abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123334542
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Great moms have happy kids and dirty houses... :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123335085
Tante Soesa, en wanneer gaan jullie beginnen? ik wil ook :@

Kuukse, F.leur heeft vandaag ook prikjes gehad. Zielig he ;( Gelukkig heeft ze er niet zoveel last van. :* voor je mini

Phaidra O+ O+ Wat een geweldige foto's!! Waar zijn ze gemaakt?

Isis, knap van je om er voor uit te komen. Praten is goed. Veel sterkte :*

Zoë, beterschap meid!

Ophelia, wij zijn met 4,5mnd begonnen met bijvoeden. Meer zo van.. dan kan ze vast een beetje oefenen er zal toch niet veel ingaan. En tegen de tijd dat ze dan 6mnd is kan ze echt eten. Máár ze at meteen super goed! Echt 'mjam mjam mjam' geluiden en ze slobberde het zo naar binnen. Eerst fruithapje (peer geloof ik van olvarit) en daarna groente en fruit van olvarit. Ze weigert niets en vind alles lekker. Nu zelf aan het pureren en dat lust ze ook, maar minder graag soms. De smaken zijn natuurlijk wat specifieker, olvarit vind ik wat vlak qua smaak.
Maargoed, onbedoeld eigenlijk eet ze nu dus al best veel bijvoeding. Zeker 1,5 (klein) potje per dag. Groente en fruit afgewisseld.

Pap heb ik savonds geprobeerd om haar door te laten slapen. (ik was een beetje moedeloos..) Maar dan moet ik eerst afkolven en dan de fles geven, dat vind ik omslachtig en ben ik mee gestopt. Ze slaapt er niet beter door. Ze wordt niet wakker van de honger namelijk. Nu gebruik ik het ook om potjes wat te binden, peer bijv want dat is heel nat.

En het werkt wel. Kwam ze eerst 80-100gr per week aan. Nu 150-200gr :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens het cb is de standaard volgens de laatste norm vanaf 4 maanden. Voor F gaat dat dus wel op. Ze was er echt aan toe.
pi_123335201
Ahw, arm meiske. Billie ligt al onder zeil met koorts. Die was zo vertrokken om half 7. Hopelijk heeft ze er niet te veel last van Kwis.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_123335757
Kwisted, de foto's zijn gemaakt bij Fewer's View: http://www.fewer.nl/

Ik ken haar van de fotoclub waar ik lid van ben (maar zij is way professioneler dan ik ;)).
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 februari 2013 @ 19:14:40 #5
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123335965
Maar kwisted de norm van het cb is niet weer 4 maanden nu omdat ze dan al bijvoeding nodig hebben om voldoende aan te komen ;)

Dat is gebaseerd op onderzoeken over de darmen en allergieen.

Als het voor jullie zo werkt is dat prima natuurlijk maar het is niet de reden van het veranderen van de richtlijn.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123336218
Isis, heel sterk van je om dat toe te geven en hulp te zoeken. Ik hoop dat je je gauw beter voelt.

Zoe, balen. Beterschap!

Phaidra, wat een leuke fotoshoot zeg!

Minneola, hier wordt ook nog zo'n minimaal 5-6 keer bv gegeven en dat met mijn 9,5 maand oude knul. Hij vindt nachtvoedingen gewoon nodig en komt nog zo'n 2 keer s'nachts.

Weet niet meer wie het wensde, maar dag is idd voorbij gevlogen. Verheug me zelfs een beetje op een vrije avond maar ook erop mijn baby & kleuter morgen weer te zien.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_123336506
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef laziness het volgende:
Maar kwisted de norm van het cb is niet weer 4 maanden nu omdat ze dan al bijvoeding nodig hebben om voldoende aan te komen ;)

Dat is gebaseerd op onderzoeken over de darmen en allergieen.

Als het voor jullie zo werkt is dat prima natuurlijk maar het is niet de reden van het veranderen van de richtlijn.
Oh zo bedoelde ik het ook niet. Misschien wat onhandig geschreven. :)
  maandag 25 februari 2013 @ 19:25:49 #8
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123336672
Oh en phaidra }:|
Mijn vent vroeg wat er zo hard rammelde O+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123337629
Isis :*

Phaidra, wat een mooi mannetje. En dat pakje (mocht je dat pakje ooit weg doen.. Luuk vindt hem ook erg mooi!)
KZ, je meisje ziek, en jij ook. Beterschap!

Een einde van een periode breekt aan. Vandaag hadden Luuk en ik onze laatste dag saampjes. Vanaf woensdag gaat hij mee naar de gastouder. Ik vind er niks aan, ik weet dat t wel goed zal gaan, maar ondertussen vind ik het stom.
*poef* nu is het weg
pi_123337934
Isis wat goed dat je aan de bel getrokken hebt. Hopelijk knap je snel weer wat op :*

Mijn baby slaapt eindelijk. Ze sliep vandaag overdag steeds een half uurtje maximaal en dan weer wakker en vaak willen drinken. Regeldagje? Vervelend dat net vandaag mijn collega's met 8 man kwamen. Van 17 tot 18 ook nog eens. Had kleuter al naar opa gestuurd om daar te eten.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_123339107
Phaidra ! Zo lief ! *;
Kwisted: je mooie meid is een lekker bekje O+
Soesa : Go 4 it *O*
Kuukske: Lekker dat ie ligt te slapen
Zol: Heerlijk, je vakantie
Kaatje: thx ! Luuk wordt groot .
Es: Fijne timing ;)
Tinu: :*
Rest: bijgelezen met snothoofd O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_123339233
Phaidra wat een prachtige foto's zeg!! O+ ik ben btw een vrouw, account is van mijn man :P

Ik moest lachen om Estrys en de collega's om te huilen :P

Isis sterkte!
pi_123339717
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef laziness het volgende:
Oh en phaidra }:|
Mijn vent vroeg wat er zo hard rammelde O+
hihi O+

KJ, je bent al niet de eerste die dat vraagt :D maar ik denk dat ik 'm bewaar voor een eventuele tweede ;).

Oh en alweer je laatste dag samen verlof... Dat is ook stom!! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123340027
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef L4cs4p het volgende:
Phaidra wat een prachtige foto's zeg!! O+ ik ben btw een vrouw, account is van mijn man :P

Ik moest lachen om Estrys en de collega's om te huilen :P

Isis sterkte!
ons een beetje misleiden, tsss

Geen zin in een eigen account? :)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123341377
Mijn baby lag vandaag tot drie keer toe "ineens" op haar buik :o
pi_123341893
Vandaag bij de fysio geweest. Bram heeft geen blokkade. Oefeningen mee. De manier van het cb om hem te stimuleren vond ze echt niet goed. Op die manier zou hij juist nog meer een hekel aan z'n slechte kant krijgen. Door hem te verleiden zelf z'n hoofd naar de andere kant te leggen zonder dwang of forceren zal hij zich er prettiger bij voelen om ook die kant te gebruiken.

En meneer ligt nu te slapen op z'n slechte kant. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123342745
KJ, wat moeilijk dat het jullie laatste dag samen is. Geniet er maar extra van :*

Estrys wat leuk omschreven. Jammer dat je collega's net onder het huiluurtje kwamen

Tico wat leuk dat ie op zijn slechte kant slaapt nu.

En welkom L4cs4p (ik heb een paar keer moeten kijken of ik het goed schreef)

Mijn dochter houdt ervan als ik voor haar zing. Maakt mij gelukkig. Is er tenminste eentje die mijn zangstem waardeer.
En een smeltmomentje. Ik gaf Riley vandaag bv en het hondje van mijn ouders was er ook. En Riley heeft het hondje als kussen gebruikt. Zo lief O+
  maandag 25 februari 2013 @ 20:57:13 #18
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123342970
Lief Omentielvo O+

Mijn kind wil niks van me weten. 't is alleen maar goed bij papa :(
pi_123343344
KJ, sterkte. Ik vond het einde van de verlof periode ook niet leuk.

Kwisted, fijn dat ze zo goed groeit.

Estrys, jammer dat je collega's tijdens het huiluurtje kwamen.

Tico, fijn dat de fysio herkende dat het cb advies niet goed was. Jammer dat het stimuleren nog niet zo werkt.

L4cs4p welkom. Leuk dat je mee komt kletsen.

Omen O+

Ik belde net met mijn lief, 2 keer en beide keren begon mijn baby te huilen. Nu mis ik hem weer heel erg en wil ik naar huis :(

PE, heb ik ook met mijn Kleuter, die brult als ik iets doe, want papa kan het allemaal beter. Hopelijk gaat het gauw over.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_123343725
Welke tips heb je gekregen tico? Wij moeten donderdag naar het cb, wil dan even naar zijn koppie laten kijken. Maar alleen als ik een fijne arts heb. Normaal gaan we op maandag, en dan werkt er een stomme arts. Nu een keer op donderdag en nu weet ik niet wie we krijgen. Als we donderdag de stomme arts hebben dan wil ik sowieso een afspraak maken bij de fysio voor Luuk.

Ik heb trouwens echt wel weer zin om te werken. Even wat anders dan voeden en poepluiers (die Luuk blijft poepen. Elke luier is het raak ongeveer. Sofie stopte er mee rond deze tijd).
*poef* nu is het weg
pi_123344220
Bij ons komt de fysio vrijdag kijken ^O^

Mijn kind heeft mij aangestoken, qua snotteren en hoesten. Alleen is hij vrolijk en ben ik er ziek van. :|W
pi_123345517
Wel meegelezen. maar even geen puf om te reageren. Morgen weer een dagje. Gaat Djenna even een paar uur op proef bij de buurtjes waar ze aankomend weekend blijft. Lekker lang wandelen met de hond :)

Tinu nog 1 dagje. Zet hem op!
Gemis is ruk .. zeker als je ze op de achtergrond dan ook nog hoort huilen en jij mijlenver bij ze vandaan bent.

Welkom L4! Haha noem je gewoon zo :p
pi_123346091
O en Djenna heeft vandaag voor het eerst banaan op en ze vond het lekker. Het ging maar om een paar hapjes maar dat maakt niet uit :) .. begin is gemaakt.
pi_123347140
Kj, Bram kan heel goed zelf de slechte kant op draaien, maar z'n vertrouwde houding is fijner. Door hem door te draaien naar z'n buik rekken we de spier in z'n nek. En als hij op z'n rug ligt z'n onderlijf iets draaien tot hij zelf z'n hoofd ook die kant op draait en dan rustig onderlijf terug draaien. Niets forceren of duwen en trekken. Zelf laten doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123356298
Tinu
Aww kan ik me goed voorstellen

PE
Papapapapa was het hier ook gister. Ik was helemaal niet meer interessant -O- :9

Beterschap mango!

Phaidra O+ wat een knapperd!

Omen wat lief O+

Vanmorgen een liedje aan gezet op mijn telefoon (goeiemorgen S, 6:45 :O )
Ging ze weer dansen :D haha, ze is echt dol op muziek, leuk om te zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')