Meid toch.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:27 schreef msacras het volgende:
Ik had niet door dat het oude topic vol zat en kon net in het overzicht geen SC vinden en ik voelde me helemaal naar worden van binnen
Ik heb het certificaat van hoogebegaafdheidslessen gekregen vandaag. ;$quote:Op maandag 25 februari 2013 17:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
Goeie OP
Pff wat een saaie schooldag, hoi allemaal
Halloquote:Op maandag 25 februari 2013 17:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
Goeie OP
Pff wat een saaie schooldag, hoi allemaal
Ze wil dat ik haar vinger tijdens het discozwemmen. ;$quote:Op maandag 25 februari 2013 17:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gelukkig wissel ik daar ook geen speeksel mee uit
Oke stoerquote:Op maandag 25 februari 2013 17:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze wil dat ik haar vinger tijdens het discozwemmen. ;$
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:27 schreef msacras het volgende:
Ik had niet door dat het oude topic vol zat en kon net in het overzicht geen SC vinden en ik voelde me helemaal naar worden van binnen
Hey hey you you let me be your girlfriendquote:Op maandag 25 februari 2013 17:29 schreef AppelCake het volgende:
HEY! HEY! YOU! YOU! I KNOW THAT YOU LIKE ME! NO WAY! NO WAY!
YOU KNOW IT'S NOT A SECRET!
Ik ben ook hoogbegaafd boks allesquote:Op maandag 25 februari 2013 17:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb het certificaat van hoogebegaafdheidslessen gekregen vandaag. ;$
avril lavigne XD iksdeequote:Op maandag 25 februari 2013 17:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Hey hey you you let me be your girlfriend
no way no way no it's not a secret
Oké, nu heb ik dus met jou. ;$ #Playaahquote:Op maandag 25 februari 2013 17:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Hey hey you you let me be your girlfriend
no way no way no it's not a secret
Met je vinger op de klitterquote:Op maandag 25 februari 2013 17:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe ik dan moet doen.
tof ik ben ook hooggeleidquote:Op maandag 25 februari 2013 17:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb het certificaat van hoogebegaafdheidslessen gekregen vandaag. ;$
ik ben meerbegaafd niet hoogbegaafd. ;$quote:Op maandag 25 februari 2013 17:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben ook hoogbegaafd boks alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |