Ik zie de link niet met haar berichtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom tenminste nog met een praktische tip
Beetje flauw.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:20 schreef Dirkos1987 het volgende:
Die van binnen snap ik ook niet zo.
Ik dacht iets van: We kunnen het proberen, dan weten we hoe spicy het wordt?
Samen naakt, maar wel binnen (vanwege die godskoude kutwinter). Sjonge dat niemand die link zietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:20 schreef Dirkos1987 het volgende:
Die van binnen snap ik ook niet zo.
Ik dacht iets van: We kunnen het proberen, dan weten we hoe spicy het wordt?
En deze is niet flauw?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samen naakt, maar wel binnen (vanwege die godskoude kutwinter). Sjonge dat niemand die link ziet
Dus gewoon een random opmerking losstaand van haar bericht.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samen naakt, maar wel binnen (vanwege die godskoude kutwinter). Sjonge dat niemand die link ziet
Nee.quote:
weinig vaags aan. Ze geeft aan er seks komt als ze samen gaan slapen. Niets vreemds aan lijkt me.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het maar een vaag bericht hoor wat ze stuurd.
Sorry hoor, maar als je de link nu nog niet ziet, dan ben je echt zo dom als een baksteenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus gewoon een random opmerking losstaand van haar bericht.
Nee zou m niet gebruiken
Mee eens. Ze is vrij direct. Wees zelf ook direct en ga het niet ontwijken met vage berichtjes...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
weinig vaags aan. Ze geeft aan er seks komt als ze samen gaan slapen. Niets vreemds aan lijkt me.
Je verliest kostbare tijd...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:27 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik wil gewoon weten wat een passende reactie was.. Was benieuwd naar wat andere zouden sturen
"ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat stuur je naar een dame die naar je stuurt: Samen naakt? Beter niet, dit gaat heel "spicy" aflopen.
Vraag niet naar hoe we hierbij zijn uitgekomen, maar weet niet goed wat ik moet sturen.
Ze is nu nog in een relatie die eigenlijk al afgelopen is, ook hebben we al paar keer gedated en gekust.
maar weet niet goed wat ik hier op moet terug sturen
Beter dan de mijnequote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
"ik zie het probleem niet"
"is dat een uitdaging?"
"er zijn geen verliezers in die situatie."
Wie heeft het over samen naakt buiten dan? Waar haal je dat hele 'buiten' vandaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je de link nu nog niet ziet, dan ben je echt zo dom als een baksteen
Ok, ik zal het uitleggen. Samen naakt doe je niet buiten waar het nu koud is, maar liever binnen waar het warm en knus is.dat ik dit moet uitleggen in kleutertaal man
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"is dat een uitdaging?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"er zijn geen verliezers in die situatie."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets zou het dan gaan worden, beetje gebreezered
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
ik snapte m wwl hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samen naakt, maar wel binnen (vanwege die godskoude kutwinter). Sjonge dat niemand die link ziet![]()
![]()
= ''Er komt seks als we samen gaan slapen''quote:Samen naakt? Beter niet, dit gaat heel "spicy" aflopen.
Jezus mina
Hoe moet ik dat er nou weer uithalen.
Rustig aan.![]()
"Samen naakt" impliceert nog niet dat het binnen is. Ze kan reageren met "Natuurlijk binnen!" of iets in die geest. Je laat een mogelijkheid open, want dat bericht van haar was wel een beetje vaag ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie heeft het over samen naakt buiten dan? Waar haal je dat hele 'buiten' vandaan![]()
Dat je dat niet buiten doet dat snapt elke kip
Maar goed, jij snapt hem gewoon niet en een beetje doordenken is wat teveel gevraagd van jou.
En nu houd ik er over op, beter besteed je je posts aan iemand in dit topic die op dit moment hulp nodig heeft in plaats van proberen per se je gelijk binnen te willen halen![]()
Het is de truuk samen naakt te zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
= ''Er komt seks als we samen gaan slapen''
Jezus mina
Hoe moet ik dat er nou weer uithalen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Ligt uiteraard aan het voorafgaande gesprek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets zou het dan gaan worden, beetje gebreezered
Overigens werkt het voor mij altijd prima.Gewoon een beetje losjes houden. Niet al te veel over nadenken, beetje geinen.
![]()
''samen naakt?''quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is de truuk samen naakt te zijn.
''Lijkt me leuk''.
Rustig aan.![]()
Het is je toch al eens gelukt man? Doe wat je toen deed, maar dan bij een ander.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''samen naakt?''
''Lijkt me leuk''.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En niet eerst nog een uur gaan zitten fokken voordat je terug reageertquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt uiteraard aan het voorafgaande gesprek.
Overigens werkt het voor mij altijd prima.Gewoon een beetje losjes houden. Niet al te veel over nadenken, beetje geinen.
![]()
![]()
Het losjes houden is wel ok, al is een telefoon slechts een middel en geen doel en het beste is vind ik om richting de afspraak te gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt uiteraard aan het voorafgaande gesprek.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Als je seks als een doel ziet is het in mijn opzicht al verspilde moeite.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het losjes houden is wel ok, al is een telefoon slechts een middel en geen doel en het beste is vind ik om richting de afspraak te gaan.![]()
Jaja..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
gelukt man? Doe wat je toen deed, maar dan bij een ander.
Hmm
Moet gewoon even wat meer gezelligheid opzoeken.
Rustig aan.![]()
Het doel is afspreken, wat je ermee doet moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je seks als een doel ziet is het in mijn opzicht al verspilde moeite.
Hm, voor mij is het doel altijd vermaak, plezier.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het doel is afspreken, wat je ermee doet moet je zelf weten
Het resultaat is wel hetzelfde![]()
![]()
Oh? Ik dacht dat kingtoppie maagd was.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is je toch al eens gelukt man? Doe wat je toen deed, maar dan bij een ander.![]()
![]()
Ik laat hem jou de details zelf wel uitleggen, dat is niet mijn plek.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat kingtoppie maagd was.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De volgende ochtend een kater?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, voor mij is het doel altijd vermaak, plezier.
Het resultaat is wel hetzelfde
Forum Opties Forumhop: Hop naar: