abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123330096
Disclaimer
Bericht onder voorbehoud. Alles wat hier staat kan net zo goed puur fictie zijn. De schrijver van dit topic aanvaardt geen aansprakelijkheid voor geleden leed en verwijst te allen tijde door naar de oorspronkelijke distribueerder: de Telegrap.

Gewoon, omdat Bram misschien meeleest

quote:
Bram Moszkowicz en Eva Jinek na twee jaar uit elkaar
door Shari Deira 30 okt 2012

Advocaat Bram Moszkowicz en journalist Eva Jinek hebben besloten een eind te maken aan hun relatie. De twee zouden tot de conclusie zijn gekomen dat een 'vriendschappelijke relatie' beter bij hen past.

Dat heeft Moszkowicz laten weten aan RTL Boulevard. Moszkowicz en Jinek wilden zelf bepalen wanneer zij het nieuws naar buiten zouden brengen en zijn daarom niet ingegaan op media-aandacht over hun relatie, laten ze weten in een verklaring in De Telegraaf.

Stof
Jinek en Moszkowicz hebben sinds mei 2010 een relatie. Vorige maand waren er al geruchten dat het niet meer goed ging tussen het stel, maar ze losten hun problemen op. Nu hebben ze alsnog besloten een punt achter hun relatie te zetten.

De relatie tussen Moszkowicz en Jinek deed twee jaar geleden veel stof opwaaien. Jinek zou presentator worden van het televisieprogramma Nieuwsuur maar dit ging niet door vanwege haar liefdesrelatie met de bekende strafpleiter.

Geld
Het nieuws over Jinek en Moszkowicz komt op dezelfde dag dat de Raad van Discipline uitspraak heeft gedaan in de zaak tegen Bram Moszkowicz. De strafpleiter wordt door de Raad van het tableau geschrapt. Dit betekent dat hij uit de advocatuur wordt gezet.

Hem werd onder meer verweten stelselmatig grote hoeveelheden contant geld te hebben aangenomen van cliënten zonder dit te melden aan de deken van de Orde van Advocaten. Maandag trof de advocaat een schikking met de Belastingdienst vanwege belastingontduiking.
quote:
vr 08 feb 2013, 09:20
Freek Vonk bevestigt relatie Eva Jinek
van onze redactie
AMSTERDAM -
Freek Vonk (29) heeft bevestigd dat er iets speelt tussen hem en de 34-jarige presentatrice Eva Jinek.

Dat onthulde de bioloog in een interview met Giel Beelen op 3FM. Vonk was op 18 november te gast bij Jineks programma Eva Jinek op zondag. De presentatrice kreeg toen een slang om haar nek die de bioloog mee had genomen naar de studio.
"Ik vond het gelijk een hele leuke vrouw ja, onthult Vonk in het radio-interview. We hebben na de uitzending afgesproken en sindsdien is het heel leuk en gezellig. Meer kan ik er niet van maken."
Eva en Freek werden vorige week donderdag ook al door twee ooggetuigen intiem gespot in café Berger aan Het Plein in Den Haag.
Jinek was eerder samen met Bram Moszkowicz. De twee maakten eind oktober een einde aan hun relatie
.

[ Bericht 38% gewijzigd door roos85 op 25-02-2013 21:10:49 ]
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Miss SHO maandag 25 februari 2013 @ 17:01:20 #2
22592 crew  Ole
pi_123330408
Huh :?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO maandag 25 februari 2013 @ 17:03:26 #3
22592 crew  Ole
pi_123330489
Ohw wacht snappem 8)7
pi_123331055
Daar hoeft geen apostrofe te staan hoor.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO maandag 25 februari 2013 @ 20:04:59 #5
22592 crew  Ole
pi_123339407
Weet ik maar niet mijn TT O-)
  maandag 25 februari 2013 @ 20:06:22 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123339517
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef Ole het volgende:
Wel jouw forum en TS kan de fout niet herstellen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_123340967
Bram Moszkowicz wil talkshow op RTL 4

Bram Moszkowicz wil het liefst een eigen talkshow op RTL 4. Dat zei hij zondagavond in het televisieprogramma Oog in Oog.

De advocaat werkt al jaren aan een eigen show, maar details als waar deze precies over gaat en wanneer en waar deze wordt uitgezonden, zijn nog altijd onduidelijk. Moszkowicz blijft optimistisch: 'Zelfs als ik wel advocaat mag blijven, zal het hopelijk gebeuren. Waar het uitgezonden wordt, is allemaal nog niet bekend, maar ik hoop een beetje op RTL 4. De pilot is gemaakt, men vond het mooi, maar of het gaat lukken, weet ik niet.'

De talkshow moet diepgang krijgen en een thema hebben. 'Het wordt een programma dat als rode draad een vooroordeel heeft. Ik zou bijvoorbeeld over een gast een vooroordeel kunnen hebben. Al pratend ga ik proberen uit te zoeken of dat vooroordeel klopt.'

De pilot van de show is overigens geproduceerd door TVBV, het productiebedrijf van presentator Jeroen Pauw.

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)kshow-op-RTL-4.dhtml

Zou je daar ook terechtkunnen na betaling van 10.000 euro zoals bij Harry Mens :P
Hier dan alleen zwart zonder bonnetje natuurlijk _O- Het blijft natuurlijk een jood _O-
pi_123341079
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef Ole het volgende:
Je mag het gerust aanpassen hoor, en mag #2 achteraan?
  † In Memoriam † maandag 25 februari 2013 @ 20:28:51 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_123341155
quote:
11s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
De pilot van de show is overigens geproduceerd door TVBV, het productiebedrijf van presentator Jeroen Pauw.
Al die BN'ers hebben vooral bedrijfjes om de Balkenende norm te omzeilen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 25 februari 2013 @ 20:29:14 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_123341174
Zoiets?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † maandag 25 februari 2013 @ 20:30:13 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_123341242
Al kun je het ook zo lezen dat Bram met Freeks slang speelt. :o
  maandag 25 februari 2013 @ 20:34:57 #12
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_123341581
Nee, Moszkowicz wou toch echt nooit beroemd zijn. :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 25 februari 2013 @ 20:38:16 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_123341808

Bram heeft wel een uiteenlopende smaak...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_123343830
quote:
99s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:30 schreef Cynix ® het volgende:
Al kun je het ook zo lezen dat Bram met Freeks slang speelt. :o
Nou wie weet _O-
  dinsdag 26 februari 2013 @ 14:07:59 #15
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123365940
Geen strafrechtelijk onderzoek naar Moszkowicz

Advocaat: ’Lichtpunt in zeer zware tijd’
Advocaat Bram Moszkowicz wordt niet vervolgd op basis van een aangifte van een ex-cliënt. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) dinsdag bekendgemaakt. De advocaat wordt ook niet strafrechtelijk aangepakt voor zijn conflict met de Belastingdienst.

Hij heeft die zaak geschikt }:| en overige aantijgingen, waaronder de aangifte van zijn ex-cliënt, worden behandeld bij de tuchtrechter. Het OM noemt dat een passende afdoening en vindt een strafrechtelijk onderzoek 'niet opportuun'.

Moszkowicz stond de man in 2008 bij in een drugszaak. De ex-cliënt, B., zit momenteel zijn straf uit in het Drentse Veenhuizen. Hij heeft zijn klachten over Moszkowicz ook aangekaart in de tuchtzaak waarin de Raad van Discipline Moszkowicz in oktober voor het leven schorste. In november deed B. aangifte bij justitie.

Civiele zaak
Maar volgens het OM kan het geschil tussen de Amsterdamse strafpleiter en zijn cliënt ook buiten het strafrecht om worden afgewikkeld. De onenigheid die Moszkowicz met B. heeft over zijn urenspecificatie kan in een civiele zaak worden afgehandeld, vindt justitie. Ook is het maar de vraag of de beschuldiging kan worden bewezen.

B. zegt dat een vriend 60.000 euro contant aan Moszkowicz heeft betaald om de verdediging in de drugszaak te voeren. De raadsman schreef daar geen kwitanties voor uit. B. diende een klacht in bij de Orde van Advocaten omdat Moszkowicz niet wilde verantwoorden wat hij voor het honorarium had gedaan.

Op aandringen van de deken legde Moszkowicz later alsnog verantwoording af, zegt B.'s advocaat, Meindert Doornbos. De strafpleiter kwam daarbij uit op 40 mille. B. eiste daarop 20.000 euro terug, maar volgens Doornbos is er niet betaald.

Hij zegt erg teleurgesteld te zijn en vindt het 'te makkelijk om deze zaak op het bordje van de tuchtrechter en de civiele rechter te leggen'. Doornbos: 'Het gaat hier om strafbare feiten. Die hoort het OM aan de rechter voor te leggen en die moet oordelen. Normaal wordt fors opgetreden bij zulke feiten. Er hoort geen onderscheid gemaakt te worden omdat het nu om Moszkowicz gaat.'

Gedoe
'Als er een strafrechtelijk onderzoek moet plaatsvinden loopt het OM, bijvoorbeeld bij een doorzoeking, aan tegen de geheimhoudingsplicht van een advocaat. Dat houdt in dat de deken bij het hele onderzoek aanwezig moet zijn. Ik lees tussen de regels van het bericht van het OM door dat het gewoon geen zin heeft in al dat gedoe', aldus Doornbos.

De Asser advocaat laat het aan B. over of hij zich neerlegt bij de beslissing van het OM of niet. In dat geval kan B. in een zogeheten artikel 12-procedure het gerechtshof vragen het OM te dwingen alsnog vervolging in te stellen tegen Moszkowicz.

B. heeft zijn gevangenisstraf van een paar jaar inmiddels uitgezeten en is daarna het land uitgezet, omdat zijn verblijfsvergunning is ingetrokken. De van oorsprong Joegoslavische man verblijft nu in Montenegro.

Lichtpunt
Moszkowicz laat weten blij te zijn met de beslissing van het OM. 'Het is een lichtpunt in een overigens zeer zware tijd', aldus de advocaat. Daarmee verwees hij naar het oordeel van de tuchtrechter, die hem in oktober uit zijn vak zette, onder meer omdat hij grote bedragen contant aannam. Ook had hij zijn administratie niet op orde, ging hij niet goed met cliënten om en volgde hij geen bijscholingscursussen.

Die zogenoemde schrapping van het tableau is niet definitief en loopt nog bij het Hof van Discipline. Deze hogere tuchtrechter velt op 22 april een oordeel over Moszkowicz.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aar-Moszkowicz.dhtml

Jammer :(
  dinsdag 26 februari 2013 @ 14:10:58 #16
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123366042
Volgens mij heb jij wel hele erge persoonlijke issues he :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 februari 2013 @ 16:00:29 #17
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123369877
Nienke heeft ruimte voor Bram Moszkowicz

De vrouw die Bram Moszkowicz terug wil winnen heeft plaats om de advocaat toe te laten in haar leven.

Nienke Hoogervorst heeft een paar weken geleden een fraaie benedenwoning in Amsterdam gekocht.

De winnares van het programma De Nieuwe Moszkowicz heeft het appartement voor 220.000 gekocht en liet er een hypotheek op vestigen van 233.200 euro.

De woning in stadsdeel West, nabij het Rembrandtpark en Vondelpark, is onlangs helemaal gerenoveerd. Kijk hier naar de foto's.

http://www.bekendeburen.n(...)van-bram-moszkowicz/

Bram wil Nienke, met wie hij in 2005 een relatie had, voor zich terugwinnen. Dat vertelde hij afgelopen weekeinde.

http://www.telegraaf.nl/p(...)mte_voor_Bram__.html

Dit is echt riool journalistiek :|W
  dinsdag 26 februari 2013 @ 16:14:37 #18
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123370406
Het is niet eens waar :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 26 februari 2013 @ 16:15:20 #19
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123370437
De Blues van Bram (Moszkowicz) beluistert u hier

De fameuze en beruchte knuffeljurist vroeg bij Radio 538 een plaatje aan voor zijn ex Nienke Hoogervorst.

Sven Kokkelman van het progamma Oog in oog voerde gisterenavond weer het zoveelste 'diepte-interiew' met Bram Moszkowicz. Een half uur lang semi-apologetiek. Daar heeft u geen zin in.

Toch wist de camera-obsessieve raadsman het publiek weer op een hilarische ontboezeming te trakteren. De advocaat wil namelijk zijn ex Nienke Hoogervorst terug.

Op Radio 538 vroeg hij afgelopen donderdag daarom een gevoelige plaat voor haar aan: Still got the Blues van de in 2011 overleden gitarist Gary Moore.

Toegegeven, de eindsolo (vanaf 3:55) is wonderschoon. Zou Bram zijn hart net zo hard janken als de gitaar van Gary Moore? :')

http://925.nl/archief/201(...)owicz-luister-u-hier
  dinsdag 26 februari 2013 @ 17:54:45 #20
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_123375199
Jarenlang miljoenen aan belasting ontduiken en er dan zo gemakkelijk afkomen.

Ik vind het nogal wat.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_123401894
Niks nieuws. Het is altijd al zo geweest dat de beter bedeelden van welke samenleving ook er altijd beter vanaf komen dan Jan de arbeider die stratenmaker is of aan de lopende band werkt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2013 10:46:50 ]
  woensdag 27 februari 2013 @ 10:53:07 #22
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_123402069
Kun je ooit een post plaatsen die géén uitgekauwd cliché is?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 27 februari 2013 @ 12:50:16 #23
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123406213
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 10:53 schreef static het volgende:
Kun je ooit een post plaatsen die géén uitgekauwd cliché is?
Joh wees blij dat we van die voedselfoto's af zijn. :|W
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 4 maart 2013 @ 00:11:01 #24
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_123601914
Volgens Bram Moszkowicz heeft hij zijn oude liefde Nienke 3 jaar geleden veel pijn gedaan. 'Dat zit me nog altijd erg dwars,' aldus Bram. 'Ik probeer het weer goed te maken. Dat is belangrijker dan al het andere in mijn leven.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)de-vlam-Nienke.dhtml
  maandag 4 maart 2013 @ 17:35:57 #25
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_123624040
'Ik wil naar bed met Eva Jinek'

Quintis Ristie, die bekend is van tv-shows als Echte Meisjes in de Jungle, ziet Eva Jinek wel zitten. Dat laat hij weten in de VARAgids.

Ristie is erg positief over Jinek, die het sinds kort doet met DWDD-bioloog Freek Vonk. "Eva Jinek is een slimme, aantrekkelijke interviewster. Ze durft en gaat ervoor. Het gaat me niet alleen om haar schoonheid. Ik stel me voor dat als ik met haar in bed lig ik ineens een heel diepgaand gesprek met haar zou kunnen hebben."

http://www.powned.tv/nieu(...)d_met_eva_jinek.html

:|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')