Als je een headset gebruikt klink je dan ook ver weg? Ik kreeg dezelfde klacht en ik moet gewoon echt goed in de mic praten en niet me hoofd wegdraaienquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:26 schreef FreaZ het volgende:
Ik heb nog steeds problemen met mijn microfoon. Ik klink heel ver weg. Via mobile uncle al het geluid op max gezet (255), maar dit heeft dus geen effect. Iemand enig idee?
En past het?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:27 schreef RobertNL het volgende:
[Crosspost vanuit Chinese webshops topic]
26-02 een Samsung Galaxy SII dock bij UltraOK.com besteld, vandaag binnen gehad en meteen maar even omgetoverd tot een dock voor de Jiayu G3.
Helaas wel een witte ontvangen ipv een zwarte maar wellicht kan ik met deze witte straks nog iemand anders blij maken (want door de super snelle live chat heb ik al weer een zwarte onderweg).
[ afbeelding ]
Kan vanavond pas testen hoe de Jiayu er daadwerkelijk in past maar het aanpassen was een fluitje van een cent
Ik denk dat laatstequote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:52 schreef FastFox91 het volgende:
Klik
Snapt iemand dit?
Total space: 2.50GB
Apps: 407MB
Available: 15.98MB
Waar is de overige 2500-407-15.98 mee opgevuld? Of is de Total space meter verkeerd?
Ja daar was nog wel ruimte voorquote:
Ik heb een aantal apps naar de sd card verplaatst en zoveel apps gebruik ik niet. Ik snap niet dat ik dan alsnog aan de 407MB kom.quote:
Nu vat ik 'em ff niet meer.quote:6. Witte versie krijgt (wit) zilver metalen frame en de zwarte een zwarte metalen frame...
LTE (4G) Frequentieverdeling Nederland:quote:2G: GSM 850/900/1800/1900MHz
3G: WCDMA 2100MHz
~ http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_LTE_networks#Europequote:KPN Netherlands 800/2600 February 2013
Vodafone Netherlands 800/1800 August 2013
T-Mobile Netherlands 800/1800 2013
Tele2 Netherlands 800/2600 2013
als je 4G LTE bedoeld, nee, dat doet hij niet, de netwerk ondersteuning zou 3G+ HSPA+ zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:28 schreef Jethee het volgende:
Hoe zit het met het G4 netwerk? Kan de Jiayu G4 daarmee overweg?
Hoe moet ik dit lezen? Zou je alleen 2g kunnen gebruiken met enkel Vodafone of T-mobile?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:41 schreef shiznuts het volgende:
MTK6589:
[..]
LTE (4G) Frequentieverdeling Nederland:
[..]
~ http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_LTE_networks#Europe
Neuh, eigenlijk niet. Gewoon dat een SIM-slot GSM is en de ander WCDMA.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit lezen? Zou je alleen 2g kunnen gebruiken met enkel Vodafone of T-mobile?
Op die fiets. Ik liep getallen te matchenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk niet. Gewoon dat een SIM-slot GSM is en de ander WCDMA.
Het rapste is dus 2100MHz 3G. De MTK6589/Jiayu G4 biedt vooralsnog geen LTE-ondersteuning.
Nee.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:18 schreef ElmoFan het volgende:
Gebruiken jullie ook custom roms voor jullie G3? Zoja, welke?
DiskUsage geeft aan dat ik slechts 283 MiB ruimte heb voor App Data, waarvan 52 MiB vrij :-/quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:35 schreef Mehari het volgende:
Waar zit jij dan naar te kijken?
Ik heb als interne opslag totale ruimte 2.45GB, apps 500MB, beschikbaar 1.87GB,
SD kaart totale ruimte 29.31GB, is een 32GB SD.
Geen apps op de SD, alleen bestanden.
Voor een goed overzicht installeer DiskUsage uit de Playstore, kan je heel mooi zien waar de opslag ruimte heengaat.
Ik vind de G3 lekker veel app ruimte hebben, vaak is dat nog geen eens 1GB.
Nee. Ik zag dat grote gps logfiles zaten in /data/misc. Daar heb ik er een paar van verwijderd, waardoor Free space is toegenomen. Vervolgens neemt de App Storage ook daardoor toe. De mappen structuur snapte ik niet helemaal, maar moet dit keer wel echt goed komen. [/Android offtopic]quote:
M'n broer wel denk ik. Wat moet ie kosten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:09 schreef Jethee het volgende:
Een G3 (zwart) die ik in januari besteld heb, lange tijd 'zoek' is geweest bij de douane is afgelopen maandag alsnog binnengekomen. Omdat ik in de tussentijd een andere G3 heb aangeschaft, heb ik deze over en 100% nieuw.
Iemand hier nog geïnteresseerd in? Stuur me even een PM. Referenties van andere FOK! ers beschikbaar. Anders zet ik hem vanaf komend weekend op Marktplaats.
Je had het volgende allemaal gedaan en kwam er niet uit, lijkt me sterk hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Tjado het volgende:
Probeer hier de 4.1.2 Official Beta op een G3 te flashen, maar via de SD kaart lukt het niet. Heeft iemand een goede guide om het via de flash tool te doen? Thanks!
Wel de goede instellingen voor internet en maak je gebruik van het goede ''slot'' (aka heb je ingesteld dat videobellen op de sim met data bundel staat).quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:38 schreef BartMcCormick het volgende:
Iemand hier die (vaak) netwerkproblemen heeft met de G3??
Ik heb constant dat ik geen 3G verbinding heb en ook soms ineens 5 minuten helemaal geen verbinding.. Foto's laden duurt soms veel te lang, en heb eigenlijk geen idee waar het aan ligt..
Ik dacht eerst aan Vodafone, maar met m'n blackberry had ik hier nooit last van, met hetzelfde abbo.. Iemand met dezelfde problemen of met tips? Thanks!
Dat zou ik dus niet weten... Is er iets waarin ik zou kunnen herkennen dat m'n instellingen 'fout' zijn dan? Met slot bedoel je waar de simkaart ingaat? Ik gebruik iig maar één simkaart en die zit nu in het slot waar 'G' boven staat.. Wat dat inhoudt weet ik eigenlijk ook niet haha.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wel de goede instellingen voor internet en maak je gebruik van het goede ''slot'' (aka heb je ingesteld dat videobellen op de sim met data bundel staat).
Sim wisselen naar het slot met de W, probeer het dan nog eensquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:18 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Dat zou ik dus niet weten... Is er iets waarin ik zou kunnen herkennen dat m'n instellingen 'fout' zijn dan? Met slot bedoel je waar de simkaart ingaat? Ik gebruik iig maar één simkaart en die zit nu in het slot waar 'G' boven staat.. Wat dat inhoudt weet ik eigenlijk ook niet haha.
Sim gewisseld maar helaas heb ik helemaal geen internetverbinding als hij daarin zit..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Sim wisselen naar het slot met de W, probeer het dan nog eensWil het dan nog niet dan moet je in de instellingen prutsen.
Yep, hier ook.. bij gematigd gebruik (Wifi uit zetten als je niet gebruikt net als GPS en 3G) kan je die twee dagen halen. Anders red je dat nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:35 schreef aukemuis het volgende:
Als ik op een dag veel bel, whatsapp , internet en carkit gebruik heb ik aan het eind van de dag nog 35 procent over denk ik.
Stuur mij pm ik heb eventueel interessequote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:04 schreef Jethee het volgende:
Een G3 (zwart) die ik in januari besteld heb, lange tijd 'zoek' is geweest bij de douane is afgelopen maandag alsnog binnengekomen. Omdat ik in de tussentijd een andere G3 heb aangeschaft, heb ik deze over en 100% nieuw.
Wie kan ik hiermee blijmaken? Stuur me even een PM. Referenties van andere FOK!ers beschikbaar.
Last van de wakelock? Welke firmware?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe lang gaat de batterij bij jullie mee als je wat internet/whatsappt en spelletjes speelt op een dag?
Ik dacht dat de batterij ongeveer 2 dagen mee ging, maar bij mij is hij in de avond/nacht toch wel leeg. Oké, toegegeven, ik heb hem ook redelijk intensief gebruikt de afgelopen dagen, maar volgens mij niet buitenproportioneel veel. Is er iets mis met de batterij?
Verder echt ontzettend blij met de G3, wat een geweldig toestel
Met 3G, WIFI aan toch vaak genoeg (net) twee dagen kunnen halen;quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:18 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Yep, hier ook.. bij gematigd gebruik (Wifi uit zetten als je niet gebruikt net als GPS en 3G) kan je die twee dagen halen. Anders red je dat niet)
Hmm, heb hier volgens mij ook gewoon last van wakelock.quote:Op maandag 1 april 2013 12:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Last van de wakelock? Welke firmware?
[..]
Met 3G, WIFI aan toch vaak genoeg (net) twee dagen kunnen halen;
[ afbeelding ]
Wel in de nacht airplaine mode (+- 0.00 tot 7.00).
Deze dag ook actief wat GPS getest (zoals te zien), schermtijd zat rond de 4+ uur (dat is niet veel).
De wakelock houdt het toestel gewoon te veel aan (heb het zelf ook wel gehad voor een reflash van de software). Daardoor haal je 1 dag maar dan stopt het gewoon. Een reflash van de software heeft bij mij geholpen en ik deed/doe nog met gemak twee dagen met de batterij.
Geen idee. Maar zoals met veel problemen; TItanium backup van je apps en contacten maken. Rom opnieuw flashen en alles terug zetten. Verhelpt vaak veel van de problemen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef mathske1 het volgende:
Mijn vader heeft ook last van een bepaald probleem sinds ik de 4.1 beta op zijn G3 gezet heb. Soms zit er echt een hele vreemde vertraging op zijn geluid. oa als hij gebeld wordt, als zijn wekker afgaat, als hij een filmpje afspeelt. Heeft nog iemand dit ooit voorgehad? Waar zou dit aan kunnen liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |