SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens het cb is de standaard volgens de laatste norm vanaf 4 maanden. Voor F gaat dat dus wel op. Ze was er echt aan toe.
Oh zo bedoelde ik het ook niet. Misschien wat onhandig geschreven.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef laziness het volgende:
Maar kwisted de norm van het cb is niet weer 4 maanden nu omdat ze dan al bijvoeding nodig hebben om voldoende aan te komen
Dat is gebaseerd op onderzoeken over de darmen en allergieen.
Als het voor jullie zo werkt is dat prima natuurlijk maar het is niet de reden van het veranderen van de richtlijn.
hihiquote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef laziness het volgende:
Oh en phaidra
Mijn vent vroeg wat er zo hard rammelde
ons een beetje misleiden, tsssquote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef L4cs4p het volgende:
Phaidra wat een prachtige foto's zeg!!ik ben btw een vrouw, account is van mijn man
Ik moest lachen om Estrys en de collega's om te huilen
Isis sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het doorslapen hem in de oxytocine zit Tinu, het zou me niets verbazen als er bij het kolven minder vrijkomt.
De dag is vast zo voorbij Tinuik kan me goed voorstellen dat je ze mist.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
iemand heeft het gelezen.
Nou ik vind je heel sociaal op fok hoor. Ik heb dan wel oxytocine neusspray gebruikt om het wat te helpen, maar dat is vast ook niet vergelijkbaar met de hoeveelheden bij echt drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het doorslapen hem in de oxytocine zit Tinu, het zou me niets verbazen als er bij het kolven minder vrijkomt.
Stom is. Dat he, en dan wordt er gezegd dat je na bv sneller in slaap valt, maar blijkbaar werkthet niet altijd zo.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het om eerlijk te zijn niet weten wat doorslapen betreft, ik kon met onze hond als hij 's nachts moest met hem in de vrieskou naar buiten om daarna gewoon weer gelijk door te slapen.
AhwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het doorslapen hem in de oxytocine zit Tinu, het zou me niets verbazen als er bij het kolven minder vrijkomt.
Ik heb het ook gelezen, maar het is meer dat mijn geheugen me in de steek laat. Ik lees van alles waar ik op wil reageren, maar hooguit de helft komt ook daadwerkelijk in mijn post terecht
. Bij dezen excuses aan iedereen die ik wel eens vergeet!!
Maar super, dat omdraaien.
Venus in pocketformaat
© loveli
Ahh! Ik had het wel gelezen maar mijn geheugen is belabberd, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het doorslapen hem in de oxytocine zit Tinu, het zou me niets verbazen als er bij het kolven minder vrijkomt.
. Ik had ook gelezen dat Otje haar broek had uitgetrokken (toch
)
. Knap, dat en het rollen. Ik vond E. ineens zo groot toen ze dat kon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vergeet ook regelmatig mensen hoor, maar gelukkig heeft een ander daar dan meestal wel op gereageerd. Doe ik ook even mee met de excuses!Ai, dat klinkt enorm rot. Dat zelfmedelijden lijkt me niet geheel onterechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Krijg je daar medicatie tegen?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ahh! Ik had het wel gelezen maar mijn geheugen is belabberd, sorry. Ik had ook gelezen dat Otje haar broek had uitgetrokken (toch
)
Lief hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Die broek was heel erg per ongeluk hoor, maar ik smelt zo'n beetje van de manier waarop ze haar beentjes in de lucht steekt wanneer er volgens haar daar beneden wat moet gebeuren.
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ai, dat klinkt enorm rot. Dat zelfmedelijden lijkt me niet geheel onterecht. Krijg je daar medicatie tegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lisa zat met haar 5 maanden op ongeveer 5 flessen soms nog 6 als ze een nachtvoeding vroeg. ze had dan flessen van 180 ml en de ene keer gingen die op de andere keer weer niet. Zolang je oplet dat ze niet iedere dag (geef je trouwens borst of flesvoeding?) boven de max komt qua schepjes is er niks aan de hand. Heb je al eens geprobeerd echt een ritme erin te krijgen? Dus dat als ze eigenlijk nog een uurtje moet wachten op haar voeding haar proberen af te leiden wandelen spelen etc zodat ze dan dagt ene uurtje rekt? Bij ons hielp een schema heel goed om die flessen omlaag te krijgen maar heeft ons wel veel moeite gekost haar te laten wennen zonder te laten krijsen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:08 schreef L4cs4p het volgende:
Op hoeveel flessen zitten/zaten jullie kindjes met 5 maanden? Mijn kleintje drinkt zo onregelmatig en zit op zo'n 8 á 9 flessen per 24 uur, een enkele keer op 6 flessen. Drinkt regelmatig maar 60ML en de andere keer weer 165ML. Ben blij dat ik thuis blijf, zo kan hij het lekker allemaal zelf regelen en ik pas me wel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind ze aan de prijs, dus ben ontzettend aan het twijfelen over de stofjes..
Doe je het voor het verkleinen of voor de leuk ? Wij zijn hem gaan gebruiken met 4,5 maand met de babyinzet en zo bleef ze meteen al goed zittenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:56 schreef Kwisted het volgende:
Heeft iemand zin om mij te helpen meedenken??
Ik heb een stokke tripp trapp gekocht in de kleur walnoot
We hebben de stoel ook via marktplaats, incl inzet. Maar wil er dus graag een kussentje bij van zeil ipv stof.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:00 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Doe je het voor het verkleinen of voor de leuk ? Wij zijn hem gaan gebruiken met 4,5 maand met de babyinzet en zo bleef ze meteen al goed zitten(overgenomen voor 35 euro op mp anders was hij me echt veeeel te duur :p )
Ik ben voor! Maar ze vinden het teveel werk geloof ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hoe oud is Otje nu? ik ben de 100e die het zegt maar ik mis een lijstje...kunnen we die niet toch maken met de mensen die er wél in willen staan?
Dat kan natuurlijk ook haha. Dat maakt ook makkelijk schoon.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
E.lin eet een broodje (in de tripp trapp zonder kussentje):
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:09 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ik ben voor! Maar ze vinden het teveel werk geloof ik.
Geef jij al een hele boterham? Gaat dat goed? Ik geef af en toe wel wat korstjes, maar ze kokt nog zo. Ze is er wel gek op.
Misschien zo ff proberen.
Leuke foto trouwens~!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ben voor! Maar ze vinden het teveel werk geloof ik.
Geef jij al een hele boterham? Gaat dat goed? Ik geef af en toe wel wat korstjes, maar ze kokt nog zo. Ze is er wel gek op.
Misschien zo ff proberen.
Leuke foto trouwens~!
[ Bericht 68% gewijzigd door Tante_Soesa op 26-02-2013 12:35:22 ]
Goeie timing was 't iddquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:15 schreef Estrys het volgende:
Als je dan wacht zou ik iets langer wachten dan twee dagen nadat de oudste vier wordtIedereen moet er heel hard om lachen. Maar ik haal nu al de geboortedata door elkaar
Yes Kyara, goede stats! Ze gaan lekker zo te lezen. Omentielvo ook!
En langer dan 1 jaar en 2 weken. Ik haal de jaartallen door elkaar....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:15 schreef Estrys het volgende:
Als je dan wacht zou ik iets langer wachten dan twee dagen nadat de oudste vier wordt Iedereen moet er heel hard om lachen. Maar ik haal nu al de geboortedata door elkaar
ik ben wel blij met 12-6-12quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dank allen![]()
Soesa ik kan me in jouw geval voorstellen dat je niet te lang wil wachten.
En idd je weet toch nooit wat wijsheid is. Dat kan iedereen alleen maar voor zichzelf bepalen!
Oh hier haal ik de geboortedata niet door elkaar. Bij de oudste moest ik steeds nadenken over.de datum10 zat steeds in mn hoofd
(10-7-10 is ook logischer dan 11-7-10
)
Kyara fijn dat ze zo goed groeien!
Wauw Son, wat knap van E!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
Kan ik me helemaal voorstellen phaidra![]()
Oh en even trots doen: ze tijgertvooral dr achteruit, maar ach. Mn dametje wordt groot
Wat knap! Snelle damequote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
Kan ik me helemaal voorstellen phaidra![]()
Oh en even trots doen: ze tijgertvooral dr achteruit, maar ach. Mn dametje wordt groot
Nope. Ik weet ook niet waarom. Maar ik kon er niet echt van genieten helaas.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:48 schreef Enfermera het volgende:
Skoap ik heb hier hetzelfde idd.. hihiNee vind je het niet leuk? Wat daarna komt wel hoop ik? Joh, en dan wacht je toch nog ff
gewoon doen waar je je goed bij voelt!
Wat jammer joh. Haha jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:44 schreef Skoap het volgende:
[..]
Nope. Ik weet ook niet waarom. Maar ik kon er niet echt van genieten helaas.
Al vond ik het natuurlijk wel heel bijzonder om hem te voelen schoppen enzo. Maar toch.
Maar kids vind ik helemaal geweldig, zou alleen willen dat ik niet zwanger hoefde te zijn
^^quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:45 schreef Skoap het volgende:
Coco ook hier nog even sterkte lieverd
Ik zou daar ook van schrikken maar hopelijk is het niks
Direct erna, dus dat is wel fijn. De longarts heeft het voor me geregeld, kan na de echo bij hem terecht. Hij kan me namelijk prima vertellen of het iets onschuldigs is of niet. Zo niet, dan verwijst hij me door. Wel heel lief, op deze manier weet ik heel snel waar ik aan toe benquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
Coco, wat schrikken joh! Ik kan me voorstellen dat je er wat bang van wordt. Hopelijk is het onschuldig! Krijg je na de echo snel een uitslag?
Geen idee. Kon hij niks over zeggen. Mja, je bent toch altijd een beetje bang voor iets Heel Ergs. Mgoed, overmorgen weet ik het al.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:58 schreef Ticootje het volgende:
Coco, wat een schrik. Wat kan het zijn?
Ja, van die ongecontroleerde prematurenbewegingen. Ze bewegen nog een beetje alsof ze in de buik zitten. Daarom komt donderdag ook de fysio langsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:55 schreef L4cs4p het volgende:
Kyara je meiden nu al een poging tot rollen![]()
Weet wel waar je aan begintquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil best een lijst maken en bijhouden !
Maak ik een tabel. Maak ik een screenshot van en klaar toch ?
Zet iedereen die er in wil nu even zn gegevens neer"
Naam user- naam baby (of afkorting)- geboorte datum- bijzonderheden (bv 2e kind/ivf/tweeling etc. als je wilt)
Ik noem hem hier vaak 'de mini' of als afkorting I. (hij heet I.van).quote:
Dat overkomt elke moeder.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:27 schreef Zolena het volgende:
Ik heb net in zijn vinger geknipt met nagels knippen...![]()
Kwisted, F.leur, 22-9quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
Naam user- naam baby (of afkorting)- geboorte datum- bijzonderheden (bv 2e kind/ivf/tweeling etc. als je wilt)
Zo, bedoelde ik het niet hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:00 schreef L4cs4p het volgende:
Kyara aii sorry![]()
Kleinzusje wat een post![]()
ik heb zelf geen account dus dan gebruik ik die van mijn man wel
Enfermera- M. (dochter) - 10-10-2012quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
ik ook. Knippen durf ik niet aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef Kwisted het volgende:
Ik vijl alleen nog, knippen is zo moeilijk
Ik ben zelf zo dislecties als de pest . Zal er naar blijven kijken totie perfect is. Alle hulp is welkom.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:30 schreef Kuukske het volgende:
Consequent hoofdlettergebruik leest ook wel prettig. Bij de kindernamen dan hè. Usernames ook schrijven zoals ze geschreven worden..
Juist leuk toch !quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:48 schreef Kyara het volgende:
Ik heb wel erg veel bijzonderheden erbij... laat die maar weg als ik de enige ben hoor
... Nu heb ik dat dus ook. Bedankt Troetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:14 schreef Troeta het volgende:
kleinzusje ik lees bij jouw babynaam steeds iets anders, iets raars:D Maar kan aan mij liggen hoor
+1quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
... Nu heb ik dat dus ook. Bedankt Troet.
Ik vul wel aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist leuk toch !
De anderen kunnen aanvullen. Bv 2e kind, of 4e kind etc.
Wat mij betreft leuker dan niks
Hier wel. Maar hier kreeg ie t ook met een s weg...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:15 schreef Mangostine het volgende:
Ja dat zeg ik, hij moet iets anders dan de 123. Is de L ook echt groot genoeg voor pap?
als ik niet beter had geweten had die collega me toch knap onzeker kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:19 schreef Rixtje het volgende:
Mangostine wat heb ik dan een luie baby Geert zat pas goed met 10,5 maand
Kruidvatflesje, echt superdingen en geen belachelijke difraxprijzen. En gaan ook niet kapot.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:24 schreef Mangostine het volgende:
Niet te dik, 180/6 nutrilon met 2 schepjes rijstebloem.
Snap ik! Ik denk maar altijd eigenlijk alle kinderen kunnen later zitten, lopen, uit een beker drinken en met vork en mes eten dus ooit komt het wel...maar ja ik heb dan ook luie kinderen Lotte liep pas met 20 maanden dus geduld heb ik welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:25 schreef Mangostine het volgende:
[..]
als ik niet beter had geweten had die collega me toch knap onzeker kunnen maken.
Dat lurkte hij met gemak uit een m op die leeftijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:24 schreef Mangostine het volgende:
Niet te dik, 180/6 nutrilon met 2 schepjes rijstebloem.
Omdat het merendeel van de mensen hier daar behoefte aan lijkt te hebben, omdat veel mensen hier de wiki onhandig vinden, omdat kleinzusje aangeboden heeft het bij te houden en er dus weinig omkijken naar is, omdat het overzicht fijn is (en, wederom, handiger en fijner dan wiki), omdat het een democratisch land is, omdat het 2013 en een prachtjaar is, en omdat het kan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:31 schreef Keshet het volgende:
Waarom hebben we nou ineens weer een lijstje?
Of gewoon je houden aan wat er afgesproken is in feedbackquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:56 schreef Mangostine het volgende:
Ok, na me toch even verdiept te hebben in de lijstjesdiscussie in FB snap ik wel waarom ze afgeschaft zijn.![]()
Moeten we iig afspreken dat wijzigingen binnen 48 uur dienen te worden doorgegeven, en anders wachten tot het volgende topic. Maar we gaan meestal toch vrij snel, qua topics volposten.
Ik wacht nog steeds tot-ie zijn oude ritme weer oppakt, hier nog steeds (idd op de klok af!) 40 min slaapjesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Wahaha ja kwisted dat ken ik. Een paar weken terug had Djenna zon week met slaapjes van drie kwartier .. kon er de klok op gelijk zetten. Dus toen ze weer terug ging naar haar vertrouwde oude schema vorige week zat ik na drie kwartier startklaar op de bank. Lag mevrouw weer vrolijk drie uur te pitten haha. Ze blijven je verrassen.
Het is inderdaad veel prettiger voor de mensen die weg zijn en het niet fijn vonden, om het toch maar niet te doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:10 schreef _evenstar_ het volgende:
En nu is er dat groepje dat het leuk vind, maar jullie zitten hier ook niet eeuwig..
Voor mij hoeft t niet iigquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:57 schreef Keshet het volgende:
En dan gaan we het bijhouden in Excel en screenshots in de op plaatsen?
Als er per se lijstjes moeten komen is het misschien handiger om de lijsten uit oudere topics te kopiëren en bij te werken?
En het merendeel lijkt er behoefte aan te hebben? Dan zal ik wel iets gemist hebben.
Nee het gaat er om dat er voor geheel OUD afgesproken is om het niet te doen en jullie heel eigenwijs het toch weer gaan doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het is inderdaad veel prettiger voor de mensen die weg zijn en het niet fijn vonden, om het toch maar niet te doen.
Ik begrijp er eerlijk gezegd ook niks van. In Z&G en in WOHTS wordt er ook met lijstjes gewerkt en dat gaat ook prima. Maar goed. Laten we er nog lekker pagina's over verder discussiërenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:29 schreef Mangostine het volgende:
Ik snap niet goed wat het probleem is, waarom hebben jullie er zo'n last van?
Het werkt al jaren in de andere topics niet lekker en daaruit is dus de feedback discussie gekomen waarbij het afgeschaft is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:30 schreef Logician het volgende:
Bij z&g werkt het toch ook, of zeg ik nu iets heel stoms?
Ja heerlijk !quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:37 schreef Rixtje het volgende:
KJ spannend![]()
Volgens mij is het nu wel lekker weer om even te wandelen kleinzusje. Tenminste hier fluiten de vogeltjes ik ruik voorjaar!
Maar in andere topics werkt het wél. Blijkbaar is er ook in dit topic behoefte aan een lijstje, getuige de vele vragen ernaar. Volgens mij is dit topic ook wat drukker dan het dreumes/peuter/kleuter topic of vergis ik me?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Het werkt al jaren in de andere topics niet lekker en daaruit is dus de feedback discussie gekomen waarbij het afgeschaft is.
Er zijn honderdduizend manieren geprobeerd. Het werkte allemaal niet. Conclusie we kappen er mee.
Opvallend genoeg zijn het ook alle second time mama's die al een tijdje meedraaien die zeggen het hoeft niet.
Het feit dat een paar van jullie het wel willen maakt ook niet dat het hoeft te gebeuren toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Maar in andere topics werkt het wél. Blijkbaar is er ook in dit topic behoefte aan een lijstje, getuige de vele vragen ernaar. Volgens mij is dit topic ook wat drukker dan het dreumes/peuter/kleuter topic of vergis ik me?
Dat het moeders van 2e kindjes zijn die zeggen dat het niet hoeft houdt toch niet in dat het dan ook maar niet hoeft te gebeuren? Er zijn nu 'nieuwe' users, moeders van 1e kindjes, die het wél handig vinden.
Nouja goed, eigenlijk heb ik ook geen behoefte aan een discussie. Laten we 't lijstje anders PM'en ofzo.
Een dagboekquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Je kan altijd voor jezelf een lijstje maken.
Of een boek schrijven..
post al meer dan 10jr en geen 1st time mama hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Het werkt al jaren in de andere topics niet lekker en daaruit is dus de feedback discussie gekomen waarbij het afgeschaft is.
Er zijn honderdduizend manieren geprobeerd. Het werkte allemaal niet. Conclusie we kappen er mee.
Opvallend genoeg zijn het ook alle second time mama's die al een tijdje meedraaien die zeggen het hoeft niet.
Wat een kutnaamquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:42 schreef Keshet het volgende:
Mag ik ook in de lijst?
Hendrikje, zoon van Keshet. Geboren op 06-12-12 om 16.50 in Rotterdam.
Bijzonderheden:
Meest awesome jongetje op FOK!. 6kg & 60cm. Vindt zijn mobile awesome.
Houdt van slapen en veel eten. Vaak. En veel. En nog meer.
Broertje van het meest awesome meisje op FOK!
Vindt in bad gaan leuk maar uit bad gaan niet. Houdt van wandelen. Liefst in een wandelwagen maar een draagdoek tolereert hij ook omdat z'n moeder dat zo leuk vindt.
Heeft een voorkeurshouding naar rechts.
Zo. Dat lijkt me een goede omschrijving.
niks over de bevalling, stats bij geboorte en maandelijks opvolgend, kleur ogen, merk luiers?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:42 schreef Keshet het volgende:
Mag ik ook in de lijst?
Hendrikje, zoon van Keshet. Geboren op 06-12-12 om 16.50 in Rotterdam.
Bijzonderheden:
Meest awesome jongetje op FOK!. 6kg & 60cm. Vindt zijn mobile awesome.
Houdt van slapen en veel eten. Vaak. En veel. En nog meer.
Broertje van het meest awesome meisje op FOK!
Vindt in bad gaan leuk maar uit bad gaan niet. Houdt van wandelen. Liefst in een wandelwagen maar een draagdoek tolereert hij ook omdat z'n moeder dat zo leuk vindt.
Heeft een voorkeurshouding naar rechts.
Zo. Dat lijkt me een goede omschrijving.
We doen 't lijstje wel via PM ofzo. Dan hebben jullie, regelmatige posters hier in het topic, er geen last vanquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Het feit dat een paar van jullie het wel willen maakt ook niet dat het hoeft te gebeuren toch?
Er zijn in de andere topics vast ook mensen die het op zich wel handig vonden maar er is een gezamenlijke afspraak dus men houdt zich daar aan
Zwangerschap & geboortequote:Op woensdag 27 februari 2013 09:26 schreef laziness het volgende:
Nee het gaat er om dat er voor geheel OUD afgesproken
Jij kan dingen altijd zo goed verwoorden, Coco.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zwangerschap & geboorte
Wachten op het tweede streepje
Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat
Inderdaad, het lijkt erop dat dit een regel is die voor alle topics in OUD geldt![]()
Kleinzusje, ik sla in ieder geval je overzicht op, want ik vind het wel heel handig. Kan ik in één oogopslag zien hoe oud de kindjes zijn, en hoe de leeftijden met elkaar in verhouding staan. Dat gaat namelijk niet met wiki en ook door het in je ondertitel te zetten.
Los daarvan: dat er ooit een afspraak is gemaakt, wil niet zeggen dat er nooit iets aan de afspraak gedaan kan/mag worden. Regels zijn er om verbroken te worden, zeggen ze: ik ben dan weliswaar geen voorstander van regels zomaar verbreken, maar mij lijkt het niet onredelijk om -naar behoefte- regels aan te passen.
Oh, en voor de duidelijkheid: ik zeg niet dat die behoefte een feit is. Ik heb simpelweg het idee dat een groot aantal mensen die behoefte heeft. Maar ik heb nooit een poll gedaan o.i.d., dus ik kan ernaast zitten.
Ah daar kwam die, de dooddoener. Alleen vaste posters mogen een mening hebben. Dat bleek ook al laatst in Z&G waar logician zo aardig was tegen niet vaste posters toen er wat gezegd werd over OP vervuiling.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:47 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
We doen 't lijstje wel via PM ofzo. Dan hebben jullie, regelmatige posters hier in het topic, er geen last van
Nee hoor, niet zorgelijk ofzo. Vond het gewoon erg opvallendquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:34 schreef kleinzusje het volgende:
Fijn coco dat het goed ging gisteren ! En leuk dat ze veel eet. Of is dat zorgelijk ?
mn meisje slaapt. Heb er wat banaan ingekregen en een beetje melk.
Je mag altijd je mening geven. Maar ik snap 't nog steeds niet helemaal. Zie ook de post van Coco, in andere topics staan wel lijstjes. Als er nu een behoefte aan is, die er is als je kijkt naar vele namen die al in het schema staan, wat is er dan op tegen? We vragen niet aan mods om het bij te houden, we vragen niet aan jou om het bij te houden, we regelen het zelf. Ik zie geen probleem?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Ah daar kwam die, de dooddoener. Alleen vaste posters mogen een mening hebben. Dat bleek ook al laatst in Z&G waar logician zo aardig was tegen niet vaste posters toen er wat gezegd werd over OP vervuiling.
Fijn dat haar longen schoon zijn!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik hoop 't ook Mango. De huisarts heeft net ff geluisterd en haar longen zijn gelukkig schoon. Ze vond het ook wel een naar hoestje maar het blijft uitzieken. Echt, ik ben zo klaar met al dat ziek zijn. Tijd voor de lente
+1quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Fijn dat haar longen schoon zijn!
Ah ok. Gewoon honger dus !quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee hoor, niet zorgelijk ofzo. Vond het gewoon erg opvallendGisteren had ze bijvoorbeeld om 18u een fles gedronken. En om 20u begon ze te krijsen alsof ze een maand niet gegeten had
Zat er 2 uur tussen. Eerst even proberen te rekken, maar na een paar minuutjes was het duidelijk dat ze gewoon Heel Erge Honger had, dus fles maar gewoon gegeven, ging helemaal op, en vervolgens ging ze lief slapen
![]()
Wandelen is fijn. Ik had vanmiddag ook even willen gaan wandelen, maar kwam er net achter dat M. de wagen nog achterin de auto heeft, en hij heeft die mee naar zijn werk
Of je leest de feedback discussie daadwerkelijk even. Het werkte 100 jaar niet en is pas recent veranderd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Laziness.. iets wat al honderd jaar zo is hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat dat niet veranderd te worden. Er is genoeg behoefte .. kijk naar de users die hun naam/naam kind/gd doorgeven. Dat jij er geen behoefte aan hebt en omdat het ooit laaaaang geleden is afgesproken door een aantal users (ik kijkecht nooit in het feedbacktopic... dus heb aan de hele discussie niet meegedaan en ik denk een hoop andere users ook niet).
+1quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik snap sowieso niet wat je hier doet Laziness, met je niet baby
pfrr![]()
![]()
Ik ga al terug naar het peutertopicquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:07 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik snap sowieso niet wat je hier doet Laziness, met je niet baby
pfrr![]()
![]()
Ga je dan ook in Z&G het lijstje weg laten halen? En in het kleertjestopic?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik ga al terug naar het peutertopic![]()
Ik zal ook maar niks meer over babykleertjes plaatsen in het kleertjestopic want ik heb geen baby meer.
En in Z&G adviezen of ervaringen geven mag ook al niet meer.
Wordt wel saai zo hoor
Hoi.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:11 schreef Kleurdoos het volgende:
Anyroad, die lijstjes zijn juist afgeschaft i.v.m. privacy van baby's. Het klopt dat je zelf de gegevens van je kleintje doorgeeft, maar het terugkrabbelen wordt toch lastig op het moment dat je het niet meer wil. Dan struinen er tig pdfjes over het net, met naam en geboortedatum van je kind.
Om die reden is het afgeschaft,het is nu allemaal leuk en aardig, tot je erachter komt dat je het toch niet wil.
ook omdat er een regel is dat we posts absoluut niet meer editten nadat t niet meer kan. Spijt van wat je gepost hebt? jammerdebammer. in een hormonale bui maak je wel eens een opmerking over je kind, of een grappige anekdote, die je later toch iets te persoonlijk vond. Begrijp dat je offspring later alles terug kan lezen wat jij over ze hebt gepost.
Wat heeft Z&G met de privacy van je kind te maken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ga je dan ook in Z&G het lijstje weg laten halen? En in het kleertjestopic?
Als jij nou eens de feedback discussie eerst gewoon eens leestquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:12 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ga je dan ook in Z&G het lijstje weg laten halen? En in het kleertjestopic?
Tillen is te zwaar nog. Als ik de trap oploop met haar dan moet ik daarna al even bijkomenquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ah ok. Gewoon honger dus !
Tsja, dat van die wagen is lastig.
Had ik hier laatst ook. Geen draagzak ?
Of is dat nu nog te zwaar ?
Hoe voel je je trouwens ?
SPOILER: offtopic geblaat/gefilosofeer/gespuiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu hoor ik hier niet meer, maar ik heb het altijd jammer gevonden dat het lijstje uit de openingspost is verdwenen (ook in de vervolgtopics). Zulke lijstjes zijn heel gebruikelijk op Fok! en je ziet ze in allerhande topics. Nu is de wens er klaarblijkelijk weer; nieuwe lichting, nieuwe wensen. Heel begrijpelijk. Waarom dat meteen de kop indrukken omdat er ooit een beslissing is genomen (en niet eens per se door een meerderheid, want die discussie is bijvoorbeeld volledig langs mij heen gegaan. En ik weet dat er meer mensen waren die het jammer vonden.)quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:34 schreef laziness het volgende:
+1quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:19 schreef Troeta het volgende:
coco....en dan maken we ons druk om een lijstje...
Het probleem is niet dat Fok! wil censureren, maar dat moeders ineens het idee krijgen dat ze toch hun kind privacy gunnen en dan ineens verzoeken om van alles te censureren. En dat de mods dat dan dus mogen gaan doen, overal namen enzo weghalen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nu hoor ik hier niet meer, maar ik heb het altijd jammer gevonden dat het lijstje uit de openingspost is verdwenen (ook in de vervolgtopics). Zulke lijstjes zijn heel gebruikelijk op Fok! en je ziet ze in allerhande topics. Nu is de wens er klaarblijkelijk weer; nieuwe lichting, nieuwe wensen. Heel begrijpelijk. Waarom dat meteen de kop indrukken omdat er ooit een beslissing is genomen (en niet eens per se door een meerderheid, want die discussie is bijvoorbeeld volledig langs mij heen gegaan. En ik weet dat er meer mensen waren die het jammer vonden.)
Het privacy-argument vind ik wat flauw. Er staan foto's van onze kinderen op het forum, we gebruiken hun namen, delen persoonlijke verhalen. Als je daar rechtlijnig in wilt zijn, zul je rigoureus moeten gaan censureren.
De beslissing is vrij recentelijk genomen en je kan het privacy argument flauw vinden maar dat was slechts een paar maanden geleden wel de aanleiding want 90% komt er op terug om er in te staan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nu hoor ik hier niet meer, maar ik heb het altijd jammer gevonden dat het lijstje uit de openingspost is verdwenen (ook in de vervolgtopics). Zulke lijstjes zijn heel gebruikelijk op Fok! en je ziet ze in allerhande topics. Nu is de wens er klaarblijkelijk weer; nieuwe lichting, nieuwe wensen. Heel begrijpelijk. Waarom dat meteen de kop indrukken omdat er ooit een beslissing is genomen (en niet eens per se door een meerderheid, want die discussie is bijvoorbeeld volledig langs mij heen gegaan. En ik weet dat er meer mensen waren die het jammer vonden.)
Het privacy-argument vind ik wat flauw. Er staan foto's van onze kinderen op het forum, we gebruiken hun namen, delen persoonlijke verhalen. Als je daar rechtlijnig in wilt zijn, zul je rigoureus moeten gaan censureren.
Nou ja, als ze hun lijstje helemaal zelf doen en de mods er geen werk aan hebben, wat is dan het probleem?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:26 schreef laziness het volgende:
[..]
De beslissing is vrij recentelijk genomen en je kan het privacy argument flauw vinden maar dat was slechts een paar maanden geleden wel de aanleiding want 90% komt er op terug om er in te staan.
OUD is het enige forum met 100 lijstjes en de mods hadden er genoeg van. Wie zijn een paar users dan om dat eigenhandig weer terug te draaien?
Dat zijn de gebruikers die de kern van het forum vormen. Alle reden om naar hen te luisteren. In overleg zijn er vast wel zinnige regels te bedenken waardoor de moderators minimaal belast worden en het forum toch kan functioneren zoals dat in de regel functioneert. Zoals ik al zei: er zijn in véél meer topics lijstjes. En reken maar dat mensen daar ook in willen, en weer eruit, en misschien toch weer erin. Er is hier een keer een uitwas geweest, maar dat uit het lijstje willen, was niet aan de orde van de dag. Ik vond het dan ook een erg overhaaste beslissing.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:26 schreef laziness het volgende:
[..]
De beslissing is vrij recentelijk genomen en je kan het privacy argument flauw vinden maar dat was slechts een paar maanden geleden wel de aanleiding want 90% komt er op terug om er in te staan.
OUD is het enige forum met 100 lijstjes en de mods hadden er genoeg van. Wie zijn een paar users dan om dat eigenhandig weer terug te draaien?
Dan voer je de discussie nog een keer in feedback zodat de mods er ook hun zegje over kunnen doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zijn de gebruikers die de kern van het forum vormen. Alle reden om naar hen te luisteren. In overleg zijn er vast wel zinnige regels te bedenken waardoor de moderators minimaal belast worden en het forum toch kan functioneren zoals dat in de regel functioneert. Zoals ik al zei: er zijn in véél meer topics lijstjes. En reken maar dat mensen daar ook in willen, en weer eruit, en misschien toch weer erin. Er is hier een keer een uitwas geweest, maar dat uit het lijstje willen, was niet aan de orde van de dag. Ik vond het dan ook een erg overhaaste beslissing.
Voor mij zou de regel heel eenvoudig zijn: alles wat je over je kind op het forum plaatst, blijft staan. Foto's worden niet weggehaald, namen worden niet vervangen. Maar lijstjes rouleren constant en kunnen best ge-update worden. Het lijkt me ook niet nodig om naar de specifieke reden daarvan te vragen. In het dieettopic stopt iemand ook wel eens ineens met lijnen, of besluit iemand toch niet met het gewicht online te willen. In Z&G zijn de lijstjes ook dynamisch. Dat heb je met lijstjes.
Nou, wat een zonde om het feedbacktopic niet bij te houden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Dan voer je de discussie nog een keer in feedback zodat de mods er ook hun zegje over kunnen doen. Maar er is er maar eentje die de discussie van toen gelezen heeft en kwam tot de conclusie dat men een paar maanden geleden een punt had.
klopt, dat was ik, maar ik heb óók gezegd dat ik de gekozen oplossing niet de meest praktische vind.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Dan voer je de discussie nog een keer in feedback zodat de mods er ook hun zegje over kunnen doen.
Maar er is er maar eentje die de discussie van toen gelezen heeft en kwam tot de conclusie dat men een paar maanden geleden een punt had.
Niet waar ik ook. En ik begrijp het privacypunt, noem mijn mini daarom ook consequent M. Ook in dit lijstje, Behalve in het z&g topic, daar kun je zijn naam vinden en voor mensen die mij kennen zal het zeker niet moeilijk zijn mij te herkennen op dit forum. Maar dat was al zonder dat lijstje, want het z&g topic blijft ook staan. Maar ik denk dat je sowieso alleen maar dingen op het internet moet zetten waarvan je later geen spijt krijgt (ook al begrijp ik dat sommigen daar soms mee de mist in gaan en dat dat ontzettend lastig is voor mods - of voor die mensen als mods er geen tijd voor hebben).quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Maar er is er maar eentje die de discussie van toen gelezen heeft en kwam tot de conclusie dat men een paar maanden geleden een punt had.
Ik heb 'm ook gelezen toen hoor. Toen had ik nog geen baby en hield mij er nog niet mee bezig. Overigens lees ik daar een post van jou (oude nick):quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Dan voer je de discussie nog een keer in feedback zodat de mods er ook hun zegje over kunnen doen.
Hier ook iedere 3 kwartier wakker, ook bij ons in bed. En het hoesten doet haar nu ook gewoon zeer dus meteen huilen. Ik krijg af en toe ook foto's door van mijn manquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:50 schreef Phaidra het volgende:
Soesa, fijn dat de longen schoon zijn! Mijn mini hoest ook zo vreselijk, nog steeds, al 1,5 week. Om de 3 kwartier wakker, tenzij hij bij ons in bed ligt. Sterkte, het is heel zielig om te zien...
Dat gebeurt nog heel vaakquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:59 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb een emo baby. Hij krabt zichzelf de hele tijd open.
er is al een 06 mnd 6-12mnd topic geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Laat de mods hier een beslissing over nemen? Zusje geeft zelf al aan dat ze tot 19-7-13 de boel bijhoudt. En wie is er daarna aan de beurt? Ik zou niet zitten wachten op desktopvervuiling van m'n eigen pc.
Plus: privacy is een hele belangrijke reden om naam en foto's van kinderen, die er zelf niets over te zeggen hebben, niet op internet te zetten. Iedereen, maar dan ook écht iedereen kan die foto's rechtermuis-klik-opslaan als. Staan jullie daar wel eens bij stil als je een foto van je kind hier plaatst?
Als er dan toch ergens voor gepleit zou moeten worden is het het splitsen van het topic. Ik voel me met Billie al maanden niet thuis in dit topic omdat het alleen over slapen gaat. Maar goed. Om er niet op te reageren ligt bij mijzelf, dus dat doe ik dan ook niet.
Laat de mods hier een beslissing in nemen, uiteindelijk zijn zij verantwoordelijk voor OUD. En je kunt op je klompen aanvoelen dat, wanneer er gewijzigd moet worden, zij de klos zijn. En waarom werkt een wiki niet? Maak een wiki-account aan, gebruik de ctrl-f combinatie. Tik in wat je zoekt, en voila.
I rest my case.
Ah oké, ik wist dat het er vroeger was. Ik wist niet dat het niet werkte.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
er is al een 06 mnd 6-12mnd topic geweest.
werkte niet.
En dan hebben we straks weer een jankert die het toch niet wilt en dan roepen we met z'n allen nee we gaan niet aanpassen. Die jankt nog ff wat meer een boehoe, krijg je het gezeik dat de ene helft vind dat er een uitzondering gemaakt kan worden en de andere helft niet. Mods die kunnen gaan editten omdat de discussie uit de hand loopt. Gezeik met de forum admins die graag om de hoek komen kijken in oud als er weer een een kansloze rel is ontstaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:50 schreef Phaidra het volgende:
Coco... Wat een vreselijke gedachten. Begrijpelijk wel dat dat door je hoofd schiet, maar ik hoop dat morgen blijkt dat al je zorgen onterecht zijn
.
Soesa, fijn dat de longen schoon zijn! Mijn mini hoest ook zo vreselijk, nog steeds, al 1,5 week. Om de 3 kwartier wakker, tenzij hij bij ons in bed ligt. Sterkte, het is heel zielig om te zien...
Lijstjes... Ik begrijp de bezwaren wel. Persoonlijk vind ik het vooral voor het babytopic handig, omdat 2 maanden leeftijdsverschil al veel uitmaakt voor de ontwikkeling. Degenen die nu in de lijst staan, zijn zich ook bewust van de gevolgen (d.w.z. er wordt niets verwijderd omdat een user second thoughts heeft). Lijkt me dan toch prima?
Dat de koorts al zakt is een goed tekenquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier ook iedere 3 kwartier wakker, ook bij ons in bed. En het hoesten doet haar nu ook gewoon zeer dus meteen huilen. Ik krijg af en toe ook foto's door van mijn man, ze ziet er zo belabberd uit. Echt zielig! Koorts was wel gezakt, ze heeft nu 37,4 hoorde ik net
Hoe is het nu met I.?
Neuj allebei zijn leuk, leedvermaak en meegrijnzen wat wil je nog meerquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
of 1 voor de zeurmoeders en de toffe moeders *grijns*
en men mag zichzelf indelen, en als dat verkeerd gaat, mogen we stenigen
Psies. In de eerste weken / maanden had ik niet zoveel met de oudere baby's, kon me gewoon niet voorstellen dat mijnes dat ook ooit ging doen! En nu heb ik dat weer met de heel jonge baby's, het lijkt alweer zo lang geledenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:05 schreef Ticootje het volgende:
En over het niet thuis voelen in een topic, als er 3 pagina's wordt vol geschreven over rollende babies, schepjes per fles en ga maar door, dan denk ik ook niet ons ding (nog). Maar om daar een topic voor te splitsen. Dan splitsen we meteen welke babies wel en niet slapen.
Dat kreeg ik ook te horen bij 2 mndquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:10 schreef Estrys het volgende:
Coco, het is gewoon niks ernstigs punt![]()
Vanochtend bij CB geweest. Eerste prikjes gehad. Ik ben heel nuchter in die dingen en ik heb het bij de oudste echt nooit heel zielig gevonden maar bij haar.Och wat gilde ze. Het ging echt door merg en been, zelfs de arts kwam even kijken. Zo hard en schel.
Maar verder weer goed gekeurd.
7 weken: 4750 gram en 54 cm
Ze groeit echt heel goed. Mocht ook wel een voeding minder doen. Blijft het een raar advies vinden met borstvoeding op vraag. Ik merk overigens vaak dat mensen verbaasd reageren als je zegt dat de borstvoeding heel goed gaat, ook bij het cb. Zo raar is dat toch niet?
Moeders die nauwelijks problemen ondervinden met borstvoeding praten daar dus ook niet over, want geen noodzaak. Moeders die wel problemen hebben praten er wel over, ergo, het cb hoort vooral problemen. Tel daarbij op dat een groot deel van de moeders rond 7 weken al gestopt is of advies vraagt over afbouwen ivm binnenkort stoppen dan is je plaatje compleet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:10 schreef Estrys het volgende:
Coco, het is gewoon niks ernstigs punt![]()
Vanochtend bij CB geweest. Eerste prikjes gehad. Ik ben heel nuchter in die dingen en ik heb het bij de oudste echt nooit heel zielig gevonden maar bij haar.Och wat gilde ze. Het ging echt door merg en been, zelfs de arts kwam even kijken. Zo hard en schel.
Maar verder weer goed gekeurd.
7 weken: 4750 gram en 54 cm
Ze groeit echt heel goed. Mocht ook wel een voeding minder doen. Blijft het een raar advies vinden met borstvoeding op vraag. Ik merk overigens vaak dat mensen verbaasd reageren als je zegt dat de borstvoeding heel goed gaat, ook bij het cb. Zo raar is dat toch niet?
Terwijl je het daar juist over zou willen hebben lijkt me. Zonder veroordeeld te worden. Toch ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:22 schreef Estrys het volgende:
Nou ja ik moet eerlijk zeggen als ik over drie weken weer zou moeten gaan werken dan ging ik het waarschijnlijk ook afbouwen. Denk ik. Maar dat is lekker niet aan de orde. En bij Seb heb ik het maar vijf weken volgehouden. Dus ik heb ook nooit reacties meegemaakt wat dat betreft. Maar ik snap.
Ik heb overigens maar mijn mond gehouden over het buikslapen. Somethings are better left unsaid vond ik.
Ja had je daar een mening over??quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:25 schreef mignonne het volgende:
oh slaapt ze toch op haar buik nu ja?
Nouja je hebt gelijk hoor. Je moet de afweging maken, heb je zin om de discussie aan te gaan over iets wat uiteindelijk je eigen keuze en verantwoordelijkheid is.
that's the spiritquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja had je daar een mening over??![]()
Bij een tweede leer je het wel af om alles te vertellen op het CBik zocht ook geen bevestiging of zo dus waarom zou ik het dan zeggen? Die heb ik echt niet nodig van zo'n wvk die van die rare adviezen geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |