Tante Soesa, en wanneer gaan jullie beginnen?
ik wil ook
Kuukse, F.leur heeft vandaag ook prikjes gehad. Zielig he

Gelukkig heeft ze er niet zoveel last van.

voor je mini
Phaidra

Wat een geweldige foto's!! Waar zijn ze gemaakt?
Isis, knap van je om er voor uit te komen. Praten is goed. Veel sterkte
Zoë, beterschap meid!
Ophelia, wij zijn met 4,5mnd begonnen met bijvoeden. Meer zo van.. dan kan ze vast een beetje oefenen er zal toch niet veel ingaan. En tegen de tijd dat ze dan 6mnd is kan ze echt eten. Máár ze at meteen super goed! Echt 'mjam mjam mjam' geluiden en ze slobberde het zo naar binnen. Eerst fruithapje (peer geloof ik van olvarit) en daarna groente en fruit van olvarit. Ze weigert niets en vind alles lekker. Nu zelf aan het pureren en dat lust ze ook, maar minder graag soms. De smaken zijn natuurlijk wat specifieker, olvarit vind ik wat vlak qua smaak.
Maargoed, onbedoeld eigenlijk eet ze nu dus al best veel bijvoeding. Zeker 1,5 (klein) potje per dag. Groente en fruit afgewisseld.
Pap heb ik savonds geprobeerd om haar door te laten slapen. (ik was een beetje moedeloos..) Maar dan moet ik eerst afkolven en dan de fles geven, dat vind ik omslachtig en ben ik mee gestopt. Ze slaapt er niet beter door. Ze wordt niet wakker van de honger namelijk. Nu gebruik ik het ook om potjes wat te binden, peer bijv want dat is heel nat.
En het werkt wel. Kwam ze eerst 80-100gr per week aan. Nu 150-200gr
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens het cb is de standaard volgens de laatste norm vanaf 4 maanden. Voor F gaat dat dus wel op. Ze was er echt aan toe.