SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens het cb is de standaard volgens de laatste norm vanaf 4 maanden. Voor F gaat dat dus wel op. Ze was er echt aan toe.
Oh zo bedoelde ik het ook niet. Misschien wat onhandig geschreven.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:14 schreef laziness het volgende:
Maar kwisted de norm van het cb is niet weer 4 maanden nu omdat ze dan al bijvoeding nodig hebben om voldoende aan te komen
Dat is gebaseerd op onderzoeken over de darmen en allergieen.
Als het voor jullie zo werkt is dat prima natuurlijk maar het is niet de reden van het veranderen van de richtlijn.
hihiquote:Op maandag 25 februari 2013 19:25 schreef laziness het volgende:
Oh en phaidra
Mijn vent vroeg wat er zo hard rammelde
ons een beetje misleiden, tsssquote:Op maandag 25 februari 2013 20:02 schreef L4cs4p het volgende:
Phaidra wat een prachtige foto's zeg!!ik ben btw een vrouw, account is van mijn man
Ik moest lachen om Estrys en de collega's om te huilen
Isis sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het doorslapen hem in de oxytocine zit Tinu, het zou me niets verbazen als er bij het kolven minder vrijkomt.
De dag is vast zo voorbij Tinuik kan me goed voorstellen dat je ze mist.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
iemand heeft het gelezen.
Nou ik vind je heel sociaal op fok hoor. Ik heb dan wel oxytocine neusspray gebruikt om het wat te helpen, maar dat is vast ook niet vergelijkbaar met de hoeveelheden bij echt drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het doorslapen hem in de oxytocine zit Tinu, het zou me niets verbazen als er bij het kolven minder vrijkomt.
Stom is. Dat he, en dan wordt er gezegd dat je na bv sneller in slaap valt, maar blijkbaar werkthet niet altijd zo.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het om eerlijk te zijn niet weten wat doorslapen betreft, ik kon met onze hond als hij 's nachts moest met hem in de vrieskou naar buiten om daarna gewoon weer gelijk door te slapen.
AhwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het doorslapen hem in de oxytocine zit Tinu, het zou me niets verbazen als er bij het kolven minder vrijkomt.
Ik heb het ook gelezen, maar het is meer dat mijn geheugen me in de steek laat. Ik lees van alles waar ik op wil reageren, maar hooguit de helft komt ook daadwerkelijk in mijn post terecht
. Bij dezen excuses aan iedereen die ik wel eens vergeet!!
Maar super, dat omdraaien.
Venus in pocketformaat
© loveli
Ahh! Ik had het wel gelezen maar mijn geheugen is belabberd, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het doorslapen hem in de oxytocine zit Tinu, het zou me niets verbazen als er bij het kolven minder vrijkomt.
. Ik had ook gelezen dat Otje haar broek had uitgetrokken (toch
)
. Knap, dat en het rollen. Ik vond E. ineens zo groot toen ze dat kon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vergeet ook regelmatig mensen hoor, maar gelukkig heeft een ander daar dan meestal wel op gereageerd. Doe ik ook even mee met de excuses!Ai, dat klinkt enorm rot. Dat zelfmedelijden lijkt me niet geheel onterechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Krijg je daar medicatie tegen?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ahh! Ik had het wel gelezen maar mijn geheugen is belabberd, sorry. Ik had ook gelezen dat Otje haar broek had uitgetrokken (toch
)
Lief hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Die broek was heel erg per ongeluk hoor, maar ik smelt zo'n beetje van de manier waarop ze haar beentjes in de lucht steekt wanneer er volgens haar daar beneden wat moet gebeuren.
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ai, dat klinkt enorm rot. Dat zelfmedelijden lijkt me niet geheel onterecht. Krijg je daar medicatie tegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lisa zat met haar 5 maanden op ongeveer 5 flessen soms nog 6 als ze een nachtvoeding vroeg. ze had dan flessen van 180 ml en de ene keer gingen die op de andere keer weer niet. Zolang je oplet dat ze niet iedere dag (geef je trouwens borst of flesvoeding?) boven de max komt qua schepjes is er niks aan de hand. Heb je al eens geprobeerd echt een ritme erin te krijgen? Dus dat als ze eigenlijk nog een uurtje moet wachten op haar voeding haar proberen af te leiden wandelen spelen etc zodat ze dan dagt ene uurtje rekt? Bij ons hielp een schema heel goed om die flessen omlaag te krijgen maar heeft ons wel veel moeite gekost haar te laten wennen zonder te laten krijsen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:08 schreef L4cs4p het volgende:
Op hoeveel flessen zitten/zaten jullie kindjes met 5 maanden? Mijn kleintje drinkt zo onregelmatig en zit op zo'n 8 á 9 flessen per 24 uur, een enkele keer op 6 flessen. Drinkt regelmatig maar 60ML en de andere keer weer 165ML. Ben blij dat ik thuis blijf, zo kan hij het lekker allemaal zelf regelen en ik pas me wel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind ze aan de prijs, dus ben ontzettend aan het twijfelen over de stofjes..
Doe je het voor het verkleinen of voor de leuk ? Wij zijn hem gaan gebruiken met 4,5 maand met de babyinzet en zo bleef ze meteen al goed zittenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:56 schreef Kwisted het volgende:
Heeft iemand zin om mij te helpen meedenken??
Ik heb een stokke tripp trapp gekocht in de kleur walnoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |