geen verliezers in die situatie."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets zou het dan gaan worden, beetje gebreezered
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
ik snapte m wwl hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samen naakt, maar wel binnen (vanwege die godskoude kutwinter). Sjonge dat niemand die link ziet![]()
![]()
= ''Er komt seks als we samen gaan slapen''quote:Samen naakt? Beter niet, dit gaat heel "spicy" aflopen.
Jezus mina
Hoe moet ik dat er nou weer uithalen.
Rustig aan.![]()
"Samen naakt" impliceert nog niet dat het binnen is. Ze kan reageren met "Natuurlijk binnen!" of iets in die geest. Je laat een mogelijkheid open, want dat bericht van haar was wel een beetje vaag ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie heeft het over samen naakt buiten dan? Waar haal je dat hele 'buiten' vandaan![]()
Dat je dat niet buiten doet dat snapt elke kip
Maar goed, jij snapt hem gewoon niet en een beetje doordenken is wat teveel gevraagd van jou.
En nu houd ik er over op, beter besteed je je posts aan iemand in dit topic die op dit moment hulp nodig heeft in plaats van proberen per se je gelijk binnen te willen halen![]()
Het is de truuk samen naakt te zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
= ''Er komt seks als we samen gaan slapen''
Jezus mina
Hoe moet ik dat er nou weer uithalen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Ligt uiteraard aan het voorafgaande gesprek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets zou het dan gaan worden, beetje gebreezered
Overigens werkt het voor mij altijd prima.Gewoon een beetje losjes houden. Niet al te veel over nadenken, beetje geinen.
![]()
''samen naakt?''quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is de truuk samen naakt te zijn.
''Lijkt me leuk''.
Rustig aan.![]()
Het is je toch al eens gelukt man? Doe wat je toen deed, maar dan bij een ander.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''samen naakt?''
''Lijkt me leuk''.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En niet eerst nog een uur gaan zitten fokken voordat je terug reageertquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt uiteraard aan het voorafgaande gesprek.
Overigens werkt het voor mij altijd prima.Gewoon een beetje losjes houden. Niet al te veel over nadenken, beetje geinen.
![]()
![]()
Het losjes houden is wel ok, al is een telefoon slechts een middel en geen doel en het beste is vind ik om richting de afspraak te gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt uiteraard aan het voorafgaande gesprek.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Als je seks als een doel ziet is het in mijn opzicht al verspilde moeite.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het losjes houden is wel ok, al is een telefoon slechts een middel en geen doel en het beste is vind ik om richting de afspraak te gaan.![]()
Jaja..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
gelukt man? Doe wat je toen deed, maar dan bij een ander.
Hmm
Moet gewoon even wat meer gezelligheid opzoeken.
Rustig aan.![]()
Het doel is afspreken, wat je ermee doet moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je seks als een doel ziet is het in mijn opzicht al verspilde moeite.
Hm, voor mij is het doel altijd vermaak, plezier.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het doel is afspreken, wat je ermee doet moet je zelf weten
Het resultaat is wel hetzelfde![]()
![]()
Oh? Ik dacht dat kingtoppie maagd was.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is je toch al eens gelukt man? Doe wat je toen deed, maar dan bij een ander.![]()
![]()
Ik laat hem jou de details zelf wel uitleggen, dat is niet mijn plek.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat kingtoppie maagd was.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De volgende ochtend een kater?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, voor mij is het doel altijd vermaak, plezier.
Het resultaat is wel hetzelfde![]()
Kijk hem hosselen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je wilt kunnen we daar verandering in brengen hoor.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Klinkt als een standaard stapavond jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
En bloedneus en blauwe ballen uiteraard.![]()
"Ik leef volgens het adagium "spice up your life", dus geen enkel probleem."quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat stuur je naar een dame die naar je stuurt: Samen naakt? Beter niet, dit gaat heel "spicy" aflopen.
Vraag niet naar hoe we hierbij zijn uitgekomen, maar weet niet goed wat ik moet sturen.
Ze is nu nog in een relatie die eigenlijk al afgelopen is, ook hebben we al paar keer gedated en gekust.
maar weet niet goed wat ik hier op moet terug sturen
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Riskant. Als ze vraagt "wat is adagium" dan is de hele mood naar de klote.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Ik leef volgens het adagium "spice up your life", dus geen enkel probleem."![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Riskant. Als ze vraagt "wat is adagium" dan is de hele mood naar de klote.
Rustig aan.![]()
Nou ja, dan is ze toch niet leuk genoeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Riskant. Als ze vraagt "wat is adagium" dan is de hele mood naar de klote.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Goed punt. Wel gelijk zekerheid.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dan is ze toch niet leuk genoeg.![]()
![]()
Baas. Maar ik snap het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je wilt kunnen we daar verandering in brengen hoor.![]()
Ik moest adagium googelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Riskant. Als ze vraagt "wat is adagium" dan is de hele mood naar de klote.![]()
![]()
Hot 'n spicy pringlesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay dan zoek ik wel iemand anders om mijn leven spice te geven.![]()
![]()
Spice.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay dan zoek ik wel iemand anders om mijn leven spice te geven.
Ik geef je de maan en de sterren, de wereld in al haar glorie. Niets is te min voor jou. Het spijt me, neem me terug.![]()
![]()
Had jij niet een scharrel, Straw?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay dan zoek ik wel iemand anders om mijn leven spice te geven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had jij niet een scharrel, Straw?![]()
![]()
Wat versta je onder scharrel?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag de pret niet drukken.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Meer dan de helft van de dames die ik ooit op Paiq gesproken heb had "een scharrel". Van de andere helft begon ik steeds meer het idee te krijgen dat ze het gewoon niet verteldenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had jij niet een scharrel, Straw?![]()
![]()
Tuurlijk, vrouwen hebben ook behoefte om iedere week uit zure sloot uitgebaggerd te hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de dames die ik ooit op Paiq gesproken heb had "een scharrel". Van de andere helft begon ik steeds meer het idee te krijgen dat ze het gewoon niet verteldenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Noh noh, zo praat je toch niet over je moeder.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, vrouwen hebben ook behoefte om iedere week uit zure sloot uitgebaggerd te hebben.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En mannen hebben dat nooit he.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de dames die ik ooit op Paiq gesproken heb had "een scharrel". Van de andere helft begon ik steeds meer het idee te krijgen dat ze het gewoon niet vertelden![]()
Geen idee wanneer een mens dat wel mag (nooit, kan ik me zo voorstellen), maar ik deed het ook niet. Ik liet een eventuele date er ook niet om schieten, voor we dat gaan denkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
Nee goed ik mag daar echt niets van zeggen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: