Maar zoals gezegd... die doet het niet (last time I checked).quote:Op zondag 27 januari 2013 14:10 schreef shiznuts het volgende:
De BG-coupon die we normaal gebruiken is ' b185f7 '.
Over heen gelezen. Thanks buddy.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Maar zoals gezegd... die doet het niet (last time I checked).
Is die niet een beetje te breedquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:16 schreef pecari het volgende:
Docking station.
Deze heb ik besteld
http://www.ebay.com/itm/S(...)me=ADME:L:OC:NL:3160
Lijkt dat dit moet gaan passen.
Ja dat klopt alleen zit alles wel op zijn plaats.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Is die niet een beetje te breed?
Same here, zou ook graag willen weten hoe dit op te lossenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:02 schreef Twiveo het volgende:
Ik was al bekend met de led_wakelock, en weet ook dat na een reboot van het toestel deze weer verdwijnt. Echter heb ik vandaag al meerdere malen mijn toestel gereboot maar de led_wakelock wil maar niet verdwijnen.. Daardoor gaat mijn toestel niet meer in deep sleep en slurpt hij de batterij leeg.
Heb al enkele apps verwijdert maar daarmee is het probleem niet opgelost. Heeft iemand nog een gouden tip voor mij? Want dit is wel heel vervelend zo!!
De beta werkt hier perfectquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:31 schreef Twiveo het volgende:
Wat is de meest recente firmware dan? Ik zit op die van 2911 volgens mij is de nieuwere toch nog in beta?
Hier meermaals op 1 of 2% batterij gehad maar nooit het probleem tegen gekomen (gelukkig).quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:27 schreef Mehari het volgende:
Nou, ik heb wel het idee dat de processor op full speed gaat tijdens het laden.
Dat lijkt volgens CpuSpy in ieder geval,maakt alleen niet zo veel uit dan.
Verder ben ik er nog niet tegen aan gelopen, heb ook geen apps die de rode led aansteken
en ik heb de batterij nog niet leeg genoeg gehad om hem daardoor te activeren.
Ik zal eens wat proberen met de 4.1 Beta die ik nu heb draaien, probleemloos voorlopig.
Bijna niet in te schatten, ga uit van 3 á vier weken als hij nu nog niet geshipped isquote:Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef Coca-Cola het volgende:
De 26e de G3 besteld bij jiayumobileshop in de kleur zilver.
Echter nog geen track and trace code ontvangen..word verzonden via Hong-kong Registered Air Mail.
Ben benieuwd!, iemand een idee over hoelang het zal gaan duren?
Tracking staat daar niet direct bij de order (je moet een apart schermpje openen bij je orders), mocht je hem niet hebben dan moet je gewoon even mailenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef Coca-Cola het volgende:
De 26e de G3 besteld bij jiayumobileshop in de kleur zilver.
Echter nog geen track and trace code ontvangen..word verzonden via Hong-kong Registered Air Mail.
Ben benieuwd!, iemand een idee over hoelang het zal gaan duren?
Gewoon even een microSD kaartje kopen, 8 euro en je hebt 8GBquote:Op maandag 4 maart 2013 22:16 schreef nz1900 het volgende:
Als ik een foto wil maken vraagt ie om een sd kaart ?
Moet ik een sd kaart erin doen of kan het ook anders ?
Ja, mensen hebben al een telefoon in huis die nog niet leverbaar is...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:32 schreef ukga het volgende:
zijn er ook al mensen m et een g4?
ik heb nog steeds mn htc desire hd die blijft bikkelen. zodra die er mee uitscheidt ben ikw el van plan een jiayu te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |