Hmm gezellige boel.. Nou ja sterkte nog maar even danquote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
Huisgenoten die achter je rug om lullen. Het wordt er allemaal niet gezelliger op hier. Maar binnenkort studeren een paar van die gedrochten af en gaan ze hoogstwaarschijnlijk verhuizen
Ja van die dingen dat ik nooit gezamelijke dingen meeneem tijdens het boodschappen doen. Of dat ik nooit schoonmaak. Terwijl dat bullshit is, omdat ik dat zaterdagmiddag doe, wanneer de meeste van die figuren naar hun papa en mama zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm gezellige boel.. Nou ja sterkte nog maar even dan
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:15 schreef Ambipur het volgende:
Nou AJ en andere users. Ik voel me dom en moet eens even normaal doen.
Niets. Het zijn bepaalde gedachten die echt te dom zijn en die ik niet leuk vind.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
OT: wel redelijk, niet veel noemenswaardige emoties op het moment.
Sterkte, hopelijk gaat het snel beter.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:25 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik zit er echt doorheen. Ik ben doodop. Kan niet meer.
Bewegen! Dat is voor de manier om van zo'n stemming af te komenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niets. Het zijn bepaalde gedachten die echt te dom zijn en die ik niet leuk vind.
Ga als ik thuis ben hardlopen. Ondanks mijn smoesjes... Heb al 1.5 week geen beweging gehadquote:Op maandag 25 februari 2013 17:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk gaat het snel beter.
[..]
Bewegen! Dat is voor de manier om van zo'n stemming af te komen
Ik ben moe, weet niet waarom jij het wilde wetenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Vertel het maar aan AJ en honderden andere users
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |